مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی

 مشاوره حقوقی

دنیای امروز پر شده است از مسائل پیچیده ای که به واسطه سیستمی شدن ارتباطات انسان ها در حوزه های مختلف، پدید آمده است. یکی از پیچیده ترین حوزه های زندگی اجتماعی بشر، حقوق بوده است و خواهد بود. هر روزه مشکلات بسیاری در این حیطه برای همه مردم به وجود می آید. مشکلاتی که ما را ملزم به گرفتن راهنمایی از متخصصان این رشته می کند. گرفتن راهنمایی به واسطه مشاوره حقوقی

 

اهمیت مشاوره حقوقی

همه ما شنیده ایم که از قدیم می گویند: «کار را باید به کاردان سپرد.» امروزه ما حتی درباره جمله بندی هایمان در صحبت کردن با آدم های معمولی از روانشناسان و انسان های متخصص این حوزه، مشاوره می گیریم. حال فرض کنید پای موضوعی به میان می آید که ممکن است آزادی شما، اموال شما، فرزند شما، همسر یا یکی از اعضای خانواده تان را از شما بگیرد. آیا در این حوزه نیاز به مشورت با یک فرد متخصص نیست؟

همه ما در هر لحظه با مسائل حقوقی سروکار داریم. حتی اگر خودمان هم متوجه آن نباشیم. مثلا همه ما خرید می کنیم. به طور مثال با یک قرارداد شفاهی با میوه فروش، مالکیت میوه ها را از او به خودمان منتقل می کنیم. چه برسد به ازدواج و قرارداد های وسیع تر و مسائل حقوقی مهم تر و شناخته شده تر. که باز هم همه ما با آن ها درگیر بوده ایم و خواهیم بود. بنابراین گیر کردن در برخی مسائل حقوقی و باز شدن پای دادگاه به زندگی ما خیلی مسئله دور از ذهنی نیست. این جاست که اهمیت مشاوره حقوقی قابل درک تر می شود.

مشاور حقوقی کیست ؟

مشاور حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی درواقع وکیل پایه یک دادگستری است که با داشتن مهارت های لازم برای مشاوره دادن (مانند مهارت خوب شنیدن، روان و صریح توضیح دادن، آرامش داشتن و ...)، به کسانی که به مشکلات حقوقی دچار می شوند، در راستای حل مشکلاتشان توصیه های حقوقی می کند. بنابراین همچون فردی باید اطلاعات به روزی در این حیطه داشته باشد. با قانون و رویه عملی در دادگاه ها به خوبی آشنا باشد و تجربه مناسبی نیز از مشاوره های حقوقی کسب کرده باشد.

نقش مشاور و مشاوره حقوقی

سوال ها و ابهامات بسیاری درباره مشاوره حقوقی وجود دارد. اصلا مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری چه فایده ای دارد؟ آیا تاثیری بر روند پرونده می گذارد؟ آیا شاه کلید حل تمام مشکلات حقوقی، مشاور است؟ آیا با وجود مطالب حقوقی بسیار در سایت ها و اینترنت، باز هم نقش مشاور حقوقی مهم است؟ مهم ترین عوامل موثر بر نتیجه بخش بودن مشاوره حقوقی چه مواردی است؟ دقیقا در چه مرحله ای باید مشاوره حقوقی دریافت کرد؟ و...

نقش مشاور حقوقی در پرونده

 

زمان و مرحله مناسب مراجعه به مشاور حقوقی

خیلی از سوالات بالا با تجربه کردنِ مشاوره حقوقی پاسخ داده خواهند شد. اما به طور اجمالی می توان گفت که با توجه به درگیری های حقوقیِ بسیار در این روز ها مشورت با یک وکیل و دریافت مشاوره حقوقی از اولین گام های اقدامات حقوقی به شمار می آید. به خصوص در مسائل مالی. زیرا هنگامیکه یک کار بلد در جریان مسئله باشد، با ارائه تذکرات و ملاحظاتی که می داند و تجربه کرده است، قطعا از خیلی از مشکلات حقوقی جلوگیری خواهد کرد و به این واسطه در زمان و هزینه های ما بسیار صرفه جویی خواهد شد. به قول معروف: «پیشگیری بهتر از درمان است.»

نقش تجربه مشاور حقوقی

تجربه کاری مشاور یا وکیل نیز بسیار در کارآمدی مشاوره حقوقی مهم می باشد و طبیعتا یک وکیل کاربلد نسبت به یک وکیل تازه کار، مشاوره های مفید تری در زمان کوتاه تری ارائه خواهد کرد. اما همواره باید این مسئله را مورد توجه قرار داد که وکیل، شاه کلید حل تمام مسائل و مشکلات حقوقی ما نیست و نقش او راهنمایی ما برای احقاق حق ماست. گاهی موفق خواهیم بود و گاهی نیز شکست خواهیم خورد. اما نکته قابل توجه و مهم این است که دریافت مشاوره حقوقی قطعا احتمال پیروزی در پرونده و احقاق حق ما را افزایش می دهد. بنابراین از جمله عوامل موثر بر نتیجه بخش بودن مشاوره حقوقی، تجربه زیاد وکیل یا مشاور حقوقی می باشد. البته عوامل دیگری نیز هستند. همچون ارائه مستندات حقوقی مرتبط از سوی مراجعه کننده (مانند چک و قرارداد و...)، توضیح صادقانه و روان مسئله از سوی مراجع، متبحر بودن مشاور حقوقی در این حیطه و...

