مشاوره حقوقی واتساپی

مشاوره حقوقی واتساپی

مشاوره حقوقی واتساپی

مزایای دریافت مشاوره حقوقی واتساپی چیست؟

افراد یا شرکت ها با هر مشکل حقوقی که مواجه باشند بدون راهکار نخواهد ماند و وکلای مجرب و متخصص می توانند با انجام مشاوره حقوقی راهی برای سخت ترین مشکلات حقوقی بیابند. اگر بخواهید حضوری به مشاور حقوقی مراجعه کنید پیدا کردن وکیل متخصص در حوزه ای که نیاز دارید بسیار سخت و زمان بر است چون اطلاعی از رزومه وکیل ندارید و باید زمان زیادی را برای پیدا کردن یک وکیل در خیابان های شهر هدر بدهید. در موسسه وکیل تلفنی این امکان فراهم شده در کمترین زمان لیست وکلای متخصص در حوزه مدنظر را مشاهده کنید و بعد از دیدن رزومه یکی از آنها را انتخاب و مشاوره را آغاز کنید از مزیت های مشاوره واتساپی ارسال مستندات و مدارک به شیوه ای راحت و سریع است مشاوره گیرندگان می توانند سریع مستندات خود را از طریق واتس اپ در اختیار وکلا قرار دهند و وکلا نیز بعد از تجزیه و تحلیل کردن مدارک راه حل قانونی ارائه دهد. در گذشته و قبل از اینکه خدمات حقوقی آنلاین همه گیر شود به سختی امکان دیدن یک وکیل خوب و متخصص فراهم می شد و گاها وکلای خوب به دلیل مشغله زیاد اصلا مشاوره حقوقی انجام نمی دادند اما امروزه به صورت آنلاین مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری در تمامی حوزه ها فراهم شده است. کاربران می توانند در سریع ترین زمان مشاوره حقوقی مناسب و با کیفیت انجام دهند.

مشاوره حقوقی واتساپی

آیا ایرانیان مقیم خارج هم می توانند مشاوره حقوقی دریافت کنند؟

بله با پیشرفت تکنولوژی و همه گیری پیام رسان ها در جهان دیگر محدودیتی برای برقراری ارتباط وجود ندارد و مرز های جغرافیایی برداشته خواهد شد. تمامی افرادی که نیاز به مشاوره حقوقی دارند چه ساکنین داخل کشور و چه ساکنین خارج از کشور می توانند از طریق واتساپ مشاوره حقوقی دریافت کنند.ساکنین خارج از کشور برای انجام مشاوره می توانند به غیر از مشاوره حقوقی آنلاین از طریق مشاوره حقوقی تلفنی نیز اقدام کنند و مشکلات و سوالات حقوقی را با وکلای مجرب و متخصص مطرح کنند و در کمترین زمان و با کمترین هزینه نظر و راهنمایی وکلا را دریافت کنند. موسسه حقوقی وکیل تلفنی روش های متنوعی را برای انجام مشاوره پیش بینی کرده است تا کاربران بتوانند از هر طریقی که راحت تر هستند مشاوره خود را انجام دهند. امروزه استفاده از پیام رسان واتساپ همه گیر شده است به همین دلیل انجام مشاوره حقوقی از این طریق آسان تر از سایر گزینه ها خواهد بود.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای متخصص از طریق واتساپ

 

هزینه مشاوره حقوقی واتس اپی چگونه محاسبه و دریافت می شود؟

اکثر مشاوره ها بویژه مشاوره حقوقی به صورت دقیقه محاسبه خواهد شد حال مشاوره حقوقی به هر صورتی از طریق غیر حضوری انجام شود بر اساس تعرفه تعیین شده محاسبه خواهد شد. موسسه حقوقی وکیل تلفنی در چند زمان مشخص از 5 دقیقه تا یک ساعت تعرفه هایی را در سایت اعلام کرده است.

افرادی که نیازمند مشاوره غیر حضوری به صورت واتس اپی یا شیوه دیگه ای دارند می توانند بر اساس زمانی که برای مشاوره نیاز دارند زمان مورد نیاز را انتخاب و مبلغ آن را به صورت آنلاین بپردازند. در سایت این موسسه بخش و آیکن هایی به اسم مشاوره فوری از طریق واتس اپ طراحی شده است تا با یک کلیک بر روی آنها سریعا از طریق واتس آپ درخواست مشاوره ارسال کنید و در کمتر از 5 دقیقه با بهترین وکلای پایه یک دادگستری ارتباط برقرار کنید.

