وکیل طلاق فوری

وکیل طلاق فوری

وکیل طلاق فوری

طلاق فوری چیست؟

زندگی های مشترک به امید پایداری و تداوم تشکیل می شود اما برخی اوقات به دلیل برخی اختلافات و اتفاقاتی که در زندگی مشترک رخ می دهد زوجین تمایلی به ادامه زندگی ندارند و راه طلاق و جدایی از همدیگر را انتخاب می کنند. طلاق فوری به این معنی است که در کمترین زمان ممکن حکم طلاق صادر شود که مزایا و ویژگی های خاصی دارد. از جمله ویژگی های طلاق فوری به شرح زیر است:

•    آسیب کمتری در پروسه طلاق به فرزندان وارد می شود.

•    دغدغه و استرس های ناشی از طلاق کمتر می شود.

•    بعد از انجام طلاق آرامش بیشتری وجود دارد.

•    پروسه طلاق زمان کمتری می برد

•    احترام و حرمت در میان زوجین حفظ می شود.

•    از طرح دعاوی متعدد زوجین جلوگیری می شود.

•    آسیب های اجتماعی ناشی از طلاق کمتر می شود.

مشاوره حقوقی طلاق

حق الوکاله وکیل در طلاق فوری

از آنجایکه یکی از مراحل طلاق فوری توافق میان زوجین است قطعا هزینه آن کمتر از سایر روش های طلاق است. وکلا بر اساس آیین نامه تعرفه حق الوکاله وکلای دادگستری، هزینه از موکل دریافت می کنند. معمولا نرخ های که توسط وکلا به موکلین اعلام می شود با همدیگر متفاوت هستند. تعیین این نرخ به توافق وکیل و موکل بستگی دارد اما موسسات حقوقی معتبر نرخ منصفانه و بر اساس پرونده به موکل اعلام خواهند کرد. برخی از وکلا برای اینکه وکالت پرونده ای را بگیرند موضوع را برای موکل خود ساده جلوه می دهند و برخی از وکلا نیز برای اینکه حق الوکاله بیشتری دریافت کنند موضوع پرونده را بزرگنمایی می کنند که این خصوصیات از یک وکیل خوب و خبره بعید است. موسسه حقوقی وکیل تلفنی با بهره گیری از بهترین وکلای حوزه خانواده و مشاوران خبره و کاربلد با کمترین هزینه و در کمترین زمان مشاوره حقوقی به کاربران ارائه خواهد داد برای اینکه اطلاعاتی در ارتباط با موضوع حقوقی خود داشته باشید می توانید مشاوره حقوقی آنلاین با وکلای مجرب انجام دهید. 

وکیل متخصص در حوزه طلاق فوری

وکیل متخصص در حوزه طلاق فوری فردی است که سال ها در حوزه خانواده وکالت انجام داده است و دانش و مهارت کافی را در دفاع از موکل خود دارد. وکلای که در حوزه طلاق فوری فعالیت می کنند تمام تلاش را بکار خواهند گرفت تا زوجین را متقاعد به توافق کنند چون اگر توافق صورت نگیرد و طلاق از طرف یکی از زوجین باشد دعاوی متعددی میان زوجین مطرح می شود و پروسه طلاق زمان بر خواهد بود. 

تعدادی از وکلا برای اینکه جلسات مشاوره بهزیستی انجام نشود و روند طلاق سریعتر باشد دادخواست طلاق از طرف مرد یا زن را ثبت می کنند و طرف مقابل از حضور در جلسات مشاوره امتناع می کند. اما همان طور که گفته شد سریعترین راه برای انجام طلاق فوری استفاده از وکالتنامه طلاق است.

برخی اوقات برای افرادی که با مسائل قضایی و حقوقی درگیر هستند یک مشاوره حقوقی رایگان خوب می تواند دغدغه های مراجعه کنندگان را در ارتباط با مسائل طلاق و مهریه کمتر کند. موسسه وکیل تلفنی امکان مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری را جهت مشاوره تخصصی در حوزه طلاق و مهریه فراهم کرده است.

