مشاوره فوری با وکیل

مشاوره فوری با وکیل

مشاوره فوری با وکیل

مشاوره فوری با وکیل

تمام مردم کشور در برهه هایی از زندگی خود، با مشکلات حقوقی مواجه می شوند. برخی برای تقسیم ارث، برخی بعد از انجام معامله، برخی با همسایه خود در زمین کشاورزی و . تمامی این رخدادها در قانون مورد توجه قرار گرفته اند و مقررات قانونی برای آنها تعیین شده است. اما تمام مردم کشور نسبت به قوانین اطلاعات کامل ندارند. از این رو برای این دسته از افراد مشاوره فوری با وکیل الزامی بوده و می تواند بسیاری از مشکلات آنها را حل کند. 

مشاوره  تلفنی با وکیل

مشاوره حقوقی با وکلای پایه یک دادگستری، از آنجایی که آنها دانش و اطلاعات حقوقی لازم را دارند، ساده ترین و کم هزینه ترین راهکار است. مشاوران در زمینه های مختلف حقوقی اطلاعات کافی دارند و می توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی، اطلاعات لازم را در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار دهند. وکلا افرادی هستند که در زمینه قانون مطالعه داشته و از اطلاعات حقوقی بالایی برخوردار هستند. 

اگر افراد با وکیل حقوقی در ارتباط نباشند و با ایشان مشورت نکنند، بدون شک در برابر مشکلات حقوقی در قوه قضاییه قادر نخواهند بود مقاومت کنند. در برخی موارد لازم است مشاوره فوری با وکیل داشت، تا از انجام اقدامات کورکورانه جلوگیری کرد. وکیل همچون پزشک محرم اسرار شما است و در هر زمینه ای می تواند به شما کمک کند. 

مشاوره حقوقی واتساپی

اهمیت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی 

یکی از ساده ترین و بهترین روش هایی که می توان با استفاده از آن سوالات حقوقی خود را پاسخ داد، برقراری ارتباط با مشاوره حقوقی تلفنی است. مشاوره فوری با وکیل تلفنی همیشه و در هر ساعت از شبانه روز هستند و دسترسی به آنها آسان است. از سوی دیگر این افراد با هزینه کم و مقرون به صرفه ای، در هر زمینه حقوقی به شما کمک می کنند.

مشاوره حقوقی آنلاین خدماتی را به شما ارائه می دهد که دیگر نیازی به مراجعه به وکیل نداشته باشید. حتی برای از افراد که از نظر حقوقی تا حدودی اطلاعات دارند، با دریافت مشاوره فوری با وکیل به صورت آنلاین، دیگر برای پرونده های خود در دادگاه و شورای حل اختلاف وکیل نمی گیرند. بلکه خود با مشاوره ای که از وکیل متخصص دریافت می کنند، روند پرونده را پیش می برند. 

برای این که بتوانید به مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته یا مشاوره فوری با وکیل دسترسی داشته باشید، ساده ترین راهکار مراجعه به موسسات حقوقی معتبر است. البته امروزه موسسات حقوقی بسیار در کشور فعالیت می کنند، که باید در مورد وکلایی که در این موسسات فعالیت دارند تحقیق نمایید. در صورتی که از اطلاعات حقوقی بالایی برخوردار بودند، می توانید بهترین مشاوره را از ایشان در زمینه پرونده های کیفری، تجاری، حقوقی و دریافت کنید. 

 

شرایط مشاوره تلفنی با وکیل

برخی از پرونده ها وجود دارند که لازم است حتما خوانده یا خواهان از خدمات یک وکیل متخصص بهره مند شود. اما در برخی دیگر از پرونده ها، تنها مشاوره با وکیل می تواند کافی باشد. از این رو اگر پرونده ای که در جریان است نیاز به وکیل دارد، بهتر است به سراغ یک وکیلی متخصص و عالی روید. اما در مواردی که خود می توانید تنها با مشاوره حقوقی واتساپی با یک وکیل روند پرونده را پیش ببرید، بهتر است از خدمات مشاوره فوری با وکیل بهره مند شوید. انجام مشاوره فوری با وکیل یا مشاوره تلفنی با وکیل، تمام  سوالات حقوقی شما را پاسخ داده و دیگر نیازی به وکیل برای پرونده نخواهد بود. تنها کافیست به سراغ مشاوران حقوقی در موسسه های معتبر روید که از مهارت و تخصص بالای حقوقی برخوردار باشند. یک مشاور حقوقی با تجربه می تواند هزاران راه نرفته ای که با یک وکیل تجربه کرده اید، را به یکباره با شما طی کند. 

علاوه بر آن دریافت مشاوره فوری با وکیل می تواند بسیاری از ابهاماتی که در ذهن شما وجود دارد را به راحتی پاکسازی نماید. اگر از دانش و مهارت بالایی برخوردار باشد. در غیر این صورت شما هزینه و وقت خود را صرف دریافت اطلاعات از شخصی خواهید کرد که هیچ کمکی به روند پرونده شما نخواهد کرد. 

