بهترین وکیل طلاق اصفهان

بهترین وکیل طلاق اصفهان

بهترین وکیل طلاق اصفهان

طلاق چیست؟

معنی لغوی طلاق از هم پاشیدن و گسستن است و در حقوقی نیز به معنی انحلال عقد نکاح دائم است. در واقع زن و شوهری که در میان آنها عقد نکاح جاری شده است دیگر تحمل ادامه زندگی مشترک را ندارند و به طلاق روی می آورند. زن و شوهر با انتخاب گزینه طلاق مسیر زندگی مشترک را از همدیگر جدا می کنند. گاهی اوقات زندگی مشترک به گونه ای برای طرفین مشکل می شود که تنها را رهایی از آن وضعیت طلاق و جدایی از هم است زمانی که کار به مرحله طلاق رسید زوجین از طریق مراجع قانونی و بهره گیری از وکیل طلاق مراحل طلاق را دنبال می کنند.

مشاوره حقوقی طلاق با وکیل اصفهان

انواع طلاق

طبق ماده 1143 قانون مدنی طلاق دو نوع بائن و رجعی دارد. در طلاق رجعی مرد می تواند در زمان عده به زن رجوع کند و بدون اینکه عقد مجدد انجام شود دوباره زن را به همسر خود قبول کند عده زن 3 طهر است. اما در طلاق بائن حق رجوع وجود ندارد و رابطه زن و شوهری به پایان رسیده است. در طلاق بائن حتی اگر یکی از طرفین در زمان عده فوت کنند دیگری از او ارث نمی برد و اگر بخواهند دوباره زندگی مشترک را شروع کنند باید عقد انجام دهند. طلاق بائن در برخی حالات اتفاق خواهد افتاد که به این شرح است: طلاقی که قبل از نزدیکی اتفاق بیفتد، طلاق زن یائسه، سومین طلاقی که بعد از سه وصلت متوالی به عمل آید و طلاق خلع و مبارات مادام که زن رجوع به عوض نکرده باشد.

مواردی که در طلاق باید بررسی شود

از موارد مهمی که در طلاق بررسی می شود حق و حقوق زوجه بویژه مهریه است که باید حتما تعیین تکلیف شود، بارداری زوجه بررسی می شود و اگر طلاق در زمان عقد انجام شود تست پرده بکارت انجام خواهد شد. اگر طلاق نیز از طرف زوجه باشد دلایلی که از طرف زوج مطرح می شود مورد بررسی قرار می گیرد.

افرادی که نیازمند انجام مشاوره حقوقی در مسائل خانواده هستند می توانند از طریق وکیل طلاق 24 ساعته در کمترین زمان مشاوره حقوقی واتس اپی با وکیل کاربلد طلاق انجام دهید.

رزرو مشاوره تلفنی با وکیل طلاق در اصفهان 

مراحل قانونی طلاق

مراحل قانونی طلاق به اینگونه است یکی از طرفین دادخواست طلاق ثبت می کنند یا اینکه طلاق به صورت توافقی انجام می شود به شرح زیر است:

  • در مرحله اول زوجین باید با ثبت نام در سامانه تصمیم در جلسات مشاوره حاضر شوند
  • دادخواست خود را به همراه گواهی عدم انصراف از طلاق در یکی از دفاتر خدمات قضایی ثبت کنند.
  • جلسات رسیدگی به پرونده طلاق در دادگاه خانواده رسیدگی می شود.
  • زوجه برای تست بارداری به آزمایشگاه معرفی می شود.
  • حقوق مالی زوجه تعیین تکلیف می شود.
  • اگر طلاق توافقی باشد بر اساس توافق رای صادر می شود.
  • در نهایت حکم عدم سازش توسط دادگاه صادر می شود.
  • طلاق در دفتر ثبت طلاق به ثبت می رسد.
مدت زمان طی شدن پروسه طلاق

زمان پروسه طلاق متفاوت است معمولا در طلاق های توافقی پروسه سریعتر انجام خواهد شد و در طلاق های که از طرف زن انجام می شود پروسه زمان بر خواهد بود. یکی از مواردی که قبل از فرایند قانونی انجام طلاق باید انجام شود شرکت در جلسات مشاوره خانواده است که باید زوجین با ثبت نام در سامانه تصمیم متعلق به سازمان بهزیستی در جلسات مشاوره ای که در چند جلسه و برخی اوقات تا 45 روز طول خواهد کشید شرکت کنند.

