بهترین وکلای طلاق توافقی در اصفهان

بهترین وکلای طلاق توافقی در اصفهان

بهترین وکلای طلاق توافقی در اصفهان

طلاق توافقی در اصفهان 

برخی اوقات تحمل زندگی برای زوج و زوجه بسیار سخت می شود به گونه ای که طلاق آخرین مرحله زندگی مشترک زوجین خواهد بود. این افراد برای اینکه مشکلات و دغدغه های بیشتری به زندگیشان وارد نشود به طلاق توافقی روی می آورند و به زندگی مشترک خود پایان می دهند. زوجین ساکن اصفهان برای اینکه به روند طلاق خود سرعت ببخشند و توافقی قانونی داشته باشند پرونده خود را به بهترین وکلای طلاق توافقی در اصفهان می سپارند.

طلاق توافقی در شهر اصفهان

 

شرایط لازم برای طلاق توافقی چیست؟

یکی از اصلی ترین شرایط این است که هر دو نفر تمایل به طلاق داشته باشند و در مورد مسائلی همچون حضانت فرزند، مهریه، نفقه، جهیزیه و ... به توافق برسند. دادگاه بر اساس توافقی که در بین زوجین انجام می شود اقدام به صدور حکم طلاق خواهد کرد.

همیشه طلاق آخرین مرحله نیست و با گذشت از یکسری مسائل این امکان وجود خواهد داشت تا زندگی مشترک را از سر گرفت اما اگر طلاق را به عنوان آخرین مرحله انتخاب کرده اید قبل از انجام توافق نامه نیاز است مشاوره حقوقی با وکلا داشته باشید تا بعد از انجام توافق نامه با مشکل مواجه نشوید. برای اینکه در کمترین زمان ممکن با وکیل طلاق در اصفهان مشاوره انجام دهید از طریق موسسه حقوقی وکیل تلفنی و با ورود به بخش مشاوره حقوقی آنلاین مسائل حقوقی خود را با بهترین وکیل طلاق در میان بگذارید.

پروسه طلاق توافقی چقدر زمان می برد؟

با توجه به اینکه در طلاق توافقی زوجین حتما باید در جلسات مشاوره خانواده شرکت کنند باید ابتدا در سامانه تصمیم متعلق به سازمان بهزیستی ثبت نام کنند و بعد از تعین وقت و مکان جلسه در جلسات مشاوره شرکت کنند که این جلسات از یک تا پنج جلسه در بازه زمانی حدود 45 روز خواهد بود.

بعد از شرکت در جلسات مشاوره دادخواست طلاق توافقی در یکی از شعبات دادگاه خانواده در نوبت قرار خواهد گرفت که معمولا زمان رسیدگی به آن بر اساس شلوغی شعبه یک ماه خواهد بود. البته انجام تست بارداری و در صورت باکره بودن زوجه آزمایش بکارت انجام خواهد شد که ممکن است این موارد نیز زمان بر باشد.

بعد از صدور حکم عدم سازش توسط دادگاه زوجین با حضور در دفتر ثبت طلاق نسبت به ثبت طلاق و جاری شدن صیغه طلاق توسط سردفتر اقدام خواهند کرد. با توجه به موارد ذکر شده و اینکه وقفه ای صورت نگیرد پروسه طلاق توافقی از 2 تا چهار ماه زمان می برد.

 

برای طلاق توافقی چه باید کرد؟

برای طلاق توافقی در بین زوجین توافقی صورت می پذیرد و بعد از آن مراحلی که در بالا ذکر شد انجام خواهد شد. برای انجام طلاق توافقی مدارکی همچون شناسنامه زوجین، عقدنامه، توافقنامه زوجین، گواهی مرکز مشاوره، گواهی عدم بارداری لازم است. اگر عقدنامه در دسترس نباشد با مراجعه به دفترخانه ای که ازدواج در آن ثبت شده است باید رونوشت آن تهیه شود.

اگر سوالاتی در ارتباط با طلاق  دارید می توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی به صورت شبانه روزی با ورود به بخش  وکیل طلاق 24 ساعته سوالات خود را مطرح و در کمترین زمان جواب آنها را دریافت کنید.