مشاوره حقوقی از طریق واتساپ

منظور از مشاور حقوقی کیست؟

مشاوره حقوقی یا وکلای تلفنی افرادی هستند که نسبت به تمام قوانین کشور اطلاعات کامل دارند. آنها قدرت تحلیل بالایی در زمینه مسائل حقوقی داشته و می توانند به عنوان راهنماهای مناسب برای موسسات، شرکت ها و حتی افرادی باشند که نیاز به کسب اطلاعات حقوقی دارند. می توان به کمک مشاوره فوری با وکلای موسسات حقوقی، همه امور حقوقی از جمله تنظیم قراردادها، مشاوره درباره قوانین کیفری، حقوقی، خانواده، راهکاری برای حل مشکلات حقوقی، چک و سفته و را به خوبی انجام داد. تمامی این موارد را می توان به کمک مشاوره فوری با وکیل مورد بررسی قرار داد. البته یک مشاور حقوقی با تجربه و عالم به قوانین کشور باید فردی صادق، متعهد و امانت دار نیز باشد. تا بتواند در زمان مناسب تصمیم درستی گرفته و با اطلاع دادن این تصمیم خود به شخصی که درخواست مشاوره نموده است، مشکل ایشان را حل کند. مشاوران حقوقی وظیفه دارند در خصوص پرسش و پاسخ فوری حقوقی اقدامات لازم را انجام داده و بر روی متن قراردادها و نظارت نمایند. اگر یک مشاور حقوقی نسبت به متن قانون اطلاعات کافی نداشته باشد و هر یک از بندهای قرارداد را با دقت مورد بررسی قرار ندهد، مسلما منجر به تحمل ضرر توسط شخص خواهد شد. می توان از طریق مشاوره شبانه روزی با وکیل یا دریافت مشاوره فوری با وکیل در زمینه های مختلف همچون معاملات ملکی، خرید و فروش، وکالت، رهن، طلاق، نفقه، حضانت فرزند، مهریه و اطلاعات لازم را به دست آورد. از سوی دیگر نیز مشاور می تواند در صورت داشتن پروانه وکالت خود شخصا به پرونده شما در دادگاه رسیدگی کند. 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

 

مهمترین مزایای بهره مندی از مشاوره آنلاین با وکیل 

مشاوره آنلاین با وکیل می تواند برای مردم جامعه مزایای خاصی به همراه داشته باشد. از جمله:

  • ارائه زمان کمتر برای حل مشکلات و مسائل حقوقی توسط مشاوره فوری با وکیل. زیرا وکلایی که به صورت آنلاین اقدام به ارائه مشاوره می نمایند، می توانند با دانش خود زمان رسیدگی به مسائل حقوقی را کاهش داده و از تلف شدن وقت موکل جلوگیری نمایند.
  • مشاوره فوری با وکیل به موکل این امکان را میدهد که از جدیدترین قوانین وضع شده برای حل اختلاف در پرونده استفاده کند. زیرا این افراد در مورد جدیدترین قوانین و رای وحدت رویه اطلاعات کاملی داشته و می توانند در زمینه های مختلف بهترین مشاوره را به موکل خود ارائه نمایند. 
  • در نهایت مشاوره رایگان با وکیل یا مشاوره فوری با وکیل می تواند از بروز مشکلات احتمالی بسیار زیادی جلوگیری نماید. زیرا همانطور که می دانیم مسائل حقوقی از حساسیت و دقت بالایی برخوردار هستند. از این رو لازم است با دقت بالایی به این مسائل توجه شود. اگر شخصی از اطلاعات حقوقی مطلوب برخوردار نباشد، می تواند برای خود مشکلات زیادی به بار آورد. اما اگر این شخص از یک وکیل متخصص در مورد مسائل حقوقی اطلاعات کسب کند، می تواند بدون نگرانی از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند. 

مشاوره با وکلای تلفنی

کاربرد مشاوره با وکیل در زمینه های مختلف

مشاوره فوری با وکیل در تمام زمینه ها میسر است. می توان در خصوص دعاوی مختلف از وکیل تلفنی مشاوره دریافت کرد. مثلا افرادی که درگیر پرونده های کیفری، حقوقی یا تجاری هستند، به راحتی می توانند از خدمات مشاوره آنلاین با وکیل بهره مند شوند. از جمله مهمترین زمینه های مشورت با مشاور حقوقی باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • دعاوی ملکی

همانطور که می دانیم دعاوی ملکی نمونه ای از دعاوی پیچیده به شمار می روند که معمولا نیاز به حضور وکیل بر روی پرونده دارند و نمی توان با دریافت مشاوره فوری با وکیل به سرعت به آنها رسیدگی کرد. لازم است موکل به اداره ثبت اسناد و املاک مراجعه نموده و اقدامات خاصی را برای رسیدگی به دعاوی ملکی انجام دهد. البته لازم است ابتدا نوع دعاوی ملکی مشخص شود، تا سپس برای رسیدگی به آن اقدامات لازم انجام شود. این نوع دعاوی را باید به سه دسته دعاوی حقوقی ملکی، دعوی ثبتی ملکی و دعاوی کیفری ملکی دسته بندی کنیم. 

