مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

متاسفانه هر روز در سراسر کشور تعداد زیادی طلاق به ثبت می رسد و خانواده های زیادی را نیز به خود درگیر کرده است. بحث طلاق نه تنها از لحاظ روحی ضربه ای به خانواده ها است بلکه طولانی شدن آن نیز از لحاظ زمان و هزینه برای طرفین طلاق ناخوشایند است. بیشتر زوجین برای اینکه مشکلات روحی و روانی آنها بیشتر نشود و هر چه زودتر به زندگی مشترک پایان دهند یا کارهای طلاق را به وکیل طلاق می سپارند یا در روند بررسی پرونده از وکیل طلاق مشاوره حقوقی تلفنی دریافت می کنند.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

برخی افراد همانطور که به ازدواج و تعیین مهریه، ساده نگاه می کنند و بعد ها دچار مشکل می شوند همانطور هم به معقوله طلاق نگاه می کنند که همین سهل انگاری در برخورد با مسائل حقوقی باعث می شود روند دادگاه و به مرحله اجرا رسیدن طلاق طولانی و خسته کننده باشد. قطعا در پیرامون خود مشاهده کرده اید که گاهی اوقات زوجین در کمتر از دو یا سه ماه پروسه طلاق را به پایان می رسانند  از همدیگر جدا می شوند و برخی از زوجین نیز ماه ها و سال ها پروسه طلاق آنها طول می کشد و تبعات آن نیز دامنگیر خود زوجین و اطرافیان نیز می شود. برای اینکه پروسه طلاق به درستی پیش برود نیاز به بهره گیری از تجربه و دانش وکیل طلاق است که به صورت حضوری یا غیر حضوری اطلاعات خود را در اختیار موکل یا مشاوره گیرنده قرار دهد.

مشخصات بارز وکیل طلاق تلفنی

تمامی افرادی که در آزمون وکالت قبول می شوند و بعد از آن پروانه وکالت دریافت می کنند از لحاظ قانونی این اختیار را دارند که در تمامی موضوعات حقوقی وکالت قبول کنند و در مجامع مختلف قضایی از موکل خود دفاع کنند. اما تعدد قوانین و تغییر زود هنگام برخی از آنها مانع این می شود که یک وکیل بر تمامی مواد قانونی و تمامی موضوعات تسلط کافی داشته باشد معمولا بیشتر وکلای با تجربه در تعداد محدودی از موضوعات حقوقی پرونده وکالت قبول می کنند. وکیل متخصص طلاق علاوه بر اینکه پروانه وکالت را دریافت کرده است تحصیلات تکمیلی نیز در حوزه خانواده ادامه داده است. یک وکیل طلاق کاربلد دارای دانش حقوقی در سطح بالایی است و بر تمامی موضوعات خانواده از جمله طلاق تسلط لازم را دارد. همچنین وکیل طلاق سال ها در حوزه طلاق وکالت قبول کرده است و در این زمینه تجربه کافی را به دست آورده است به طوری که می تواند قبل از شروع روند رسیدگی به پرونده، نتیجه آن را پیش بینی کند و بهترین راه حل را برای دفاع از موکل خود پیدا کند. راز داری، حفظ اسرار، تعهد و صداقت از جمله موارد دیگر یک وکیل خوب در حوزه طلاق است که تمام تلاش خود را برای به نتیجه رسیدن پرونده بکار می گیرد.

یک وکیل طلاق که در زمینه ارائه مشاوره حقوقی نیز فعالیت می کند باید علاوه بر تجربه و دانش، مهارت لازم را نیز جهت انتقال مفاهیم حقوقی داشته باشد. مشاوره دادن در تمامی حوزه خود یک تخصص است بنابراین یک وکیل طلاق خوب علاوه بر اینکه در حوزه خانواده و مسائل حقوقی متخصص است باید در حوزه مشاوره نیز متخصص باشد و و مراجع را راهنمایی نماید.

 

مشاوره حقوقی طلاق

وکیل طلاق خوب با قیمت مناسب

هر ساله از طریق مراجع ذیربط تعرفه هایی در حوزه وکالت تعیین و منتشر می شود که باید وکلا بر اساس آن وکالت انجام و هزینه وکالت را از موکل دریافت کنند. اما در واقع بحث تعیین هزینه وکالت در بسیاری از موارد توافقی و با توافق موکل و وکیل تعیین می شود که ممکن است با تعرفه اعلام شده نیز متفاوت باشد. در تمامی صنف ها آدم های منصف و غیر منصف نیز وجود دارد قطعا در حوزه وکالت هم چنین وضعیتی وجود دارد. بسیاری از وکلا هزینه وکالت را بر اساس کار و موضوعی که باید انجام دهند تعیین می کنند. تعداد کمی نیز برای اینکه هزینه زیادی از موکل دریافت کنند موضوع را بزرگنمایی می کنند و اطلاعات غیر واقعی را در اختیار موکل قرار می دهند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی یکی از موسسات معتبر و با تجربه است که از حضور بیش از هزار نفر وکیل بهره می برد. تمامی تعرفه های اعلام شده در موسسه حقوقی وکلای تلفنی شفاف و در دسترس است که کاربران می توانند آنها را با سایرین مقایسه کنند. یکی از مزیت های موسسه وکلای تلفنی این است که هم برای وکالت و هم برای ارائه مشاوره از وکلای متخصص حوزه مربوطه استفاده می شود بر همین اساس موکلان یا مشاوره گیرندگان این اطمینان خاطر را دارند که یک وکیل طلاق متخصص بر روی پرونده آنها کار خواهد کرد. اگر دنبال وکیل طلاق برای انجام وکالت یا دریافت مشاوره حقوقی طلاق مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته با قیمت مناسب هستید حتما قبل از هر کاری با مشاوران موسسه وکلای تلفنی در این زمینه مشاوره انجام دهید.

