اتاق مشاوره حقوقی آنلاین

اتاق مشاوره حقوقی آنلاین

اتاق مشاوره حقوقی آنلاین

مشورت با وکیل و کارشناس حقوقی یکی از اموری است که همه ما در طول زندگی خود ممکن است به آن احتیاج پیدا کنیم. اما در بسیاری از مواقع امکان دارد به دلیل ضیغ وقت و مشاغل زیادی که دارید، فرصت مراجعه به وکیل و دریافت مشاوره حقوقی حضوری را نداشته باشید. در این مواقع می‌توانید از مشاوره حقوقی آنلاین موسسه حقوقی وکلای تلفنی استفاده کنید. اگر قبلا با این خدمت موسسه حقوقی وکلای تلفنی آشنا نشده اید، توصیه می‌کنیم حتما تا انتهای این مقاله را با دقت مطالعه کنید. چرا که مشاوره حقوقی آنلاین یکی از خدمات فوق ویژه این موسسه است که با کمک آن می‌توانید از بروز مشکلات حقوقی جلوگیری کنید یا این که مشکلات به وجود آمده را حل کنید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی چیست؟

پیش از این که به بررسی چیستی مشاوره حقوقی آنلاین موسسه حقوقی وکلای تلفنی بپردازیم، بهتر است درباره مشاوره حقوقی صحبت کنیم. مشاوره حقوقی یک جلسه خصوصی است که میان شما و کارشناس حقوقی یا وکیل دادگستری برگزار می‌شود. در این جلسه شما سوالات خود را مطرح می‌کنید و کارشناس با علم و تخصصی که دارد به آن ها پاسخ می‌دهد و شما را راهنمایی می‌کند.

مشاور حقوقی خوب کیست؟

همانطور که گفته شد هر جلسه مشاوره حقوقی دو طرف دارد. یک طرف این جلسه شما هستید که نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی دارید، و طرف دیگر مشاور حقوقی است. مشاور حقوقی حتما باید تحصیلات عالی در رشته حقوق یا رشته های مرتبط داشته باشد. زیرا در غیر این صورت قادر به راهنمایی شما نخواهد بود.  اما یک مشاور حقوقی خوب علاوه بر تحصیل در رشته حقوق باید با تمام قوانین و تبصره های قانونی جمهوری اسلامی آشنایی داشته باشد، تا به این ترتیب بتواند راه حلی در چارچوب قانون در اختیار شما بگذارد. داشتن تجربه کافی در رابطه با موضوع و مشکل شما از دیگر ویژگی های مشاور حقوقی خوب است. قدرت بیان خوب و داشتن بیان بلیغ و رسا نیز یکی از مواردی است که در انتخاب مشاور حقوقی خوب باید به آن توجه داشته باشید. زیرا مشاوری که نتواند بلیغ و رسا صحبت کند، حتی اگر تخصص و تجربه فراوان هم داشته باشد، قادر به راهنمایی شما نخواهد بود و چه بسا بیشتر سردرگمتان کند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که لازمه مشاور حقوقی خوب بودن، داشتن پروانه وکالت نیست! در موسسه حقوقی وکلای تلفنی مشاورانی فعالیت می‌کنند که علم و تجربه فراوان در زمینه مباحث حقوقی دارند، اما وکیل پایه یک دادگستری نیستند.

در چه مواردی می‌توان با مشاور حقوقی مشورت کرد؟

شما در دو زمان می‌توانید از مشاوره حقوقی استفاده کنید؛

  1. قبل از بروز مشکلات حقوقی: تصور کنید می‌خواهید یک معامله انجام دهید، در این زمان پیش از قطعی شدن معامله و تنظیم قرارداد می‌توانید با دریافت مشاوره حقوقی با خیالی آسوده قرارداد را امضا کنید.
  2. بعد از بروز مشکلات حقوقی: حالا تصور کنید معامله را انجام داده اید و دچار مشکل شده اید، مثلا طرف مقابل از انتقال سند امتناع می‌کند. در این حالت نیز می‌توانید برای دریافت راه حل، از مشاوره حقوقی استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که معامله فقط یک مثال است، وگرنه مشاوره حقوقی حوزه بسیار وسیعی را شامل می‌شود. یعنی شما برای تمامی مشکلاتی که ربطی به قانون و مراجع و محاکم قضایی دارند، می‌توانید از این مشاوره بهره‌مند شوید.

 

چگونگی دریافت مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره حقوقی آنلاین همانطور که در مقدمه بحث گفته شد یکی از خدمات موسسه حقوقی وکلای تلفنی است. برای بهره‌مندی از این مشاوره فقط کافیست به سایت موسسه مراجعه نمایید. پس از مراجعه به صفحه مذکور از سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی، باید بر روی قسمت مربوطه (سوال حقوقی خود را از وکلای ما بپرسید) کلیک کنید. در نهایت سوال خود را به صورت دقیق و همراه با جزئیات تایپ کنید تا وکلا و کارشناسان موسسه به آن پاسخ دهند. نکته مهم این که برای استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین، حتما باید در سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی عضو شده باشید.

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره های حقوقی موسسه حقوقی وکلای تلفنی به دو گروه مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان تقسیم می‌شوند. بله درست متوجه شدید مشاوره حقوقی آنلاین این موسسه، کاملا رایگان است! بنابراین شما بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید با برترین کارشناسان حقوقی و وکلای کشور مشورت کنید. پس اگر بنابه هر دلیلی نمی‌خواهید هزینه‌ای بابت دریافت مشاوره حقوقی بپردازید، مطمئن باشید که مشاوره حقوقی آنلاین این موسسه بهترین گزینه برای شماست. هر چند که اگر سوال شما نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد یا این که وکلای موسسه نتوانند در قالب چند جمله راه حل درست را به طور دقیق بیان کنند، مسلما باید از مشاوره های تلفنی استفاده کنید. مشاوره های حقوقی تلفنی موسسه حقوقی وکلای تلفنی نیز هزینه بسیار ناچیزی دارد. یعنی شما اگر بخواهید به صورت حضوری به دفتر وکیل مراجعه و با او مشورت کنید باید حداقل چندین برابر هزینه مشاوره حقوقی تلفنی این موسسه بپردازید.

 

ارتباط در واتس اپ

زمان دریافت مشاوره حقوقی آنلاین

مشاوره های حقوقی موسسه حقوقی وکلای تلفنی، مخصوصا مشاوره حقوقی آنلاین این موسسه، هیچ محدودیت زمانی ندارند. به عبارت دیگر شما در هر ساعت از شبانه روز و در روزهای تعطیل نیز می‌توانید از این مشاوره استفاده کنید. پس هر زمان که به دریافت مشاوره حقوقی احتیاج پیدا کردید، فقط کافیست پرسش خود را در سایت ارسال کنید. کارشناسان موسسه به ترتیب به تک تک پرسش ها پاسخ خواهند داد.

 

چت آنلاین با وکیل
خدمات حقوقی آنلاین
نگارش آنلاین اوراق قضایی
هزینه مشاوره حقوقی آنلاین
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.