  • دعاوی مالی 

نوع دیگری از دعاوی که نیاز به مشاوره فوری با وکیل دارند، دعاوی مالی هستند. این دسته از دعاوی اصولا مربوط به دریافت وجه از یک نفر، یک شرکت یا یک سازمان می شوند. در این دعاوی هزینه دادرسی بسته به ارزش مورد مطالبه تعیین می شود. پس ممکن است موکل با دریافت وکیل لازم باشد هزینه بسیار بالایی برای رسیدگی به این دعاوی بپردازد. از این رو بهترین راهکار برای این دسته از افراد برای رسیدگی به دعاوی مالی، مراجعه به مشاوره حقوقی است. 

 

  • دعاوی خانواده

بیشتر پرونده هایی که در دادگاه ها و محاکم قضایی کشور وجود دارند، مربوط به دعاوی خانواده هستند. این دعاوی در بیشتر موارد نیازی به وکیل ندارند. یعنی می تواند از طریق مشاوره فوری با وکیل به راحتی نتیجه مطلوب را در این دعاوی به دست آورد. زیرا قوانین مربوط به طلاق، نفقه، حضانت، طلاق توافقی و همگی با سرعت بالایی در دادگاه رسیدگی می شوند و هزینه زیادی برای موکل به همراه خواهند داشت. البته در صورتی که موکل خود اقدام به رسیدگی به این دعاوی نماید، می تواند به میزان قابل توجهی هزینه های رسیدگی به پرونده را کاهش دهد. 

  • دعاوی کیفری 

در نهایت باید به نوع دیگری از دعاوی اشاره کنیم، که به دعاوی کیفری شهرت دارند. این دعاوی بیشتر در زمینه جرم و جنایت بوده و شاخه ای مجزا از حقوق جزا به شمار می روند. متهمان و شاکیان می توانند پیش از صدور حکم نهایی، از طریق مشاوره فوری با وکیل در خصوص راه های مقابله با حکم صادره اطلاعات لازم را به دست آورند. تا در صورتی که حکم برخلاف نظر متهم و شاکی صادر شد، بتوانند مجددا به پرونده رسیدگی کرده و امکان تجدید نظر در رای صادره را داشته باشند. 

مشاور حقوقی

برای دریافت مشاوره فوری با وکیل چه باید کرد؟

بهترین و ساده ترین راهکاری که می توان با استفاده از آن در زمینه های مختلف حقوقی اقدام به دریافت مشاوره نمود، انتخاب یک موسسه حقوقی معتبر و برقراری ارتباط برای دریافت مشاوره فوری با وکیل است. موسسات حقوقی بسیار در کشور مشغول به فعالیت هستند که نیاز مردم کشور را در زمینه سوالات حقوقی برطرف می کنند. اما افرادی که دسترسی به این موسسات ندارند باید چه کنند؟

آنها می توانند برای دریافت مشاوره فوری با وکیل به سراغ سایت های وکیل تلفنی رفته و سوالات خود را به صورت تلفنی یا آنلاین به مشاوران مطرح کنند. پس از آن مشاوران پاسخ سوالات حقوقی این افراد را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین میزان هزینه پاسخ خواهند داد. این نکته را به خاطر داشته باشید که تمام وکلایی که به صورت مشاوره حقوقی و وکیل تلفنی آنلاین فعالیت می کنند، از دانش حقوقی لازم برخوردار هستند.

به همین دلیل می توان با اطمینان کامل از این وکلا مشاوره دریافت کرد. مشاوره فوری با وکیل نیازهای حقوقی مردم کشور را برطرف می نماید. پس می توانیم بگوییم وجود مشاوران حقوقی در کشور لازم و ضروری است. برای دریافت مشاوره حقوقی تنها کافیست کمی جستجو نمایید تا بهترین موسسه وکیل تلفنی را بیابید. 

سپس با اطمینان و در زمانی کوتاه سوالات خود در زمینه های مختلف حقوقی همچون دعاوی مالی، خانواده، حقوقی، کیفری  و را پاسخ دهید. 

 

آیا در همه ساعات شبانه روز می توان از مشاوره فوری با وکیل استفاده کرد؟

بسیاری از مردم کشور تصور می کنند که مراجعه به مشاور حقوقی نیز همچون وکلایی که دارای دفتر وکالت هستند، تنها چند ساعت از روز میسر است. اما باید بگوییم امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از اپلیکیشن ها و سایت های حقوقی، این امکان برای مردم فراهم شده است که به سادگی بتوانند در هر ساعت از شبانه روز از وکلای با تجربه مشاوره دریافت کنند. 