 

مشاوره حقوقی طلاق به علت فساد اخلاقی

دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل طلاق

مشاوره حقوقی بهترین راه حل کم هزینه برای مقابله با مشکلات حقوقی است. دریافت مشاوره در هر زمینه ای باعث می شود مشاوره گیرنده از زوایای مختلف به مشکل حقوقی خود نگاه کند بعد تصمیم بگیرد در برخی از مسائل حقوقی تصمیم اشتباه خسارت جبران ناپذیری را به فرد وارد می کند. مسئله طلاق و مسائل مربوط به خانواده نیز موضعی نیست که به سادگی به آن نگاه کرد بلکه مسئله ای مهم است که آینده زوجین را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. به همین دلیل قبل از انجام طلاق نیاز است طرفی که تقاضای طلاق دارد حتما مشاوره حقوقی انجام دهد تا در روند دادرسی با مشکل مواجه نشود. امروزه به لطف تکنولوژی و وجود موسسات حقوقی دریافت مشاوره حقوقی بسیار راحت تر از گذشته شده است به طوری که هر فردی در هر نقطه ای از جهان می تواند با شماره گیری شماره های  09212242670 یا 02147625900ارتباط تلفنی برقرار کند یا از طریق پیام رسان واتساپ درخواست مشاوره با وکیل طلاق را ثبت کند.

کسی که می خواهد در زمینه طلاق با وکیل پایه یک دادگستری متخصص مشاوره حقوقی انجام دهد از طریق یکی از راه های ارتباطی موجود در سایت وکلای تلفنی ارتباط برقرار می کند و درخواست خود را ثبت می کند. وکلای مجرب موسسه وکلای تلفنی در کمتر از 5 دقیقه با کاربر تماس خواهند گرفت و در زمینه مدنظر مشاوره حقوقی تلفنی  با کیفیت به او ارائه خواهند داد.

 

محکم ترین دلایل طلاق از نظر دادگاه

چگونگی ارسال مدارک و مستندات برای وکیل طلاق

اگر مدارک و مستنداتی در اختیار دارید و می خواهید وکیل طلاق آن را بررسی کند، می توانید از همه آنها عکس واضح بگیرید به طوری که به راحتی قابل رویت باشد و از طریق پیام رسان واتساپ آن را برای وکیل طلاق ارسال کنید. وکیل طلاق متخصص تمامی مدارک و مستندات را کامل مورد بررسی قرار خواهد داد و با شما برای ارائه راهنمایی و مشاوره به مدت 10 دقیقه تماس خواهد گرفت. بررسی مدارک یا پرونده به مشاور کمک خواهد کرد تا بهترین راه حل را برای حل مشکل به مشاوره گیرنده ارائه دهد. معمولا در بحث طلاق موضوعات متعدد دیگری از جمله حضانت فرزند، مهریه، نفقه، اجرت المثل و ... مطرح می شود که بررسی هر کدام از این موارد نیز پیچیدگی های خاص خود را دارد و اگر طلاق به شیوه توافقی نباشد طرفین کار سختی را در دادگاه پیش رو دارند.

مستندات و مدارک می تواند به عنوان ادله ای محکمه پسند در دادگاه مورد قبول واقع شود. یک مشاور خوب مشاوره گیرنده را در پیدا کردن مدارک و مستندات معتبر راهنمایی خواهد کرد و به او خواهد گفت که چه مدارکی می تواند در دادگاه تاثیرگذار باشد. گاها افراد برای اینکه دانش حقوقی ندارند در مجامع قضایی بر روی مدارکی انرژی خود را صرف می کنند که نتیجه ای در روند پرونده نخواهد داشت به همین دلیل لازمه در مورد مدارکی که در دادگاه ارائه می شود حتما با وکیل طلاق متخصص مشورت شود.

 

زندگی با همسر شکاک و چگونگی طلاق زوجه از زوج

مدت زمان انتظار برای مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

شاید بسیاری از افراد این موضوع را تجربه کرده باشند که بعد از گشتن فراوان به دنبال دفاتر وکلا، ساعت ها در دفتر وکیل برای گرفتن مشاوره انتظار کشیده باشند. اما امروزه با وجود ارائه خدمات آنلاین چنین اتفاقاتی کم رنگ شده است و هر کسی وقت خود را بیهوده هدر نمی دهد. با اینکه موسسات و وکلای زیادی در بستر اینترنت خدمات حقوقی و مشاوره ای ارائه می دهند اما بسیاری از آنها هنوز هم برای انجام مشاوره وقت می دهند که برای کاربران خوشایند نیست. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با درک  اینکه افرادی که مشکل حقوقی دارند در شرایط اضطراری و فشار روحی قرار دارند تلاش کرده است در حداقل زمان ممکن مشاوره گیرنده را به وکیل طلاق متخصص متصل کند تا مشاوره خود را دریافت کند. در موسسه حقوقی وکلای تلفنی خدمات به شیوه 24 ساعته و شبانه روزی ارائه می شود و فردی که به مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل طلاق نیاز دارد اصلا در صف انتظار قرار نخواهد گرفت و در کمتر از 5 دقیقه در هر ساعتی از شبانه روز مشاوره خود را انجام خواهد داد. گاهی اوقات در آخرین لحظات اتفاقی رخ می دهد یا مسئله ای مطرح می شود که نیاز است رچه زودتر در مورد آن مشاوره انجام شود. در چنین حالتی حتی چند دقیقه قبل از شروع دادگاه نیز افراد می توانند با موسسه تماس بگیرند و اخرین راهنمایی ها را دریافت کنند.

