مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان چیست؟

گاها افراد حقیقی یا حقوقی برای موفقیت در پرونده های قضایی یا تنظیم درست و قانونی قراردادها نیاز به مشاوره حقوقی دارند. این افراد برای دریافت مشاوره یا راهنمایی جهت رفع مشکلات با وکیل یا افرادی متخصص در حوزه حقوقی مشاوره انجام می دهند.

افراد جهت دریافت مشاوره حقوقی یا به صورت حضوری یا غیر حضوری به وکیل مراجعه می کنند. برای انجام مشاوره حضوری باید به دفاتر مشاوره یا وکلا مراجعه کرد نوبت گرفت و هزینه مشاوره را به صورت جلسه ای پرداخت کرد. اما مشاوره به صورت آنلاین آسان تر و در کمترین زمان امکان برقراری ارتباط با مشاور فراهم می شود.

 

در موسسه های حقوقی آنلاین یا وکیل های اینترنتی هزینه مشاوره بر اساس دقیقه محاسبه خواهد شد و بر اساس زمانی که مشاوره گیرنده با مشاور گفت و گو می کند هزینه پرداخت می شود. اما برخی از موسسات وضعیت اقتصادی مردم را در نظر میگیرند و بخشی را برای دریافت مشاوره رایگان با شرایط خاص در نظر می گیرند.

شرایط دریافت مشاوره حقوقی رایگان چیست؟

موسسه حقوقی وکیل تلفنی این امکان را فراهم کرده است تا کاربرانی که سوال حقوقی دارند یا می خواهند در مورد یک مسئله حقوقی اطلاعاتی را به دست بیاورند به صورت رایگان جواب سوالات حقوقی خود را دریافت کنند.

 برای اینکه سوال حقوقی خود را به صورت رایگان مطرح کنید و جواب آن را دریافت کنید وارد سایت وکیل تلفنی شوید با کلیک بر روی دکمه ثبت نام مراحل ساده ثبت نام را انجام دهید. بعد با استفاده از نام کاربری و رمز عبور وارد پنل کاربری شوید و سوالات حقوقی خود را مطرح کنید.

بعد از اینکه سوال خود را از طریق پنل کاربری ثبت کردید وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی جواب سوالات شما را خواهند داد. یکی از مزیت های مطرح کردن سوالات در انجمن وکیل تلفنی این است که چند وکیل به سوال شما جواب خواهند داد.

 

آیا مشاوره حقوقی رایگان توسط وکیل ارائه می شود؟

در تمامی حوزه های حقوقی وکیل پایه دادگستری به سوالات مشاوره گیرندگان جواب خواهند داد. بخشی از وظایف این وکلا در موسسه جواب سوالات حقوقی کاربرانی است که آن را از طریق انجمن های سایت مطرح می کنند.

در موسسه حقوقی وکیل تلفنی بر روی تمامی مشاوره هایی که انجام می شود نظارت دقیق خواهد شد. مشاوره به هر شکلی که انجام شود فرقی ندارد وکلا و مشاوران فعال در موسسه باید به نحو احسن و با کیفیت بالا مشاوره حقوقی ارائه دهند.

وکلای پایه یک دادگستری که در موسسه خدمات مشاوره ای ارائه می دهند تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا مشاوره ای با کیفیت ارائه دهند و رضایت مشاوره گیرندگان را جلب کنند.

تمامی هزینه ها در وکیل تلفنی منصفانه و در پایین ترین سطح در نظر گرفته شده است افرادی که نیاز به زمان بیشتری برای گرفتن مشاوره دارند و میخواهند در مورد موضوعات مهمی مشاوره دریافت کنند با کمترین هزینه این امکان فراهم شده است مشاوره حقوقی انجام دهند.

چرا مردم مایل نیستند از خدمات مشاوره رایگان استفاده کنند؟

در هر صنف و شغلی افرادی پیدا میشوند که از موقعیت خود سوءاستفاده می کنند کم فروشی می کنند یا کار بی کیفیت ارائه می دهند ممکن است در صنف حقوقی نیز چنین افرادی وجود داشته باشند یا افرادی به این اسم کارهای انجام دهند.

با این اوصاف مردم این تصور را دارند که گاهی اوقات با پرداخت هزینه نیز کار با کیفیت به آنها تحویل داده نشده است یا اینکه خدمات مناسبی دریافت نکرده اند به همین دلیل این تصور را دارند که مشاوره حقوقی رایگان کیفیت لازم را نداشته باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان هیچ محدودیتی وجود ندارد و کاربران می توانند به هر اندازه که لازم دارند از طریق ورود به پروفایل خود سوالات حقوقی را مطرح کنند و منتظر بمانند تا وکلا و مشاوران تخصصی به سوالات آنها جواب دهند.

 

آیا مشاوره حقوقی رایگان قابل اعتماد و استناد است؟

بله همانطور که به آن اشاره شد نظارت لازم و لحظه ای بر روی فعالیت مشاوران موسسه حقوقی وکیل تلفنی انجام خواهد شد به همین دلیل مشاوره حقوقی رایگان با کیفیت و قابل اعتماد توسط مشاوران ارائه خواهد شد. یکی از ویژگی های مشاوران و وکلای دادگستری صداقت و تعهد است از این رو افرادی که مشاوره انجام می دهند مطالب معتبر و راهنمایی های درستی را ارائه می دهند.

روش های متعددی برای ارائه مشاوره حقوقی در نظر گرفته شده است افرادی که نیاز به مشاوره دارند می تواند از طریق تماس تلفنی، ارسال پیام، چت یا تماس تصویری مشاوره دریافت کنند.

مشاورانی که تجربه و تخصص لازم را دارند سعی می کنند در سریعترین زمان ممکن بهترین راه حل را به مراجعه کننده ارائه دهند این افراد با بهره گیری از تخصص و تجربه ای که در طول سال ها به دست آورده اند مشاوره تخصصی و قابل استنادی به مشاوره گیرندگان خواهند داد.

 

سوالات رایج

+ یک مشاور خوب چه ویژگی های دارد؟

یک مشاور خوب و کاربلد علاوه بر صداقت و تعهد، تجربه کافی دارد و تلاش خواهد کرد بهترین راه حل را به مراجعه کننده ارائه دهد.

+ برای انجام مشاوره حقوقی رایگان باید در زمان مشخصی تماس گیریم؟

فعالیت موسسه وکیل تلفنی 24 ساعته است و در هر زمان و مکانی می توانید مشاوره دریافت کنید.

+ چگونه می توان  با وکیل متخصص خانواده مشاوره انجام داد؟

شما می توانید در تماس خود موضوع را مطرح و درخواست مشاوره با وکیل متخصص خانواده را داشته باشید.

+ آیا امکان مشاوره گروهی وجود دارد؟

بله، از طریق تماس گروهی واتساپ این امکان فراهم است بیشتر از یک نفر با وکیل متخصص ارتباط برقرار کنید.

+ مشاوره حضوری بهتر است یا غیر حضوری؟

هر کدام مزیت های خود را دارند اما مشاوره حقوقی آنلاین به شما کمک می کند در زمان و هزینه صرفه جویی کنید.

 

 


سوالات متداول

نظرات

سهام مجدم

من از دادگاه بهم گفتن میتونی بری جهیزیت وبیاری. اما شوهرم همیه اتاق وخالی کرده وکیلش میگه باید. شاهد داشته باشی اخه من هشت سال پیش عروسی کردم


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.