دردسرهای طلاق بدون وکیل

دردسرهای طلاق بدون وکیل

دردسرهای طلاق بدون وکیل

اهمیت حضور وکیل برای پرونده‌های طلاق

دردسرهای طلاق بدون وکیل آنقدر زیاد است که بهتر است هیچ‌گاه آن را امتحان نکنید. آشنا بودن با مسائل حقوقی اهمیت بسیاری دارد چرا که این دانش می‌تواند از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کند. امضا کردن یک برگه به صورت اشتباه بدون حضور وکیل مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد می‌کند و حتی می‌تواند دارایی شما را به صورت کامل از بین ببرد به همین علت است که باید حتما از حضور یک وکیل طلاق استفاده کنید. طلاق بدون وکیل مشکلات بسیاری دارد و می‌تواند پروسه طلاق را برای شما طولانی‌تر کند. برای اینکه یک وکیل حرفه‌ای پیدا کنید باید تحقیق بسیاری انجام دهید از طرفی پیدا کردن وکیل در شهرهای بزرگ کار دشواری است با این حال پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از موسسه حقوقی وکیل تلفنی است. این مرکز با ارائه خدمات مشاوره حقوقی واتس اپی به صورت شبانه روزی در کنار شما است.

برای اتصال به درگاه پرداخت آنلاین و دریافت ارزان ترین مشاوره تلفنی فوری و ۲۴ ساعته با سرشناس ترین وکلای متخصص در ایران، تصویرک زیر را لمس نمایید.

 

 

چارت های اقتصادیِ هزینه ی مشاوره حقوقی تلفنی با برترین وکلای دادگستری

مدت زمان مشاوره حقوقی

اجرت (تومان

۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

۲۰۰۰۰ هزار تومان

۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

۳۰۰۰۰ هزار تومان

۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

45000   هزار تومان

۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

۶۰۰۰۰هزار تومان

۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل

۹۰۰۰۰ هزار تومان

۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل

۱۵۰۰۰۰هزار تومان

پرداخت آنلاین و رزرو مشاوره حقوقی تلفنی فوری

روش پرداخت بعدی به این صورت می باشد که یکی از مبالغ فوق را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۳۸۲۲۸۴۵۳۸ به نام هادی توکلی واریز کنید و سپس اطلاعات واریز را به شماره ۰۹۲۱۲۲۴۲۶۷۰ پیامک یا واتساپ نمایید تا وکیل در کمتر از ۵ دقیقه به خط شما تماس حاصل می کند.

مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان کلیک کنید

یکسری فرم از اینترنت دانلود کردن میتوانم خودم برای طلاقم اقدام کنم؟

این روزها اینترنت مرجع بسیار گسترده‌ای برای پیدا کردن اطلاعات است اما همیشه نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد مخصوصا در مسائل حقوقی از جمله طلاق گرفتن. دردسرهای طلاق بدون وکیل آنقدر زیاد است که بهتر است هیچ وقت این کار را انجام ندهید. طلاق بدون وکیل مانند رفتن به یک مسیر تازه بدون راهنما استو وکیل همانند یک مشاور می‌تواند در تمامی مسائل حقوقی به شما کمک کند. پس بهتر است برای طلاق گرفتن یا سایر مسائل حقوقی حتما از یک وکیل کمک بگیرید. یک امضا اشتباه می‌تواند در کسری از ثانیه تمام دارایی شما را از بین ببرد. موسسه وکیل تلفنی از جمله موسسه‌های حقوقی است که خدمات مشاوره حقوقی 24 ساعته برای مراجعین خود دارد. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با وکلای این مجموعه تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین این مجموعه استفاده کنید.

