تقسیم ارث به کمک وکیل مجرب

تقسیم ارث به کمک وکیل مجرب

تقسیم ارث به کمک وکیل مجرب

تقسیم ارث به کمک وکیل چگونه است؟ حقوقدانان، ارث را چگونه تعریف می کنند؟ برای تقسیم ارث چه روش ها و مراحلی وجود دارد؟ آیا تقسیم ارث به کمک وکیل ضروری است؟ سوالات مذکور از جمله مهم ترین و پر تکرار ترین پرسش هایی هستند که متقاضیان دریافت مشاوره حقوقی ارث از متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی می پرسند. اگرچه ارث از جمله مسائلی است که درگیر شدن با آن اجتناب ناپذیر می باشد، قوانین و مقررات پیرامون آن بسیار پیچیده و گسترده خواهد بود. به نحوی که از افراد عادی نمی توان انتظار داشت بر این مسائل مسلط باشند. در نتیجه تقسیم ارث توسط وکیل می تواند بسیار کمک کننده باشد. به همین خاطر قصد داریم در این مقاله به طور کامل و تفصیلی با تقسیم ارث به کمک وکیل آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

تعریف ارث از زبان وکیل

آشنایی با تعریف حقوقی ارث، اولین قدم در راستای بررسی تقسیم ارث به کمک وکیل می باشد. برای انجام این کار ابتدا به سراغ معنای لغوی ارث خواهیم رفت. هنگامی که واژه ارث را در لغتنامه ها جستجو می کنیم با کلمات و تعاریفی نظیر سهم بردن از دارایی و ثروت شخص مرده، ترکه و میراث بردن مواجه خواهیم شد. تعاریفی که لغتنامه ها از ارث ارائه می دهند، به تعریف حقوقی ارث بسیار نزدیک است. با این حال نمی توان آنها را یک تعریف کامل و جامع دانست.

حقوقدانان، ارث را در دو معنا به کار می برند:

  • پروسه انتقال قهری دارایی فرد متوفی به ورثه که با فوت وی آغاز شده و بعد از پرداخت و صاف شدن بدهی های او به مراحل پایانی می رسد. این تعریف از ارث با کلمه توارث که در ماده 867 قانون مدنی بدان اشاره شده، یکسان می باشد.
  • مالی که به صورت قهری پس از فوت متوفی به وراث او خواهد رسید. این تعریف حقوقی ارث با کلمه ترکه یکسان خواهد بود.

از آنجایی که قوانین و مقررات پیرامون تقسیم ارث بسیار پیچیده است، شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید».

 

 

 

مشاوره حقوقی ارث

 

روش های تقسیم ارث

یکی از مواردی که باعث ضرورت تقسیم ارث به کمک وکیل می شود، روش های تقسیم ماترک می باشد. برای تقسیم ارث، قانونگذار طبقات ارث را مشخص کرده است. همچنین هر کدام از این طبقات دارای درجه بندی می باشند. به عبارتی تقسیم ارث با توجه به این طبقات و درجه بندی آنها انجام خواهد گرفت. به نحوی که اگر اعضای هر طبقه یا درجه بندی های آن وجود نداشتند به سراغ طبقه یا درجه بعدی خواهیم رفت.

طبقات ارث عبارتند از:

  • طبقه اول: پدر، مادر و فرزندان متوفی (درجه اول). نوه های متوفی (درجه دوم). نبیره های متوفی (درجه سوم).
  • طبقه دوم: پدربزرگ ها و مادربزرگ های متوفی و خواهران و برادران او (درجه اول). پدر و مادرِ پدربزرگ ها و پدر و مادرِ مادربزرگ های فرد متوفی و فرزندانِ برادران و خواهران او (درجه دوم).
  • طبقه سوم: دایی ها، عموها، عمه ها و خاله های متوفی (درجه اول). فرزندانِ دایی ها، عموها، عمه ها و خاله های متوفی (درجه دوم).

همانطور که ذکر شد تقسیم ارث با توجه به طبقات و درجه بندی آنها انجام می گیرد که البته قوانین و مقررات بسیار زیادی پیرامون آن وجود دارد. در نتیجه بهتر است با بهترین وکیل ارث، مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید.

 

مراحل تقسیم ارث

یکی دیگر از مواردی که هنگام تقسیم ارث به کمک وکیل باید انجام شود، مراحل تقسیم ماترک می باشد. به طور کلی برای انجام این کار بایستی چهار مرحله را طی نمود:

  • انحصار وراثت: در گام ابتدایی برای تقسیم ارث، افراد بایستی با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، صدور گواهی انحصار وراثت را درخواست کنند. این گواهی با هدف مشخص نمودن وراث متوفی از جانب شورای حل اختلاف صادر می شود.