در پروسه طلاق توافقی تعداد جلسات مشاوره ای و شلوغی شعبه رسیدگی کننده در پروسه زمانی پرونده طلاق تاثیر گذار خواهد بود اما در طلاق از طرف زن چون باید دلایل قانونی برای طلاق وجود داشته باشد و زوجه بتواند آن را به اثبات برساند پروسه زمانبر تر خواهد بود.

از آنجایی که حق طلاق با مرد است و مرد هر زمانی که بخواهد می تواند از همسر خود جدا شود با پرداخت حق و حقوق قانونی همسر خود می تواند از او جدا شود که در این پروسه نیز کارشناسی اجرت المثل و جهیزیه و ... نیز بر سایر مراحل طلاق افزوده خواهد شد.

در کل و به صورت میانگین پروسه طلاق از یک ماه تا 4 ماه زمان خواهد برد در صورتی که تمامی مراحل قانونی و وقفه ای در جلسات به وجود نیایید یا در آخرین لحظات خواسته های جدیدی مطالبه نشود. مشاوره با وکیل طلاق خبره می تواند در کمتر شدن پروسه به زوجین کمک کند.

بهترین وکیل طلاق در اصفهان

بهترین وکیل طلاق اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از ویژگی های مهم هر وکیلی وقت گذاشتن برای موکل خود است وکیل طلاق باید برای شنیدن صحبت های موکل خود وقت بگذارد تا بتواند براساس اطلاعاتی که دریافت می کند بهترین گزینه را برای دفاع از موکل خود بکار بگیرد. وکیل طلاق باید در حوزه خانواده متخصص باشد تا بتواند بر اساس تسلطی که بر قوانین دارد از موکل خود دفاع کند.

بهترین وکیل طلاق در اصفهان در سر وقت در جلسات دادرسی حضور پیدا می کند و برای به نتیجه رسیدن پرونده پیگیری های لازم را انجام می دهد. یک وکیل خوب و کاربلد موضوع را بزرگ نمایی یا کوچک نمایی نمی کند و آن چیزی که واقعی است را به موکل خود منتقل می کند.

یکی وکیل طلاق باید دانش و تجربه کاری در امر وکالت در حوزه خانواده را داشته باشد چون در بحث طلاق با مواردی همچون مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت و ... مواجه خواهد شد. وکیل طلاق خوب در مورد نتیجه پرونده تضمین 100 درصدی نمی دهد اما بر اساس تجربه ای که در طول سالیان به دست آورده است نتیجه پرونده را برای موکل خود پیش بینی خواهد کرد.

تهرانی ها چطور میتوانند با بهترین وکیل طلاق اصفهان مشورت کنند؟

موسسه حقوقی وکیل تلفنی این امکان را فراهم کرده است که در هر مکان و زمانی از طریق مشاوره حقوقی با بهترین وکلا از هر نقطه ای از کشور مشاوره حقوقی انجام شود.

داشتن وکیل خوب در پرونده طلاقدر محاکم اصفهان چه تاثیری دارد؟

یک وکیل خوب تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا از حق و حقوق موکل خود در پرونده طلاق دفاع کند. وکیل خوب توان و مهارت خود را بکار خواهد گرفت تا پروسه طلاق در کمترین زمان ممکن و آنگونه که مورد خواسته موکل است اتفاق بیفتد.

مشاوره حقوقی شبانه روزی برای پرونده طلاق در اصفهان

سوالات رایج

+ در طلاق رجعی تا چه مدت مرد می تواند به زن رجوع کند؟

تا سه طهر مرد می تواند به زن رجوع کند.

+ در طلاق توافقی چه مواردی مورد توافق قرار می گیرد؟

حضانت، مهریه، اجرت المثل و... مورد توافق قرار می گیرد.