اموزش گام به گام طلاق فوری

شرایط واسپاری پرونده طلاق به وکیل پس از مشاوره تلفنی

مشاور حقوقی راهنمایی های لازم را در اختیار مشاوره گیرنده قرار می دهد اما اگر لازم باشد به وی پیشنهاد می دهد که انجام مراحل طلاق را به وکیل بسپارد. اگر مشاوره گیرنده نیز تمایل داشته باشد که پروسه طلاق را به وکیل واگذار کند درخواست می دهد. بعد از ثبت درخواست در موسسه حقوقی وکلای تلفنی نزدیکترین وکیل به محل پرونده شما وکالت را بر عهده خواهد گرفت و بعد از آن وکیل پیگیر کارهای طلاق است. معمولا افرادی که دوست دارند هرچه زودتر از همسر خود جدا شوند و حق و حقوق قانونی خود را دریافت کنند از حضور وکیل بهره می برند. ساده ترین نوع طلاق، توافقی است اما در طلاق توافقی نیز موارد حقوقی است که باید در نظر گرفته شود. در طلاق توافقی زوجین بر سر مهریه، حضانت فرزند و سایر مسائل مالی توافقنامه ای را به امضا می رسانند که لازم است برای جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق این توافق نامه با مشورت وکیل طلاق متخصص تنظیم شود. در طلاق توافقی یک نفر می تواند وکالت زوجین را بر عهده بگیرد و مراحل طلاق را در دادگاه پیگیری کند. معمولا هزینه ای که وکیل طلاق توافقی دریافت می کند کمتر از تعرفه سایر طلاق ها است.

 

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

تعرفه مشاوره تلفنی با وکیل طلاق

همانطور که به آن اشاره شد تعرفه های اعلام شده توسط سایت وکلای تلفنی کاملا منصفانه و بسیار پایین تر از سایر تعرفه های رسمی است. هزینه انجام مشاوره حقوقی به مانند مشاوره در سایر حوزه ها بر اساس دقیقه محاسبه خواهد شد. برخی از افراد هستند که به 5 دقیقه مشاوره نیاز دارند تعدادی نیز به دقیقه های بیشتر نیاز دارند به همین دلیل لیست تعرفه ها بر اساس دقیقه به صورت واضح در سایت وکلای تلفنی منتشر شده است که می توانید بر اساس نیاز خود یکی از دقایق تعیین شده را انتخاب و مشاوره با کیفیت دریافت کنید.

در این موسسه برای انجام مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل طلاق به مدت 5 دقیقه 20 هزار تومان، 10 دقیقه 30 هزار تومان و به همین روال تا یک ساعت ادامه خواهد داشت. در صورتی که مدارک و مستندات نیز بررسی شود مبلغ 100 هزار تومان برای بررسی مدارک و 10 دقیقه مشاوره حقوقی دریافت می شود.

هزینه ای که برای دریافت مشاوره حقوقی با وکیل طلاق پرداخت می شود در قبال کیفیت مشاوره بسیار ناچیز و منصفانه است که هر فردی به راحتی می تواند با پرداخت هزینه مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری ارتباط برقرار کند. حتی اگر اتلاف وقت را هم در نظر نگیریم مبلغی که جهت مشاوره تلفنی برای گرفتن طلاق دریافت می شود کمتر از کرایه تاکسی از خانه تا دفتر وکیل است به همین دلیل انجام مشاوره به صورت تلفنی بسیار مقرون به صرفه تر از مشاوره به صورت حضوری خواهد بود.

 

ارتباط واتس اپ

تاثیر مشاوره تلفنی با وکیل قبل از جلسه دادگاه

اقرار و سخنان طرفین دعوی در دادگاه جزو مهمترین ادله ها محسوب می شود پس باید در جلسات دادگاهی سنجیده و حقوقی صحبت کرد تا هم برای قاضی رفع ابهام شود و هم او را در گرفتن تصمیم درست کمک کند. ممکن است یک فرد در جایگاه خواهان یا خوانده ادله و مدارک کافی را در دست داشته باشد اما نداند که چطور از خود دفاع کند. مشاوره با وکیل قبل از جلسه دادگاهی این کمک را به مشاوره گیرنده خواهد کرد که از ادله ای که در اختیار دارد به درستی استفاده کند. این احتمال هم وجود دارد که وکیل پیشنهاد ارائه لایحه را بدهد که در دفاع تاثیرگذارتر است. یکی از دلایلی که روند رسیدگی به پرونده ها در دادگاه طولانی می شود ارائه اطلاعات نادرست و ناقص به قاضی است. اگر طرفین دعوی قبل از جلسه دادگاهی مشاوره حقوقی داشته باشند اطلاعاتی را ارائه می دهند که روند پرونده را تسریع می بخشد.

آیا مشاوره تلفنی با وکیل متخصص در حوزه طلاق انجام می شود؟

در موسسه حقوقی وکلای تلفنی بیش از هزار وکیل متخصص در حوزه های مختلف در حال ارائه خدمات حقوقی هستند که تعداد زیادی از آنها در حوزه طلاق و خانواده متخصص هستند و فعالیت انجام می دهند. بعد از اینکه درخواست مشاوره از جانب کاربر ثبت شده بر اساس خواسته کاربر، وکیل طلاق با او تماس خواهد گرفت و مشاوره حقوقی ارائه خواهد داد. وکیل طلاق متخصص به دلیل اینکه سال ها در حوزه طلاق وکالت انجام داده برای طلاق از هر نوعی ساده ترین راه حل را در اختیار دارد و با توجه به تجربه ای که از طلاق های مختلف به دست آورده است به موکل خود کمک خواهد کرد تا پروسه طلاق کوتاهی را داشته باشد.

 

وکیل طلاق توافقی غرب تهران

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق خانم

با توجه به اینکه کشور ایران یک جامعه اسلامی است و فرهنگ حاکم بر مناطق مختلف آن دارای اهمیت است زن ها از بیان کردن برخی مسائل زناشویی برای مردان شرم می کنند حتی اگر طرف مقابل هم وکیل باشد باز این شرم وجود دارد و نمی توانند مشکل خود را واضح بیان کنند. همین بیان نکردن مشکلات زناشویی در پیش وکیل یا مجامع قضایی باعث می شود بخشی از حق و حقوق آنها از بین برود.