 

 

دستور موقت برای مطالبه سهم الارث 
وکیل ارث 
مشاوره حقوقی حصر وراثت 
فروش سهم الارث 
درباره ما 

 

 

  • تصفیه نمودن ترکه: پس از دریافت گواهی انحصار وراثت و قبل از تقسیم ارث بایستی دیون و بدهی های متوفی پرداخت شود. همچنین در صورت وجود وصیت، مدیر تصفیه باید آن را اجرا کند.
  • تحریر ترکه: مرحله بعدی برای تقسیم ارث این است که از ترکه متوفی پس از پرداخت دیون و بدهی های او صورت برداری شود.
  • مهر و موم ترکه: این کار جهت حفظ اموال متوفی از هر گونه دخل و تصرف می باشد.

همانطور که بارها در این مقاله اشاره کردیم، تقسیم ارث به کمک وکیل بایستی انجام شود. به همین منظور شما می توانید سوالات خود را از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان از ما بپرسید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

مزایای تقسیم ارث توسط وکیل

در این قسمت قرار است با مزایای تقسیم ارث به کمک وکیل آشنا شویم. این مزایا عبارتند از:

  • اطلاع یافتن از حقوق همه وراث.
  • تقسیم اصولی و قانونی ارث.
  • جلوگیری از ایجاد اختلافات خانوادگی.
  • جلوگیری از صرف هزینه های هنگفت برای رسیدگی به اختلافات آتی.

 

 

تقسیم سهم الارث

 

  • حفظ حرمت ها بین اعضای خانواده.
  • تادیه کامل دیون و بدهی های متوفی.
  • عدم نیاز به صرف وقت توسط وراث.
  • انجام مراحل تقسیم ارث توسط وکیل.
  • امکان پیگیری دعاوی فرعی مربوط به ارث.

 

هزینه تقسیم ارث توسط وکیل

حق الوکاله وکیل ارث یکی دیگر از مواردی است که هنگام تقسیم ارث به کمک وکیل مطرح می شود. در این راستا بایستی به این نکته اشاره کنیم که حق الوکاله وکیل ارث در ابتدا با توجه به توافق طرفین که در قرارداد وکالت ذکر گردیده تعیین خواهد شد. با این حال اگر توافقی مبنی بر موضوع مذکور وجود نداشت، حق الوکاله وکیل ارث بر اساس تعرفه حق الوکاله در سال 1402 تعیین می شود. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون حق الوکاله وکیل ارث از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید.

 

 