مشاوره فوری با وکیل را می توان در زمینه های مختلفی انجام داد. مثلا اگر شخصی درگیر مسئله طلاق می شود، بدون آنکه لازم باشد به یک وکیل مراجعه کند، می تواند به راحتی با وکیل تلفنی و آنلاین ارتباط برقرار کند. دریافت مشاوره حقوقی رایگان نیست اما هزینه ای که برای آن پرداخت می شود، مسلما نسبت به هزینه ای که باید برای گرفتن وکیل برای پرونده طلاق پرداخت کمتر است. 

درست است که وکلا از اطلاعات بالا و تجربه زیادی در زمینه رسیدگی به پرونده های مختلف برخوردار هستند. اما برخی از پرونده ها نیازی به وکیل ندارند. شخص می تواند با دریافت مشاوره آنلاین با وکیل یا مشاوره فوری با وکیل به راحتی خود اقدام به رسیدگی به پرونده نماید. معمولا پرونده های خانواده از جمله این پرونده ها به شمار می روند. مثلا برای مطالبه مهریه دیگر نیازی نیست شخص اقدام به پرداخت هزینه زیاد در قبال گرفتن وکیل نماید.

تنها کافیست با وکیل تلفنی ارتباط برقرار کرده و بپرسد که از چه طریق می تواند مهریه خود را مطالبه کند. مشاور حقوقی و دریافت مشاوره فوری با وکیل، هر دو روش مراجعه به دفتر ثبت و دادگاه را به ایشان معرفی نموده و توضیحات لازم را نیز در اختیار او قرار خواهد داد. پس از آن شخص می تواند با اطلاعاتی که به دست آورده است،  خود اقدام به مطالبه مهریه از طریق یکی از این روش ها نماید. 

مشاوره حقوقی با وکیل متخصص

مشاوره فوری توسط وکیل متخصص انجام می شود؟

تمام وکلایی که به صورت مشاوره تلفنی خدمات ارائه می دهند دارای تخصص و دانش بالایی هستند. ممکن است برخی از آنها دارای پروانه وکالت نباشند. اما این مسئله دلیل بر عدم دانش کافی آنها در خصوص مسائل حقوقی نخواهد بود. هر شخصی که دارای مدرک کارشناسی حقوق باشد و از اطلاعات حقوقی بالایی برخوردار باشد، می تواند به عنوان مشاور حقوقی در موسسه ها برای ارائه خدمات مشاوره فوری با وکیل فعالیت کند.

حتی باید بگوییم افراد بسیاری در کشور وجود دارند که تحصیلات حقوقی دانشگاهی ندارند، اما از وکلای با تجربه اطلاعات حقوقی بیشتری دارند. زیرا مطالعه در زمینه های مختلف حقوقی را در تمام دوران زندگی خود انجام داده و به این حرفه علاقه زیادی دارند. این افراد معمولا می توانند به عنوان یک مشاور حقوقی خوب اطلاعات لازم را در اختیار اشخاص قرار دهند و خدمات مشاوره فوری با وکیل را به دیگران ارائه نمایند.

اما اگر تمایل دارید اطلاعات حقوقی تخصصی را برای رسیدگی به پرونده و دعاوی خود به دست آورید، تنها کافیست با یک وکیل تلفنی ارتباط برقرار نماید. ایشان می تواند جدیدترین و تخصصی ترین اطلاعات را در زمینه های مختلف در اختیار شما قرار دهد. مثلا می توانید در خصوص ملک مشاع و دعاوی ملکی از ایشان سوالات حقوقی بپرسید.

حتی اگر نمی دانید برای طرح دعوی باید به چه مرجع صالحی مراجعه نمایید، یا آنکه ابتدا باید اقدام به تنظیم دادخواست برای شورای حل اختلاف نمایید یا دادگاه؟ و موارد دیگر از این قبلی، می توانید مشاوره فوری با وکیل داشته باشید. تمامی وکلای موسسات از تخصص و دانش حقوقی برخوردار بوده و می توانند سوالات و ابهامات شما را به خوبی و با دقت پاسخ دهند.

مشاوره حقوقی با وکیل
مشاوره حقوقی 
مشاوره حقوقی تلفنی 
مشاوره حقوقی فوری 

آیا هزینه مشاوره فوری با وکیل با مشاوره های دیگر تفاوت دارد؟

به چند دلیل هزینه دریافت مشاوره فوری با وکیل می تواند با دیگر مشاوره های تلفنی متفاوت باشد. اولین مسئله مدت زمانی است که شخص نیاز دارد با مشاور حقوقی در ارتباط باشد. هر چه مدت زمان بیشتری با وکیل در ارتباط باشید، باید هزینه بیشتری به ایشان بپردازید. از این رو ممکن است در برخی موارد هزینه مشاوره برای شما بالا رود. 

علاوه بر این مسئله، مورد دیگری که می تواند در هزینه دریافت مشاوره فوری با وکیل نسبت به مشاوره های دیگر تاثیر گذار باشد، حضوری یا غیر حضوری بودن مشاوره است. اگر شخصی تمایل داشته باشد به صورت حضوری با مشاور حقوقی ارتباط برقرار نماید، باید هزینه ای متفاوت نسبت به مشاوره تلفنی بپردازد. 

