بهترین وکلای طلاق تلفنی در سراسر کشور

بهترین وکلای طلاق تلفنی در سراسر کشور

بهترین وکلای طلاق تلفنی در سراسر کشور

با بررسی دعاوی مطرح شده در دادگاه های خانواده می توان به این موضوع پی برد که طلاق بیشترین حجم پرونده های دادگستری را به خود اختصاص داده است. قانونگذار شرایطی را برای اقامه دعوای طلاق تعیین نموده است که زوجین متقاضی طلاق باید به درستی آن را رعایت کنند. چنانچه مرد یا زن درخواست طلاق داشته باشند، باید از شرایط و نحوه  آن مطلع بوده و حتی در این زمینه می توانند از وکیل کمک بگیرند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل طلاق از آن جهت که تخصص و تجربه چندین ساله در رسیدگی به پرونده های طلاق دارد، از این توانایی برخوردار است که موکل خود را در جهت رسیدن به اهداف خود راهنمایی نماید. مقررات مربوط به طلاق طی چند سال اخیر دچار تغییرات زیادی شده است و از این حیث زوجین بهتر است که در خصوص ارائه درخواست طلاق با مشاوران حقوقی مشورت گرفته یا وکالت پرونده را برعهده وکلای طلاق قرار دهند.

در صورتی که برای طرح دعوا طلاق در دادگاه نیاز به وکیل دادگستری متخصص در امور خانواده دارید، با موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط باشید. در خصوص استفاده از مشاوره حقوقی این موسسه، می‌توانید از طریق شماره 09212242670 اقدام کنید.

منظور از طلاق چیست؟

طلاق جزو موضوعاتی است که علاوه بر قانون، مورد تاکید دین اسلام نیز می باشد. زن و شوهری که تمایلی به ادامه زندگی مشترک ندارند، می توانند از راه قانونی برای طلاق اقدام کرده و به نوعی تقاضای طلاق به دادگاه بدهند. براساس طرفیت درخواست طلاق، طلاق به سه دسته کلی تقسیم می شود که عبارتند از:

  • طلاق از جانب مرد
  • طلاق از جانب زن
  • طلاق توافقی

طلاق از طرف مرد، نیازی به ارائه ادله موجه به دادگاه نیست اما زمانی زوج می تواند همسر خود را طلاق بدهد که حقوق او مانند مهریه، نفقه، اجرت المثل و ... را پرداخت کرده باشد. بدون تعیین تکلیف شرایط پرداخت مهریه خانم امکان صدور حکم طلاق به درخواست مرد وجود ندارد. طلاق از طرف زن برخلاف مرد منوط به ذکر شرایط قانونی است. طلاق توافقی نیز با توافق میان زوجین صورت می گیرد.

 

وکیل برای طلاق

به موجب ماده 1143 قانون مدنی، طلاق بر دو قسم است. طلاق بائن و رجعی. در طلاق بائن برای شوهر حق رجوع نیست. در موارد زیر طلاق بائن است:

1) طلاقی که قبل از نزدیکی واقع شود.

2) طلاق یائسه

3) طلاق خلع و مبارات مادام که زن رجوع به عوض نکرده باشد.

4) سومین طلاق که بعد از سه وصلت متوالی به عمل می آید اعم از این که وصلت در نتیجه رجوع باشد یا در نتیجه نکاح جدید

طلاق بائن شامل طلاق خلع و مبارات است. طبق ماده 1146 قانون مدنی، طلاق خلع آن است که زن به واسطه کراهتی که از شوهر خود دارد در مقابل مالی که به شوهر می دهد، طلاق می گیرد، اعم از این که مال مزبور عین مهر یا معادل آن و یا بیشتر یا کمتر از مهر باشد. طلاق مبارات آن است که کراهت از طرفین باشد ولی در این صورت عوض نباید بیشتر از میزان مهریه باشد.