بر همین اساس بسیاری از زنان برای انجام طلاق وکالت خود را به وکیل خانم می دهند یا اینکه یک وکیل خانم برای مشاوره انتخاب می کنند. زنان به دلیل اینکه ارتباط زیادی با دادگاه ندارند محیط دادگاه برای آنها سنگین و ممکن است نتوانند آنطور که لازم است مشکلات خود را بیان کنند به همین دلیل نیاز است قبل از مراحل دادگاهی مشاوره حقوقی داشته باشند. اگر زن درخواست دهنده طلاق باشد پروسه طولانی و سختی را پیش رو خواهد داشت. با توجه به قوانین حاکم حق طلاق با مرد است زن باید دلیل محکمه پسند و قانونی برای جدایی از همسر خود داشته باشد. در تعیین تعرفه برای مشاوره حقوقی تفاوتی بین وکیل زن و وکیل مرد وجود ندارد و برای ارائه مشاوره تعرفه یکسانی وجود دارد.

برای دریافت مشاوره تلفنی با وکیل طلاق چه روزهایی تماس بگیریم؟

یکی از خصوصیات موسسه وکلای تلفنی که آن را با سایر موسسات متمایز کرده 24 ساعته بودن آن است که مشاوره گیرندگان می توانند در ساعت 3 نصف شب هم تماس بگیرند و مشاوره حقوقی دریافت کنند. علاوه بر اینکه ارتباط با وکیل طلاق 24 ساعته است افراد حتی می توانند در روزهای تعطیل مانند جمعه یا تعطیلات رسمی با وکیل مدنظر تماس بگیرند و مشاوره حقوقی دریافت کنند. در بسیاری از اوقات پیش می آید که افراد در یک دوراهی حقوقی قرار می گیرند و باید سریعا در ارتباط با ان تصمیم گیری کنند یا اینکه راه حلی برای مشکل حقوقی بیابند. به همین دلیل برای آنها فرقی ندارد در چه روزی قرار گرفته اند فقط دنبال پیدا کردن راه حل مناسب هستند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی این دغدغه را برطرف کرده است و هر فردی در هر شرایطی می تواند با وکلای متخصص تماس بگیرد.

از آنجایی که حق طلاق با مرد است و زن فقط در شرایطی خاص می تواند تقاضای طلاق داشته باشد به همین دلیل زن ها باید قبل از اقدام به طلاق باید مشاوره حقوقی با وکیل طلاق انجام دهند تا در ادامه با مشکل و عدم موفقیت در پرونده مواجه نشوند. بر همین اساس زوجه در هر شرایطی می تواند با وکیل طلاق در موسسه حقوقی وکلای تلفنی تماس بگیرد موضوع طلاق خود را در میان بگذارد. وکیل نیز با بررسی شرایط زوجه او را راهنمایی خواهد کرد که چگونه دادخواست خود را تقدیم دادگاه نماید.

 

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

مراحل لازم برای انجام پروسه طلاق

برای انجام طلاق باید زوجین در جلسات مشاوره ای بهزیستی که چند جلسه است شرکت کنند. برای انجام این کار باید ابتدا در سامانه تصمیم ثبت نام انجام دهند و بعد از تعیین محل و زمان در جلسات شرکت نمایند. اگر زوجین بعد از انجام مشاوره باز هم راضی نشدن به زندگی مشترک خود ادامه دهند گواهی حضور در جلسات را دریافت خواهند کرد و با ثبت دادخواست در دفاتر خدمات قضایی مراحل دادگاهی انجام طلاق را آغاز خواهند کرد. زوجه باید آزمایش بارداری را انجام و نتیجه آن را به دادگاه اعلام کند همچنین اگر زوجه در دوران نامزدی در مرحله طلاق باشد باید گواهی سلامت بکارت را نیز تحویل دادگاه نماید. بعد از اینکه مراحل دادرسی به پایان رسید دادگاه گواهی عدم سازش صادر خواهد کرد و زوجین به مدت 3 ماه فرصت دارند که به یکی از دفاتر ثبت طلاق مراجعه و طلاق را جاری و ثبت کنند.

تفاوت میان طلاق عاطفی و طلاق رسمی

بعد از این که زن و مرد به عقد همدیگر در آمدند و پای سند ازدواج را امضا کردند از لحاظ شرعی، عرفی و قانونی وظایفی در قبال یکدیگر دارند که موظف به انجام آنها هستند. اگر زن و شوهر به وظایف زناشویی خود عمل نکنند و از همدیگر فاصله بگیرند اما زیر یک سقف زندگی کنند در واقع طلاق عاطفی گرفته اند. اما در طلاق رسمی بر اساس قانون زن و شوهر از همدیگر جدا می شوند و هیچ ارتباطی با یکدیگر نخواهند داشت. بعد از طلاق رسمی، هم زن و هم مرد می توانند زندگی جدیدی تشکیل دهند اما در طلاق عاطفی زن و مرد همچنان رسمی زن و شوهر همدیگر هستند. در طلاق عاطفی زن و شوهر بنابر دلایلی از جمله نگهداری از فرزندان در کنار هم هستند اما عملا هیچ کدام وظیفه خود را نسبت به دیگری انجام نمی دهند.

 

حق طلاق مشروط

مشاوره با بهترین وکیل طلاق توافقی

پیش بینی آینده برای زوج های جوان امکان پذیر نیست چون اگر یکی از آنها بداند که در آینده از هم جدا می شوند هیچ وقت تن به ازدواج نمی دهد. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد و ممکن است بعد از مدتی زوجین تحمل ادامه زندگی مشترک را نداشته باشند و تصمیم به جدایی بگیرند. زوجین اگر به مرحله ای رسیده باشند که تصمیم بگیرند از همدیگر جدا شوند باید بر سر مسائلی با همدیگر به توافق برسند تا مراحل طلاق را طی کنند. مهمترین موضوعی که زوجین باید در ارتباط با آن تصمیم بگیرند موضوع طلاق است که حتما باید قبل از جاری شدن طلاق تعیین تکلیف شود. همچنین مسائل مالی و غیر مالی دیگری هم هستند که باید زوجین با یکدیگر توافق کنند. وکیل طلاق توافقی در حوزه خانواده متخصص است. اولین کاری که یک مشاور خوب و کاربلد برای زوجین در طلاق توافقی انجام می دهد راهنمایی آنها درباره توافقنامه است که به امضای طرفین می رسد. نکات زیادی در طلاق توافقی وجود دارد که انسان های عادی از آن اطلاع ندارند به عنوان مثال زوجه حتی بعد از رای دادگاه نیز می تواند زیر توافق بزند و آن را قبول نکند و به مهریه اصلی رجوع کند. یا اینکه بعد از نوشتن توافق نامه هم مرد منصرف شود و اعلام کند که همسر خود را طلاق نمی دهد. مشاور حقوقی قبل از انجام توافقنامه این نکات را به طرفین یادآوری خواهد کرد.

