طلاق با کمترین دوندگی

طلاق با کمترین دوندگی

طلاق با کمترین دوندگی

طلاق با کمترین دوندگی

اگر گذرتان به دادگاه خانواده افتاده باشد، با انبوهی انسان های پریشان و سردرگم مواجه می شوید که پرونده به دست، بی حوصله و خسته، منتظر ورود به جلسه دادگاه و رسیدگی پرونده طلاق، نفقه، حضانت و بسیاری مسائل حقوقی دیگر هستند و وجه اشتراک بسیاری از آنان، عدم برخورداری از مشاوره و حضور وکیل طلاق و سایر مشاوران حقوقی است که حاصل آن سردرگمی، طولانی شدن فرایند دادرسی و در بسیاری موارد تضییع حقوق مراجعه کنندگان است. برای انجام طلاق با کمترین دوندگی با کارشناسان متخصص ما در این حوزه در ارتباط باشید.

 

مشاوره حقوقی طلاق

پروسه طلاق چه مدت زمان می برد؟

دلایل زیادی می توانند در مدت زمان پروسه طلاق دخیل باشند. مانند:

  • طلاق می تواند به صورت توافقی و از سوی زوجین درخواست شود و یا می تواند یک طرفه از سوی زوج و یا زوجه مطرح گردد.
  • مدارک و ادله جهت اثبات و ارائه به دادگاه،
  • حضور و یا عدم حضور وکیل

حضور یا عدم حضور وکیل می توانند از عوامل تاثیرگذار در زمان پروسه طلاق باشند. با توجه به وجود شرایط متفاوت در انواع طلاق، نمی توان زمانی تقریبی برای پروسه طلاق مشخص نمود. وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی در تمامی موارد طلاق دارای تخصص و تجربه هستند. اگر طلاق توافقی نیست و اگر وکالت در طلاق را ندارید و به عبارتی حق طلاق از شوهر را ندارید به ناچار باید سخت ترین نوع طلاق را که تقاضای طلاق از طرف زوجه است را تقدیم دادگاه نمایید.

موسسه وکلای تلفنی جهت رفاه حال متقاضیان و کاهش استرس های ناشی از پروسه طلاق، امکان ارتباط با وکلای متخصص در زمینه پرونده های طلاق و مشاوران حقوقی متعهد و دلسوز را از طریق سایت و  تلفن در تمامی ساعات شبانه روز و با پرداخت مبلغ بسیار اندک فراهم نموده است.

 

آیا می توان در زمان کوتاه طلاق گرفت؟

در پاسخ به این سوال باید گفت، طلاق توافقی از دسته طلاق هایی است که با حضور وکیل از کمترین زمان جهت طی پروسه طلاق برخوردار است. زیرا زوجین قبل از ثبت درخواست طلاق در سامانه در مورد موضوعات مالی، مهریه، حضانت فرزندان و بسیاری امور دیگر به توافق رسیده اند و نیاز به ارائه دادخواست جهت اخذ حق و حقوق نیست. طلاق با کمترین دوندگی را می توانید با برقراری ارتباط با مشاوران حقوقی تلفنی و آنلاین بدست آورید.

خدمات حقوقی موسسه وکلای تلفنی برای مشاوره با وکیل طلاق، به صورت آنلاین و از طریق سایت و یا با ارتباط تلفنی و از طریق مراجعه حضوری امکان پذیر است و به طور خلاصه می توان گفت ارتباط آسان برای طلاق با کمترین دوندگی را تجربه خواهید نمود .زیرا شما در هر زمان از شبانه روز می توانید از خدمات مشاوره ای انها استفاده نمایید.

 

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

بخشش مهریه، راهی برای گرفتن طلاق فوری

بعد از جاری شدن صیغه عقد مهریه متعلق به زن است و حقی است بر گردن مرد و تا زمانی که زن اقدام به بخشش مهریه نکند این حق پابرجاست و مرد موظف به پرداخت آن است. درخواست مهریه مانند بخشش مهریه از حقوق قانونی زوجه است که می تواند در مورد آن تصمیم بگیرد و زن می تواند هر گاه که تمایل داشت مهریه اش را ببخشد و یا آن را از مرد مطالبه نماید بدون اینکه نیازی به طلاق باشد. بخشش مهریه در ازای طلاق را بذل مهریه گویند که در طلاق با کمترین دوندگی بیشترین کاربرد را داشته و در طلاق های خلع و مبارات انجام می گیرد.