در چه مواردی می توان برای طلاق اقدام کرد؟

همانطور که گفته شد، مرد برای این که از همسر خود جدا شود، باید تکلیف حقوق مالی همسر خود را مشخص نماید اما در دادخواست طلاق نیازی به ذکر دلایل جدایی نیست. شرایط برای طلاق از طرف خانم متفاوت است و تنها در موارد زیر می تواند برای طلاق اقدام نماید:

  • عسر و حرج زوجه
  • عدم پرداخت نفقه از سوی زوج
  • وکالت در طلاق
  • غیبت مرد بیش از چهار سال

عسر و حرج زوجه مصادیق گوناگونی دارد که در ماده 1130 قانون مدنی به آن اشاره شده است. مواردی مانند اعتیاد شوهر به مواد مخدر و یا مشروبات الکی، ضرب و شتم زن، ابتلای زوج به بیماری های صعب العلاج که زندگی مشترک را مختل کرده و غیره، به عنوان عسر و حرج زن شناخته می شود.

 

طلاق توافقی

بهترین وکیل برای طلاق از جانب زوجه

با توجه به این که طلاق از طرف زوجه شرایط خاص خود را دارد، داشتن وکیل طلاق به نفع زن خواهد بود. در واقع خانم برای این که بتواند به روش قانونی از هسر خود جدا شود، می بایست به دلایل موجه و قانونی اشاره کند که نقش وکیل طلاق در این زمینه نمود پیدا می کند.

در پرونده های طلاق تقریبا تمامی موکلین همواره به دنبال بهترین وکیل طلاق می باشند تا به آن چه که مورد انتظارشان است، برسند. وکیل متخصص طلاق علاوه بر تجربه بالا، دانش کافی در خصوص مباحث طلاق دارد و می تواند نظرات و پیشنهادات موثری را ارائه دهد. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

نقش وکیل در طلاق توافقی

در ارتباط با طلاق توافقی، اغلب اینگونه تصور می شود که انجام مراحل و پروسه آن نیازی به وکیل طلاق ندارد و زوجین به راحتی می توانند ظرف چند روز حکم طلاق را دریافت کنند. وکیل طلاق توافقی علاوه بر این که تهیه و تنظیم دادخواست طلاق را انجام می دهد، در دادگاه حضور می یاید و فرآیند طلاق را انجام می دهد.

نقش وکیل در طلاق توافقی بسیار گسترده است و صرفا به یکسری موارد خاص محدود نمی شود. یکی از موضوعات مهم در طلاق توافقی بحث ارائه توافق نامه کتبی به دادگاه است. در این توافق نامه باید به شرایط پرداخت حقوق زوجه، حضانت فرزندان، ملاقات با فرزندان بعد از طلاق و ... پرداخته شود.

 

ارتباط در واتس اپ

بهترین وکیل طلاق تلفنی در ایران

برخورداری از بهترین وکیل در مورد دعاوی طلاق امری نسبتا دشوار است و افراد همواره در جستجو و تکاپوی یافتن وکیل مجرب و متخصص هستند. موسسه حقوقی وکلا تلفنی، با بهره گیری از بهترین وکلای طلاق تلفنی آماده خدمات رسانی در ارائه انواع خدمات حقوقی به ویژه دعاوی طلاق می باشد. در خصوص استفاده از مشاوره حقوقی طلاق و در ارتباط با بهترین وکیل طلاق در ایران می‌توانید از طریق شماره 09212242670 اقدام کنید.

همچنین می توانید از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان موسسه در وبسایت استفاده نمایید.

 

وکیل انلاین طلاق 
مشاوره حقوقی طلاق توافقی 
مشاوره حقوقی طلاق 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 