+ وکیل می تواند نتیجه پرونده را 100 درصد تضمین کند؟

خیر، وکیل فقط می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند.

+ انجام مراحل کامل طلاق چقدر زمان می برد؟

از یک ماه تا 4 ماه زمان می برد.

+ چگونه مشاوره حقوقی سریع داشته باشیم؟

از طریق مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین موسسه حقوقی وکیل تلفنی این امکان فراهم است.


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

زمان پروسه طلاق متفاوت است معمولا در طلاق های توافقی پروسه سریعتر انجام خواهد شد و در طلاق های که از طرف زن انجام می شود پروسه زمان بر خواهد بود. یکی از مواردی که قبل از فرایند قانونی انجام طلاق باید انجام شود شرکت در جلسات مشاوره خانواده است که باید زوجین با ثبت نام در سامانه تصمیم متعلق به سازمان بهزیستی در جلسات مشاوره ای که در چند جلسه و برخی اوقات تا 45 روز طول خواهد کشید شرکت کنند. در پروسه طلاق توافقی تعداد جلسات مشاوره ای و شلوغی شعبه رسیدگی کننده در پروسه زمانی پرونده طلاق تاثیر گذار خواهد بود اما در طلاق از طرف زن چون باید دلایل قانونی برای طلاق وجود داشته باشد و زوجه بتواند آن را به اثبات برساند پروسه زمانبر تر خواهد بود. از آنجایی که حق طلاق با مرد است و مرد هر زمانی که بخواهد می تواند از همسر خود جدا شود با پرداخت حق و حقوق قانونی همسر خود می تواند از او جدا شود که در این پروسه نیز کارشناسی اجرت المثل و جهیزیه و ... نیز بر سایر مراحل طلاق افزوده خواهد شد. در کل و به صورت میانگین پروسه طلاق از یک ماه تا 4 ماه زمان خواهد برد در صورتی که تمامی مراحل قانونی و وقفه ای در جلسات به وجود نیایید یا در آخرین لحظات خواسته های جدیدی مطالبه نشود. مشاوره با وکیل طلاق خبره می تواند در کمتر شدن پروسه به زوجین کمک کند.


ملیکا محبوبی

کاربران گرامی می توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی موسسه وکیل تلفنی با کادری مجرب و ماهر بهره مند شوند


بهاره توکلی پور

با سلام خدمت موسسه و همکاران وکیل تلفنی،ضمن تشکر از خدمات ارزندتان در این شرایط خاص و مشکل ساز بیماری به هموطنان عزیز پیشنهاد میکنم با توجه به بودجه بسیار مناسبی که نسبت به حل مشکلات حقوقی خود می‌پردازید از همه مهمتر در زمان خود صرفه جویی میکنید و با تماسی که کمتر از 5دقیقه با شما گرفته میشود از مشاوره وکلای خبره پایه یک بهره مند می شوید و برای مراجعه به دادگاه دیگر استرس و دغدقه چندانی ندارید.باارزوی حل مشکلات حقوقی مردم عزیز.وکیل پایه یک بهاره توکلی پور در زمینه خانواده با کد 30972 در خدمت مردم عزیز هستم.با تشکر