قابل توجه است که زن بعد از طلاق توافقی تا زمانی که در عده طلاق است می تواند به مهریه رجوع کرده و مهریه بخشیده شده را طلب کند. طلاق توافقی و یا طلاق فوری بر اساس تصمیم مشترک زوجین است و طرفین بر سر تمامی مسائل مالی و غیر مالی به توافق می رسند و یکی از موارد مالی که زوجین با هم توافق می کنند بخشش مهریه است زیرا صدور رای دادگاه بر مبنای این توافق خواهد بود.

در طلاق توافقی زن از مهریه خود می گذارد و آن را به مرد می بخشد و مرد در قبال آن می تواند وکالت در طلاق را به زن بدهد و بهترین روش برای گذشتن از مهریه این است که زوج و زوجه به یکی از دفاتر اسناد رسمی مراجعه نمایند و طی یک سند رسمی مهریه را به زوج ببخشد و حق طلاق و یا همان وکالت در طلاق را از زوج بگیرد تا بتواند اقدام به طلاق با کمترین دوندگی نماید. قابل توجه است که بخشش مهریه بدون اجازه از پدر بلامانع است.  مدارک مورد نیاز جهت بخشش مهریه که باید به دفتر خانه ارائه داد، عقدنامه و مدارک شناسایی زوجه می باشد.

 با توجه به گستردگی قوانین حقوقی و پیچیدگی قوانین، بهترین اقدام حضور وکیل طلاق در دفتر اسناد رسمی برای بخشش مهریه است.زیرا کلمات به کار رفته در اسناد حقوقی نیاز به  آگاهی و علم حقوق دارد .با ارتباطی آسان با مشاوره حقوقی تلفنی و یا مشاوره حقوقی آنلاین، طلاق با کمترین دوندگی را تجربه کنید.

هزینه طلاق فوری

درخواست طلاق می تواند به صورت توافقی و از سوی زوجین باشد و یا  به صورت یک طرفه از جانب زوج یا زوجه مطرح گردد. حال هزینه طلاق با کمترین دوندگی یا همان طلاق توافقی چقدر است؟ و کدام یک از طرفین موظف به پرداخت آن هستند؟ هزینه طلاق توافقی در هر کدام از مراحل دادرسی باید توسط هر کدام از زوجین که دادخواست طلاق را مطرح نموده است پرداخت شود و رسیدگی اینگونه از پرونده ها مشروط به پرداخت هزینه دادرسی مربوط به هر مرحله ای که پرونده در آن واقع شده است.

تخصص وکیل در پروندهای طلاق توافقی  می تواند در تسریع، پیگیری و حل و فصل انجام پروسه طلاق با کمترین دوندگی، تاثیر بسزایی داشته باشد و این امتیازی است که پرداخت حق الوکاله را بی اهمیت می کند و زوج یا زوجه با پرداخت حق الوکاله و استفاده از خدمات وکیل طلاق می توانند از مزایای حضور یک وکیل با تجربه در پرونده طلاق فوری بهره مند شوند. برای مشاوه حقوقی با وکیل طلاق توافقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

برد در پرونده در طلاق با وکیل ماهر

بسیاری از افراد با نگرش صرفه جویی در هزینه ها در پرونده های حقوقی از افراد متخصص در این حوزه کمک نمی گیرند  و سعی دارند کارهای خود را به تنهایی انجام دهند که نتیجه ای غیر از طولانی شدن پروسه پرونده و هزینه ای بیشتر به دلیل عدم برنامه ریزی و عدم آگاهی به قوانین ندارد.

با توجه به قوانین مدنی، دادگاه ها برای هر دعوا با موضوعی حقوقی و یا کیفری فقط یک بار مجاز است به آن رسیدگی کند و حکم صادر نماید بنابراین جهت برد در پرونده های طلاق و جهت تسریع در پرونده و هزینه ای کمتر، هوشمندانه است از افراد متخصص در این حوزه کمک بگیرید تا خود و خانواده تان از صدمات جبران ناپذیر این پروسه پیچیده در امان باشید.