مشاوره با وکیل در ارتباط با درخواست طلاق از طرف زن

با توجه به قوانین موجود در کشور حق طلاق با مرد است و زن تنها در حالتی که از شرایط خاصی برخوردار باشد می تواند از همسر خود جدا شود به همین دلیل در این نوع از طلاق، زن باید حتما مشاوره حقوقی با وکیل طلاق انجام دهد تا بتواند دادخواست طلاق خود را به نتیجه برساند.

شرایط دوازده گانه ای در سند ازدواج وجود دارد که در حین عقد به امضای طرفین می رسد. که این شرایط شامل موارد زیر است:

  • مرد به مدت 6 ماه از دادن نفقه به زن اجتناب کند.
  • مرد بد رفتاری های زیادی با زن داشته باشد به طوری که ادامه زندگی در چنین شرایطی امکان پذیر نباشد.
  • مرد دچار مریضی باشد که جان زن را به خطر بیندازد.
  • مرد دیوانه باشد.
  • مرد به شغلی مشغول باشد که آبروی زن را به خطر بیندازد.
  • مرد به مجازاتی بیش از 5 سال محکوم شود.
  • مرد به مواد مخدر اعتیاد مضر داشته باشد.
  • مرد بیش از 6 ماه غیبت کند.
  • مرد جرمی مرتکب شود که مجازات آن حد باشد.
  • مرد بعد از 5 سال از زندگی مشترک توانایی جنسی بچه دار شدن نداشته باشد.
  • مرد به مدت 6 ماه مفقودالاثر باشد.
  • مرد بدون اجازه گرفتن از همسر ازدواج مجدد انجام دهد.

اثبات هر یک از موارد مذکور کار سختی است و از عهده هر فردی بر نمی آید. به همین دلیل زن باید قبل از اقدام به ارائه دادخواست طلاق با وکیل مجرب مشاوره انجام دهد. همچنین زن باید دلیل و ادله کافی را در اختیار وکیل قرار دهد تا بتواند از طریق آن مشاوره و راهنمایی درست ارائه دهد.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی در ارتباط با تنصیف اموال با وکیل طلاق

یکی از موارد مهم که در بحث طلاق مطرح می شود موضوع شرط تنصیف اموال است که همواره مورد مناقشه زوجین بوده است. تنصیف به معنی نصف کردن است. شرط تنصیف طلاق در زمانی محقق خواهد شد که طلاق از جانب زوج باشد و تا زمانی که طلاق جاری نشود نصف دارایی به زن تعلق نخواهد گرفت. در بحث مهریه زن هر زمان که بخواهد می تواند آن را مطالبه کند اما در بحث تنصیف حتما باید طلاق صورت گیرد تا نصف دارایی مرد که در زمان زندگی مشترک به دست آمده است در اختیار زن قرار گیرد. در صورتی که زن شرایط دریافت حق التنصیف را داشته باشد دادگاه تا سقف 50 درصد از اموال مشترک را برای زن در نظر خواهد گرفت. همانطور که گفته شد فقط اموالی که در دوران زندگی مشترک به دست آمده است نصف خواهد شد اگر در دوران زندگی مشترک بخشی از اموال از دست رفته باشد در حق التنصیف تاثیری نخواهد داشت و فقط اموال موجود نصف خواهد شد. در صورتی که زوجین در حین ازدواج، سند ازدواج را بدون گذاشتن شرط دیگری به امضا برسانند این موضوع در صفحه 8 مطرح شده است و اگر شرایط مهیا باشد مرد موظف به تحویل دادن نصف دارایی خواهد بود.

فرار مرد از پرداخت حق التنصیف

اگر دادخواست طلاق از جانب زوج باشد و زوجه نیز حق التنصیف را مطالبه کند مرد برای اینکه از پرداخت حق التنصیف رهایی یابد، باید در دادگاه به اثبات برساند که زن سر ناسازگاری دارد و وظایف زناشویی خود را به درستی انجام نمی دهد اگر این کار را انجام ندهد باید حق التنصیف را پرداخت کند. دادگاه دارایی های مشترک زن و مرد را تعیین خواهد کرد و برای قیمت گذاری آن را به کارشناس ارجاع خواهد داد. دادگاه مسائل مهمی در تعیین حق التنصیف در نظر خواهد گرفت. به همین دلیل است گفته می شود که مسئله طلاق پیچیده است چون موضوعات حقوقی زیادی به آن مرتبط خواهد شد. وکیل طلاق باید تجربه و دانش کافی را در تمامی موارد مرتبط با طلاق داشته باشد تا بتواند با استفاده از ابزارهایی که دارد از موکل خود دفاع کند. اگر سوالی در مورد حق التنصیف دارید می توانید با وکلای مجرب و متعهد در این حوزه تماس تلفنی برقرار کنید و مشاوره حقوقی با کیفیت دریافت کنید. مشاوران وکیل تلفنی به صورت 24 ساعته در حوزه های مرتبط با مسائل خانواده و طلاق آماده پاسخگویی هستند.

