مشورت حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری

مشورت حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری

مشورت حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری

مشکلات حقوقی از جمله مشکلاتی هستند که ممکن است همه ما با آن ها مواجه شویم. از طرفی فقط متخصصان این حوزه یعنی همان وکلا و حقوقدانان هستند که می‌توانند با تکیه بر علم خود این مشکلات را حل کنند. بنابراین مسلما در زمان وقوع این مشکلات باید با یک وکیل پایه یک دادگستری مشورت کنیم و راه حل های لازم را از او بگیریم. البته شما در صورت بروز مشکلات حقوقی و فقط برای دریافت مشاوره حقوقی، می‌توانید با کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی وکلای تلفنی صحبت کنید. اما برای واسپاری پرونده های قضایی خود حتما باید به وکلای پایه یک دادگستری مراجعه کنید. ما در این مقاله قصد داریم بهترین وکیل پایه یک دادگستری را که قادر به ارائه مشاوره به شما عزیزان می‌باشد را معرفی کنیم و آدرس وکیل پایه یک دادگستری را در اختیار شما بگذاریم. با توجه به این که ممکن است هر لحظه دچار مشکل شوید و به دریافت مشاوره حقوقی احتیاج پیدا کنید، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. زیرا در این صورت در مواقع بروز مشکل سردرگم نخواهید شد و سریعا برای حل مشکل خود اقدام خواهید کرد.

 

هزینه مشاوره حقوقی

تعریف وکیل در قانون ایران

طبق قانون، وکیل شخصی است که از طرف شخصی دیگر برای انجام کاری مامور می‌شود. بنابراین وکیل می‌تواند هر شخصی باشد و به عبارت دیگر شما می‌توانید هر فردی را برای انجام امور خود برگزینید. البته تا زمانی که میان شما و فرد مقابل عقد وکالت منعقد نشده باشد و قرارداد وکالت تنظیم نکرده باشید، این موضوع رسمیت نخواهد یافت. حال وکیل پایه یک دادگستری شخصی است که در رشته حقوق یا رشته های مرتبط تحصیل کرده باشد. این شخص همچنین باید در آزمون وکالت شرکت کرده و پروانه وکالت داشته باشد. فقط در این صورت است که می‌تواند وکالت پرونده حقوقی شما را با هر موضوعی که دارد، قبول کند.

برای اینکه وکیل شویم چه باید کرد؟

همانطور که در پاراگراف قبل گفتیم، وکیل پایه یک دادگستری باید اولا در رشته حقوق یا رشته های مرتبط تحصیل کند. پس از اتمام دوران تحصیل و دریافت حداقل مدرک کارشناسی، باید در آزمون وکالت شرکت کند. در صورت قبول شدن در این آزمون و دریافت پروانه وکالت می‌تواند به عنوان وکیل رسمی فعالیت خود را آغاز کند. شما هم برای این که بتوانید وکیل پایه یک دادگستری شوید باید تمام مراحل گفته شده را طی کنید. اما اگر نمی‌خواهید وکالت پرونده های قضایی را قبول کنید و قصد دارید به عنوان وکیل یک سازمان فعالیت کنید شاید بدون دریافت پروانه وکالت هم بتوانید این کار را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این موضوع می‌توانید مقاله‌ای که با همین مضمون تالیف شده و در وب سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی قرار داده شده است را مطالعه نمایید. همچنین می‌توانید از مشاوره حقوقی تلفنی موسسه استفاده کنید.

 

حق الوکاله وکیل چگونه تعیین می‌شود؟

سازمان ها و ارگان های ذی‌ربط در ماه های ابتدایی هر سال، مبالغی را به عنوان حق الوکاله وکیل پایه یک دادگستری اعلام می‌کنند. اما با این وجود حق الوکاله وکیل جزو موارد توافقی است. یعنی وکیل و موکل با توجه به عواملی مثل موضوع پرونده، میزان دشوار بودن آن، مالی بودن یا نبودن دعوا، حقوقی یا کیفری بودن دعوا و مسائل این چنینی بر سر رقمی مشخص به توافق می‌رسند. در این میان مسلما حق الوکاله بهترین وکیل پایه یک دادگستری که هم تخصص بیشتری دارد و هم مجرب است، بیش از سایر وکلا خواهد بود. اما در عوض وکلای مجرب و متخصص بهتر از حقوق موکل خود دفاع کرده و احتمال پیروزی او را بالا می‌برند.

 برای مشورت با وکیل پایه یک دادگستری چکار کنم؟

موسسه حقوقی وکلای تلفنی از شناخته شده‌ترین موسسات حقوقی مختص فارسی زبانان است. یکی از خدمات بارز این موسسه، مشاوره حقوقی تلفنی می‌باشد. شما با خرید یکی از مشاوره های حقوقی تلفنی این موسسه که زمان های مختلفی دارند، می‌توانید با بهترین وکلای پایه یک دادگستری ارتباط برقرار نمایید. شما حتی می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی فوری این موسسه استفاده کنید. مشاوره حقوقی تلفنی فوری موسسه حقوقی وکلای تلفنی هیچگونه محدودیت زمانی ندارد. یعنی شما می‌توانید در 24 ساعت شبانه روز و حتی روزهای تعطیل با شماره 09212242670 تماس بگیرید درخواست مشاوره حقوقی داشته باشید. مشاوره رایگان با وکیل پایه یک دادگستری از دیگر خدمات این موسسه می‌باشد. با وجود مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان این موسسه شما بدون پرداخت ریالی می‌توانید سوالات حقوقی خود را از وکلای پایه یک دادگستری بپرسید. برای بهره‌منده از تمام خدمات گفته شده و مشورت با وکیل پایه یک دادگستری، به صفحه اصلی سایت به آدرس https://vakiltel.org مراجعه کنید.

 

ارتباط در واتس اپ

تفاوت وکیل پایه یک با مشاور حقوقی

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی معمولا از نظر تحصیلات و اطلاعات در یک سطح قرار دارند. به عبارت روشن‌تر هر دوی این افراد در رشته حقوق یا رشته های مرتبط تحصیل کرده اند. همچنین با قوانین موجود آشنایی دارند. منتهی تفاوت میان آن ها این است که وکیل پایه یک دادگستری به دلیل داشتن پروانه وکالت، قادر به قبول وکالت پرونده های قضایی است. اما مشاور حقوقی مجوز انجام این کار را ندارد، بلکه فقط اجازه ارائه مشاوره و راهنمایی افراد را دارد.

 

مشاوره حقوقی پیشگیرانه

وکیل رایگان قوه قضاییه

خدمات نگارش اوراق قضایی
اورژانس وکالت ۲۴ ساعته
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.