 

حضانت فرزند پس از ازدواج دوم مادر 
صورت جلسه پلیس برای الزام به تمکین 
ارتباط زودانزالی و دادخواست طلاق زوجه
محکم ترین دلایل طلاق در دادگاه 
حق طلاق مشروط

 

سوالات متداول

-ارتباط با موسسات معتبر حقوقی مانند وکلای تلفنی چه مزایایی به همراه دارد؟

  • استفاده از تبحر و تجربه وکلا تلفنی
  • امکان دسترسی بسیار آسان به خدمات حقوقی
  • امکان ارتباط با مشاوران حقوقی متبحر در امر طلاق از طریق ارتباط تلفنی و یا به صورت آنلاین
  • ارائه خدمات حقوقی شبانه روزی بدون محدودیت زمانی
  • بستر سازی جهت مشاوره با وکیل طلاق یک طرفه 24 ساعته در شرایط اورژانسی
  • امکان ارتباط با بهترین مشاوران حقوقی و وکیل ماهر جهت طلاق در هر جای ایران
  • بهره مندی از هزینه های پایین در این ارتباط و جلوگیری از اتلاف وقت از دیگر مزایای ارتباط با وکیل تلفنی طلاق با کمترین دوندگی است
  • امکان ارسال مدارک و مستندات مورد نیاز در ارتباط با وکیل آنلاین و....

- سریع ترین طلاق با کمترین دوندگی کدام است؟

سریعترین و کم هزینه ترین، طلاق با کمترین دوندگی ، طلاق توافقی است که زوجین به هم بر سر تمامی موضوعات مالی و غیر مالی توافق کرده و بعد اقدام به ثبت درخواست طلاق در سامانه می کنند.

- در  طلاق با کمترین دوندگی که همان طلاق توافقی است چقدر هزینه توسط زوجین پرداخت شود؟

هزینه های طلاق توافقی بستگی به تعداد جلسات مشاوره و مراحل دادرسی دارد.

- آیا شرکت در جلسات مشاوره اجباری است؟

 در قوانین جدید این جلسات اجباری است و هدف از تشکیل آن بازگشت زوجین به زندگی زناشویی است.

- انواع طلاقی که از طرف زوجین می تواند مطرح شود کدامند؟

طلاق به درخواست زوج، طلاق به درخواست زوجه، طلاق توافقی


سوالات متداول

نظرات

ملیکا محبوبی

کاربران گرامی می توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی موسسه وکیل تلفنی با کادری مجرب و ماهر بهره مند شوند


سحر نیک پور

سلام و عرض ادب، حضور یا عدم حضور وکیل می توانند از عوامل تاثیرگذار در زمان پروسه طلاق باشند. با توجه به وجود شرایط متفاوت در انواع طلاق، نمی توان زمانی تقریبی برای پروسه طلاق مشخص نمود. وکلای موسسه حقوقی وکلای تلفنی در تمامی موارد طلاق دارای تخصص و تجربه هستند. اگر طلاق توافقی نیست و اگر وکالت در طلاق را ندارید و به عبارتی حق طلاق از شوهر را ندارید به ناچار باید سخت ترین نوع طلاق را که تقاضای طلاق از طرف زوجه است را تقدیم دادگاه نمایید.موسسه وکلای تلفنی جهت رفاه حال متقاضیان و کاهش استرس های ناشی از پروسه طلاق، امکان ارتباط با وکلای متخصص در زمینه پرونده های طلاق و مشاوران حقوقی متعهد و دلسوز را از طریق سایت و تلفن در تمامی ساعات شبانه روز و با پرداخت مبلغ بسیار اندک فراهم نموده است.