 

مشاوره حقوقی تنصیف

مشاوره در مورد طلاق در زمان عقد

گاهی اوقات خیلی زود زوجین تصمیم می گیرند که قبل از آغاز سوت پایان را به صدا در آورند و از همدیگر طلاق بگیرند. یکی از تفاوت هایی که طلاق در دوران عقد با طلاق در زمان دوران مشترک زندگی دارد مهریه است. اگر طلاق در زمان عقد اتفاق بیفتد و رابطه زناشویی در میان دختر و پسر اتفاق نیفتاده باشد نصف مهریه به دختر تعلق می گیرد. در واقع در هنگام طلاق باید پرده بکارت دختر سالم باشد و ارتباط جنسی با نامزد خود برقرار نکرده باشد. همچنین بعد از جاری شدن طلاق در دوران نامزدی هر کدام از زوجین می توانند نام همسر خود را از شناسنامه پاک کنند. اگر طلاق در دوران نامزدی جاری شود زن نمی تواند مطالبه حق التنصیف یا اجرت المثل را داشته باشد. اگر طلاق شما در دوران عقد قرار است اتفاق بیفتد حتما برای اینکه حق و حقوقی از شما ضایع نشود با وکیل طلاق مشاوره حقوقی انجام دهید. مشاور شما را از بعدهای گوناگون راهنمایی خواهد کرد و بهترین راه حل را به شما پیشنهاد می دهد.

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق در مورد حضانت فرزند

بهترین جا در دنیا برای پرورش روحی و جسمی فرزند کانون گرم خانواده با حضور پدر و مادر است اما هرازگاهی اتفاق می افتد که زن و شوهر از همدیگر جدا می شوند و به اجبار فرزند باید با یکی از آنها زندگی کند. قبول کردن حضانت فرزند یعنی اینکه کسی که حضانت را قبول کرده است از جان و جسم فرزند محافظت کند. بر اساس قانون مادر می تواند تا سن 7 سالگی حضانت فرزند را بر عهده بگیرد که جنسیت هم فرقی نمی کند. از سن 7 سالگی تا سن بلوغ که همان 9 سالگی است حضانت دختر با پدر است و بعد از 9 سالگی خود دختر انتخاب خواهد کرد که با پدر یا مادر زندگی کند. همانطور که به ان اشاره شد حضانت فرزند پسر نیز تا سن 7 سالگی با مادر است و از 7 سالگی تا سن بلوغ که 15 سالگی است با پدر خواهد بود. بعد از 15 سالگی پسر تصمیم خواهد گرفت که با کدامیک از والدین زندگی کند.در زمانی که فرزند در تحت حضانت مادر قرار دارد نفقه آن با پدر است و پدر موظف است به صورت ماهیانه نفقه فرزند را پرداخت کند. همچنین ذکر این نکته لازم و ضروری است که هر زمانی والدین بخواهند می توانند با فرزند خود ملاقات داشته باشند. وکیل مشاور در حوزه طلاق باید بر مسائل مربوط به حضانت نیز تجربه داشته باشد تا بتواند مشاوره گیرنده را به نحو احسن راهنمایی کند. یکی از مزیت های وکلای متخصص در موسسه حقوقی وکلای تلفنی داشتن تجربه کافی است که برای ارائه راه حل مناسب از آن بهره می گیرند.

 

مشاوره حقوقی حضانت

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق در مورد پرداخت مهریه

همانطور که حق طلاق با مرد است زن نیز برای گرفتن طلاق ابزاری به اسم مهریه را در اختیار دارد که معمولا برای اینکه مرد را مجبور به طلاق کند مهریه را به اجرا میگذارد بعد از به اجرا گذاشتن مهریه با مرد برای گرفتن طلاق وارد توافق می شود. مهریه مالی است که در هنگام جاری شدن خطبه عقد تعیین می شود و بر اساس سند ازدواجی که به امضای طرفین می رسد مرد موظف است هر زمانی که زن مهریه را مطالبه کرد آن را تماما پرداخت نماید. زن حتی در ایام زندگی مشترک و بدون گرفتن طلاق نیز می تواند مهریه را مطالبه کند. اگر مرد از پرداخت مهریه اجتناب کند با محکومیت های مالی مواجه خواهد شد و در نهایت سر از زندان در خواهد آورد. در هر شرایطی حتی در زمانی که زن در زندان هم باشد حق مهریه از بین نمی رود و زن می تواند آن را مطالبه کند. مرد برای اینکه با محکومیت های مالی مواجه نشود باید سریعا مهریه را تعیین تکلیف نماید. اگر اموال کافی داشته باشد و دارای تمکن مالی باشد دادگاه نقدا آن را از مرد خواهد گرفت اما اگر مرد تمکن مالی نداشته باشد باید بعد از صادر شدن حکم دادخواست اعسار را تقدیم دادگاه کند که در این صورت دادگاه بر قسطی شدن مهریه تصمیم نهایی را خواهد گرفت. در مطلب به موارد زیادی در مورد طلاق اشاره شد که این موارد تنها بخشی از موضوعاتی است که در هنگام طلاق مطرح خواهد شد و ممکن است زن یا مرد با یک تصمیم اشتباه نتوانند به حق و حقوق قانونی خود دست یابند. پس مشاوره حقوقی با وکیل طلاق بهترین راه حل برای انجام طلاق است.

 

مشاوره حقوقی تدلیس در ازدواج
مشاوره نامزدی تا فسخ نکاح
مشاوره حقوقی نفقه 
مشاوره حقوقی اجرت المثل
مشاوره حقوقی گواهی بکارت
درباره ما 

سوالات رایج

+ چگونه یک خانم وکیل طلاق را برای انجام مشاوره پیدا کنم؟

با یکی از شماره های مندرج در سایت وکلای تلفنی تماس بگیرید و درخواست مشاوره با وکیل خانم را ثبت کنید تا یک وکیل خانم با شما تماس بگیرد.

+ هزینه انجام مشاوره حقوقی با وکیل طلاق چقدر است؟

هزینه انجام مشاوره حقوقی با وکیل طلاق بر اساس دقیقه محاسبه خواهد شد به هر اندازه که مشاوره طولانی تر شود مشاوره گیرنده هزینه بیشتری پرداخت خواهد کرد. لیست تعرفه ها در سایت وکلای تلفنی موجود است.