میزان روند اداری طلاق به هر روشی تقریبا یکی است اما دعاوی متعدد که از طرف زوجین مطرح می شود روند طلاق را طولانی می کند. همکاری و توافق زوجین برای انجام طلاق این پروسه را کوتاه خواهد کرد و به روند پرونده سرعت خواهد بخشید. از جمله مواردی که زوجین قبل از ثبت دادخواست باید در مورد آن توافق کنند مهریه، حضانت، نفقه و جهیزیه است. 

مشاوره حقوقی طلاق

طلاق بدون حضور در دادگاه

برای انجام طلاق بدون حضور در دادگاه باید زوج به زوجه وکالت طلاق بدهد در این حالت زوجه از طرف زوج یک وکیل انتخاب می کند و برای خود نیز وکالت به یک وکیل خواهد داد در اینصورت هیچ کدام از زوجین در مراحل دادگاهی حضور پیدا نمی کنند. 

بعد از اینکه زوجه به وکیل خود وکالت داد تنها یک بار برای انجام آزمایش عدم بارداری برای طلاق به آزمایشگاه مراجعه خواهد کرد. البته اگر زن یائسه و بالای 60 سال سن داشته باشد دیگر نیازی به انجام این آزمایش نیست.

ذکر یک نکته نیز الزامی است اگر به مدت سه ماه از تاریخ صدور رای طلاق زوجین در دفتر ثبت طلاق حضور نیابند رای باطل می شود و باید مراحل طلاق از ابتدا آغاز شود. 

در هر زمانی به مشاوره حقوقی آنلاین نیاز دارید از طریق پیام رسان واتس اپی با کمترین هزینه با بهترین وکیل آنلاین مشاوره حقوقی انجام دهید. مشاوره حقوقی به شما کمک خواهد کرد از ابتدا دعوای حقوقی خود را اصولی دنبال کنید و از اتلاف وقت جلوگیری کنید.

در طلاق غیابی نیز اگر طلاق از طرف زوج باشد و زوجه در جلسات دادگاه حضور پیدا نکند چون حق طلاق با مرد است زودتر به نتیجه میرسد اما اگر طلاق غیابی از طرف زوجه باشد پروسه آن طولانی و احتمالا بیش از یک سال طول می کشد.

نقش وکیل در کاهش تنش طلاق برای زوجه

معمولا زوجین به دلیل ناسازگاری های که برای آنها پیش آمده است می خواهند از همدیگر جدا شوند و چه بسا کینه و کدورتی نیز در بین آنها وجود داشته باشد به همین دلیل در هر بار که همدیگر را در فضای دادگاه می بینند ممکن است سخنانی بر علیه همدیگر بیان کنند که ناخوشایند و تنش زا باشد. 

یکی از ویژگی های حضور وکیل در امور طلاق کاهش و جلوگیری از همین تنش ها است وکلا تمام جوانب را در نظر می گیرند و بارها با چنین مواردی مواجه شده اند پس تلاش می کنند در کمترین زمان و با کمترین حضور موکل در دادگاه طلاق را به نتیجه برساند. 

موسسه حقوقی وکیل تلفنی مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری را بصورت آنلاین فراهم کرده است و کاربران می توانند با وکیل 24 ساعته متخصص مشاوره حقوقی تلفنی یا آنلاین انجام دهند.

سوالات رایج

+ انجام طلاق توافقی چقدر زمان می برد؟

طلاق توافقی با احتساب زمان مشاوره و انجام آزمایشات حدود 2 تا 4 ماه طول خواهد کشید.

+ آیا زن هم می تواند طلاق غیابی بگیرد؟

بله، زوجه نیز می تواند بر اساس شرایط دوازده گانه مندرج در سند ازدواج طلاق غیابی بگیرد.

+ آیا مشاوره حقوقی در طلاق غیابی تاثیر گذار است؟

بله، قوانین حقوقی پیچیدگی های خاصی دارد که مشاوران حقوقی می توانند مراجعه کنندگان را به شیوه ای مناسب راهنمایی کنند.