سوالات متداول

نظرات

محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ همان طور که می دانیم از زمان جاری شدن صیغه عقد فی مابین زن و شوهر، حقوقی بین زوجین بر قرار می گردد که دو طرف بر حسب قانون و اخلاق ملزم به رعایت آن هستند . " ماده1102- همينكه نكاح بطور صحت واقع شد روابط زوجيت بين طرفين موجود و حقوق و تكاليف زوجين در مقابل همديگر برقرار ميشود ماده1103- زن و شوهر مكلف بحسن معاشرت با يكديگرند." و هر عقل سلیمی می داند که زندگی مشترک بدون محبت بین انسان ها و نیز بدون رعایت حقوق بین زوجین در مدت زمان کوتاهی به بن بست رسیده و دوامی نخواهد داشت اما علیرغم تمام سفارش های قانونی و اخلاقی توصیه شده به افراد، ما شاهد آن هستیم که زوج های بسیاری در زندگی خود به بن بست رسیده و در دوراهی جدایی قرار می گیرند . فرایند طلاق پروسه ای است که هر انسانی که قصد جدایی دارد باید آن را سپری نماید و هر انسانی به فراخور اوضاع و احوال دلیل خاصی برای جدایی خود ذکر می کند اما دانستن جزئات کا و عبور از این هزارتوی پر پیچ و خم ودشوار برای بسیاری از افراد سخت و طاقت فرسا است پس برای دانستن جزئیات بیشتر می توانید از وکلای کارکشته موسسه وکیل تلفنی بهره جسته و مشکل خویش را بر طرف نمائید.


فرشته آبیاری

بدینوسیله بر خود واجب میدانم از وکلا و مشاوران حقوقی موسسه بعلت تلاش متعهدانه و متخصصانه و دقت در پاسخگویی به نحو احسن به اینجانب در جهت رسیدن به نتیجه مطلوب پرونده قضایی تقدیر و تشکر به عمل آورم .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام طلاق جزو موضوعاتی است که علاوه بر قانون، مورد تاکید دین اسلام نیز می باشد. زن و شوهری که تمایلی به ادامه زندگی مشترک ندارند، می توانند از راه قانونی برای طلاق اقدام کرده و به نوعی تقاضای طلاق به دادگاه بدهند. براساس طرفیت درخواست طلاق، طلاق به سه دسته کلی تقسیم می شود که عبارتند از: طلاق از جانب مرد طلاق از جانب زن طلاق توافقی طلاق از طرف مرد، نیازی به ارائه ادله موجه به دادگاه نیست اما زمانی زوج می تواند همسر خود را طلاق بدهد که حقوق او مانند مهریه، نفقه، اجرت المثل و ... را پرداخت کرده باشد. بدون تعیین تکلیف شرایط پرداخت مهریه خانم امکان صدور حکم طلاق به درخواست مرد وجود ندارد. طلاق از طرف زن برخلاف مرد منوط به ذکر شرایط قانونی است. طلاق توافقی نیز با توافق میان زوجین صورت می گیر


محسن حاجی آبادی

بهترین وکلای طلاق تلفنی در سراسر کشور ۱۴خرداد ۱۴۰۱ با بررسی دعاوی مطرح شده در دادگاه های خانواده می توان به این موضوع پی برد که طلاق بیشترین حجم پرونده های دادگستری را به خود اختصاص داده است. قانونگذار شرایطی را برای اقامه دعوای طلاق تعیین نموده است که زوجین متقاضی طلاق باید به درستی آن را رعایت کنند. چنانچه مرد یا زن درخواست طلاق داشته باشند، باید از شرایط و نحوه  آن مطلع بوده و حتی در این زمینه می توانند از وکیل کمک بگیرند.   وکیل طلاق از آن جهت که تخصص و تجربه چندین ساله در رسیدگی به پرونده های طلاق دارد، از این توانایی برخوردار است که موکل خود را در جهت رسیدن به اهداف خود راهنمایی نماید. مقررات مربوط به طلاق طی چند سال اخیر دچار تغییرات زیادی شده است و از این حیث زوجین بهتر است که در خصوص ارائه درخواست طلاق با مشاوران حقوقی مشورت گرفته یا وکالت پرونده را برعهده وکلای طلاق قرار دهند. در صورتی که برای طرح دعوا طلاق در دادگاه نیاز به وکیل دادگستری متخصص در امور خانواده دارید، با موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط باشید. در خصوص استفاده از مشاوره حقوقی این موسسه، می‌توانید از طریق شماره 09212242670 اقدام کنید. منظور از طلاق چیست؟ طلاق جزو موضوعاتی است که علاوه بر قانون، مورد تاکید دین اسلام نیز می باشد. زن و شوهری که تمایلی به ادامه زندگی مشترک ندارند، می توانند از راه قانونی برای طلاق اقدام کرده و به نوعی تقاضای طلاق به دادگاه بدهند. براساس طرفیت درخواست طلاق، طلاق به سه دسته کلی تقسیم می شود که عبارتند از: طلاق از جانب مردطلاق از جانب زنطلاق توافقی طلاق از طرف مرد، نیازی به ارائه ادله موجه به دادگاه نیست اما زمانی زوج می تواند همسر خود را طلاق بدهد که حقوق او مانند مهریه، نفقه، اجرت المثل و ... را پرداخت کرده باشد. بدون تعیین تکلیف شرایط پرداخت مهریه خانم امکان صدور حکم طلاق به درخواست مرد وجود ندارد. طلاق از طرف زن برخلاف مرد منوط به ذکر شرایط قانونی است. طلاق توافقی نیز با توافق میان زوجین صورت می گیرد.