مهریه در طلاق توافقی به چه شکلی است؟

بر اساس قانون مهریه حق زن است و می تواند در هر زمانی که لازم باشد آن را از همسر خود مطالبه کند اما ممکن است در توافقی که بین زوجین انجام می گیرد بخشی یا تمام مهریه بخشیده شود و زن مهریه ای از زوج طلب نکند. در طلاق توافقی زوجه حتی بعد از حکم عدم سازش توسط دادگاه به مهریه خود رجوع کند و آن چیزی که بخشیده است را دوباره طلب کند یا زوج نیز می تواند زیر توافق خود بزند.

برای اجرای صیغه طلاق زوج باید حتما در دفتر ثبت طلاق حضور پیدا کند تا زمانی که زوج حضور پیدا نکند صیغه عقد جاری نخواهد شد این اتفاق تنها در صورتی خواهد افتاد که به زوجه وکالت داده شود. اما اگر زوجه در دفتر ثبت طلاق حضور پیدا نکند مرد می تواند با در دست داشتن گواهی عدم سازش و حضور در دفتر ثبت طلاق نسبت به ثبت طلاق اقدام کند.

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

ویژگی های وکیل طلاق توافقی در اصفهان

یکی از ویژگی های وکیل طلاق توافقی داشتن تخصص در حوزه طلاق و خانواده است این وکیل با توجه به تجربیاتی که در سال ها وکالت بدست آورده است تلاش خواهد کرد در کمترین زمان ممکن طلاق توافقی را به سرانجام برساند. وکیل طلاق توافقی باید تمامی نکات حقوقی در مورد توافقی که در بین زوجین اتفاق افتاده است را برای آنها توضیح دهد و در نوشتن توافقنامه به آنها کمک کند.

هزینه وکیل طلاق توافقی در اصفهان چقدر است؟

هزینه وکالت بر اساس تعرفه محاسبه خواهد شد اگر دنبال وکیل طلاق توافقی در اصفهان با هزینه ای منصفانه هستید از طریق موسسه وکیل تلفنی می توانید وکالت خود را به بهترین وکیل طلاق توافقی واگذار کنید. جدا از هزینه ای که توسط وکیل بابت وکالت دریافت می شود هزینه های مانند هزینه مشاوره خانواده، آزمایش بارداری، آزمایش بکارت در صورت لزوم، هزینه دفتر ثبت طلاق و هزینه ثبت دادخواست باید توسط زوجین پرداخت شود.

داشتن وکیل در طلاق توافقی چه مزایایی دارد؟

همانطور که به مسائل مربوط به طلاق توافقی اشاره شد مسائل حقوقی در تمامی حوزه ها دارای پیچیدگی و گستردگی خاصی است و تسلط بر قوانین آن سخت است و در هر حوزه ای نیازمند به وکیل متخصص آن حوزه است. بعضی اوقات در پرونده های حقوقی ممکن است عدم آگاهی از قوانین سبب شود روند پرونده طولانی و کسل کننده شود به همراه داشتن یک وکیل خوب این امکان را برای زوجین فراهم خواهد کرد که در کمترین زمان ممکن و با کمترین حضور در جلسات دادگاه طلاق توافقی را به سرانجام برسانند.

وکیل خوب و کاربلد در حوزه طلاق توافقی طرفین را در نظر خواهد گرفت و در توافق نامه ای که نوشته می شود اجازه نخواهد داد هیچ یک از طرفین دچار ضرر شوند و خدشه ای به حق و حقوقی آنها به دلیل عدم آشنایی به قوانین وارد شود.

سوالات رایج

+ انجام طلاق توافقی چقدر زمان می برد؟

طلاق توافقی با احتساب زمان مشاوره و انجام آزمایشات حدود 2 تا 4 ماه طول خواهد کشید.

+ در طلاق توافقی بر سر چه مواردی توافق صورت می گیرد؟

حضانت، نفقه، مهریه و اجرت المثل مواردی است که زوجین بر روی آنها به توافق خواهند رسید.

+ برای انجام مشاوره حقوقی آنلاین باید چکار کنم؟

با مراجعه به بخش مشاوره حقوقی واتس اپی می توانید با وکیل کاربلد طلاق مشاوره انجام دهید.

+ آیا زن می تواند بعد از بخشش مهریه به آن رجوع کند؟

بله زن می تواند حتی بعد از صدور حکم عدم سازش به مهریه رجوع کند و آن را مطالبه کند.

