وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری

وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری

وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری

وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری، تبدیل به یک نهاد حقوقی مهم در جامعه ی ایرانی شده است. در واقع با توجه به روند رو به رشد اختلافات و مشکلات زناشویی و همچنین افزایش تقاضای طلاق فوری و تضمینی، در این مقاله سعی بر این داریم که لزوم مراجعه به وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری را بررسی کنیم و همچنین با حقوق زوجین برای گرفتن طلاق و چگونگی آن آشنا شویم. پس با یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

تعریف طلاق از زبان وکیل خانواده

در معنای لغوی طلاق با کلماتی نظیر رها کردن و آزادی مواجه می شویم. در واقع زمانی که مردی همسرش را طلاق می دهد او را از علقه ی زوجیت رها کرده است. طلاق در حقوق، عبارت است از انحلال عقد نکاح دائم با رعایت تشریفات خاص آن. زمانی که پیوند زناشویی و تعهد زوجین نسبت به یکدیگر سست می شود و زن و شوهر تمایلی به ادامه ی زندگی با یکدیگر ندارند، بحث طلاق مطرح می شود. البته در برخی از موارد زن یا مرد به تنهایی تصمیم به طلاق می گیرد و گاهی با برقراری مشاوره با وکیل طلاق و ارائه راهکار های موجود و مناسب طلاق در کمتر از یک ماه میسر می شود.

 

طلاق از جانب زوجه

برای دانستن اهمیت حضور وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری در پرونده های مربوط به طلاق، باید با مبحث طلاق از جانب زوجه نیز آشنا شویم. با وجود اینکه در اکثر موارد طلاق به اراده ی زوج انجام می شود. اما با وجود شرایطی زن هم می تواند درخواست طلاق نماید، اگر چه همسر او با طلاق موافق نباشد. اگر زن و شوهر در طلاق با هم به توافق نرسند، در صورت تحقق یکی از شرایط ذیل، زن می تواند به دادگاه مراجعه کند و درخواست طلاق داشته باشد:

  • عدم پرداخت نفقه از سوی همسر.
  • عسر و حرج زن.
  • غیبت زوج.
  • وکالت بلاعزل داشتن زن در طلاق.
  • وجود یکی از شروط دوازده گانه ضمن عقد ازدواج مانند: ازدواج مجدد مرد بدون اجازه زن، سوء رفتار شوهر در حدی که غیر قابل تحمل باشد، ناباروری مرد پس از گذشت ۵ سال از زندگی مشترک و غیره.

موارد مربوط به طلاق دارای ریزه کاری های بسیار زیادی است. شما می توانید برای آگاهی از فوری ترین روش طلاق از جانب زوجه با بهترین وکیل طلاق در موسسه ما مشاوره حقوقی انلاین و رایگان داشته باشید.

 

 

طلاق فوری

 

دانستنی های طلاق از جانب زوج

یکی از مواردی که از وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری مدام پرسیده می شود، حق طلاق زوج است. بر اساس ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی، مرد می تواند هر وقت که بخواهد زن خود را طلاق دهد. بنابراین حق طلاق با مرد است و احتیاج به تایید یا موافقت زوجه ندارد. برای طلاق نیاز به تشریفات خاصی وجود ندارد؛ جز اینکه صیغه ی طلاق باید در حضور حداقل دو نفر مرد عادل که صیغه ی طلاق را بشنوند، جاری شود.

مرد ابتدا باید دادخواستی مبنی بر درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش به طرفیت زوجه تنظیم نماید و به هر یک از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در تهران، مراکز استانها و سایر نقاط کشور تقدیم کند تا آنها این دادخواست را به دادگاه های خانواده ذی صلاح ارجاع نمایند. همچنین ضمن ثبت دادخواست و پرداخت هزینه دادرسی و دریافت ابلاغ تعیین مجتمع قضایی به شعبه مربوطه مراجعه نماید. بعد از تعیین وقت رسیدگی و تشکیل جلسه و تعیین تکلیف نسبت به مطالبات مالی زن، گواهی عدم امکان سازش صادر خواهد شد که اعتبار این گواهی به مدت 3 ماه از تاریخ قطعیت آن می باشد. اکنون زوجین می توانند با مراجعه به هر یک از دفاتر رسمی طلاق، نسبت به اجرای صیغه طلاق ظرف مهلت 3 ماه مذکور اقدام کنند.

