آشنایی با مشاوره حقوقی حضوری

آشنایی با مشاوره حقوقی حضوری

آشنایی با مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره حقوقی حضوری، آن چیزی است که همه ما در زندگی حداقل یک بار به آن نیاز خواهیم داشت. پس باید به طور دقیق با آن آشنا شویم. در واقع مشاوره حضوری با وکیل، نه تنها به سوالات حقوقی شما پاسخ می دهد، بلکه باعث حل و فصل اختلافات حقوقی شما نیز خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به طور تفصیلی با مشاوره حقوقی حضوری آشنا شویم. پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

منظور از مشاوره حقوقی چیست؟

همانطور که اشاره شد، مشاوره حقوقی حضوری، یکی از روش های دریافت مشاوره حقوقی می باشد. پس ابتدا باید با معنا و مفهوم مشاوره حقوقی آشنا شویم. انسان ها پس از این که شهرنشین شدند، برای تنظیم روابط خود و جلوگیری از هرج و مرج، قوانینی را وضع کردند. از همان ابتدا، کسانی بودند که این قوانین را رعایت نمی کردند و باعث بروز اختلافات حقوقی زیادی می شدند. پس از پیشرفت تمدن ها افرادی تحت عنوان وکیل به طور تخصصی به حل و فصل اینگونه اختلافات می پرداختند. امروزه نیز افراد برای این که بتوانند به خوبی در جامعه زندگی کنند، باید قوانین و مقررات موجود در جامعه را رعایت کنند. حال ممکن است گاهی اوقات اختلافات حقوقی به وجود بیاید که مسلما خود افراد نمی توانند آن را حل کنند. اینجاست که مشاوره حقوقی معنا می یابد. مشاوره حقوقی یعنی دریافت راهنمایی از یک وکیل پایه یک دادگستری برای حل و فصل دعاوی حقوقی.

 

چرا باید از مشاوره حقوقی با وکیل استفاده کنیم؟

اما سوالی که برای همه ما به وجود می آید، این است که چرا باید یک مشاوره حقوقی حضوری با وکیل داشته باشیم؟ بیایید کار خود را با یک مثال آغاز کنیم. دندان های شما پوسیده اند و باید هرچه سریعتر کشیده شوند. آیا خودتان انبر را بر میدارید و این کار را انجام می دهید؟ مسلما خیر! حل و فصل مشکلات حقوقی نیز به همین صورت هستند. شما نمی توانید خودتان شخصا آنها را حل کنید و باید با یک وکیل مجرب، مشاوره حقوقی داشته باشید. از جمله دلایل اهمیت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • پیچیدگی قوانین و مقررات حقوقی.
  • عدم تسلط افراد عادی به قوانین مذکور.
  • عدم آشنایی با فضای دادگاه ها.
  • تخصصی بودن مباحث حقوقی.
  • ورود ضررهای مالی، جانی و حیثیتی غیر قابل جبران.

 

 

راه های دریافت مشاوره حقوقی از وکیل

حال که با اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل آشنا شدیم، بایستی به بررسی روش های دریافت مشاوره حقوقی بپردازیم. این روش ها عبارتند از:

  • مشاوره حقوقی حضوری: این روش، اولین و قدیمی ترین روش مشاوره حقوقی با وکیل می باشد که شما باید پس از پیدا کردن ادرس مشاوره حضوری، به دفتر وکیل مورد نظر مراجعه کنید و مشکل خود را با وی در میان بگذارید.
  • مشاوره حقوق تلفنی: همیشه نیاز نیست که به دفتر یک وکیل مراجعه حضوری داشته باشید، امکان مشاوره حقوقی تلفنی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی فراهم شده است.
  • مشاوره حقوقی انلاین: این روش نیز یکی از جدید ترین روش های دریافت مشاوره حقوقی می باشد که به صورت رایگان ارائه می شود و شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

ارزیابی پرونده حقوقی 
مزایای دریافت مشاوره حقوقی 
هزینه مشاوره حقوقی حضوری  
مشاوره حقوقی 
درباره ما 

 

برای مشاوره حقوقی حضوری از وکیل چه باید کرد؟

در گذشته، شما برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری، بایستی ابتدا در مورد وکلای منطقه مورد نظر خود سرچ می زدید. یا اگر کسی را می شناختید که قبلا سابقه مشاوره حقوقی حضوری با یک وکیل را داشته است، با وی مشورت می کردید. پس از انجام این کار می بایست ادرس مشاوره حضوری وکیل مورد نظر را پیدا و به دفتر ایشان مراجعه می کردید. اما ما برای راحتی شما عزیزان در موسسه حقوقی وکلای تلفنی، امکان مشاوره حقوقی را برای شما فراهم کرده ایم. برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری کافی است با شماره ۰۲۱۴۷۶۲۵۹۰۰ یا ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ تماس بگیرید و درخواست کنید تا برای شما یک تایم مشاوره حقوقی حضوری رزرو شود. سپس هزینه را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز نمایید و فیش آن را به شماره موبایل فوق الذکر ارسال کنید تا نوبت شما فیکس شود.

 

 

ویژگی های مشاوره حضوری خوب

یکی دیگر از مهمترین سوالاتی که هنگام بحث پیرامون مشاوره حقوقی حضوری با وکیل باید بدان پاسخ داد، این است که ویژگی های یک مشاوره حضوری خوب یا به عبارت دقیق تر مزایای مشاوره حضوری چیست؟ در ادامه به ذکر این موارد خواهیم پرداخت.

  • طرح مسائل حقوقی به طور شفاف: گاهی اوقات امکان طرح سوالات حقوقی به طور شفاف و صریح در مکالمات تلفنی و انلاین وجود ندارد، پس باید از مشاوره حقوقی حضوری استفاده نمود.
  • بررسی دقیق اسناد و مدارک: مشاور حقوقی، به طور دقیق تر می تواند اسناد و مدارک اثبات کننده ادعای شما را بررسی کند.
  • بررسی تمامی راهکار های موجود: وکیل می تواند به طور دقیق تری راهکارهای حقوقی موجود برای حل و فصل دعوا را به شما پیشنهاد دهد.

شما می توانید با مشاوران ما از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان نیز در ارتباط باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی حضوری

 

هزینه مشاوره حقوقی حضوری با وکیل

یکی از مهم ترین نگرانی هایی که متقاضیان دریافت مشاوره حقوقی حضوری دارند، هزینه های سرسام آور آن می باشد. ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی، تلاش کرده ایم تا حد ممکن هزینه مشاوره حضوری را مقرون به صرفه تعیین کنیم. این کار به منظور حفظ حقوق شهروندان و استفاده تمامی اقشار جامعه از خدمات حقوقی ما می باشد. پس لازم به ذکر است که هزینه مشاوره حقوقی حضوری با وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی، تنها 200 هزار تومان می باشد. پس نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید. برای اطلاعات بیشتر بهتر است با مشاوران ما مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.