mohamadi

ضمن عرض ادب و احترام امروز پرونده طلاق دوست من به سرانجام رسید و خداروشکر من که معرف موسسه شما به دوستم بودم خیلی خوشحالم که به کمک شما و مشاورین و وکلای تحصیلکرده و آگاه شما مشکل دوستم حل شد موفق باشید و پرانگیزه به مسیرتون ادامه بدید که گره گشای مشکلات مردم هستید و به شدت مردم به خدمات شما نیاز دارند


mohamad sheykhi

وستان عزیزم در انتخاب وکیل پایه یک دادگستری باید دقت فراوانی داشته باشید چرا که یک وکیل خوب می تواند مشاور حقوقی خوبی باشد. او باید تسلط کافی به مواد قانونی داشته باشد و شما را به درستی راهنمایی کند. ما در ادامه وکیل را برای شما عزیزان تعریف می کنیم تا به درستی به معنای مشاور حقوقی هم دست پیدا کنید و دچار سردرگمی نشوید وکیل یا نماینده کسی است که به سبب عقد وکالت، از طرف شخص یا اشخاصی برای انجام کاری انتخاب می شود. معنای لغوی واژه وکالت، تفویض یا انتقال موقت است. در اصطلاح این علم در تعریف وکالت می­توان گفت وکالت عقدی است که به واسطه آن فرد یا افرادی شخص وکیل را برای انجام کاری نماینده یا جانشین خود قرار می­دهند. پس از امضای عقد وکالت؛ طرفین قرارداد که منظور از طرف اول وکیل و طرف دوم موکل وی اعم از شخص حقیقی یا حقوقی در مقابل هم دارای وظایف و مسئولیت­هایی می­گردند که با وجود جایز بودن ذات عقد وکالت، عمل به این تعهدات درباره هر دو طرف الزامی است. وکالت به دو شکل مطلق و مقید در جایی آمده است: الف)مطلق: این قسم از وکالت وکیل برای تمام امور شخصی (که شامل همه امور اداری و مالی است) نیابت دارد بدون نیاز به اجازه موکل. مانند هرگونه خرید و فروش یا پرداخت هزینه منزل و خانواده. ب)مقید: در این نوع وکالت محدوده اختیارات وکیل مشخص شده و او تنها می تواند در همان محدوده تعیین شده عمل کند. وکالت از نظر شکلی به رسمی، عادی یا شفاهی تقسیم می­شود: مورد وکالت باید دو شرط داشته باشد1- در انحصار شخص موکل نباشد چه به موجب قانون و چه طبیعتاً مثل وکالت در مجلس معامله که خود شخص باید انجام دهد2-خود شخص از انجام آن ممنوع نباشد. مانند اعمال حقوقی تاجر ورشکسته. حدود وکالت: ماده 663 قانون مدنی(وکیل نمی­تواند خارج از حدود وکالت عمل کند در صورتی که وکالت به صورت مطلق آمده و قیدی ندارد مربوط به اداره اموال است.) در یک تقسیم بندی دیگر وکالت به دو شکل قضایی و غیر قضایی مطرح می­گردد. الف) قضایی: این نوع وکالت تنها مربوط به امور قضایی و دادگاهی است که از طرف شخصی(موکل) به دیگری(وکیل) واگذار می­گردد. وکیل به عنوان نماینده موکل خود در دادگاه حضور می یابد. ب) غیر قضایی: در این نوع وکالت برای انجام هر کار شصی یا اداری می­توان به فرد دیگری وکالت  داد چه به صورت رسمی و چه به صورت عادی. در این قسم می­توان برای وکیل انتخابی حدود تعیین کرد. که در چه مواردی اجازه وکالت از شما را دارد و در چه مواردی اجازه دخالت در امور شخصی شما را ندارد.. مورد