 

حق الوکاله وکیل طلاق

اگر به دنبال یک وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری هستید، مسلما هزینه حق الوکاله وکیل برای شما جای سوال است. حق الوکاله مبلغی است که وکیل بابت انجام امور محوله از موکل خود دریافت می کند. با توجه این که وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب می شود، در برخی موارد حق الزحمه وکیل به صورت توافقی تعیین می شود و در برخی موارد نیز مطابق تعرفه قانونی باید حق الوکاله وکیل پرداخت شود. با گذشت زمان، عرفا در خصوص تعیین میزان حق الوکاله بیشتر توافق طرفین ملاک قرار می گیرد که تبدیل به یک رویه شده است و ممکن است رویه پرداخت حق الوکاله در شهرهای مختلف متفاوت باشد. لذا نمی توان به طور دقیق این مبلغ را تعیین کرد.

لازم به ذکر است شما می توانید با وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری مشاوره حقوقی داشته باشید و شرایط خود را برای ایشان توضیح دهید. در همین رابطه موسسه ما سعی بر این داشته است بهترین وکیل خانواده را در اختیار شما قرار دهد.

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

مشاوره حقوقی تلفنی طلاق با وکیل خانواده

با توجه به مطالب گفته شده مشخص است که گرفتن طلاق چه از جانب زوج و چه از جانب زوجه امری تخصصی و حقوقی می باشد که همواره لازم است با وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری ارتباط داشته باشید. به علاوه وجود قوانین پیچیده و فراوان در این حوزه، ضرورت مراجعه به یک وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری را دو چندان می کند. در بحث طلاق تعیین و مشخص شدن یک سری مسائل بسیار مهم است. از جمله این موارد می توان به حضانت فرزندان، مهریه و نفقه اشاره کرد که هر کدام می تواند باعث بروز اختلافاتی شود و از سرعت روند پرونده بکاهد. بنابراین در این راستا ارتباط برقرار کردن با وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری بسیار حائز اهمیت است. کما اینکه گاهی اوقات گرفتن مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل طلاق می تواند باعث جلوگیری از طلاق نیز شود.

 

 

مشاوره حقوقی طلاق توافقی
مشاوره حقوقی طلاق
نگارش دادخواست طلاق
مشاوره حقوقی خانواده
درباره ما

 


سوالات متداول

نظرات

محمد حسین انصاری مهیاری

درود بر شما طلاق حالات متفاوتی دارد چرا که طلاق میتواند از جانب زوج باشد که بدون دلیل میتواند زوجه خود را طلاق دهد و یا از جانب زوجه که باید ۱۲ شرط سند نکاح و اثبات عسر و حرج خود درخواست طلاق نماید و یا بصورت توافقی در صورت بذل قسمت یا همه مهریه میتوانند طلاق بگیرند لذا برای طلاق که مشکلات روحی فراوانی دارد پیشنهاد میشود از وکلای دادگستری بهره بگیرید


خدیجه میرحیدری

باسلام: نظر به اینکه در اختلافاتاات خخاخانوادگی ، با توجه به حقوق و تکالیف متعدد که برای هریک از زوجین تعیین شده ، لذا امکان طرح دعاوی متعدد علیه یکدیگر وجو دارد که لازمه احقاق حق ، به کارگیری وکیل متخصص در این زمینه است .


بهنام رحمانی فرد

با سلام و احترام یکی از راه هایی که زوجین به زندگی مشترک خود پایان می دهند طلاق است که همان طور که می دانیم طلاق حق مرد میباشد و مطابق قانون هر زمان که بخواهند می تواند زوجه را طلاق دهد اما طلاق از جانب زوجه به همین سادگی نیست و برای اینکه زوجه بتواند طلاق بگیرد بایستی دلایل قانع کننده‌ای را به دادگاه ارائه دهد که از جمله این دلایل می تواند است عسر و حرج باشد یعنی به وجود آمدن شرایطی که ادامه زندگی مشترک برای زوجه با سختی و مشقت همراه باشد یکی دیگر از ادله که می توان به آن استناد کرد عدم پرداخت نفقه از جانب زوج می باشد که در صورتی که زوج بیشتر از شش ماه نفقه زوجه را پرداخت ننماید زوجه میتواند طلاق بگیرد یکی از موارد دیگر که زوجه می‌تواند به آن استناد کند ضرب وشتم و اعتیاد توسط زوج می باشد و بسیاری از موارد دیگر بنابراین برای اینکه زوجه بتواند طلاق بگیرد با یه سی دلایل قانع کننده خود را به دادگاه ارائه دهد.


