مشاوره حقوقی دادگاه

مشاوره حقوقی دادگاه

مشاوره حقوقی دادگاه

دریافت مشاوره حقوقی از وکلای کاربلد یکی از نیازهای روزمره افراد است که به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت چرا که  احقاق حق و دفاع مستدل و منطقی در برابر اتهامات، نیازمند وجود علم و دانش حقوقی کافی است. وکلای توانا و مجرب این ویژگی را دارا هستند پس لازم است از مشاوره حقوقی دادگاه استفاده و با خیالی راحت در مجامع حقوقی و کیفری حاضر شویم.

 

هزینه مشاوره حقوقی

آنچه باید در مورد دادگاه بدانیم

هر آنچه در جامعه اتفاق می افتد نیازمند نظارت قانونی و تبعیت افراد از قانون است. قانونگذار ، قوانینی را برای جلوگیری از هرج و مرج  وضع، و افراد را موظف به رعایت آن نموده است و برای برخورد و رسیدگی به جرم افرادی که توجهی به قانون ندارند، مکانی به نام دادگاه با مجریان قانون و عدالت را قرار داده است. به طور کلی می توان گفت: به مجموعه سیستم و دادگاههایی که وظیفه تفسیر و اجرای قانون را بر عهده دارند دستگاه قضایی گفته می شود و دادگاهها از منظر صلاحیت، به دوسته صلاحیت ذاتی( به تمامی اختلافات رسیدگی می کند) و صلاحیت محلی (تنها در محدوده جغرافیایی واقع شده در آن به اختلافات رسیدگی می کند.)تقسیم بندی می شوند که نشان دهنده شایستگی از حیثیت قلمرو جغرافیایی هر یک از آنهاست. دادگاههایی که در ایران در حال فعالیت هستند عبارتند از دادگاه عمومی، دادگاه مدنی، دادگاه کیفری، دادگاه انقلاب، دادگاه ویژه روحانیت، دادگاه خانواده که هر کدام صلاحیت های مختص به خود را از نظر قانون دارا می باشند. دادگاه لاهه، دادگاه نمایشی و دادگاه نظامی نیز دادگاه در حال فعالیت و شناخته شده در خارج از ایران می باشند. برای حضور در دادگاه و رسیدگی به شکایت، هر فرد نیازمند ارتباط با مشاوره حقوقی دادگاه و  اطلاع از برخی قوانین و اصول نگارش دادخواست و یا اظهارنامه و شکوائیه و آماده نمودن مدارکی است دال بر اثبات و مستنداتی که قاضی دادگاه بتواند بر اساس آن حکم صادر کند. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

مشاوره حقوقی چیست؟

موفقیت ما در دادگاه در گرو چیست؟

با توجه به گستردگی و پیچیدگی قوانین و به روز شدن آنها، تسلط کافی بر هر یک از ضوابط و قوانین از اهمیت بالایی برخوردار است که نیازمند علم و تخصص در همان حوزه است. از مهمترین علل اطاله دادرسی، تراکم در  پرونده ها  در دستگاههای قضایی و عدم آگاهی افراد با قوانین کشور و رویه های قضایی  است که خود منجر به طرح دعاوی واهی و شکایت های بی بنیاد و بی اساس است و از طرف دیگر باعث افزایش بی رویه پرونده های حقوقی و کیفری در دادگاهها و نارضایتی مردم از دستگاهها و مراجع قضایی است. با توجه به اینکه در مراجع قضایی رای صادره با بی طرفی و بدون جانبداری از فرد خاصی، بر اساس قوانین و عدالت قاضی و محتویات و دلایل ارائه شده صادر می شود،  باید افراد برای موفقیت در دادگاه با مشاوره حقوقی دادگاه در ارتباط باشند تا بتوانند ادله و مستنداتی قانونی مانند اقرار، شهادت، قسامه و سوگند را به دادگاه ارائه دهند مشاوره حقوقی دادگاه با رعایت اصول در نگارش دادخواست و یا شکوائیه و ادله قانونی و سخن گفتن درست در دادگاه و .... می تواند بهترین بازخورد را داشته باشد. برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان به وبسایت موسسه وکلای تلفنی مراجعه نمایید.