از کجا مطمئن شویم که اطلاعات ارسالی در مشاوره حقوقی واتس اپ محرمانه خواهد بود؟

پیام رسان واتس اپ در میان پیام رسان های موجود یکی از با امنیت ترین اپلیکیشن ها است که تمامی پیام های ارسالی و دریافتی در این برنامه رمزگذاری خواهد شد و کسی نمی تواند به آن نفوذ کند. یکی از ویژگی های این برنامه نصب و فعال سازی آن با یک شماره تلفن تنها بر روی یک گوشی امکان پذیر خواهد بود و امکان هک آن بسیار پایین است پس کاربران این اطمینان را دارند که شخص سوم پیام های آنها را نخواهد دید.

یکی از ویژگی های مشاوران و وکلای حقوق رازداری و حفظ اسرار موکلان و مشاوره گیرندگان است. افراد با این ویژگی معمولا در موسسات حقوقی معتبر فعالیت می کنند و تلاش فراوانی در حفظ محرمانگی اطلاعات ارسالی خواهند کرد. برای وکلا و مشاوران با چنین خصوصیاتی فرقی نمی کند از چه طریقی مشاوره ارائه می دهند آنها تمامی جوانب یک مشاوره مطمئن و با کیفیت را در نظر خواهند گرفت.

 
آیا امکان دریافت مشاوره حقوقی به صورت تماس گروهی در واتس اپ وجود دارد؟

یکی از مزیت های پیام رسان واتس اپ امکان برقراری تماس تصویری گروهی است در برخی از مسائل حقوقی افراد زیادی درگیر هستند و ممکن است درحین مشاوره دو یا چند نفر از آنها حضور داشته باشند و مطالب را به مشاور منتقل کنند. به همین دلیل مشاوره از طریق تماس گروهی کمک خوبی به حل مسئله خواهد کرد.

یا در برخی از مسائل دو طرف قرارداد می خواهند نکات حقوقی را در قرارداد اعمال کنند به همین دلیل از یک مشاور برای کمک به تنظیم و نگارش قرارداد کمک خواهند گرفت و دو طرف قرار داد مستقیم و همزمان با مشاور تماس گروهی برقرار خواهند کرد.

گاهی اوقات به صورت فوری و فورس ماژور با مشکلی حقوقی مواجه می شوید و نیاز دارید با وکیل مجرب در این زمینه مشاوره داشته باشید در هر زمان و مکانی که قرار داشته باشید از طریق موسسه وکیل تلفنی این امکان فراهم شده است تا با ورود به بخش مشاوره حقوقی فوری، سریعا مشاوره خود را انجام دهید.

سوالات رایج

+ آیا پیام رسان واتس اب برای انجام مشاوره مناسب است؟

پیام رسان واتساپ یکی از پیام رسان های خارجی است که کیفیت بالایی در تماس های صوتی و تصویری دارد و در داخل کشور نیز فیلتر نیست.

+ تفاوت مشاوره حضوری و آنلاین چیست؟

در مشاوره آنلاین هزینه و زمان کمتری از دست می دهید و به صورت 24 ساعته امکان مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری فراهم است.

+ مشاوره واتساپی چقدر مطمئن و تضمینی است؟

مشاوره ای که از طریق وکلای وکیل تلفنی ارائه می شود کاملا علمی و تضمینی است و تمام تلاش مشاوره دهندگان حل مشکل حقوقی فعلی شما است.

+ چرا قبل از انجام هر فعالیتی مشاوره حقوقی لازم است؟

مشاوره حقوقی دید شما را نسبت به مسائل حقوقی پیرامون فعالیتی که انجام میدهید باز تر خواهد کرد و از ایجاد مشکل حقوقی بزرگ در آینده جلوگیری می کنید.

+ به دلیل معاملاتی که با مشتریان خارجی انجام می دهم گاهی اوقات به صورت آنی به مشاوره نیاز دارم؟

در هر ساعتی از شبانه روز می توانید درخواست مشاوره حقوقی داشته باشید و در کمترین زمان ممکن مشاوره خود را انجام دهید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.