+ بهترین راه برای گرفتن طلاق و مطالبه حق و حقوق قانونی چیست؟

بهترین راه برای انجام امورات طلاق مشاوره حقوقی با وکلای متخصص در حوزه طلاق است.

+ در طلاق توافقی می توانیم در جلسات مشاوره شرکت نکنیم؟

خیر، برای انجام طلاق توافقی حتما باید گواهی از طریق مشاوره صادر شود.


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

سلام، زندگی های مشترک به امید پایداری و تداوم تشکیل می شود اما برخی اوقات به دلیل برخی اختلافات و اتفاقاتی که در زندگی مشترک رخ می دهد زوجین تمایلی به ادامه زندگی ندارند و راه طلاق و جدایی از همدیگر را انتخاب می کنند. طلاق فوری به این معنی است که در کمترین زمان ممکن حکم طلاق صادر شود که مزایا و ویژگی های خاصی دارد


مینافراهانی

باسلام طلاق امری نکوهیده و ناخوشایند است که در بعضی موارد تنها راه چاره است.در مواردی که افراد سعی بر انجام سریع آن دارند بهترین روش طلاق توافقی است زیرا که زوجین خود در مورد حقوق و تکالیفشان به توافق میرسند و سریع نتیجه مطلوب حاصل میشود


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ زندگی امروزی بسیاری از جماعت ایرانی بر روی سرعت برنامه ریزی گشته و انسان ها تمایل دارند هرچیزی را در سریعترین زمان ممکن بدست آورند، این تصور درست یا غلط در جامعه امروز ما نهادینه شده و شاید یکی از دلایل ایجاد سامانه ثنا نیز رسیدن به همین مقصود باشد تا انسان ها در هرجای این کشور که باشند بتوانند با لمس چند دکمه و با کمترین زمان ممکن به این مهم دست یازند. در مبحث طلاق نیز گاهی اوقات شرایطی برای زوجین ایجاد می شود که توانایی ادامه زندگی مشترک برای طرفین غیر ممکن گشته و هر دو حاضرند برای تسریع در فرایند طلاق هرکاری را انجام دهند. البته هیچ عقل سلیم و انسان دلسوزی از جدایی یک زوج خوشحال و راضی نخواهد شد اما در پاره ای از مواقع ، شرایطی رخ می دهد که انجام آن اجتناب ناپذیر می گردد، شرایطی مانند وجود یک بیماری واگیر دار و خطرناک، انجام برخی امور پزشکی، سفر خارج از کشور برای یکی از طرفین ، تحصیل فرزندان و ... در این بزنگاه، وجود یک کادر حرفه ای و کارکشته که بتوانند با اصولی ترین شیوه ممکن انجام این مهم را به سرانجام برسانند بسیار ضروری است . با کمال افتخار باید گفت برای کاربران و زوجین در حال جدایی این شرایط به شکل احسن آن فراهم آمده و با یک تماس ساده با موسسه وکیل تفلنی می توانند از صفر تا صد روال اداری طلاق را پیگیری نموده و به سرانجام برسانند.


علیرضا محمدی

ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید خواستم تشکر و قدردانی خودم و خانواده ام را از طریق این پیام اعلام کنم وکیا مجربی که موسسه شما به ما معرفی کرد با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی ما و میزان توانی که در پرداخت داشتیم خیلی دوستانه و دلسوزانه در تمام مراحل دادرسی همراه ما بودند از مدیریت و کلیه پرسنل موسسه خوب وکیل تلفنی ممنونیم


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی .طلاق فوری توافق میان زوجین است قطعا هزینه آن کمتر از سایر روش های طلاق است. وکلا بر اساس آیین نامه تعرفه حق الوکاله وکلای دادگستری، هزینه از موکل دریافت می کنند. معمولا نرخ های که توسط وکلا به موکلین اعلام می شود با همدیگر متفاوت هستند. تعیین این نرخ به توافق وکیل و موکل بستگی دارد اما موسسات حقوقی معتبر نرخ منصفانه و بر اساس پرونده به موکل اعلام خواهند کرد. برخی از وکلا برای اینکه وکالت پرونده ای را بگیرند موضوع را برای موکل خود ساده جلوه می دهند و برخی از وکلا نیز برای اینکه حق الوکاله بیشتری دریافت کنند موضوع پرونده را بزرگنمایی می کنند که این خصوصیات از یک وکیل خوب و خبره بعید است. موسسه حقوقی وکیل تلفنی با بهره گیری از بهترین وکلای حوزه خانواده و مشاوران خبره و کاربلد با کمترین هزینه و در کمترین زمان مشاوره حقوقی به کاربران ارائه خواهد داد