وکالت: همان طور که گفته شد مورد وکالت باید از اموری باشد که موکل اجازه قانونی انجام آن را داشته باشد. یعنی مانع قانونی برای انجام آن وجود نداشته باشد. به علاوه این که شخص وکیل نیز اهلیت قانونی برای انجام آن داشته باشد. این عنوان شامل تمامی اموری است که به موجب عقد وکالت از طرف موکل به نماینده وی (وکیل) تفویض می­گردد. تعهدات وکیل و مشاور حقوقی هر وکیلی باید در اقدامات خود کاملاً مصلحت موکلش را مانند مصلحت خود رعایت کند و از اختیارات داده شده تجاوز نکند، و تمامی آن چه که به جای موکل خود می گیرد به وی انتقال دهد، حال چنان چه در صورت تعدی یا تفریط وکیل، زیان یا خسارتی متوجه موکل گردد، شخص وکیل مسئول جبران این ضرر می­باشد. و یک وکیل زمانی که در نقش مشاور حقوقی انجام وظیفه می کند، باید بازهم مصحلت موکلش را رعایت کند و سعی کند وجدان خودش را قاضی کند تا بتواند به بهترین شکل، شخصی که نیاز به مشاوره حقوقی دارد را راهنمایی کند. در جایی که برای انجام امری دو یا چند وکیل مشخص شده باشد، تنها در صورت هماهنگی و توافق با دیگر وکلا می تواند عملی انجام دهد و در غیر این صورت هیچ یک بدون دیگری نمی توانند دخالتی مستقل در امور داشته باشند و چنان چه وکیل وکالت در توکیل نداشته باشد، نمی تواند کارش را به وکیل دیگری واگذار نماید.   تعهدات موکل یا مشاوره گیرنده شخصی که مشاوره می گیرد باید به بهترین شکل سوالات خود را طرح کند تا مشاور حقوقی دچار سردرگمی نشود و بتواند اوا را راهنمایی کند و مشاوره گیرنده نباید وکیل یا مشاور حقوقی را سردرگم کند. سوالات باید بدون ابهام و روشن باشد. موکل باید غیر از پرداخت دستمزد وکیل، تمامی هزینه های وکیل برای انجام وکالت را نیز بپردازد. مگر این که به گونه دیگری در عقد شرط شده باشد و به طور کلی باید به تمام تعهداتی که در قرادادش با وکیل بوده عمل کند. وکیل در توکیل در بعضی عقود وکالت، اجازه گرفتن وکیل دیگری به وکیل اول داده می شود تا در صورت لزوم برخی امور اداری را به وکیل دیگری بسپارد. وکالت بلاعزل نوعی از عقد وکالت است که در آن دائمی بودن وکالت یک وکیل و یا شرط عدم امکان عزل یک وکیل، در ضمن عقد لازمی(غیر قابل فسخ) ذکر شده باشد.   وکالت در دادگاه ها: هر چند که مشاوره با وکیل فقط مربوط به زمان پیشامد مشکلات حقوقی نیست و بهتر است که پیش از اقدام به هر امر حقوقی مانند معاملات و بروز مشکل، با وکیل مشاوره داشته و علاج واقعه را قبل از اتفاق دانست اما با توجه به این که اقامه دعوی نسبت به هر موضوع حقوقی یا کیفری تنها یک بار قابلیت مطرح شدن در محاکم قضایی را دارد مگر مواردی که از این قاعده مستثنی هستند، لذا مشاوره و کسب اطلاعات درباره موضوع مطروحه، گرفتن وکیل مناسب در اقامه دعوا و یا دفاع در قبال دعوی مطروحه توسط شاکی یا مدعی، می تواند مفید باشد


علی اکبر

عالیاست


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.