دفتر حقوقی مجازی

دفتر حقوقی مجازی

دفتر حقوقی مجازی

دفتر حقوقی مجازی

 در گذشته ای نه چندان دور تمامی خدمات حقوقی صرفا با مراجعه حضوری به دفتر وکیل امکان پذیر بود. به دنبال افزایش مشغله افراد و از طرفی معضل ترافیک، تمایل افراد به استفاده از خدمات حقوقی غیرحضوری رشد چشمگیری داشته است. چرا که منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه افراد می شود. شرایط کرونایی موجود، مزید بر علت شده و خدمات مجازی بیش از پیش مورد استقبال عموم مردم در اقشار مختلف قرار گرفت. دفتر حقوقی مجازی، مکانی است که وکلا و مشاورین حقوقی با سالها تجربه و فعالیت در حوزه علم حقوق به ارائه خدمات به مردم می پردازند.

در شرایط فعلی متاسفانه هنوز آمار جرم و جنایت رو به افزایش است. مشکلات اقتصادی ناشی از شرایط کرونایی منجر شد تا جرم هایی مانند سرقت افزایش یابد. درگیری بین موجر و مستاجر، کلاهبرداری های اینترنتی و ... تنها گوشه ای از مشکلاتی است که مردم به صورت روزمره با انها دست و پنجه نرم می کنند. نکته مهم اینجاست که با وجود قرنطینه و حفظ جان خود چگونه از خدمات حقوقی استفاده کنیم تا حق ما را ضایع نکنند؟ در این شرایط افراد آسیب دیده باید چه کار می­کردند؟ جهت دریافت مشاوره باید چگونه با وکیل ارتباط می­گرفتند؟ دفتر حقوقی مجازی وکلای تلفنی بهترین گزینه برای دریافت خدمات حقوقی به صورت مجازی است. در این مجموعه شما به صورت شبانه روزی می توانید با بهترین وکلای متخصص در حوزه مورد نظر خود مشورت کرده و در صورت لزوم وکالت خود را به انها بسپارید. جهت ارتباط با وکلای این مجموعه و دریافت انواع مشاوره حقوقی می­توانید به صورت تلفنی یا آنلاین مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی آنلاین دریافت کنید.

دفتر حقوقی مجازی

دفتر حقوقی مجازی چیست و چه کسانی در آن خدمت ­رسانی می­کنند؟

احتمالا تاکنون دفاتر حقوقی را از نزدیک دیده­اید و برای دریافت مشاوره به آن­ها مراجعه کرده­اید در این دفاتر عده­ای وکیل حضور دارند که در رابطه با مسائل مختلف حقوقی به ارائه مشاوره می­پردازند و در صورت نیاز وکالت پرونده را هم می­پذیرند، همین روش در حالت مجازی وجود دارد تعدادی وکیل خبره و پایه یک دادگستری که هر کدام در حیطه های مختلف حقوقی به تخصص و تبحر کافی رسیده­اند اقدام به راه­اندازی دفتر حقوقی مجازی کرده­اند و در این دفتر به صورت مجازی به ارائه مشاوره حقوقی می­پردازند. در واقع دفتر حقوقی مجازی یک دفتر آنلاین در بستر اینترنت است که تعدادی وکیل به ارائه مشاوره به صورت آنلاین می­پردازند. اگر می­خواهید با وکیل آنلاین مجموعه وکیل تلفنی ارتباط بگیرید کافی است وارد سایت این مجموعه شوید و با وی به گفت و گو بپردازید.

دفتر حقوقی مجازی وکیل تلفنی چه خدماتی را ارائه می دهد؟

قطعا دفتر حقوقی مجازی باید همانند دفاتر حقوقی در فضای واقعی به انجام امور حقوقی و ارائه مشاوره بپردازد به گونه­ای که در ارائه مشاوره و اعمال حقوقی حتی از روش واقعی هم پیشی بگیرد چرا که روش مشاوره حقوقی به صورت مجازی یک روش کاملا نوین است و قطعا باید خدمات خود را آنقدر با کیفیت ارائه دهد که افراد به سمت آن جذب شوند. بعضی از خدماتی را که وکیل 24 ساعته در دفتر حقوقی مجازی مجموعه وکیل تلفنی ارائه می­دهد به صورت زیر است؛

  • مشاوره حقوقی آنلاین: به این صورت است که شما هر ساعتی از شبانه روز بخواهید می­توانید با وکیل آنلاین این مجموعه ارتباط بگیرید و سوالات خود را از وی بپرسید.
  • نگارش دادخواست و لایحه: در صورتی که نیازمند نگارش دادخواست و یا لایحه باشید وکیل ما برای شما نگارش و از طریق واتس اپ برای شما ارسال خواهد کرد

مشاوره حقوقی انلاین با وکیل خانم

خدمات حقوقی دفتر حقوقی مجازی وکیل تلفنی به چه روش هایی ارائه می شود؟

اولین هدف مجموعه وکیل تلفنی رضایت مشتری است بر همین اساس علاوه بر روش حضوری خدمات خود را به صورت آنلاین و تلفنی هم ارائه می­دهد. هر یک از این روش­ها مزیت­های خاص خود را دارد که در ادامه خدمتتان عرض می­کنیم؛

روش حضوری: شما با موسسه تماس گرفته موضوع و موقعیت جغرافیایی محل زندگی خود را اعلام می کنید بر اساس موضوع و محل زندگی شما، یکی از وکلای متخصص در نظر گرفته می شود پس از واریز حق المشاوره مشاوره حضوری، لوکیشن و ساعت هایی که می توانید به دفتر وکیل ماجعه نمایید به شما اعلام می گردد و با مراجعه به دفتر مشاوره حقوقی دریافت می کنید. این روش از آن جهت آسان است که شما بدون نگرانی از تمام شدن اینترنت یا شارژ تلفن و ... تا هر زمان که بخواهید می­توانید با وکیل حرف بزنید البته روش حضوری کمی از روش آنلاین و تلفنی گران­تر است.