بهتر است به جای دریافت مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی با وکیل را انتخاب نمایید. زیرا در صورت مراجعه حضوری به موسسه برای دریافت مشاوره فوری با وکیل، شما در کنار هزینه مشاوره، هزینه های جانبی دیگری را نیز باید بپردازید. علاوه بر آن زمان خود را از دست داده و رفت و آمد به موسسه نیز می تواند مشکلات دیگری را برای شما به همراه داشته باشد.

پس با این تفاسیر باید بگوییم که دریافت مشاوره فوری با وکیل به صورت تلفنی و آنلاین نه تنها مقرون به صرفه تر است، بلکه می تواند نتیجه بهتری را نیز برای شخص به همراه داشته باشد. زیرا موکل هر زمان که بخواهد می تواند با وکیل خود ارتباط برقرار کرده و در خصوص سوالات حقوقی خود اطلاعات لازم را به دست آورد.  

 

آیا دریافت مشاوره فوری با وکیل نتیجه بخش خواهد بود؟

این سوال برای تمام مردم کشور ممکن است پیش آید که آیا دریافت مشاوره تلفنی از وکلا همان نتیجه ای را به همراه خواهد داشت که مراجعه حضوری نزد وکیل در پی دارد؟ باید بگوییم بسته به این که شما مشاوره فوری با وکیل خود را از چه شخصی با چه اطلاعاتی دریافت می کنید، می تواند در کسب نتیجه تغییراتی را به وجود آورد. 

برخی از وکلا که دارای پروانه وکالت هستند، ممکن است هنوز از دانش کافی برای ارائه خدمات مشاوره فوری با وکیل برخوردار نباشند. بلکه در عمل بهترین نتیجه را برای پرونده به ارمغان آورند. در حالی که مشاوران معمولا افرادی هستند که ممکن است در عمل قادر نباشند به خوبی به پرونده رسیدگی کنند. اما می توانند اطلاعات کاملی در خصوص فرایند رسیدگی به پرونده در اختیار موکل خود قرار دهند.

در اصل باید بگوییم وکالت جزو مشاغلی به شمار می رود که نیاز به کسب تجربه دارد. داشتن دانش حقوقی به تنهایی نمی تواند نتیجه مطلوبی را در رسیدگی به پرونده به همراه داشته باشد. اما زمانی که وکیلی در کنار دانش حقوقی که کسب کرده است، تجربه لازم را نیز به دست آورد، می تواند بهترین نتیجه را در دعاوی خود به دست آورد. 

اگر شما خود در مورد قوانین کشور اطلاعات محدودی دارید، بهتر است بجای مراجعه به وکلای دادگستری و پرداخت هزینه بالا، از طریق مشاوره فوری با وکیل اطلاعات مناسب را به دست آورید و خود وکیل خود در رسیدگی به دعوی شوید. اما اگر زمان کافی برای رسیدگی به پرونده ندارید، یا آنکه از اطلاعات حقوقی که دارید اطمینان ندارید، بهتر است رسیدگی به پرونده خود را به وکلای متخصص و با تجربه بسپارید. 

 

منظور از دریافت مشاوره فوری با وکیل چیست؟

دریافت خدمات مشاوره فوری با وکیل متخصص و با تجربه، می تواند مزایای خاصی به همراه داشته باشد. در اصل افرادی که به سراغ دریافت مشاوره حقوقی می روند، می توانند با اطمینان هر سوالی که در ذهن دارند پاسخ دهند. تصور کنید مشاوره ای که بتواند فارغ از هزینه ای که به عنوان حق المشاوره به ایشان پرداخت می شود، تمامی ابعاد حقوقی پرونده را مورد بررسی قرار دهد و بهترین راهنمایی را به موکل خود نماید، فوق العاده عالی خواهد بود. 

اصولا دریافت مشاوره فوری با وکیل به این منظور است که بتوان به راحتی و بدون خجالت و ترس تمام ابعاد پرونده را به ایشان بیان کرد. دخترانی که درگیر مشکلی همچون تجاوز می شوند، ممکن است قادر نباشند به راحتی به وکیل مراجعه نموده و مشکل خود را مطرح نمایند. اما می توانند با وکیل تلفنی ارتباط برقرار کرده و تمامی ابعاد پرونده را به ایشان توضیح دهند. پس از آن نیز وکیلی که به عنوان مشاور حقوقی عمل می کند، می تواند بهترین مسیر را با کمترین عوارض و خسارت به شخص نشان دهد؛ تا این مسیر را برای رسیدن به موفقیت در پیش گیرد.