+ در طلاق توافقی می توانیم در جلسات مشاوره شرکت نکنیم؟

خیر، برای انجام طلاق توافقی حتما باید گواهی از طریق مشاوره صادر شود.


سوالات متداول

نظرات

محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ یکی از مباحث مهم حقوقی که خانواده های زیادی را درگیر خود نموده موضوع طلاق است که برای ثبت، شریط و ویژگی های خاص خود را می طلبد. در مساله طلاق نیز مانند بسیاری از مسائل دیگر حقوقی می توان با توافق طرفین اقدام نمود تا پروسه اداری آن زودتر به پایان برسد. این که مراحل دقیق آن در صورت توافق یا عدم توافق طرفین به چه صورت می باشد را باید به خوبی شناخت تا جلوی سوء استفاده هریک از طرفین گرفته شود . انجام این مهم نیز در موسسه وکیل تلفنی به صورت شبانه روز و در تمامی روزهای سال برای مردم ایران زمین فراهم شده تا در آسودگی کامل اقدام نمایند، امکانات و خدمات این موسسه محصور به مرز های کشور ما نبوده و با یک تماس ساده در خارج از کشور نیز انجام صورت خواهد پذیرفت تا هیچ خانواده ای در هیچ زمان و مکانی دغدغه انجام روالی طلاق را نداشته باشد.


سحر نیک پور

سلام و عرض ادب، برخی اوقات تحمل زندگی برای زوج و زوجه بسیار سخت می شود به گونه ای که طلاق آخرین مرحله زندگی مشترک زوجین خواهد بود. این افراد برای اینکه مشکلات و دغدغه های بیشتری به زندگیشان وارد نشود به طلاق توافقی روی می آورند و به زندگی مشترک خود پایان می دهند. زوجین ساکن اصفهان برای اینکه به روند طلاق خود سرعت ببخشند و توافقی قانونی داشته باشند پرونده خود را به بهترین وکلای طلاق توافقی در اصفهان می سپارند.


سحر نیک پور

سلام و عرض ادب، برخی اوقات تحمل زندگی برای زوج و زوجه بسیار سخت می شود به گونه ای که طلاق آخرین مرحله زندگی مشترک زوجین خواهد بود. این افراد برای اینکه مشکلات و دغدغه های بیشتری به زندگیشان وارد نشود به طلاق توافقی روی می آورند و به زندگی مشترک خود پایان می دهند. زوجین ساکن اصفهان برای اینکه به روند طلاق خود سرعت ببخشند و توافقی قانونی داشته باشند پرونده خود را به بهترین وکلای طلاق توافقی در اصفهان می سپارند.