+ زن می تواند بدون اینکه دارای شرایط لازم باشد از همسر خود جدا شود؟

خیر، در قانون حق طلاق با مرد است و تا هنگامی که مرد نخواهد طلاق جاری نمی شود. یا باید مرد زن را طلاق دهد یا تحت شرایطی دادگاه حکم طلاق را صادر کند.

+ اگر من درخواست دهنده طلاق باشم می توانم نصفی از دارایی شوهرم را ببرم؟

خیر، اگر دادخواست طلاق از طریق زوجه باشد زن نمی تواند حق التنصیف را مطالبه کند. وکیل طلاق می تواند شما را در این زمینه بیشتر راهنمایی کند.

+ آیا اموالی که از طریق ارث به شوهر میرسد در دارایی مشترک برای حق التنصیف قرار می گیرد؟

خیر، اموالی که از طریق ارث به مرد می رسد جزو دارایی مشترک قرار نخواهد گرفت و زن نمی تواند مطالبه آن را داشته باشد.

+ فرزند در چه سنی انتخاب می کند که بعد از طلاق با پدر یا مادر خود زندگی کند؟

فرزندان بعد از سن بلوغ می توانند انتخاب کنند که با پدر یا مادر زندگی کنند. برای دختر سن 9 سالگی و برای پسر سن 15 سالگی سن بلوغ است. در این زمینه می توانید با وکیل طلاق مشاوره حقوقی انجام دهید.


سوالات متداول

نظرات

راضیه دهقان

با عرض سلام وادب خدمت موسسه عالی وکیل تلفنی خداقوت بابت پشتیبانی ۲۴ساعته و کادر حرفه ایی موضوع خانواده پرونده های حساس میباشد و نیاز هست برای احقاق حق خود و اطلاعات حقوقی با وکیل متخصص در زمینه موضوع خودتان ارتباط بگیرید


سحر نیک پور

با سلام و عرض ادب، پیش بینی آینده برای زوج های جوان امکان پذیر نیست چون اگر یکی از آنها بداند که در آینده از هم جدا می شوند هیچ وقت تن به ازدواج نمی دهد. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد و ممکن است بعد از مدتی زوجین تحمل ادامه زندگی مشترک را نداشته باشند و تصمیم به جدایی بگیرند. زوجین اگر به مرحله ای رسیده باشند که تصمیم بگیرند از همدیگر جدا شوند باید بر سر مسائلی با همدیگر به توافق برسند تا مراحل طلاق را طی کنند. مهمترین موضوعی که زوجین باید در ارتباط با آن تصمیم بگیرند موضوع طلاق است که حتما باید قبل از جاری شدن طلاق تعیین تکلیف شود. همچنین مسائل مالی و غیر مالی دیگری هم هستند که باید زوجین با یکدیگر توافق کنند. وکیل طلاق توافقی در حوزه خانواده متخصص است. اولین کاری که یک مشاور خوب و کاربلد برای زوجین در طلاق توافقی انجام می دهد راهنمایی آنها درباره توافقنامه است که به امضای طرفین می رسد. نکات زیادی در طلاق توافقی وجود دارد که انسان های عادی از آن اطلاع ندارند به عنوان مثال زوجه حتی بعد از رای دادگاه نیز می تواند زیر توافق بزند و آن را قبول نکند و به مهریه اصلی رجوع کند. یا اینکه بعد از نوشتن توافق نامه هم مرد منصرف شود و اعلام کند که همسر خود را طلاق نمی دهد. مشاور حقوقی قبل از انجام توافقنامه این نکات را به طرفین یادآوری خواهد کرد.


سجاد جداخانلو

سلام خسته نباشید ... موضوع حقوق خانواده همواره یکی از حساس ترین و چالش برانگیز ترین مباحث حقوقی در کشور ما بوده است که طبیعتا خود مردم به تنهایی چون علم حقوقی لازم را ندارند نمیتوانند از پس آن برآیند لذا باید به وکیل تخصصی خانواده مراجعه کنند - موضوعی که در حال حاضر به تدریج در حال فرهنگ سازی شدن است . ممنون از شما


بهاره توکلی پور

با سلام خدمت موسسه و همکاران وکیل تلفنی،ضمن تشکر از خدمات ارزندتان در این شرایط خاص و مشکل ساز بیماری به هموطنان عزیز پیشنهاد میکنم با توجه به بودجه بسیار مناسبی که نسبت به حل مشکلات حقوقی خود می‌پردازید از همه مهمتر در زمان خود صرفه جویی میکنید و با تماسی که کمتر از 5دقیقه با شما گرفته میشود از مشاوره وکلای خبره پایه یک بهره مند می شوید و برای مراجعه به دادگاه دیگر استرس و دغدقه چندانی ندارید.باارزوی حل مشکلات حقوقی مردم عزیز.وکیل پایه یک بهاره توکلی پور در زمینه خانواده با کد 30972 در خدمت مردم عزیز هستم.با تشکر


علیرضا محمدی

سلام ممنونم بابت این توضیحات مفیدتون جواب بسیاری از سوالاتم را توانستم پیدا کنم. اولین بار امروز تصمیم گرفتم قبل از انتخاب مسیر و تصمیم گیری با یک مشاور متخصص مشورت کنم. با موسسه تماس گرفتم و مشاور در زمینه دعاوی خانواده خیلی سریع با من‌تماس گرفت، بسیار خوش برخورد و باحوصله به خواسته های من گوش کردند و بسیار روشن و ساده پاسخ ابهامات مرا دادند و خیلی از تصورات غلطی که داشتم را اصلاح کردند. ممنونم از تمام مشاورین و مدیریت موسسه وکیل تلفنی که به فکر حل مشکلات مردم هستند.


مینافراهانی

سلام طلاق که به انواع مختلف تقسیم میشود باین.خلع و مبارات.توافقی .از سوی زوج.از سوی زوجه و.... در طلاق از سوی زوجه حتما خانم باید دلیلی بر جدایی داشته باشد.ولی زوج میتواند هر لحظه با پرداخت حقوق مالی خانم ایشان را طلاق دهد .توافقی نیز زمانی است که خانم قسمتی یا تمام مهریه خودرا میبخشد و تقاضای طلاق میکند.