درخواست فوری برای مشاوره با وکیل

خدمات برخی از موسسات وکیل آنلاین

برخی از موسسات در ابتدا مشاوره فوری با وکیل را به صورت رایگان به موکل هدیه می دهند تا در صورتی که موکل از دریافت مشاوره حقوقی احساس رضایت داشت، با این موسسه همکاری کند. این مشاوره حقوقی حس اطمینان به موکل می دهد که مشاور حقوقی به دنبال مسائل مالی نبوده و می تواند با دقت روند پرونده را بررسی کند.

در مشاوره فوری با وکیل به حواشی پرداخته نمی شود و وکیل و مشاور صرفه به خود پرونده می پردازد. از این رو موکل نمی تواند به هیچ عنوان با مشاور حقوقی در خصوص نفوذی که در دادگاه دارد صحبت کند. در کنار تمامی این موارد مشاوره فوری با وکلا این امکان را به موکل می دهد که پیش از اقدام به طرح شکایت در دادگاه، بداند چند درصد احتمال پیروزی در پرونده وجود دارد. 

اگر پرونده از لحاظ قانونی وجاهت نداشته باشد، موکل تلاش بیهوده نخواهد کرد و در هزینه دادرسی و زمان خود نیز صرفه جویی خواهد نمود. زیرا پرونده ای که از ابتدا نتیجه شکست آن مشخص باشد، نیازی به مطرح شدن در دادگاه را نخواهد داشت. تمامی این موارد را تنها می توان از مشاوره فوری با وکیل دریافت کرد. 

امکان دریافت مشاوره فوری با یک وکیل برای چندین مرتبه وجود دارد؟ 

شاید شما هم نگران این مسئله باشید که اگر پرونده ای را با مشاوره حقوقی خاصی به صورت کامل مورد بررسی قرار دادید و از ایشان مشاوره لازم را دریافت کردید، آیا دیگر قادر نخواهید بود با ایشان در ادامه روند رسیدگی به پرونده ارتباط برقرار کنید؟ باید بگوییم به هیچ عنوان نگران این مسئله نباشید.

شما می توانید برای مشاوره فوری با وکیل به روش های مختلف و برای چندین مرتبه اقدام کنید. می توانید با مشاور حقوقی مورد نظر خود از طریق واتساپ ارتباط برقرار کرده و به صورت شبانه روزی هرگونه سوالی که در خصوص روند رسیدگی به پرونده خود دارید، از ایشان بپرسید. امروزه پیشرفت تکنولوژی این امکان را برای مردم فراهم نموده است که به راحتی و بدون هیچ مشکلی بتوانند با یکدیگر از طریق روش های مختلف ارتباط برقرار کنند.

حتی اگر تمایلی به برقراری ارتباط تلفنی برای مشاوره فوری با وکیل ندارید، می توانید از طریق پلتفرم خود در سایت وکیل تلفنی پس از ثبت نام، سوالات خود را تایپ کرده و به صورت پیامکی پاسخ مورد نظر خود را دریافت نمایید. بدون آنکه نیاز باشد برای مشاوره فوری با وکیل، با ایشان ارتباط کلامی برقرار کنید.  

از سوی دیگر این نوع مشاوره هایی که شما از طریق واتساپ یا پلتفرم دریافت می کنید، معمولا رایگان بوده و هزینه ای نیز برای شما به همراه نخواهند داشت. که این مسئله خود یک ویژگی مهم دریافت خدمات مشاوره از مشاوران حقوقی به شمار می رود. هر چند بار که نیاز دارید با وکیل و مشاور حقوقی ارتباط برقرار کنید و در خصوص روند رسیدگی به پرونده خود با ایشان مشورت نمایید. با این کار علاوه بر هزینه، در وقت خود نیز صرفه جویی خواهید نمود. 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

در چه زمینه هایی می توان مشاوره فوری با وکیل داشت؟

هر شخصی در هر زمینه ای که نیاز به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل داشته باشد، می تواند از این خدمات بهره مند شود. از جمله مهمترین موضوعاتی که می توان به خاطر آنها با مشاور حقوقی ارتباط برقرار کرد باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. حقوق تجارت و قراردادها 

می دانیم که بیشتر مردم کشور درگیر مسائل امور تجاری و قراردادها هستند. از آنجایی که بسیاری از این افراد در مورد مسائل تجاری و قراردادی اطلاعات کاملی ندارند، همیشه با مشکلات زیادی مواجه می شوند. مثلا ممکن است در خصوص صدور چک، سفته، برات، قراردادهای تجاری و با مشکل مواجه شوند. یا این که اقدام به امضاء قراردادی نمایند که به نفع آنها نباشد. 

برای این دسته از افراد بهتر آن است که پیش از هرگونه اقدامی ابتدا اقدام به دریافت خدمات مشاوره فوری با وکیل نموده و سپس اقدامات لازم را در خصوص تنظیم قرارداد و امضاء آن انجام دهند. 

  1. حقوق کسب و کار

همانطور که می دانیم امروزه کسب و کارها و استارت آپ های بسیاری در کشور راه اندازی شده اند. تمامی این مشاغل و کسب و کارها به صورت قراردادی اقدام به استخدام کارمند می نمایند. از این رو افرادی که تمایل دارند به سراغ این دسته از مشاغل روند، باید در مورد قوانین قراردادها آشنا باشند. یا آنکه پیش از امضای قرارداد کار، یک مشاوره فوری با وکیل داشته باشند.