سوالات متداول

نظرات

وحید قلی پور عباسی

فوت برای هر فرد پدیده طبیعی ایست. با فوت حقوق مالی و برخی از حقوق غیرمالی شخص بعد از فوتش به ورثه که قائم‌ مقام وی هستند منتقل می‌شود. از سوی دیگر حقوقی که قائم به شخص باشند غیرقابل انتقال به ورثه اند. در مطلب پیش‌رو سعی داریم تا با ارث و طبقات ارث همچنین نحوه تقسیم سهم ارث آشنا شویم. پس در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید. بعد از فوت شخص خویشاوندان نسبی و سببی با توجه به شرائطی از متوفی از یکدیگر ارث می‌برند. منظور از خویشاوندان نسبی کسانی هستند به واسطه نسبت زاد و ولد و نسبت خونی با متوفی در زمره ی وراث قرار می‌گیرند. خویشاوندان سببی هم کسانی هستند که به واسطه علقه ازدواج میت در زمره ی وراث او قرار می‌گیرند. زمانیکه از طبقات ارث صحبت می‌کنیم منظور ما ترتیب قانونی و شرعی اشخاصی هستند که از میت ارث می‌برند. این نکته را باید مد نظ قرار داد که تا زمانی که یک وارث از طبقه پیشین وجود داشته باشد نوبت به ارث طبقه بعدی نمی‌رسد. طبقات ارث عبارتند از: طبقه اول) پدر و مادر،اولاد و اولاد اولاد (درجه اول: پدر و مادر و اولاد متوفی)، (درجه دوم: اولاد اولاد)، (درجه سوم: نبیره‌ها) طبقه دوم) پدرِپدر، پدرِمادر،‌ مادرِمادر، مادرِپدر و برادر و خواهر میت (درجه اول: جد و جده، خواهر و برادر)، (درجه دوم: پدر جد و مادر جد و پدر جده و مادر جده و فرزندان برادر و خواهر) طبقه سوم) عموها، عمه‌ها، دایی‌ها و خاله‌ها و فرزندان آنان (درجه اول: عمو‌ها، عمه‌ها، دایی‌ها و خاله‌ها)، (درجه دوم: اولادعمو‌ها، عمه‌ها، دایی‌ها و خاله‌ها) نکته ای که باید مدنظر قرار گرفت این است که همسر متوفّی، همیشه در کنار خویشاوندان نَسَبی وی(طبقات سه‌گانه‌ی مذکور) ارث خواهد برد. تقسیم ارث حال بعد از آشنا شدن با طبقات ارث باید با نحوه ی تقسیم ارث بین وراث آشنا شد. سهم ارث زوجه: یک هشتم از ماترک متوفی اگر متوفی فرزند داشته باشد. یک چهارم از ماترک اگر متوفی فرزند نداشته باشد. سهم ارث زوج: یک چهارم اگر متوفی فرزند داشته باشد. یک دوم از ماترک اگر متوفی فرزند نداشته باشد. سهم ارث مادر: یک ششم از ماترک اگر متوفی فرزند یا خواهر و برادر داشته باشد. یک سوم از ماترک اگر متوفی فرزند و خواهر و برادر نداشته باشد. سهم ارث پدر: یک ششم از ماترک اگر متوفی فرزند داشته باشد. سهم ارث دختر (درصورتیکه متوفی پسر نداشته باشد): یک دوم (نصف)در صورت واحد بودن(یک دختر). دو سوم در صورت تعدد. سهم ارث خواهر (مشترک از پدر و مادر یا مشترک از پدر، درصورتیکه برادر یا اجداد پدری نباشد): یک دوم در صورت واحد بودن (یک خواهر). دو سوم در صورت تعدد. سهم ارث برادر و خواهر (مشترک از مادر درصورتیکه متوفی اجداد مادری نداشته باشد): یک ششم در صورت واحد بودن. یک سوم در صورت تعدد.


فاطمه علی زاده

باسلام بعد از فوت متوفی در نقل و انتقال هرگونه اموال متوفی و برداشت از حساب وی نیاز به فرم ١٩ مالیات بر ارث دارد. براساس اصلاحیه مصوب ۳۱/۴/۱۳۹۴ قانون مالیات‌های مستقیم، برای متوفیانی که تاریخ فوت آنها از ۱/۱/۱۳۹۵ و بعد از آن است، به منظور کسر هزینه‌های کفن و دفن در حدود عرف و عادات و واجبات مالی و عبادی در حدود قواعد شرعی و دیون محقق متوفی از ماترک، وراث (منفردا یا مجتمعا) یا ولی یا امین یا قیم یا نماینده قانونی آنها موظفند ظرف مدت یکسال از تاریخ فوت متوفی، اظهارنامه ‌ای حاوی کلیه اقلام ماترک با تعیین ارزش روز زمان فوت و تصریح مطالبات و بدهی‌ها به انضمام مدارک ذیل به اداره امور مالیاتی صلاحیت ‌دار تسلیم نماید. مدارک مورد نیاز نقل و انتقال اموال متوفی ۱- رونوشت یا تصویر گواهی شده کارت ملی و شناسنامه متوفی و وراث ۲- رونوشت یا تصویرگواهی شده اسناد مربوط به بدهیها و مطالبات متوفی ۳- رونوشت یا تصویر گواهی شده کلیه اوراقی که مثبت حق مالکیت متوفی نسبت به اموال و حقوق مالی است. ۴- رونوشت یا تصویرگواهی شده آخرین وصیتنامه متوفی اگر وصیتنامه موجود باشد ۵- رونوشت یا تصویر گواهی شده وکالتنامه یا قیم نامه، در صورتی که اظهارنامه از طرف وکیل یا قیم یا ولی داده شود ۶- رونوشت یا تصویر گواهی فوت از مراجع ذیربط به عنوان مثال اگر شخصی فوت کند و تاریخ فوت وی از ابتدای فروردین ۱۳۹۵ به بعد باشد و دارای خانه، مغازه، زمین، باغ، ماشین، موتور، سهام شرکت، فیش حج، موجودی حساب بانکی، مجوز اسلحه و یا… باشد یک نفر یا همه وراث یا نماینده قانونی آنها موظفند ظرف مدت یکسال از تاریخ فوت ، اظهارنامه‌ ای به اداره امور مالیاتی تسلیم و موارد مذکور را معرفی و از معافیت‌های قانونی استفاده و فرم ١٩ دریافت نمایند. چنانچه از تاریخ فوت یکسال بگذرد هیچگونه معافیتی به ایشان تعلق نمی‌گیرد و اموال و… به نرخ روز ارائه اظهارنامه محاسبه و مشمول مالیات خواهد شد.


