خدمات مشاوره حقوقی تخصصی

خدمات مشاوره حقوقی تخصصی

خدمات مشاوره حقوقی تخصصی

آیا یک وکیل در تمامی زمینه های حقوقی تخصص دارد؟

تمام وکلای دادگستری که دارای پروانه وکالت هستند این اجازه را دارند که در تمامی موضوعات وکالت قبول کنند. اما مسائل حقوقی به اندازه ای گسترده و پیچیده است که هیچ وکیلی نمی تواند بر تمامی مواد قانونی تسلط داشته باشد. داشتن تخصص در مسائل حقوقی به این معنا است که وکیل علاوه بر دانشی که دارد سال ها در یک حوزه خاص وکالت انجام داده باشد. وکلای متخصص بر مواد قانونی در حوزه مدنظر تسلط کافی دارند و می توانند بهترین راه حل را برای حل مشکل موکل خود پیدا کنند. معمولا وکلایی که فقط در یک حوزه خاص وکالت قبول می کنند موفق تر هستند و بهتر می توانند از موکل خود دفاع کنند. بدون شک وکیلی که در حوزه ملک دارای تخصص است به همان اندازه نمی تواند در یک حوزه دیگر موفق عمل کند. برای انجام مشاوره حقوقی نیز بهتر است مشاوره با یک وکیل متخصص صورت گیرد. به عنوان مثال اگر موضوع درخواستی طلاق است حتما مشاوره حقوقی تخصصی با یک وکیل مجرب و کاربلد در این حوزه انجام شود.

 

هزینه مشاوره حقوقی

هزینه مشاوره حقوقی تخصصی بر چه اساس تعیین می شود؟

هزینه تمامی مشاوره ها بر پایه دقیقه محاسبه می شود. هزینه مشاوره حقوقی تخصصی نیز بر همین اساس است البته در مسائل حقوقی موضوع نیز در تعیین هزینه تاثیر گذار است. به عنوان مثال یک سوال و دریافت مشاوره درباره نفقه با یک مشاوره درباره قتل بسیار متفاوت است. فردی که درباره موضوع قتل مشاوره می دهد باید مسائل مختلفی را مورد بررسی قرار دهد. موسسه ها و وکلا تعرفه های مختلفی را برای انجام مشاوره حقوقی تخصصی در نظر میگیرند برخی از آنها گاها چند صد هزار تومان برای انجام مشاوره دریافت می کنند. اما موسسه وکلای تلفنی تعرفه های منصفانه ای برای انجام مشاوره حقوقی تخصصی در نظر گرفته است تا تمامی مردم بتوانند با پرداخت هزینه ای ناچیز از خدمات حقوقی بهره ببرند. مشاوره حقوقی تخصصی در موسسه وکلای تلفنی در کمترین زمان ممکن و با هزینه بسیار پایین توسط وکیل پایه یک دادگستری انجام می شود. در این موسسه تعرفه مشاوره حقوقی تخصصی از 20 هزار تومان شروع می شود و بر اساس دقایقی که مشاوره گیرنده مشاوره دریافت میکند هزینه بیشتر می شود. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

از کجا بفهمم مشاوره حقوقی من با یک وکیل متخصص در همان حوزه انجام شده است؟

موسسه وکلای تلفنی از حضور بیش از 1000 نفر وکیل مجرب و متخصص بهره می برد که هرکدام از این وکلا دارای تخصص هستند. یک وکیل متخصص در تمامی مسائل حوزه مربوطه تسلط دارد و به راحتی موارد را ارائه می دهد که در هنگام انجام مشاوره متوجه میشوید که وکیل به چه اندازه تخصص در حوزه مربوطه دارد. علاوه بر آن موسسه وکلای تلفنی بر عملکرد تمامی وکیل های تحت پوشش نظارت دارد. به همین دلیل تمامی وکلا به بهترین نحو مشاوره حقوقی تخصصی ارائه می دهند. هر روز صدها مشاوره حقوقی از طریق وکلای این موسسه انجام می شود که رضایت حداکثری را به همراه داشته است.

 

حق الوکاله وکیل

آیا پس از مشاوره حقوقی با وکیل متخصص امکان نگارش لایحه وجود دارد؟

مشاور از تمامی جوانب موضوع درخواستی مشاوره گیرنده را بررسی می کند و براساس تخصصی که دارد بهترین راه حل را در اختیار او قرار می دهد. تنظیم نگارش لایحه یک کار تخصصی است و هر کسی نمی تواند این کار را انجام دهد. مشاوره گیرنده می تواند از مشاور تقاضا کند که لایحه ای را برای او تنظیم و نگارش کند. هزینه نگارش لایحه در موسسه وکلای تلفنی بسیار پایین است و مشاوره گیرنده می تواند با کمترین هزینه از خدمات حقوقی استفاده کند. پولی که بابت دریافت مشاوره حقوقی تخصصی و نگارش لایحه پرداخت می شود هزینه اضافی نیست بلکه سرمایه گذاری است که در راستای موفقیت در پرونده انجام می شود. اگر بدون دانش حقوقی به مسائل قضائی ورود پیدا کنید ممکن است با مشکلاتی همچون اتلاف وقت و صرف هزینه های اضافی مواجه شوید. بررسی مدارک و ارائه خدمات حقوقی از جمله نگارش لایحه منجمله خدمات حقوقی با کیفیتی است که توسط موسسه حقوقی وکلای تلفنی ارائه می شود. برای دریافت مشاوره حقوقی انلاین و رایگان  به وبسایت وکلای تلفنی مراجعه نمایید

 

ارتباط در واتس اپ

برای دریافت مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه ملک به کجا مراجعه کنم؟

مسائل حقوقی مرتبط با حوزه ملک به مانند سایر مسائل حقوقی دارای پیچیدگی های خاصی است. موضوع ملک نیز از آنجایی که مرتبط با مسائل مالی است اگر شخص نتواند در دادگاه به درستی از حق و حقوق خود دفاع کند با ضرر مالی سنگینی مواجه خواهد شد. برای اینکه با یک وکیل خوب و کاربلد در حوزه ملک مشاوره حقوقی تخصصی داشته باشید از طریق موسسه وکلای تلفنی با شماره های 02147625900 و 09212242670 تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن طبق درخواست شما ارتباط با وکیل متخصص حوزه ملک برقرار شود.

 

مشاوره حقوقی  تخصصی ارز دیجیتال
مشاوره حقوقی تخصصی دعاوی ثبت احوال 
مشاوره حقوقی تخصصی چک و سفته
مشاوره حقوقی تخصصی امور اداری 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.