 

امضا کردن برگه توافق طلاق بدون حضور وکیل چه عواقبی می‌تواند داشته باشد؟

اینکه بدون وکیل در دادگاه حاضر شوید از اولین دردسرهای طلاق بدون وکیل است شما نمی توانید به تنهایی مسائل حقوقی که در دادگاه مطرح می‌شود را حل کنید به همین دلیل به حضور یک وکیل حتما نیاز دارید از طرفی امضا کردن برگه توافق‌نامه طلاق بدون حضور وکیل می‌تواند مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد کند چرا که شما با زبان حقوقی آشنا نیستید در نتیجه نمی‌توانید به صورت کامل بر روی متن تسلط داشته باشید و معنای جملات به کاربرده شده را درک این در نتیجه یک امضا می‌تواند شما را از دریافت مهریه محروم کند یا اینکه کل دارایی شما را از بین ببرد به همین دلیل است که حضور یک وکیل در دادگاه اهمیت زیادی دارد. موسسه وکیل تلفنی با در اختیار داشتن بهترین وکلا خدمات مشاوره حقوقی تلفنی را در اختیار مراجعین خود قرار داده است در نتیجه نیازی نیست برای مشاوره به دفتر این مجموعه مراجعه کنید بلکه در کوتاه‌ترین زمان می‌توانید با وکیل مورد نظرتان در ارتباط باشید. از دیگر خدمات این مجموعه می‌توان به مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی واتس اپی اشاره کرد. همچنین لازم به ذکر است این خدمات تنها مختص ساکنان تهران نیست بلکه از هر نقطه‌ای در کشور می‌توانید با وکلای این مجموعه در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی با وکیل طلاق

وکیل در پرونده طلاق چه نقشی دارد؟

همانطور که توجه کردید تلاش کردیم تا شما را از دردسرهای طلاق بدون وکیل آگاه کنیم اما به این نکته می‌رسیم که حضور وکیل در پرونده چه نقشی دارد؟ حضور یک فرد متخصص در زمینه‌ای که هیچ تخصصی در آن ندارید مهم‌ترین کار است. یک وکیل می‌تواند دانش و اطلاعات خودش را در اختیار شما قرار دهید و شما را از یک دردسر بزرگ نجات دهد. اگر شما درخواست دریافت مهریه‌تان را داشته باشید نمی‌توانید به راحتی آن را بگیرید پس حتما به کمک یک وکیل نیاز دارید. برای مشاوره حقوقی واتس اپی می‌توانید به مجموعه وکیل تلفنی مراجعه کنید. وکلای این مجموعه می‌تواند به شما در این زمینه به شما کمک کنند.

 

باخت در پرونده طلاق

همانطور که یک سر پرونده طلاق برد است در طرف دیگر آن نیز بدون شک باخت وجود دارد اما این باخت بدون حضور وکیل می‌تواند بسیار بدتر باشد. از دردسرهای طلاق شاید باخت در پرونده طلاق باشد اما حضور وکیل می‌تواند میزان ضررهایی که به شما وارد می‌کند را کمتر کند. برای مثال تصور کنید که در پرونده مهریه همسرتان با شکست مواجه می‌شوید اما حضور یک وکیل می‌تواند کاری کند که شما مهریه کمتری پرداخت کنید. این تنها یکی از مزایای حضور وکیل در پرونده‌های طلاق است. برای مشاوره حقوقی آنلاین می‌توانید از خدمات موسسه حقوقی وکیل تلفنی استفاده کنید. این مجموعه بهترین خدمات را در کمترین زمان با بهترین و مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار می‌دهد.

وکیل نماهایی که باخت ما در پرونده طلاق را ضمانت می‌کنند

در هر حوزه‌ای بدون شک کلاهبردار وجود دارد از دیگر دردسرهای طلاق بدون وکیل بدون شک باخت در پرونده با حضور وکیل نماها است. برای اینکه بتوانید بهترین وکیل را انتخاب کنید بدون شک باید تحقیقات بسیار گسترده‌ای انجام دهید. انتخاب یک وکیل قلابی می‌تواند باعث شکست پرونده طلاق شما شود پس بهترین کار انتخاب وکیل از یک موسسه حقوقی معتبر است. در میان موسسه‌های بسیاری که وجود دارد مجموعه وکیل تلفنی یکی از بهترین موسسه‌های حقوقی است. این مجموعه با در اختیار داشتن بهترین وکلای پایه یک دادگستری به شما در حل پرونده‌های حقوقی از جمله پرونده‌های طلاق کمک می‌کنند.