 

مشاوره قبل دادگاه

حضور مشاور حقوقی بجای متهم در دادگاه امکان پذیر است؟

در بسیاری از موارد وکیل و یا مشاوره حقوقی دادگاه می تواند به جای متهم در دادگاه حضور پیدا کند مگر اینکه قاضی پرونده حضور شخص را الزامی دانسته و در این موارد می تواند فرد به تنهایی و یا با  مشاوره حقوقی دادگاه در مراجع قضایی حضور داشته باشد. در صورت عدم حضور متهم در دادگاه بدون عذر موجه، قاضی پرونده می تواند حکم دستگیری وی را صادر کند.  با استناد به ماده 178 آیین دادرسی کیفری :

متهم مکلف است در موعد مقرر حاضر شود و اگر نتواند، عذر موجه خود را اعلام کند. بازپرس پرونده می تواند حکم جلب وی را صادر کند. جهات زیر عذر موجه محسوب می شود:

الف- عدم دریافت ابلاغیه توسط خوانده

ب- عدم حضور بخاطر بیماری سخت متهم ، والدین، همسر یا اولاد وی

پ- فوت همسر یا یکی از اقربا تا درجه سوم از طبقه دوم متهم

ت- ابتلا به بیماریهای واگیردار و بروز حوادثی مانند سیل و زلزله

ث- توقیف یا در حبس بودن متهم

مزایای دریافت مشاوره حقوقی قبل از حضور در جلسه دادگاه

با توجه به تخصصی شدن اکثر حرفه ها، نیاز به ارتباط با نیروهای متخصص بیشتر از قبل دیده می شود و طرح دعوا بدون علم و شناخت، می تواند پیامدهای جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. در موضوعات حقوقی و کیفری مشورت با مشاوره حقوقی دادگاه  امری است اجتناب ناپذیر. دریافت مشاوره حقوقی قبل از حضور در دادگاه به ما کمک می کند تا در مورد قوانین موجود مرتبط با موضوعمان علم و اگاهی پیدا کنیم. از طرفی انجام مشاوره حقوقی هزینه بسیار کمتری در مقایسه با گرفتن وکیل دارد. با انجام این مشاوره، مشاور و یا وکیل موضوع را بررسی کرده و به ما اعلام می دارد چه مدارک و مستنداتی را همراه خود داشته باشیم تا بتوانیم در کمترین زمان و با پرداخت کمترین هزینه مشکل خود را حل کرده و به حق و حقوق خودمان برسیم.

 

ارتباط در واتس اپ

مشاور حقوقی جهت اعتراض به رای دادگاه

بعد از صدور رای بدوی، هر گاه هر یک از طرفین دعوی به رای صادره از دادگاه معترض باشند و رای صادره را بر خلاف منفعت و مصلحت خود و مغایر با قوانین بدانند، می توانند در مهلت تعیین شده به رای صادره اعتراض کنند. اعتراض به رای، واخواهی، تجدید نظر خواهی و فرجام خواهی نیازمند ارتباط با مشاوره حقوقی دادگاه است. با توجه به اینکه در قوانین وضع شده، اصل بر قطعیت آراء است و تجدید نظر خواهی جز در موارد پیش بینی شده در قانون امکان پذیر است، حق تجدید نظر خواهی مختص طرفین دعوا، مشاوره حقوقی دادگاه و نمایندگان قانونی آنان است.

 

مشاوره حقوقی ورشکستگی
مشاوره حقوقی احصار وراثت 
مشاوره حقوقی اخذ شناسنامه
نگارش لایحه
درباره ما


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.