 

روش های دریافت مشاوره حقوقی

برای دریافت مشاوره حقوقی، روش های بسیاری وجود دارد. در موسسه وکیل تلفنی نیز روش های نوینی برای دریافت مشاوره حقوقی موجود است. از جمله این روش ها می توان به مشاوره حقوقی تلفنی، مشاوره حقوقی آنلاین، پرسش و پاسخ فوری حقوقی و مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته اشاره کرد.

هر روشی را که بخواهید پیش بگیرید، نیازمند یک وکیل متخصص هستید. شاید برایتان سوال پیش بیاید که چگونه یک وکیل متخصص در حوزه ای که می خواهید، برای مشاوره انتخاب کنید؟ و اینکه آیا اساسا وکیل حوزه ای که می خواهید در موسسه وجود دارد یا خیر؟

در موسسه وکیل تلفنی در همه حوزه های قضایی و حقوقی (مدنی و کیفری) وکیل مجرب و متخصص موجود است. زیرا در مشاوره حقوقی اصل بر داشتن اطلاعات کافی و به روز و مفید می باشد. بنابراین برای دریافت مشاوره حقوقی در موسسه وکیل تلفنی اولا شما مطمئن هستید که در هر حوزه ای مشاور موجود است و ثانیا می توانید با شرح مسئله و موضوع مشکل حقوقی خود، آن وکیل یا مشاور را در همان حوزه ای که می خواهید، انتخاب کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

 

مشاوره حقوقی تلفنی

در ابتدا شایان ذکر است که دریافت مشاوره حقوقی از طریق موسسه وکیل تلفنی، محدودیت زمانی و مکانی ندارد و دریافت مشاوره حقوقی در هر لحظه ممکن است.

برای دریافت این نوع از مشاوره، کافی است بر طبق تعرفه های بسیار ارزان و مناسب زیر، مبلغ را به حساب مذکور در سایت www.vakiltel.com واریز کنید و در واتس اپ به شماره موجود در سایت پیام دهید. در طول نهایتا 5 دقیقه یک وکیل پایه یک دادگستری با تخصص در حوزه مسئله شما، با شما تماس خواهد گرفت. در طول مکالمه تلفنی نیز اگر نیاز به تنظیم نگارشات مختلفی مانند دادخواست داشتید، وکیل یا مشاور آن را برای شما نگارش خواهد کرد. حتی در صورت لزوم، وکیل می تواند وکالت پرونده شما را نیز بپذیرد. البته اگر شما موافقت نمایید.

از مزایای مشاوره حقوقی تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری این است که در زمان و هزینه شما بسیار صرفه جویی خواهد شد. مضاف بر اینکه مشاوره به زبان های ترکی و کردی و لهجه های اصفهانی، گیلکی و تهرانی نیز در این مرکز در دسترس می باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین

برای دریافت این نوع مشاوره می توانید به سایت موسسه وکیل تلفنی (www.vakiltel.com ) مراجعه کرده و پس از ثبت نام در سایت و ثبت سوال حقوقی خود، با وکلای پایه یک دادگستری این موسسه، به صورت رایگان ارتباط بگیرید و از مشاوره های ایشان بهره ببرید.

نظارت بر عملکرد وکلا و مشاورین حقوقی، ضمانت مشاوره جو

در موسسه وکیل تلفنی بر عملکرد وکلا نظارت بسیار دقیقی صورت می گیرد. اگر مشاوره جویی از مشاوره اش ناراضی بود، می تواند به موسسه اطلاع دهد و پس از بررسی موضوع، اگر وکیل یا مشاور تقصیر کرده بود، کل مبلغ مشاوره به مشاوره جو برگردانده خواهد شد و یا یک وکیل دیگری به او مشاوره خواهد داد. وکیل یا مشاور مقصر نیز اخراج خواهد شد.

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته با وکیل

 

سوالات متداول:

  1. آیا در هر لحظه از شبانه روز از موسسه وکیل تلفنی می توان مشاوره حقوقی تلفنی دریافت کرد؟

بله.

  1. در صورت ناراضی بودن از مشاوره، چه می توان کرد؟

ابتدا به موسسه اطلاع دهید. پس از بررسی موضوع در صورت مقصر بودن مشاور، او اخراج خواهد شد و به شما کل مبلغ مشاوره عودت داده خواهد شد. یا می توانید از مشاوره یک وکیل دیگر بهره بگیرید.

  1. موسسه وکیل تلفنی در چه حوزه های حقوقی ارائه خدمت می کند؟

در همه حوزه های حقوقی و قضایی.

  1. در چه مسائلی می توان از مشاوره حقوقی استفاده کرد؟

بهتر است در همه مسائل حقوقی با یک مشاور و متخصص مشورت کرد تا از مشکلات بالقوه پیشگیری شود.

  1. چگونه می توان از موسسه وکیل تلفنی مشاوره حقوقی آنلاین رایگان دریافت کرد؟

با مراجعه به سایت موسسه وکیل تلفنی (www.vakiltel.com )، اقدام به ثبت نام نمایید و با ثبت سوال حقوقی خود، با وکلای پایه یک دادگستری این موسسه، به صورت رایگان ارتباط بگیرید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.