 چرا موسسه حقوقی وکیل تلفنی؟

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با دردسرهای طلاق بدون وکیل آشنا کنیم تا از این خطرات آگاه باشید و بدون حضور وکیل هیچ اقدامی نکنید. اما اینکه یک وکیل مناسب را از کجا پیدا کنیم مسئله‌ای است که بسیار اهمیت دارد. موسسه وکیل تلفنی از جمله موسسات حقوقی است که در انواع موارد حقوقی از جمله طلاق فعالیت می‌کند. در این موسسه بهترین وکلای پایه یک دادگستری حضور دارند در نتیجه می‌توانید وکیل مورد نظر خودتان را با هر تجربه و سابقه کاری انتخاب کنید. این مجموعه در زمینه مشاوره حقوقی آنلاین و مشاوره حقوقی واتس اپی نیز فعالیت می‌کند و مراجعین می‌توانند تنها با یک تماس تلفنی مشکلات خود را با وکیل مطرح کنند.

 

سوالات متداول درباره دردسرهای طلاق بدون وکیل

۱)از جمله دردسرهای طلاق بدون وکیل چیست؟

یکی از دردسرهای طلاق بدون وکیل بدون شک عدم آگاهی نسبت به مسائل حقوقی است.

۲) آیا وکیل می‌تواند به جای من در دادگاه حاضر شود؟

از جمله دردسرهای طلاق بدون وکیل حاضر شدن در تمامی جلسات دادگاه است در صورتی که وکیل داشته باشید می‌توانید تنها با یک وکالتنامه این اجازه را به وکیل بدهید که به جای شما در جلسات دادگاه حاضر شود.

۳) آیا مشاوره در شهرهای دیگر ایران توسط موسسه وکیل تلفنی امکان‌پذیر است؟

بله در موسسه وکیل تلفنی این امکان ایجاد شده است تا در هر نقطه‌ای از کشور که باشید بتوانید از خدمات مشاوره با وکلای مجموعه وکیل تلفنی استفاده کنید و از دردسرهای طلاق بدون وکیل در امان باشید.

۴) آیا در طلاق توافقی نیز نیازی به حضور وکیل است؟

حتی دردسرهای طلاق بدون وکیل در طلاق توافقی نیز وجود دارد پس بهتر است برای طلاق توافقی نیز حتما از وکیل کمک بگیرید.

۵) وکیل متخصص را از کجا پیدا کنیم؟

همانطور که گفتیم دردسرهای طلاق بدون وکیل بسیار زیاد است به همین دلیل باید از یک وکیل متخصص کمک بگیرید. مرکز وکیل تلفنی در پیدا کردن یک وکیل متخصص به شما کمک می کند.


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

سلام، دردسرهای طلاق بدون وکیل آنقدر زیاد است که بهتر است هیچ‌گاه آن را امتحان نکنید. آشنا بودن با مسائل حقوقی اهمیت بسیاری دارد چرا که این دانش می‌تواند از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کند. امضا کردن یک برگه به صورت اشتباه بدون حضور وکیل مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد می‌کند و حتی می‌تواند دارایی شما را به صورت کامل از بین ببرد به همین علت است که باید حتما از حضور یک وکیل طلاق استفاده کنید. طلاق بدون وکیل مشکلات بسیاری دارد و می‌تواند پروسه طلاق را برای شما طولانی‌تر کند. برای اینکه یک وکیل حرفه‌ای پیدا کنید باید تحقیق بسیاری انجام دهید از طرفی پیدا کردن وکیل در شهرهای بزرگ کار دشواری است با این حال پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از موسسه حقوقی وکیل تلفنی است. این مرکز با ارائه خدمات مشاوره حقوقی واتس اپی به صورت شبانه روزی در کنار شما است.


بهزاد فولادی

با سلام و احترام امروزه امور مختلف در نقاط مختلف جهان به صورت تخصصی ارائه می گردد تا کیفیت این خدمات تضمین بشود و این موضوع مختص به امور حقوقی نیست تخصصی شدن امور محدود به یک تقسیم بندی کلی نیز نمی گردد برای مثال در امور حقوقی نیز خدمات کیفری و خصوصی و عمومی به طور جداگانه توسط وکلای تخصصی این حوزه ها ارایه می گردد همانطور که محکمه های مختلف با موضوعات مختلف حقوقی در حال انجام خدمت رسانی هستند به عبارت لذا با توجه به این موارد به نظر بسیار ضروری است که در خصوص امور حقوقی خود با وکلای تخصصی هر حوزه ارتباط بگیرید تا از تبعات منفی اقدام نادرست تا حد امکان جلوگیری کنید. برای استفاده از خدمات وکلای تخصصی با موسسه وکیل تلفنی تماس بگیرید