وکلا و مشاورانی که به صورت تلفنی خدمات ارائه می دهند، می توانند در این زمینه به بهترین شکل ممکن به این دسته از افراد کمک کنند. تا قرارداد کاری را برای کسب و کارهای جدید با شرایط مطلوب منعقد کنند. 

 

  1. حقوق مالکیت معنوی

مالکیت معنوی نمونه ای از حقوق مردم در جوامع است. ممکن است شخصی درگیر این مسئله شود که از مالکیت صنعتی، مالکیت ادبی و هنری و ایشان سوء استفاده شده باشد. لازم است این شخص بداند چگونه و از چه طریقی می تواند حقوق معنوی خود را حفظ کند. برای این کار نیازی نیست حتما به وکیل مراجعه نماید. می تواند از طریق تلفن یا به صورت آنلاین از خدمات مشاوره فوری با وکیل بهره مند شود. 

  1. حقوق تجارت بین الملل

مهمترین و شاید متداول ترین مسئله ای که بیشتر مردم کشور با آن درگیر هستند، قراردادهای تجاری و قراردادهای بین المللی است. البته بیشتر تاجران و شرکت های بین المللی با این مسئله درگیر هستند. اما باید بگوییم برخی از قراردادهای بین المللی می توانند در زندگی انسان ها نیز تاثیرگذار باشند. لازم است برای دریافت راهنمایی در خصوص معاهدات، کنوانسیون ها و در زمینه تجارت بین الملل اقدام به مشاوره فوری با وکیل نمود.

5. حقوق خانواده 

از دیگر زمینه هایی که می توان از مشاور حقوقی استفاده کرد، باید به حقوق خانواده اشاره کنیم. همانطور که می دانید چالش های خانوادگی در کشور هر روز بیشتر می شوند. برخی به دنبال طلاق هستند، برخی دیگر به دنبال دریافت حضانت، نفقه، مهریه و . تمامی این مسائل و حقوق را می توان بدون نیاز به مراجعه وکیل از طریق برقراری ارتباط با مشاوره فوری با وکیل تلفنی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 

 

6. حقوق اموال و مالکیت 

تقریبا تمام مردم کشور در هر برهه ای از زندگی خود ممکن است درگیر دعاوی ملکی و اموال و مالکیت شوند. از آنجایی که این دسته از دعاوی هزینه دادرسی بالایی را برای اشخاص به همراه دارند، بهتر آن است که با کمک مشاوره فوری با وکیل و بدون نیاز به وکیل برای پرونده، به آن رسیدگی نمود. 

مشاوران حقوقی می توانند در زمینه های تصرف عدوانی، مسئولیت مدنی، دعوای خلع ید، دعاوی مربوط به تعهدات و بهترین اطلاعات و مشاوره را در اختیار اشخاص قرار دهند؛ تا آنها به کمک این اطلاعات به نتیجه مطلوب در دعاوی اموال و مالکیت دست یابند. 

7. حقوق احوال شخصیه 

از دیگر خدماتی که مشاوره آنلاین و مشاوره فوری با وکیل در اختیار کاربران قرار می دهد، باید به حقوق احوال شخصیه اشاره کنیم. ممکن است شخصی درگیر مسئله ارث و میراث خانوادگی، اهلیت، فرزند خواندگی و شود. ایشان می تواند بدون نیاز به مراجعه وکیل، با کمک وکیل تلفنی مشکل خود را مطرح کرده و راه حل دریافت کند. 

8. حقوق کیفری 

در نهایت باید به یکی از مسائل مهم و حساس در حقوق کشور اشاره کنیم. آن هم حقوق کیفری است. معمولا این دسته از دعاوی حقوقی از حساسیت و پیچیدگی بالایی برخوردار هستند. زیرا اگر شخصی در مورد سرقت، قتل، شرب خمر و اطلاعات حقوقی کافی نداشته باشد، می تواند روند پرونده را به سمتی پیش ببرد که خسارات جبران ناپذیری برای او در پی داشته باشد. از این رو بهتر است ابتدا از خدمات مشاوره فوری با وکیل تلفنی بهره مند شده و در صورت نیاز پرونده را به ایشان بسپارید. 

مشاوره حقوقی شبانه روزی با وکیل

 

تفاوت مشاوره فوری و مشاوره حضوری با وکیل 

مشاور حضوری با وکیل در برخی موارد لازم و ضروری است. اما در برخی پرونده ها نیازی به مراجعه حضوری به وکیل نخواهید داشت. لازم است بدانید که وکلا افرادی هستند که پرونده های ارجاعی در مراکز قضایی همچون دادگاه ها، شوراهای حل اختلاف و را پیگیری می کنند. در واقع با سپردن پرونده به این دسته از افراد شما دیگر نیازی نیست خودتان در برابر قاضی دفاع کنید.