محمد علی ابوالمعالی

وارثان حق شفعه را به نسبت سهم خود به ارث می‌برند اما اجرای آن باید به طور جمعی باشد و نمی توان نسبت به قسمتی از بیع اعمال کرد اما برخی ازورثه می‌توانند حق شفعه را نسبت به کل اعمال کنند یعنی سهم بقیه را ازثمن پرداخت نمایند.


بهنام رحمانی فرد

با سلام برای تقسیم ارث، قانونگذار طبقات ارث را مشخص کرده است. همچنین هر کدام از این طبقات دارای درجه بندی می باشند. به عبارتی تقسیم ارث با توجه به این طبقات و درجه بندی آنها انجام خواهد گرفت. به نحوی که اگر اعضای هر طبقه یا درجه بندی های آن وجود نداشتند به سراغ طبقه یا درجه بعدی خواهیم رفت. طبقات ارث عبارتند از: طبقه اول: پدر، مادر و فرزندان متوفی (درجه اول). نوه های متوفی (درجه دوم). نبیره های متوفی (درجه سوم). طبقه دوم: پدربزرگ ها و مادربزرگ های متوفی و خواهران و برادران او (درجه اول). پدر و مادرِ پدربزرگ ها و پدر و مادرِ مادربزرگ های فرد متوفی و فرزندانِ برادران و خواهران او (درجه دوم). طبقه سوم: دایی ها، عموها، عمه ها و خاله های متوفی (درجه اول). فرزندانِ دایی ها، عموها، عمه ها و خاله های متوفی (درجه دوم).


امین

پروسه انتقال قهری دارایی فرد متوفی به ورثه که با فوت وی آغاز شده و بعد از پرداخت و صاف شدن بدهی های او به مراحل پایانی می رسد. این تعریف از ارث با کلمه توارث که در ماده 867 قانون مدنی بدان اشاره شده، یکسان می باشد


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، همان طور که می دانیم تقسیم ارث بین ورثه نیز با توجه به طبقه و درجه آن ها صورت گرفته و دارای شرایط و ضوابط خاصی می باشد. وکیل ارث، کسی است که در زمینه امورات مربوط به تقسیم ارث و انحصار وراثت از تخصص و مهارت بسیار بالایی برخوردار است، وکلای ارثی به صورت ویژه در خصوص امور حقوقی مربوط به پرونده های تقسیم ارث فعالیت دارند. فرقی که این وکلا با سایر وکلا دارند این است که این وکلا تنها در زمینه های تقسیم اموال فعالیت دارند و در زمینه های دیگر دخالتی ندارند، به همین دلیل اکثراً وکلای ارثی از مهارت و تجربه بسیار بالایی در پرونده های تقسیم ارث برخوردار هستند. این وکلا تماماً با امور حقوقی، مراحل قانونی، مدارک و شرایط لازم برای انحصار وراثت و موانع وراثت آشنا هستند. این شخص می تواند از حق و حقوق موکل خود در دادگاه به صورت کامل دفاع کند و عدالت را در حق وی اجرا نماید. البته توجه داشته باشید که وکلای ارثی از نظر تحصیلات با وکلای دیگر فرقی ندارند بلکه تنها حوزه کاری آن ها متفاوت است .نحوه تقسیم ارث بین ورثه بنابر قانون مدنی و با توجه به طبقه و درجه آن ها صورت می گیرد. انحصار وراثت، اولین قدم برای تعیین سهم الارث هر یک از ورثه است. در صورتی که متوفی بعد از مرگ بیشتر از یک وارث داشته باشد، برای تعیین تکلیف دارایی وی دریافت گواهی انحصار وراثت ضروری خواهد بود بنابر قانون تقسیم ارث، وراث به سه طبقه تقسیم شده و هر طبقه، دارای درجاتی می باشد، وارث درجه و طبقه پایین تر در صورتی در سهم الارث متوفی شریک خواهند بود که افراد طبقه بالاتر وجود نداشته باشند. با توجه به پیچیدگی های کار و ایضا با توجه به اینکه مساله ارث و میراث در حال حاضر پرونده های بسیار زیادی را به خود اختصاص داده توصیه اکید ما استفادهاز وکلای کارکشته موسسه وکیل تلفنی می باشد.


