کلینیک مشاوره حقوقی

کلینیک مشاوره حقوقی

کلینیک مشاوره حقوقی

کلینیک مشاوره حقوقی

مدرناسیون جرائم

در گذشته، جرائم از نوع جیب بری، سرقت منازل و مغازه ها بود اما امروزه همزمان با مدرن شدن زندگی و افزایش امکانات، جرم ها نیز مدرن شدند و جرم جیب بری جای خود را به هک کارت های بانکی داد. معضلی که سارق بدون هیچ تعقیب و گریزی تنها با زدن دکمه های کیبورد در داخل اتاق خود انجام می دهد.  با ورود کارت های بانکی به زندگی ، دیگر نیازی نبود تا برای انجام کارهای بانکی از قبیل پرداخت قبوض آب و برق ، پرداخت اقساط وام، شهریه دانشگاه، انتقال وجه از فردی به فرد حتما به شعب بانکی مراجعه نمود بلکه در هر مکان و هر زمان بسیاری از امور بانکی  قابل انجام بود. از سوی دیگر با گسترش سایت ها و پیج های فروشگاهی تمایل افراد به خرید اینترنتی افزایش پیدا کرد به گونه ای که اکثر افراد ترجیح دادند بدون خروج از منزل و زیر پا گذاشتن مغازه های مختلف خرید های خود را  نه تنها از فروشگاه های شهر خود بلکه از فروشگاه های سراسر ایران انجام دهند. اما هر تکنولوژی نوین علاوه بر داشتن مزایای متعدد، معایب و مشکلاتی  نیز دارد در خصوص کارت های بانکی و اپلیکیشن های بانکی افرادی سودجو اقدام به هک اطلاعات و خالی کردن حساب افراد کردند. علاوه براین افرادی فرصت طلب از اعتماد مردم سواستفاده نموده و کالاهای تقلبی را به جای کالاهای مرغوب فروختند که به دنبال آن تقاضای مردم جهت دریافت مشاوره با وکلای متخصص در حوزه کلاهبرداری رایانه ای افزایش یافت. از سوی دیگر با گسترش شبکه های اجتماعی، معضلاتی از قبیل انتشار عکس های خصوصی افراد، استفاده از عکس های سایر افراد، تهدید به انتشار عکس ها و ویدئوهای عریان افراد گسترش یافت.

 

مشاوره حقوقی جرائم رایانه ای

منظور از کلینیک مشاوره حقوقی چیست؟

به دنبال افزایش جمعیت و مدرنیته شدن جامعه، افراد با مسائل و مشکلات حقوقی بیشتری مواجه شدند. حل این مشکلات مستلزم مشورت با افراد تحصیل کرده و با تجربه ای بود که به زیر و بم علم حقوق تسلط داشتند در نتیجه مراکز مشاوره حقوقی شکل گرفت. کلینیک مشاوره حقوقی در واقع اجتماع چندین نفر  از وکلای دادگستری است که با شنیدن مشکل حقوقی شما، به تحقیق و تحلیل مسئله پرداخته و با اتفاق نظر به شما مشاوره حقوقی می دهند که قطعاً بهترین نتیجه را به دنبال خواهد داشت. درست مشابه کمیسیون های پزشکی که به منظور تشخیص درست بیماری و درمان آن برگزار می گردند. موسسه وکلای تلفنی یکی از کلینیک های حقوقی در ایران است که به صورت شبانه روزی و به کمک بهترین وکلای پایه یک دادگستری در حال خدمت رسانی به شما عزیزان است.