اما مشاوره فوری با وکیل به این صورت است که  شما پرونده را برای ایشان توضیح می دهید و او با علم به مفاد پرونده اقدام به ارائه راه حلی برای برطرف کردن مشکل شما می نماید. حتی می توانید برای عقد قرارداد مناسب با ایشان مشاوره نمایید. از سوی دیگر باید بگوییم بیشتر مشاوران حقوقی فاقد پرونده وکالت هستند.

از این رو شما تنها می توانید با کمک مشاوره فوری با وکیل، در زمینه اولین اقدامات خود در رسیدگی به پرونده کمک بگیرید. پس از آن باید خود در تمامی جلسات دادگاه حضور داشته باشید و در برابر قاضی از خود دفاع کنید. البته بسیاری از وکلا نیز وجود دارند که اقدام به ارائه مشاوره نیز می نمایند. می توانید با انتخاب این دسته از وکلا، در صورت لزوم روند رسیدگی به پرونده خود را به ایشان بسپارید. 

 

نتیجه دریافت مشاوره فوری با وکیل قبل از جلسه دادگاه 

اصولا افرادی که پیش از آغاز جلسه دادگاه با وکیل تلفنی ارتباط برقرار می کنند، می توانند در مورد نتیجه پرونده اطلاع کسب کنند. زیرا مشاوران حقوقی تمامی جوانب رسیدگی به پرونده را بررسی نموده و در نتیجه به شخص اطلاع می دهند که با طی کردن تمامی این مراحل رسیدگی به پرونده، چه نتیجه ای در انتظار آنها خواهد بود.

حتی این مسئله منجر شده است تا بیشتر افرادی که درگیر کسب اطلاع از نتیجه پرونده خود هستند، پیش از طرح شکایت مسئله را با مشاور حقوقی مطرح کنند؛ تا در صورتی که توانایی مقابله و پیروزی در پرونده را دارند وارد میدان شوند. این یکی از مزایایی دریافت خدمات مشاوره آنلاین و مشاوره فوری با وکیل است. 

وکلا در مورد تمامی قوانین اطلاعات دقیقی دارند و می توانند به افراد در عین حال که مشاوره می دهند، اطمینان دهند که ممکن است چنین نتیجه ای در انتهای رسیدگی به پرونده نصیب آنها شود. این مسئله حس و قدرت ادامه راه را برای کسب نتیجه در فرد شاکی را افزایش خواهد داد. 

مشاوره حقوقی 24 ساعته با وکیل پایه یک دادگستری

 

سوالات متداول در زمینه مشاوره فوری با وکیل 

  1. آیا مشاوران تلفنی آنلاین برای ارائه مشاوره هزینه ای دریافت می کنند؟ 

بسته به مدت زمان مشاوره و موضوع مورد مشاوره می توان میزان هزینه دریافت مشاوره تلفنی را محاسبه کرد. البته باید بگوییم برخی از وکلا و مشاوران حقوقی برای ارائه خدمات خود هیچ گونه حق المشاوره ای دریافت نمی کنند. بلکه آنها زکات علم خود را با این عمل می پردازند. 

  1. آیا می توان با مشاوران تلفنی، به صورت حضوری نیز دیدار کرد؟ 

بله. در صورتی که در شهر محل سکونت خود با وکیل متخصصی ارتباط برقرار کرده باشید، می توانید به صورت حضوری نیز به ایشان مراجعه نموده و مشاوره دریافت کنید. 

  1. مدت زمان برقراری تماس تا دریافت پاسخ از مشاوره فوری با وکیل چقدر است؟ 

در حالت معمولا تنها 30 دقیقه یا کمتر زمان لازم است تا شما سوال خود را به صورت تلفنی با مشاور مطرح نموده و ایشان اقدام به ارائه پاسخ به شما نمایند. البته اگر نیاز به ارائه مدارک و مستندات باشد، می توانید از طریق واتساپ با مشاور حقوقی خود ارتباط برقرار کرده و پس از انجام بررسی های لازم از ایشان پاسخ سوال خود را دریافت کنید. 

  1. مشاوره آنلاین با وکیل در چه زمینه هایی انجام می شود؟

به طور کلی باید بگوییم در تمام زمینه های حقوقی می توان از مشاوره حقوقی اطلاعات لازم را به دست آورد. اما بسته به این که موضوع پرونده چیست، می توانید پیش از اقدام به مراجعه وکیل، ابتدا با یک مشاور حقوقی ارتباط برقرار کرده و مشورت نمایید، سپس در صورت لزوم به وکیل مراجعه کنید.

  1. یک مشاور حقوقی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

به هیچ عنوان بالا بودن سن مشاور حقوقی را به عنوان یک ملاک مناسب در نظر نگیرید. میزان تجربه و دانش مشاور و کیفیت مشاوره ای که ارائه می دهد، مهمترین ویژگی های شناخت یک مشاور حقوقی عالی است. 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.