احتشامی

با سلام در رابطه با تقسیم ارث بدون حضور وراث می توان گفت که در مرحله انحصار وراثت حتی اگر تعدادی از وراث مدارک خود را ارائه ندهند و همکاری لازم را نداشته باشند اقدام یکی از وراث این وظیفه را از دیگران سلب می کند و بهتر این است که وراث با توافق با هم یکی از وراث را به عنوان وکیل برای انجام این کار مامور کنند. اما اگر وراث دیگر همکاری نکنند و مدارک خود را تحویل ندهند به دلیل آنکه شورای حل اختلاف، خود از اداره ثبت احوال استعلام خواهد گرفت در روند بررسی انحصار ورثه خللی ایجاد نخواهد شد.


امیر نجفی

سلام نظر به اینکه تقسیم ارث و نحوه پرداخت مالیات بر ارث از موارد مهم جامعه می باشد و مردم اطلاع ندارند تقسیم ترکه یا انحصار وراثت یا مهر و موم ترکه به کدام مرجع قضایی ارجاع داده میشود ( شورای حل اختلاف ، دادگاه عمومی حقوقی و ...) لذا داشتن وکیل مجرب در این امر ، نقش به سزایی ایفا میکند.


راضیه دهقان

سلام و عرض ادب در خصوص تقسیم ارث باید اول گواهی حصر وراثت دریافت شود سپس مراحل تصفیه نمودن ترکه،تحریر ترکه،مهرموم ترکه تمامی این مراحل باید طی شود . برای اینکه تمامی این موراد به صورت اصولی و قانونی انجام شود و بعد وارد چالش جدیدی نشوید نیاز هست در همان ابتدا امر با وکیل متخصص و با تجربه مشاوره تلفنی یا حضوری داشته باشد و از راهنمایی های وکیل استفاده کنید .


مهران رمضان پناه

سلام؛ در تنظیم نامه تقسیم ارث باید بگوییم که اموال متوفی یا از طریق دادگاه و شورای حل اختلاف بین وراث تقسیم می شوند و یا از طریق تنظیم تقسیم نامه با توافق در بین وراث، تقسیم اموال ماترک صورت می گیرد. اما تنظیم تقسیم نامه ارث باید به این صورت باشد که در مفاد آن تمام قوانین مدنی در مورد ارث و میراث به خوبی در آن اجرایی شده باشد و وراثی که تقسیم نامه را امضا می کنند باید از تبعات حقوقی آن آگاه باشند و بدانند که قانون هیچ حق اعتراضی را بعد از امضای آن به امضا کننده وارد نمی داند و این وراث در مورد بدهی ها متوفی نیز مسئول شناخته خواهند شد.


M.j sheykhi

حقوقدانان، ارث را در دو معنا به کار می برند: پروسه انتقال قهری دارایی فرد متوفی به ورثه که با فوت وی آغاز شده و بعد از پرداخت و صاف شدن بدهی های او به مراحل پایانی می رسد. این تعریف از ارث با کلمه توارث که در ماده 867 قانون مدنی بدان اشاره شده، یکسان می باشد. مالی که به صورت قهری پس از فوت متوفی به وراث او خواهد رسید. این تعریف حقوقی ارث با کلمه ترکه یکسان خواهد بود.


محمد مومنی

برخی از امور باعث می شود تا برای ارث بردن مانع ایجاد شود که این موانع ارث یا موجب محرومیّت از همۀ ارث می‌شود یا از بعض آن. برای نمونه 1-کفر : کافر از مسلمان ارث نمی‌برد، امّا مسلمان از کافر ارث می‌برد. 2-قتل :کشتن عمدی کسی به ناحق نه برای قصاص، دفاع یا حدّ و مانند آن- موجب محرومیّت قاتل از ارث است. به قول مشهور ، در قتل خطایی، قاتل تنها از دیۀ پرداختی محروم است. در این که قتل شبه عمد مانند قتل خطایی است یا حکم قتل عمد را دارد، اختلاف است. قول نخست به ظاهر کلمات بیشتر فقها نسبت داده شده است.


وحید فراست

تقسیم ترکه و همچنین مهروموم ترکه و تحریر ترکه از موارد تقسیم سهم الارث می باشد


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.