علیرضا محمدی

ضمن عرض سلام و احترام و خسته نباشید خدمت همه همکاران خوب و بااخلاق وکیل تلفنی. من راستش به مشاوره اعتقادی نداشتم و تصور این بود مشاور همیشه فقط به حق مشاوره فکر میکنه اما این بار که دفتر دوستم بودم و برای حل مشکلش و راهنمایی گرفتن از یک متخصص حقوقی با موسسه شما تماس گرفت و من از نزدیک دیدم که چقدر راهنمایی هاشون مفید و روشن گر بود. خواستم بابت تمام خدماتتون از شما تشکر کنم. شما دید منو به بحث مشاوره تغییر دادید


غلامحسین کهراری

با سلام حساسیت قانونگذار به زندگی مشترک و حق و حقوق زوج و زوجه موجب شده است تا با تدوین قوانین و مقررات مخصوص به مسائل و مشکلات خانواده از انجام طلاق و جدایی تا حد ممکن جلوگیری شود. وجود قوانین پیچیده و مباحث حقوقی و شرعی در زمینه دعاوی خانواده باعث شده است تا اطلاعات و شناخت مناسبی برای بیشتر افراد در جامعه نسبت به این گونه دعاوی فراهم نباشد. استفاده از تجارب و دانش حقوقی وکلا و مشاوران حقوقی موجب خواهد شد تا زوج و یا زوجه که متقاضی طلاق و جدایی هستند، بتوانند به حق و حقوق قانونی خود آگاه باشند. راهکارهای قانونی و موثر در زمینه طلاق باعث شده است تا افرادی که از وکیل حقوقی و متخصص در امر خانواده استفاده می نمایند به راحتی و با استفاده از این راهکارها به طلاق در کمترین زمان ممکن برسند. متداول ترین راهکار قانونی و سریع برای جدایی و طلاق استفاده از طلاق توافقی برای زوج و زوجه است. توافقات زوج و زوجه در خصوص تمامی حقوق و تکالیف قانونی آنان در زندگی مشترک موجب می شود تا در کوتاه ترین زمان از هم جدا شوند.


راضیه دهقان

سلام وفت بخیر خدا قوت خدمت کادر مجرب وکیل تلفی بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی هستند مشاوره های آنلاین و تلفنی با وکلای متخصص و فوق تخصص در خصوص موضوع شما در کمترین قیمت و سریع ترین زمان بهترین کیفیت در اختیارتان قرار میگیرد تا احقاق حق در کنارتان هستیم .


سهند مهدی پور

تنظیم دادخواست طلاق توافقی که در حکم پی و بنیان مراحل و روند دادگاه می باشد در صورتی که ناقص تنظیم شود زمان رسیدگی را طولانی میکند و درصورتی هم که اشتباه تنظیم شده باشد و در توافقات که بعدا آثار حقوقی مهمی را به دنبال خواهد داشت با توجه و اشراف به قانون و آثار آن نباشد قطعا مشکلات بعدی را ایجاد خواهد کرد و برای جلوگیری حضور وکیل لازم و ضروری است .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی .بعد از جاری شدن صیغه عقد مهریه متعلق به زن است و حقی است بر گردن مرد و تا زمانی که زن اقدام به بخشش مهریه نکند این حق پابرجاست و مرد موظف به پرداخت آن است. درخواست مهریه مانند بخشش مهریه از حقوق قانونی زوجه است که می تواند در مورد آن تصمیم بگیرد و زن می تواند هر گاه که تمایل داشت مهریه اش را ببخشد و یا آن را از مرد مطالبه نماید بدون اینکه نیازی به طلاق باشد. بخشش مهریه در ازای طلاق را بذل مهریه گویند که در طلاق با کمترین دوندگی بیشترین کاربرد را داشته و در طلاق های خلع و مبارات انجام می گیرد.