Mohamad sheykhi

این واژه از ریشه طلق و به معنای رهایی و آزاد کردن است و به جدایی زن و شهر و پایان زندگی مشترک به صورت قانونی اطلاق می شود. طلاق طبق قانون مدنی ایران از اختیارات مرد است. به همین دلیل در ماده ۱۱۳۳ اینگونه مقرر می دارد: « مرد می تواند هر وقت که بخواهد زن خود را طلاق دهد.» قانون مدنی بر طبق فقه شیعه دوازده امامی نوشته است. اما پیروان ادیان و مذاهب دیگر که در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده اند طبق قانون طلاق و احوال شخصیه، می توانند بر طبق دین و آیین خود طلاق بگیرند. طبق اصول دوازدهم و سیزدهم فقط ادیان مسیحی، کلیمی و زرتشتی در ایران به رسمیت شناخته می شوند از سوی دیگر مذاهب اسلامی حنفی، شافعی ، حنبلی، مالکی و زیدی نیز در بحث طلاق از فقه و آیین خودشان پیروی می کنند. انواع طلاق طلاق هم مثل بسیاری از امور حقوقی انواع و تقسیم بندی ها مختلفی دارد که ما در ادامه به تعدادی از مهم ترین و پرکاربردترین آنها اشاره خواهیم کرد. طلاق به اعتبار اینکه به درخواست مرد باشد یا به درخواست زن، قابلیت رجوع داشته باشد یا خیر و اینکه به درخواست طرفین باشد یا به حکم دادگاه به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شود. اما در ماده ۱۱۴۳ قانون مدنی یک دسته بندی کلی برای طلاق ذکر شده است که همه انواع طلاق را به نحوی در خود جای می دهد. در این تقسیم بندی طلاق به دسته اصلی تقسیم می شود: طلاق بائن طلاق رجعی طلاق رجعی به چه معناست؟ طلاق رجعی یکی از انواع طلاق است که در آن تحت شرایطی مرد می تواند در مدت عده به زن رجوع کند. به عبارت دیگر یعنی مرد در صورتی که از طلاق پشیمان شود و عده طلاق نیز به پایان نرسیده باشد، می تواند به سراغ زن برود و زندگی را از سر گرفته و بدون هیچگونه تشریفات دیگری به زندگی خود ادامه دهند. حتب به عقد دوباره نیز نیاز ندارند. این نوع طلاق انواع مختلف و شرایط خاصی دارد که به آنها می پردازیم. مفهوم عده چیست؟ زنی که ازدواج او به هر علتی منحل شده است باید مدت زمانی را صبر کند و از ازدواج با مرد دیگری خودداری نماید. مثلا زنی که طلاق گرفته است یا عقد نکاح خود او به هردلیلی فسخ شده یا شوهر او فوت نموده است تا مدتی حق ازدواج ندارد و در صورتی که در این مدت ازدواج نماید، عقد نکاح باطل خواهد بود و چنانچه با علم به این موضوع اقدام به ازدواج مجدد و برقراری رابطه جنسی نموده باشد، رابطه او در حکم زنا خواهد بود. ماده ۱۱۵۰ قانون مدنی نیز عده را اینگونه تعیرف می نماید: « عده عبارت است از مدتی که تا انقضای آن زنی که عقد نکاح او منحل شده است نمی‌تواند شوهر دیگر اختیار کند.» اما عده خود انواع مختلفی دارد که عبارت است که از بحث ما خارج است و ما در اینجا صرفا به عده طلاق به دلیل امکان رجوع در طلاق رجعی می پردازیم.


بهاره توکلی پور

با سلام خدمت موسسه و همکاران وکیل تلفنی،ضمن تشکر از خدمات ارزندتان در این شرایط خاص و مشکل ساز بیماری به هموطنان عزیز پیشنهاد میکنم با توجه به بودجه بسیار مناسبی که نسبت به حل مشکلات حقوقی خود می‌پردازید از همه مهمتر در زمان خود صرفه جویی میکنید و با تماسی که کمتر از 5دقیقه با شما گرفته میشود از مشاوره وکلای خبره پایه یک بهره مند می شوید و برای مراجعه به دادگاه دیگر استرس و دغدقه چندانی ندارید.باارزوی حل مشکلات حقوقی مردم عزیز.وکیل پایه یک بهاره توکلی پور در زمینه خانواده با کد 30972 در خدمت مردم عزیز هستم.با تشکر


علیرضا محمدی

سلام وقت بخیر راستش اولین بار که تماس گرفتم تا مشاوره دریافت کنم اصلا فکر نمیکردم که موسسه شما واقعا در تمام شهرهای ایران وکیل مجرب داشته باشد اما با وجود اینکه من در شهری کوچک زندگی میکنم ، به کمک یک وکیل که وکیل تلفنی در شهرخودم به من معرفی کردند مشکلم حل شد موفق باشید که به فکر حل مشکلات مردم هستید


سهند مهدی پور

سلام و ادب همیشه طلاق آخرین مرحله نیست و با گذشت از یکسری مسائل این امکان وجود خواهد داشت تا زندگی مشترک را از سر گرفت اما اگر طلاق را به عنوان آخرین مرحله انتخاب کرده اید قبل از انجام توافق نامه نیاز است مشاوره حقوقی با وکلا داشته باشید تا بعد از انجام توافق نامه با مشکل مواجه نشوید


فریبرز ذوالفقاری

با سلام بر اساس قانون مهریه حق زن است و می تواند در هر زمانی که لازم باشد آن را از همسر خود مطالبه کند اما ممکن است در توافقی که بین زوجین انجام می گیرد بخشی یا تمام مهریه بخشیده شود و زن مهریه ای از زوج طلب نکند. در طلاق توافقی زوجه حتی بعد از حکم عدم سازش توسط دادگاه به مهریه خود رجوع کند و آن چیزی که بخشیده است را دوباره طلب کند یا زوج نیز می تواند زیر توافق خود بزند.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.