ملیکا محبوبی

کاربران گرامی می توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی موسسه وکیل تلفنی با کادری مجرب و ماهر بهره مند شوند


سهند مهدی پور

معمولا افرادی که دوست دارند هرچه زودتر از همسر خود جدا شوند و حق و حقوق قانونی خود را دریافت کنند از حضور وکیل بهره می برند. ساده ترین نوع طلاق، توافقی است اما در طلاق توافقی نیز موارد حقوقی است که باید در نظر گرفته شود. در طلاق توافقی زوجین بر سر مهریه، حضانت فرزند و سایر مسائل مالی توافقنامه ای را به امضا می رسانند که لازم است برای جلوگیری از ضایع شدن حق و حقوق این توافق نامه با مشورت وکیل طلاق متخصص تنظیم شود


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی.تمامی افرادی که در آزمون وکالت قبول می شوند و بعد از آن پروانه وکالت دریافت می کنند از لحاظ قانونی این اختیار را دارند که در تمامی موضوعات حقوقی وکالت قبول کنند و در مجامع مختلف قضایی از موکل خود دفاع کنند. اما تعدد قوانین و تغییر زود هنگام برخی از آنها مانع این می شود که یک وکیل بر تمامی مواد قانونی و تمامی موضوعات تسلط کافی داشته باشد معمولا بیشتر وکلای با تجربه در تعداد محدودی از موضوعات حقوقی پرونده وکالت قبول می کنند. وکیل متخصص طلاق علاوه بر اینکه پروانه وکالت را دریافت کرده است تحصیلات تکمیلی نیز در حوزه خانواده ادامه داده است. یک وکیل طلاق کاربلد دارای دانش حقوقی در سطح بالایی است و بر تمامی موضوعات خانواده از جمله طلاق تسلط لازم را دارد.


Mohamad sheykhi

طلاق کلمه ای عربی و از مصدر طلق یطلق به معنای رهایی، آزاد کردن و … می باشد و در واقع پیمان زناشویی را بر هم زدن است بر طبق قانون طلاق احوال شخصیه است به این معنی که پیروان ادیانی که در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده اند می توانند بر طبق دین خود طلاق بگیرند و از هم جدا بشوند اما طلاق بر طبق مذهب شیعه از اختیارات مرد است. ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی مقرر داشته که: « مرد می تواند هر وقت که بخواهد زن خود را طلاق دهد.» اما زن در شرایطی خاص و با اثبات عسر و حرج یا شرایط ضمن عقد می تواند از طریق دادگاه و حتی با عدم رضایت مرد، طلاق بگیرد در واقع در این جا با تحقق شرایط، دادگاه مرد (زوج) را به طلاق اجبار می کند. انواع طلاق (چند نوع طلاق داریم) بائن رجعی بائن در لغت به معنی جدا شونده است در مثنوی آمده است که: پور سلطان گر بر او خائن شود آن سرش از تن بدان بائن شود طلاق بائن در مقابل طلاق رجعی، به طلاقی گفته می شود که برای مرد که حق طلاق با او بوده است و پس از ثبت طلاق حق رجوع نباشد به عبارت دیگر پس از ثبت طلاق بائن امکان رجوع برای مرد وجود ندارد. (ماده ۱۱۴۴ قانون مدنی) مطلب مرتبط : شرط حق مسکن زوجه و تحلیل حقوقی آن توسط وکیل خانواده مورد دیگر انواع طلاق ,طلاق بائن است که خود چهار مورد است: هرگاه طلاق در موقعی انجام شود که زن دوشیزه و باکره باشد. طلاق در زمانی باشد که زن یائسه شده باشد. طلاق خلع و مبارات طلاقی که پس از سه بار وصلت متوالی به عمل آید یعنی زن و شوهری سه بار ازدواج کنند یا رجوع کنند و طلاق بگیرند. بر خلاف طلاق بائن، در طلاق رجعی، شوهر می تواند فقط در ایام عده به زن رجوع کند و طلاق را بر هم زند بدانید که همه طلاق ها رجعی هستند مگر مواردی که برای طلاق بائن آمده است. انواع طلاق اما توضیح بیشتر: هرگاه مردی تقاضای طلاق کند و رای صادر شود و طلاق ثبت گردد اگر زن دوشیزه یا یائسه نباشد و طلاق پس از سه بار ازدواج نباشد طلاق رجعی است در ایام عده می تواند به زن رجوع کند بدین معنی که طلاق را بر هم بزند. هر گاه مردی (شوهری) تقاضای طلاق کند و رای صادر شود و زن دوشیزه باشد طلاق بائن است. هر گاه مردی (شوهری) تقاضای طلاق کند و رای صادر شود و زن یائسه باشد طلاق بائن است. هر گاه زنی تقاضای طلاق کند و چیزی (مالی) را در قبال طلاق ببخشد چه اینکه مرد قبول کند و یا اینکه دادگاه به جای او قبول کند طلاق خلعی است و طلاق خلعی بائن است خلع به معنی بخشیدن است یعنی زن مقداری مال مثلا بخشی از مهریه را به جهت کراهت از مرد و زندگی مشترک در قبال طلاق بذل می کند که در این صورت طلاق خلع می شود و طلاق خلع هم بائن است. هر گاه طلاق توافقی باشد ماهیتا مبارات (یعنی کراهت طرفینی) است که البته در رای طلاق توافقی دادگاه معمولا طلاق خلع نوشته می باشد. طلاق خلع که همانطور که گفته شد بائن است و مرد حق رجوع ندارد اما نکته ای در طلاق خلعی وجود دارد و آن اینکه زن تا پایان عده می تواند با مراجعه به دفترخانه ای که صیغه طلاق را خوانده است به آنچه بخشیده و در اصطلاح حقوقی “مابذل” رجوع کند و پس از رجوع زن به آنچه بذل کرده مثلا مهریه، نوع طلاق از بائن به رجعی تبدیل می شود و مرد نیز می تواند طلاق را بر هم زند.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.