Mohamad sheykhi

انواع طلاق (چند نوع طلاق داریم) بائن رجعی بائن در لغت به معنی جدا شونده است در مثنوی آمده است که: پور سلطان گر بر او خائن شود آن سرش از تن بدان بائن شود طلاق بائن در مقابل طلاق رجعی، به طلاقی گفته می شود که برای مرد که حق طلاق با او بوده است و پس از ثبت طلاق حق رجوع نباشد به عبارت دیگر پس از ثبت طلاق بائن امکان رجوع برای مرد وجود ندارد. (ماده ۱۱۴۴ قانون مدنی) مورد دیگر انواع طلاق ,طلاق بائن است که خود چهار مورد است: هرگاه طلاق در موقعی انجام شود که زن دوشیزه و باکره باشد. طلاق در زمانی باشد که زن یائسه شده باشد. طلاق خلع و مبارات طلاقی که پس از سه بار وصلت متوالی به عمل آید یعنی زن و شوهری سه بار ازدواج کنند یا رجوع کنند و طلاق بگیرند. بر خلاف طلاق بائن، در طلاق رجعی، شوهر می تواند فقط در ایام عده به زن رجوع کند و طلاق را بر هم زند بدانید که همه طلاق ها رجعی هستند مگر مواردی که برای طلاق بائن آمده است. انواع طلاق هرگاه مردی تقاضای طلاق کند و رای صادر شود و طلاق ثبت گردد اگر زن دوشیزه یا یائسه نباشد و طلاق پس از سه بار ازدواج نباشد طلاق رجعی است در ایام عده می تواند به زن رجوع کند بدین معنی که طلاق را بر هم بزند. هر گاه مردی (شوهری) تقاضای طلاق کند و رای صادر شود و زن دوشیزه باشد طلاق بائن است. هر گاه مردی (شوهری) تقاضای طلاق کند و رای صادر شود و زن یائسه باشد طلاق بائن است. هر گاه زنی تقاضای طلاق کند و چیزی (مالی) را در قبال طلاق ببخشد چه اینکه مرد قبول کند و یا اینکه دادگاه به جای او قبول کند طلاق خلعی است و طلاق خلعی بائن است خلع به معنی بخشیدن است یعنی زن مقداری مال مثلا بخشی از مهریه را به جهت کراهت از مرد و زندگی مشترک در قبال طلاق بذل می کند که در این صورت طلاق خلع می شود و طلاق خلع هم بائن است. هر گاه طلاق توافقی باشد ماهیتا مبارات (یعنی کراهت طرفینی) است که البته در رای طلاق توافقی دادگاه معمولا طلاق خلع نوشته می باشد. طلاق خلع که همانطور که گفته شد بائن است و مرد حق رجوع ندارد اما نکته ای در طلاق خلعی وجود دارد و آن اینکه زن تا پایان عده می تواند با مراجعه به دفترخانه ای که صیغه طلاق را خوانده است به آنچه بخشیده و در اصطلاح حقوقی “مابذل” رجوع کند و پس از رجوع زن به آنچه بذل کرده مثلا مهریه، نوع طلاق از بائن به رجعی تبدیل می شود و مرد نیز می تواند طلاق را بر هم زند. فرض کنید زن و شوهری دادخواست طلاق توافقی تقدیم دادگاه کرده باشند و زن که دوشیزه یا یائسه نیست تمام مهریه خود را در قبال طلاق بذل کند و مرد نیز قبول بذل کند و در رای طلاق توافقی که گواهی عدم امکان سازش است نیز منعکس شود که طلاق خلعی است پس از ثبت طلاق در دفترخانه زن می تواند در مدت عده به مهریه بذل کرده رجوع کند مرد نیز می تواند در همان مدت طلاق را بر هم زند و در واقع دوباره با هم شرایط زن و شوهر باشند و در زوجیت باقی بمانند. نکته: زن دوشیزه یا یائسه هم بعد از طلاق حق رجوع به آنچه بذل کرده ندارد.


مینافراهانی

باسلام طلاق نیز مانند سایر دعاوی پرسه خود را دارد.و ممکن است قدری طولانی شود تنها راهی که وجود دارد تا قدری این پرسه کوتاهتر گردد.طلاق توافقی است که یا زوجه قبلا وکالت در طلاق را از زوج گرفته یا اینکه تمام یا بخشی از مهریه خود را میبخشد تا تقاضای طلاق کند.معمولا در طلاق توافقی بعلت اینکه قبلا زوجین در مورد حقوق مالی و نیز تکالیفشان تصمیم گرفته و به توافق رسیده اند زمان کمتری را تا رسیدن به طلاق طی میکنند


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.