Alireza mohamadi

اهمیت دریافت مشاوره و راهنمایی از افراد تحصیلکرده و متخصص که هم علم و آگاهی آکادمیک در زمینه های مختلف حقوقی دارند و هم تجربه بالایی در روند دادرسی در محاکم دارند در بیشتر کشورهای جهان آشکار شده امیدوارم که بحث اهمیت و فوایدی که مشاوره گرفتن میتواند برای افراد داشته باشد به کمک موسساتی مانند وکیل تلفنی برای مردم کشور ما نیز روشن شود چراکه میتوان جلوی بسیاری از مشکلات را گرفت


حسین سیفی

طلاق از طرف زوج یا از طرف زوجه انواع مختلفی دارد و مسایل تخصصی بسیاری دارد که با مراجعه به وکیل می توان از زایل شدن حق و حقوق زوجین جلوگیری نمود


سپیده کرمی

با سلام،با عنایت به اینکه دعاوی خانوادگی بهم مرتبط و دارای منشا واحد هستن و نتیجه هر دعوی در دعوی دیگر موثر و دارای مزایا یا عواقبی می باشد استفاده از وکیل خانواده شرط لازم برای طرح دعاوی فوری است لذا موسسه وکیل تلفنی به خوبی از این مهم حمایت نموده و افراد متخصص در این حوزه را جذب نموده است.


محسن جعفری

مسائل حقوقی و از جمله دعاوی خانوادگی به دلیل تاثیر مستقیم و غیر قابل انکار هر دعوا بر دعوای دیگری نیاز به مشاوره و گرفتن وکیل متخصص در آن زمینه میباشد . مثلا در دعوای الزام به تمکین از سوی زوج ، که منتج به عدم تعلق نفقه به زوجه و یا کسب اجازه از دادگاه جهت ازدواج مجدد میگردد


Mohamad sheykhi

در معنای لغوی طلاق با کلماتی نظیر رها کردن و آزادی مواجه می شویم. در واقع زمانی که مردی همسرش را طلاق می دهد او را از علقه ی زوجیت رها کرده است. طلاق در حقوق، عبارت است از انحلال عقد نکاح دائم با رعایت تشریفات خاص آن. زمانی که پیوند زناشویی و تعهد زوجین نسبت به یکدیگر سست می شود و زن و شوهر تمایلی به ادامه ی زندگی با یکدیگر ندارند، بحث طلاق مطرح می شود. البته در برخی از موارد زن یا مرد به تنهایی تصمیم به طلاق می گیرد و گاهی با برقراری مشاوره با وکیل طلاق و ارائه راهکار های موجود و مناسب طلاق در کمتر از یک ماه میسر می شود. طلاق از جانب زوجه برای دانستن اهمیت حضور وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری در پرونده های مربوط به طلاق، باید با مبحث طلاق از جانب زوجه نیز آشنا شویم. با وجود اینکه در اکثر موارد طلاق به اراده ی زوج انجام می شود. اما با وجود شرایطی زن هم می تواند درخواست طلاق نماید، اگر چه همسر او با طلاق موافق نباشد. اگر زن و شوهر در طلاق با هم به توافق نرسند، در صورت تحقق یکی از شرایط ذیل، زن می تواند به دادگاه مراجعه کند و درخواست طلاق داشته باشد: عدم پرداخت نفقه از سوی همسر. عسر و حرج زن. غیبت زوج. وکالت بلاعزل داشتن زن در طلاق. وجود یکی از شروط دوازده گانه ضمن عقد ازدواج مانند: ازدواج مجدد مرد بدون اجازه زن، سوء رفتار شوهر در حدی که غیر قابل تحمل باشد، ناباروری مرد پس از گذشت ۵ سال از زندگی مشترک و غیره.


بشیر علی پاریاد

با سلام . طلاق چه از طرف زوج باشد و چه از طرف زوجه انواع گوناگون و مسایل تخصصی زیادی دارد که عدم مراجعه به وکیل می تواند منجر به زایل شدن حق و حقوق زوجین شود پس مراجعه به وکیل امری ضروری است .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری، تبدیل به یک نهاد حقوقی مهم در جامعه ی ایرانی شده است. در واقع با توجه به روند رو به رشد اختلافات و مشکلات زناشویی و همچنین افزایش تقاضای طلاق فوری و تضمینی، در این مقاله سعی بر این داریم که لزوم مراجعه به وکیل خانواده برای مشاوره تلفنی طلاق فوری را بررسی کنیم و همچنین با حقوق زوجین برای گرفتن طلاق و چگونگی آن آشنا شویم. پس با یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه باشید.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.