 

مشاوره حقوقی چیست؟

 

روزگاری نه چندان دور، داشتن دستگاه ویدئو جرم بود پس از آن حمل و نصب ماهواره جرم شد اما امروزه یک گوشی موبایل مهمترین ابزار جرم های کنونی شده است. دسترسی اسان به فیلم های پورن و نامشروع، سایت های شرط بندی، هک کردن حساب بانکی، انتشار عکس ها و اطلاعات شخصی، مزاحمت های تلفنی و ... . رشد تصاعدی خیانت در جامعه و به دنبال آن افزایش امار طلاق مشکلات اساسی را رقم زده است. به گونه ای که طلاق یک موضوع مطرح در جامعه ایران شده است. یک واژه ی 4 حرفی تبعات و مشکلاتی به بزرگی یک زلزله 8 ریشتری ایجاد می کند که پس لرزه های آن چندین خانه و در نهایت جامعه ای را ویران می کند. از لحظه ای که اولین درگیری های لفظی بین زن و شوهر شکل می گیرد تا اولین ضرب و شتم زوجین و گاها درگیری های خانوادگی و حتی فامیلی و به دنبال آن شلوغی پزشکی قانونی و راهروهای دادگاه همگی معضلاتی است که جامعه در حال دست و پنجه نرم کردن با آنهاست.

 

مشاوره  طلاق

 

طلاق مسیری دشوار و پر فرازو نشیب دارد طی کردن این مسیر با کمترین آسیب مستلزم استفاده از دانش و تجربه فردی است که چندین بار این مسیر را طی کرده است.  یک وکیل متبحر و با اخلاق با بررسی و مداقه در محتویات خاص هر پرونده با توجه به خصوصیات هر پرونده راجع به آن اتخاذ تصمیم و روش میکنند . در وهله اول بهترین تصمیم دعوت به صلح و سازش و حفظ کیان خانواده است و در صورتی که این امر‌ میسر نباشد در پی کشف ‌بهترین راه برای حل موضوع پیش آمده بر می آید. موضوعاتی از قبیل چگونگی طرح دعاوی خانوادگی ، دادگاه صالح به آن موضوع ، نوع نگارشات خاص آن پرونده ، پیش بینی تصمیم قضات ، چگونگی اخذ و امرای رای و توقیف یا رفع توقیف از اموال محکوم علیه جزیئی جدایی ناپذیر از طلاق است. از انجایی که وکیل یک فرد کاملا بی طرف است و به دنبال احقاق حق موکل خود است اظهارات موکل را شنیده، مدارک و مستندات را بررسی کرده و بهترین تصمیم را اتخاذ می کند.نفقه فرزند، مهریه، اعسار، حضانت فرزندان پس از طلاق، استرداد جهیزیه و ...موضوعاتی هستند که موفقیت در آنها می تواند نقش به سزایی در نتیجه نهایی دادگاه طلاق داشته باشد. نگارش یک دادخواست اشتباه تبعات ناگوار جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت. موضوع دیگری که میتواند حایز اهمیت باشد بحث قرارهای تامینی و نحوه درخواست و اجرا و توقیف و رفع توقیف است.

برای اکثر مردم پیش می آید که طلبی دارند اما مدیون آن را پرداخت نمیکند ، یا زوجه قصد وصول مهریه را دارد اما زوج آن را پرداخت نمیکند، وکیل متخصص با تمرکز و تسلط بالا بر روی قرار های تامینی که عبارت اند از تامین خواسته و دستور موقت و اینکه کدام یک از این ها برای موضوع خاص پرونده مناسب است اقدامات کافی و لازم را انجام میدهد . همینطور اگر از طرف مدیون  موضوع را نظاره گر باشیم و از مدیون مالی توقیف شده باشد که جزو مستثنیات باشد وکیل پایه یک، راه حل های مناسب برای رفع توقیف را در نظر میگیرد.