روش تلفنی: در این روش شما با مجموعه وکیل تلفنی تماس می­گیرید و از اپراتور مربوطه می­خواهید شما را به وکیل مورد نظر وصل کند ( منظور از وکیل مورد نظر وکیل در رابطه با موضوعی است که می­خواهید در رابطه با آن مشاوره دریافت کنید) این روش آسان است و هزینه کمتری هم نسبت به روش حضوری دارد.

روش آنلاین: وکلای ما در دفتر حقوقی مجازی در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخ­گویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند هزینه این روش هم کمتر از روش حضوری است.

 

مزایای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین از دفتر حقوقی مجازی چیست؟

زمانی که یک مشکل حقوقی برای ما پیش می­آید ممکن است به دلایل مختلف مانند مشغله­های کاری، کمبود وقت، نبود وکیل مناسب در شهر و یا هزینه بالای مشاوره حقوقی حضوری امکان مراجعه نزد وکیل را نداشته باشیم و یا بعضی از سوالات را نتوانیم به صورت حضوری از وکیل بپرسیم دفتر حقوقی مجازی مزیت­های بسیاری دارد که به چند نمونه از آن­ها در ادامه اشاره می­کنیم؛

صرفه­جویی در زمان: شما بدون آنکه زمانی را صرف مسافرت و مسیر کنید خیلی راحت و در هر جایی که باشید در تمامی ساعات شبانه روز می­توانید با وکیل آنلاین ما در دفتر حقوقی مجازی ارتباط بگیرید و در کمترین زمان و بالاترین کیفیت مشاوره حقوقی مجازی دریافت کنید.

صرفه جویی در هزینه: دریافت مشاوره به صورت مجازی قطعا نسبت به روش حضوری ارزانتر است

ارائه مشاوره حقوقی رایگان: دریافت مشاوره حقوقی به صورت مجازی همیشه هم نیازمند پرداخت هزینه نیست بلکه در مواقعی مشاوره حقوقی در دفتر حقوقی مجازی ما به صورت رایگان البته با کیفیت بسیار بالا خواهد بود.

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی از دفتر حقوقی مجازی وکیل تلفنی

زمانی که شما می­خواهید با یک دفتر حقوقی ارتباط بگیرید و از وکلای این مجموعه مشاوره دریافت کنید قطعا اولین مسئله­ای که با آن روبه رو هستید هزینه مشاوره است چرا که مشاوره حقوقی مفید قطعا بدون هزینه نخواهد بود و از آن جایی که مسائل حقوقی و قوانین بسیار گسترده و زیاد هستند و غیر از یک متخصص مسائل حقوقی کسی توان تشخیص آن­ها را ندارد بنابراین الزامی است که ما با یک وکیل متخصص مشورت کنیم. منظور از وکیل متخصص وکیلی است که در یک زمینه حقوقی خاص به تحقیق و مطالعه پرداخته و پرونده‌های مربوط به آن را پذیرش نموده و به تبحر و تخصص کافی دست یافته است و چون پرونده‌هایی را در این زمینه وکالت کرده تجربه وی بسیار زیاد شده است و به راحتی می‌تواند  در آن زمینه هر گونه مشاوره‌ای ارائه دهد و وکالت پرونده بپذیرد. مجموعه وکیل تلفنی خیال شما را از بابت هزینه مشاوره راحت کرده است شما با مناسب­ترین هزینه می­توانید مشاوره حقوقی دریافت کنید. ارزان ترین مشاوره حقوقی تلفنی  و آنلاین را با ما تجربه کنید.

مشاوره حقوق از طریق دفتر حقوقی آنلاین

 

پرسش وپاسخ

1) آیا وکلای شما در دفتر حقوقی مجازی در رابطه با هر موضوعی مشاوره ارائه می‌دهند؟

بله. ارائه مشاوره در رابطه با تمامی زمینه ها انجام می‌گیرد

2) آیا می‌توانیم وکالت پرونده خود را با وکیلی که به صورت آنلاین با او گفت و گو کرده‌ایم بسپاریم؟

بله

3) ارائه مشاوره در دفتر حقوقی مجازی در چه ساعتی از شبانه روز انجام می‌گیرد؟

در تمامی ساعات شبانه روز

4) آیا  شما در دفتر حقوقی مجازی در روزهای تعطیل هم ارائه مشاوره دارید؟

بله. وکلای ما همیشه آماده پاسخ گویی به شما هستند

5) آیا دفتر حقوقی مجازی شما مجوز قانونی دارد؟

بله. شما می‌توانید آرم آن را از گوشه سمت چپ صفحه ببینید و از مراجع مربوطه قانونی هم در رابطه با دفتر ما تحقیق کنید تا از قانونی بودن آن مطمئن شوید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.