رفع مشکلات حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین

رفع مشکلات حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین

رفع مشکلات حقوقی به صورت تلفنی و آنلاین

مشاوره حقوقی

یکی از اصلی ترین دلایل بروز مشکلات حقوقی در ایران، عدم اطلاعات کافی در مورد قوانین و مقررات است. بارها پیش آمده که افراد به دلایل مختلف، فعل یا ترک فعلی را انجام داده اند. در حالی که واقعا نمی دانستند این کار جرم است! به همین دلیل نیز مشکلات حقوقی برای آنها ایجاد شده است. طبق آمارهایی که به دست آمده، در حال حاضر چیزی حدود 5 میلیون پرونده در دادگاه های مختلف، یا در حال رسیدگی است یا هنوز رسیدگی آن شروع نشده است. یک پرونده حداقل دو خانواده را درگیر می‌کند. از این رو با یک حساب ساده می توان گفت متاسفانه مشکلات حقوقی برای هر خانواده ایرانی حداقل یکبار اتفاق افتاده است! همه این موضوعات سبب می‌شود تا  به اهمیت کسب اطلاعات قانونی و حقوقی پی ببریم تا اگر به هر دلیلی، حقی از ما ضایع شد، بتوانیم آن را استیفا کنیم.

 

هزینه مشاوره حقوقی

 مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

وقتی که یک دعوای حقوقی پیش می آید، اولین کاری که باید طرفین دعوا انجام دهند، گرفتن مشاوره از وکلای با تجربه و متخصص است. استفاده نکردن از وکلا سبب می‌شود که پرونده قضایی به صورت پیچیده و سخت پیش برود. بارها شاهد بوده ایم که خیلی از افراد، علیرغم اینکه حق با آنها بوده، نتوانسته اند در دادگاه پیروز شوند. چرا که از یک وکیل باتجربه استفاده نکرده اند. در حالی که اگر از همراهی یک وکیل مجرب برخوردار بودند، می توانستند ادله متقن و کافی برای دادگاه بیاورند.

 هزینه مشاوره حقوقی تلفنی

هزینه ای که برای مشاوره گرفتن در مورد مشکلات حقوقی در موسسه وکلای تلفنی پرداخت می کنید، به مراتب کمتر از هزینه مشاوره حضوری است.

 مزایای مشاوره حقوقی تلفنی

در بعضی از مناطق کشور مانند روستاها و شهرهای کوچک، ممکن است وکیل در یک حوزه حقوقی، وجود نداشته باشد. از این رو یکی از بهترین گزینه ها، استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی و آنلاین است. شما می توانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس بگیرید و از طریق تلفن، اطلاعات و مشاوره های خوبی در مورد مشکلات حقوقی کسب کنید. این مشاوره می تواند به اندازه یک مشاوره حضوری برای شما مفید باشد. چرا که شما با استفاده از مشاوره تلفنی و آنلاین، می توانید از راهکارها و توصیه های یک وکیل باتجربه و متخصص بهره مند شوید.

 

حل مشکلات حقوقی

 موسسه حقوقی وکلای تلفنی در دپارتمان های مختلف، از وکلای متخصص در حوزه های مختلف حقوقی بهره مند است. هدف ما ایجاد بستری مناسب برای همه اقشار جامعه است تا بتوانند به ساده ترین شکل ممکن و بدون هزینه های جانبی، مانند رفت و آمد، ترافیک و ... از مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک و حرفه ای بهره مند شوند. ما از طریق بستر هایی مانند واتساپ نیز مشاوره حقوقی خود را ارائه می دهیم.

 چگونگی دریافت مشاوره حقوقی آنلاین

در حوزه نگارش اوراق قضایی نیز می توانید از کارشناسان موسسه ما کمک بخواهید. به عبارت دیگر اگر قصد نگارش دادخواست تجدیدنظرخواهی یا لایحه حقوقی دارید، وکلای ما آماده ارائه خدمات در این حوزه هستند. اگر نیازمند مشاوره حقوقی در زمینه های مختلف مانند حق اعسار، چک، سفته و اوراق بانکی هستید، اگر نیاز به مشاوره حقوقی ملکی، کیفری، خانواده، ثبت احوال و یا  راهنمایی در حوزه هایی مانند ثبت موسسه، ثبت علامت تجاری و ... دارید، می توانید از وکلای باتجربه موسسه ما به صورت تلفنی مشورت بگیرید. خدمات ما به صورت شبانه روزی و غیر حضوری نیز ارائه می شوند.

 

ارتباط در واتس اپ

مشاوره ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته

خیلی از افراد ممکن است به دلیل داشتن پرونده های حقوقی، از شهرستان به مرکز استان خود بیایند. از آنجا که این افراد معمولاً مکانی برای استراحت و سکونت ندارند، هزینه‌های بسیار زیاد مسافرخانه یا هتل را باید متقبل شوند. از طرف دیگر همه گیری کرونا در دو سال اخیر نیز مزید بر علت شد تا اهمیت استفاده از سیستم های تلفنی و آنلاین بیشتر نمایان شود. از این رو موسسه حقوقی وکلای تلفنی اولین و برترین موسسه حقوقی در کشور است که در یک راهکار خلاقانه و عالی، مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان از طریق تلفن را به صورت 24 ساعته و در تمام ایام هفته ارائه می دهد.

 

لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
راهنمای مشاوره حقوقی تلفنی
مشاوره با وکیل
مشاوره حقوقی و مزایای آن
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.