Mohamad sheykhi

واژه طلاق کلمه ای عربی است و به معنای گشودن گره و رها کردن است و در فقه بعنوان از بین بردن ازدواج با لفظ مخصوص می باشد. طلاق امروزه بعنوان یک ابزار برای خاتمه رابطه زناشویی میان زن و مرد شناخته می شود و یکی از مرسوم ترین دعاوی ای است که در دادگاه ها مطرح می شود. در قانون مدنی، موادی به این موضوع اختصاص داده شده است و بر اساس این قانون، ما چند نوع طلاق داریم. انواع و اقسام طلاق، عبارتند از: طلاق بائن، طلاق رجعی. انواع طلاق بر اساس درخواست کننده طلاق هرچند طلاق، حق مرد می باشد، اما در شرایطی، زن هم می تواند از دادگاه تقاضای طلاق کند و یا هردوی زوجین می توانند با توافق به زندگی مشترکشان خاتمه دهند. لذا انواع و اقسام طلاق، بر اساس درخواست کننده طلاق به شرح زیر است : 1 طلاق از طرق مرد برای درخواست طلاق از طرف مرد ، باید تشریفاتی طی شود ، هرچند طلاق در گذشته به عنوان یکی از حقوق مرد محسوب می شد اما امروزه رعایت این تشریفات الزامی است که در ماده 1133 قانون مدنی نیز بر این نکته تاکید شده است : " مرد می تواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون با مراجعه به دادگاه تقاضای طلاق همسرش را بنماید. " مرد برای این که همسرش را طلاق بدهد باید به دادگاه درخواست گواهی عدم امکان سازش بدهد و پس از آن درصورتی که به دادگاه ثابت کند که امکان ادامه زندگی مشترک برای او وجود ندارد ، این گواهی به او اعطا میشود در این فاصله او باید در جلسات داوری شرکت کرده و همه حق و حقوق زن من جمله مهریه ، نفقه نحله و از این قبیل را به او بپردازد. 2طلاق از طرف زن : طلاق از طرف زن به دو طریق ممکن است ، یکی این که وکالت در طلاق ، یا در اصطلاح عرفی ، حق طلاق داشته باشد و دیگری این که به استناد داشتن شرایط عسر و حرج یا شرایط دیگر ، از دادگاه حکم طلاق بگیرد که در زیر هر کدام از این شرایط توضیح داده شده است . طلاق با داشتن حق طلاق : مرد می تواند به همسر خود وکالت بدهد که از او طلاق بگیرد ، هر چند داشتن این وکالت به این معنی نیست که زن هر زمان که بخواهد می تواند از شوهرش طلاق بگیرد ، بلکه باید همچنان تشریفات طلاق را طی کند. طلاق با داشتن عسر و حرج یا شرایط دیگر : در قانون پیش بینی شده است که زن می تواند در شرایطی از دادگاه بخواهد تا حکم طلاق او را صادر کند . این شرایط عبات است از این که مرد نفقه اش را نپردازد ، شوهر بیش از چهار سال غایب باشد و این که موارد عسر و حرج وجود داشته باشد : " به وجود آمدن وضعیتی که ادامه زندگی را برای زوجه با مشقت همراه ساخته و تحمل آن مشکل باشد " 3طلاق توافقی : در این نوع طلاق طرفین باهم توافق می کنند که از هم جدا شوند و به زندگی مشترک خود خاتمه بدهند ؛ با این حال طرفین باید تشریفاتی را طی کنند و پس از آن می بایست از دادگاه ، تقاضای صدور گواهی عدم امکان سازش کنند .


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.