Mohamad sheykhi

هرچند طلاق، حق مرد می باشد، اما در شرایطی، زن هم می تواند از دادگاه تقاضای طلاق کند و یا هردوی زوجین می توانند با توافق به زندگی مشترکشان خاتمه دهند. لذا انواع و اقسام طلاق، بر اساس درخواست کننده طلاق به شرح زیر است : 1 طلاق از طرق مرد برای درخواست طلاق از طرف مرد ، باید تشریفاتی طی شود ، هرچند طلاق در گذشته به عنوان یکی از حقوق مرد محسوب می شد اما امروزه رعایت این تشریفات الزامی است که در ماده 1133 قانون مدنی نیز بر این نکته تاکید شده است : " مرد می تواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون با مراجعه به دادگاه تقاضای طلاق همسرش را بنماید. " مرد برای این که همسرش را طلاق بدهد باید به دادگاه درخواست گواهی عدم امکان سازش بدهد و پس از آن درصورتی که به دادگاه ثابت کند که امکان ادامه زندگی مشترک برای او وجود ندارد ، این گواهی به او اعطا میشود در این فاصله او باید در جلسات داوری شرکت کرده و همه حق و حقوق زن من جمله مهریه ، نفقه نحله و از این قبیل را به او بپردازد. 2طلاق از طرف زن : طلاق از طرف زن به دو طریق ممکن است ، یکی این که وکالت در طلاق ، یا در اصطلاح عرفی ، حق طلاق داشته باشد و دیگری این که به استناد داشتن شرایط عسر و حرج یا شرایط دیگر ، از دادگاه حکم طلاق بگیرد که در زیر هر کدام از این شرایط توضیح داده شده است . طلاق با داشتن حق طلاق : مرد می تواند به همسر خود وکالت بدهد که از او طلاق بگیرد ، هر چند داشتن این وکالت به این معنی نیست که زن هر زمان که بخواهد می تواند از شوهرش طلاق بگیرد ، بلکه باید همچنان تشریفات طلاق را طی کند. طلاق با داشتن عسر و حرج یا شرایط دیگر : در قانون پیش بینی شده است که زن می تواند در شرایطی از دادگاه بخواهد تا حکم طلاق او را صادر کند . این شرایط عبات است از این که مرد نفقه اش را نپردازد ، شوهر بیش از چهار سال غایب باشد و این که موارد عسر و حرج وجود داشته باشد : " به وجود آمدن وضعیتی که ادامه زندگی را برای زوجه با مشقت همراه ساخته و تحمل آن مشکل باشد " 3طلاق توافقی : در این نوع طلاق طرفین باهم توافق می کنند که از هم جدا شوند و به زندگی مشترک خود خاتمه بدهند ؛ با این حال طرفین باید تشریفاتی را طی کنند و پس از آن می بایست از دادگاه ، تقاضای صدور گواهی عدم امکان سازش کنند .


علیرضا محمدی

ضمن عرض سلام وخسته نباشید به تمام کادر خوش برخورد و حرفه ای موسسه وکیل تلفنی خواستم از تک تک اعضای موسسه تکشر کنم چرا که شما مفهوم بعد مسافت و فاصله را در کشور از بین برده اید. برای کاربرانی که در شهرهای کوچک و دور از پایتخت زندگی میکنند وبسیاری اوقات تمایل دارند با وکلای تهران مشورت داشته باشند وکیل تلفنی این امکان را فراهم کرده که بتوانند از هر وکیلی در هر شهری مشاوره دریافت کنند. من در هردو مرتبه ای که مشاوره تخصصی دریافت کردم هم از کیفیت مشاوره و هم از برخورد مشاور بسیار راضی بودم


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی .طبق ماده 1143 قانون مدنی طلاق دو نوع بائن و رجعی دارد. در طلاق رجعی مرد می تواند در زمان عده به زن رجوع کند و بدون اینکه عقد مجدد انجام شود دوباره زن را به همسر خود قبول کند عده زن 3 طهر است. اما در طلاق بائن حق رجوع وجود ندارد و رابطه زن و شوهری به پایان رسیده است. در طلاق بائن حتی اگر یکی از طرفین در زمان عده فوت کنند دیگری از او ارث نمی برد و اگر بخواهند دوباره زندگی مشترک را شروع کنند باید عقد انجام دهند. طلاق بائن در برخی حالات اتفاق خواهد افتاد که به این شرح است: طلاقی که قبل از نزدیکی اتفاق بیفتد، طلاق زن یائسه، سومین طلاقی که بعد از سه وصلت متوالی به عمل آید و طلاق خلع و مبارات مادام که زن رجوع به عوض نکرده باشد.


سهند مهدی پور

در طلاق رجعی مرد می تواند در زمان عده به زن رجوع کند و بدون اینکه عقد مجدد انجام شود دوباره زن را به همسر خود قبول کند عده زن 3 طهر است. اما در طلاق بائن حق رجوع وجود ندارد و رابطه زن و شوهری به پایان رسیده است


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.