 

مطالبه وجه چک

 

اما همواره پیشگیری بهتر از درمان است، اگر زوجین قبل از ازدواج از حقوق قانونی خود آگاهی پیدا می کردند و با آگاهی و چشم باز قرارداد ازدواج را امضا می کردند بسیاری از مشکلات به وجود نمی آمد. دختری که با ذوق و افتخار بیان می کند انقدر عاشقم بود که یک دست و پایش را مهریه ام کرد، یا پسری که از سر علاقه و بدون اطلاع از عواقب بعدی حق طلاق را به دختر می دهد و ... اگر با یک وکیل متخصص مشورت کرده بودند می توانستند پایه های خانه رویاهای خود را محکم و قوی بسازند. امروزه دختر و پسرهای بسیاری از مشاوره حقوقی قبل از ازدواج استفاده می کنند و از مشکلات بعدی تا حد زیادی پیشگیری می کنند. 

کلینیک حقوقی وکلای تلفنی این امکان را فراهم اورده است که مراجعین محترم بتوانند مشکل خود را همزمان با چندین وکیل متبحر در حوزه های مختلف مطرح کرده و بهترین تصمیم و اقدامات را انجام داده تا پس از طلاق با کوهی از مشکلات مواجه نگردد.

پل ارتباطی بین کلینیک مشاوره حقوقی و مردم چیست؟

راه های مختلفی جهت ارتباط شما با کلینیک مشاوره حقوقی وکیل تلفنی وجود دارد اما به طور کلی شما می توانید با استفاده از یکی از روش های زیر در هر ساعت از شبانه روز مشکل حقوقی خودتان را حل نمایید:

1-      استفاده از آدرس الکترونیکی https://vakiltel.org

2-      تماس با شماره 47625900-021 

3-      تماس واتس اپی با شماره 09212242670

ایا ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز می توانند از خدمات کلینیک مشاوره حقوقی بهره مند شوند؟

خدمات کلینیک مشاوره حقوقی وکیل تلفنی به گونه ای است که هموطنان مقیم خارج از کشور هم می توانند از طریق واتس اپ 2242670-0921 در هر زمینه حقوقی و از هر نقطه از دنیا مشکلات حقوقی خود را برطرف نمایند.

 مزایای کلینیک مشاوره حقوقی برای مشاوره جو‌ها چیست؟

استفاده از خدمات کلینیک مشاوره حقوقی مزایای بسیاری دارد که از مهمترین آنها می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

- دریافت خدمات حقوقی در هر ساعت از شبانه روز

- انجام مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری ایران از هر نقطه دنیا

- امکان دریافت مشاوره از چندین وکیل به طور همزمان و انتخاب بهترین راهکار

- حل مشکلات حقوقی در کمترین زمان

- دریافت مشاوره و حل مشکلات حقوقی با پرداخت کمترین هزینه

           

 ایا امکان برقراری ارتباط از طریق کنفرانس ویدیویی  با چند وکیل در کلینیک مشاوره حقوقی وجود دارد ؟

به منظور سهولت استفاده از خدمات حقوقی، موسسه وکیل تلفنی شرایطی را فراهم کرده تا افراد در منزل و یا محل کار خود به راحتی از طریق کنفرانس ویدئویی مشکل حقوقی خود را با چندین وکیل متخصص مطرح نموده و بهترین تصمیم را اتخاذ کنند تا علاوه بر حل مشکل، از بروز مشکلات احتمالی در آینده جلوگیری کنند.

هزینه مشاوره حقوقی از طریق کلینیک مشاوره حقوقی چقدر میباشد ؟

هزینه های مشاوره حقوقی نسبتا بالا بوده که از توان درآمدی قریب به اتفاق اقشار جامعه خارج است و این امر سبب گشته تا افراد بجای جلوگیری از بروز مشکلات و یا حل مشکلات حقوقی خود در همان مراحل ابتدایی، بدون داشتن آگاهی اقدام کرده و مشکلات بیشتری ایجاد کنند  از این رو به منظور رفاه حال هموطنان عزیز و امکان استفاده از خدمات حقوقی برای همه، وکیل تلفنی بهترین خدمات را با کمترین هزینه و به صورت کاملا تضمینی ارائه می دهد. تعرفه های دریافت مشاوره در جدول زیر ارائه شده است.

 

چارت هزینه ها

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.