مشاوره حضوری فوری با وکیل

مشاوره حضوری فوری  با وکیل

مشاوره حضوری فوری با وکیل

مشاوره حضوری با وکیل چه اهمیتی دارد؟ این سوالی که بسیاری از مراجعه کنندگان به موسسه حقوقی وکلای تلفنی از مشاوران ما می پرسند که قرار است در این مقاله به آن پاسخ دهیم. قبل از پاسخ به این سوال، بایستی بگوییم که قوانین حقوقی از ابتدای تاریخ بشریت همراه ما بوده اند. در واقع در زمان انسان های اولیه که هیچ تمدنی هم وجود نداشت، قوانین نقش ویژه ای داشتند. به عنوان مثال، رئیس قبیله تعیین می کرد که چه شخصی حق بیشتری از شکار روزانه داشته باشد. همین مسئله اهمیت وجود قوانین برای حفظ نظم جوامع انسانی اعم از کوچک و بزرگ را نمایان می کند. به علاوه امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی و صنایع، روابط اجتماعی بشر پیچیده تر شده است. این مسئله وضع قوانین متعدد و پیچیده تری را نیز به همراه داشته است. در نتیجه مشاوره حضوری با وکیل اهمیت می یابد که در این نوشته از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به طور تفصیلی به آن خواهیم پرداخت.

 

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

تعریف مشاوره حقوقی از زبان وکیل

اولین قدم برای بررسی مشاوره حضوری با وکیل، آشنایی با تعریف مشاوره حقوقی می باشد. به منظور تعریف مشاوره حقوقی، بهتر است، تفاوت آن را با استخدام وکیل بیان کنیم. در واقع هنگامی که شما یک وکیل را استخدام می کنید، بدین معناست که وی باید شخصاً پیگیر پرونده حقوقی شما باشد. به طوری که تمامی موارد از جمله ارائه دادخواست، دفاعیه و دریافت اجرائیه زیر نظر مستقیم وکیل انجام خواهد گرفت. در حالی که در مشاوره حضوری با وکیل، چنین چیزی مطرح نیست. در واقع در این نوع از مشاوره، شما مشکل خود را با وکیل در میان می گذارید و ایشان راهکارهای حقوقی موثری را به شما ارائه می دهند. در نتیجه شما شخصاً به حل و فصل پرونده های حقوقی خود خواهید پرداخت. به عبارت دقیق تر، وکیل پایه یک دادگستری هیچ نقشی در این پروسه ندارد، جز اینکه راه حل های حقوقی ممکن را به شما گفته است.

 

اهمیت دریافت مشاوره حقوقی

قدم بعدی که در مسیر بررسی مشاوره حضوری با وکیل حائز اهمیت است، آشنایی با اهمیت دریافت مشاوره حقوقی می باشد. در واقع در این بخش قرار است به این سوال پاسخ دهیم که مشاوره حضوری با وکیل چه اهمیتی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، امروزه متاسفانه به علت شرایط اقتصادی کشور، بسیاری از افراد امکان پرداخت هزینه های حق الوکاله را ندارند. در نتیجه بهترین روش برای استفاده از دانش و تجربه یک وکیل، مشاوره حضوری با وکیل مورد نظر می باشد که هزینه مشاوره حقوقی حضوری بسیار کمتر از حق الوکاله می باشد. همچنین باید بگوییم، قوانین و مقررات حقوقی بسیار پیچیده و متعدد هستند که هر کسی نمی تواند بر آنها تسلط داشته باشد. در نتیجه برای اینکه بتوانید نتیجه مطلوب و دلخواهتان را در دعاوی حقوقی خود کسب کنید، بهتر است حتماً با یک وکیل، مشاوره حقوقی حضوری داشته باشید.

در آخر نیز ذکر این نکته ضروری است که کوتاهی در حل و فصل پرونده های حقوقی ممکن است، آسیب های جبران ناپذیری اعم از مالی، آبرویی و جانی داشته باشد. به همین خاطر مشاوره حقوقی حضوری دارای اهمیت بالایی است. پس می توانید برای دریافت مشاوره حقوقی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

چگونگی دریافت مشاوره حقوقی حضوری با وکیل

تکنولوژی، همه کارها به ویژه مشاوره حضوری با وکیل را آسان تر کرده است. در گذشته اگر می خواستید با یک وکیل پایه یک دادگستری، مشاوره حقوقی حضوری داشته باشید، بایستی ابتدا آدرس دفتر وکیل را پیدا کرده و به آن مراجعه می کردید اما ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حضوری با وکیل را در آسان ترین شکل برای شما فراهم کرده ایم.

 

 

راهنمای مشاوره حقوقی تلفنی 
هزینه مشاوره حقوقی حضوری 
هزینه وکیل و مشاوره 
وکیل برای مشاوره 
درباره ما 

 

 

کافیست با یکی از شماره های ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ یا ۰۲۱۴۷۶۲۵۹۰۰ تماس بگیرید و از مشاورین ما درخواست کنید که یک تایم مشاوره حضوری با وکیل برای شما رزرو کنند. سپس هزینه اعلام شده توسط مشاورین ما را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام آقای هادی توکلی واریز کرده و فیش پرداختی آن را در واتساپ ارسال کنید تا نوبت شما رزرو شود.

 

هزینه مشاوره حقوقی حضوری

همواره پرداخت هزینه های مربوط به حق الوکاله وکیل، دشواری زیادی برای شهروندان به وجود آورده است. به همین خاطر بسیاری از افراد، مشاوره حضوری با وکیل را ترجیح می دهند. با این حال بسیاری از موسسات، هزینه های سرسام آوری را برای مشاوره حقوقی حضوری خود در نظر گرفته اند اما ما باید این خبر خوش را به شما بدهیم که در موسسه حقوقی وکلای تلفنی همواره سعی داشته ایم به منظور بهره مندی تمامی اقشار جامعه از خدمات حقوقی، هزینه مشاوره حقوقی حضوری را در پایین ترین حالت ممکن نگه داریم. پس شما می توانید، تنها با پرداخت ۲۰۰ هزار تومان با بهترین وکیل ایران، مشاوره حقوقی حضوری داشته باشید. با این حال بهتر است، برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.

 

 

 

مشاوره حضوری فوری

 

مشاوره حضوری با وکیل پایه یک دادگستری

همانطور که گفته شد، مشاوره حضوری با وکیل بسیار حائز اهمیت است. همچنین ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی سعی کرده ایم به منظور بهره مندی همگانی از خدمات حقوقی، هزینه مشاوره حقوقی حضوری را در پایین ترین مبلغ ممکن یعنی 200 هزار تومان نگه داریم. شما با دریافت مشاوره حضوری با وکیل از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • آشنایی با قوانین و مقررات پیرامون مشکل حقوقی مدنظر شما.
  • آشنایی با راه حل های حقوقی برای حل و فصل پرونده مورد نظر.
  • آشنایی با آیین دادرسی مربوط به پرونده موردنظر شما.
  • شما امکان حل و فصل دعوای مورد نظر.

شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان نیز با ما در ارتباط باشید.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.