بهاره توکلی پور

با سلام خدمت موسسه و همکاران وکیل تلفنی،ضمن تشکر از خدمات ارزندتان در این شرایط خاص و مشکل ساز بیماری به هموطنان عزیز پیشنهاد میکنم با توجه به بودجه بسیار مناسبی که نسبت به حل مشکلات حقوقی خود می‌پردازید از همه مهمتر در زمان خود صرفه جویی میکنید و با تماسی که کمتر از 5دقیقه با شما گرفته میشود از مشاوره وکلای خبره پایه یک بهره مند می شوید و برای مراجعه به دادگاه دیگر استرس و دغدقه چندانی ندارید.باارزوی حل مشکلات حقوقی مردم عزیز.وکیل پایه یک بهاره توکلی پور در زمینه خانواده با کد 30972 در خدمت مردم عزیز هستم.با تشکر


Mohamad sheykhi

مطابق ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی ایران: « مرد میتواند هر وقت که بخواهد زن خود را طلاق دهد.» بنابراین، طلاق به اراده و خواست مرد صورت می گیرد بدون اینکه دلیل خاصی لازم باشد. زن هم میتواند درخواست طلاق بدهد اما باید بتواند یکی از شروط ضمن عقد مندرج در عقدنامه (سند نکاح) را ثابت کند یا اینکه بتواند عسر و حرج خود را نزد دادگاه ثابت کند. در غیر این صورت، زن نمیتواند طلاق بگیرد. زن در چه مواردی میتواند طلاق بگیرد؟ به استناد ماده ۱۱۲۹ (استنکاف شوهر از پرداخت نفقه و عدم امکان اجرای حکم دادگاه مبنی بر الزام شوهر به پرداخت نفقه) و ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی (عسروحرج زوجه)؛ ماده ۱۱۱۹ قانون مدنی (شروط ضمن عقد و توکیل به زن برای طلاق)؛ به استناد ماده ۱۰۲۹ قانون مدنی (غیبت شوهر به مدت چهار سال) نکته: شروط ضمن عقد مقرر در ماده ۱۱۱۹ قانون مدنی، در عقدنامه های رسمی در دوازده بند مندرج گردیده است. زوجین می‌توانند شروط دیگری را نیز به آن اضافه کنند یا کم کنند. همچنین مرد می تواند، هیچکدام از شروط ضمن عقد را امضا نکند (البته این بستگی به توافق زوجین دارد.) { برای مطالعه در خصوص شروط ضمن عقد، مراجعه شود به دانستنی های شروط ضمن عقد ازدواج در سایت وکیل سرا} توضیح در خصوص توکیل به زن برای طلاق: اگر زن وکالت (وکالت بلاعزل) در طلاق داشته باشد می‌تواند از طریق یک وکیل دادگستری اقدام به گرفتن طلاق نماید. البته وکالت در طلاق مورد نظر، صرفاً از طریق دفترخانه اسناد رسمی (و نه دفتر ازدواج و طلاق) بعد از وقوع عقد ازدواج صورت می گیرد. اگر زن وکالت در طلاق داشته باشد، برای طلاق گرفتن، دیگر الزامی به حضور مرد (شوهر) در دادگاه و دفترخانه طلاق ندارد و می‌تواند به راحتی، حتی در مواردی، بدون اینکه شوهرش اطلاع پیدا کند طلاق بگیرد. در تنظیم وکالتنامه طلاق باید چند نکته رعایت شود؛ مثلاً باید دانست که آیا وکالت در طلاق، مشروط به بذل کل مهریه است، یا مشروط به بذل بخشی از مهریه است (دقیقا مشخص شود)، یا بدون بذل مهریه است؛ و موارد دیگر.


فاطمه موسوی نژاد

با عرض سلام ودرود برای انجام صحیح فرایندهای طلاق توافقی، از یک وکیل پایه یک دادگستری کمک بگیرید؛ چرا که هر چقدر هم مراحل طلاق توافقی بدون وکیل ساده باشد، وکلا فرایند را به شکل کم دردسرتری به‌پیش می‌برند اگر بخواهید پرونده را بدون وکیل پیگیری کنید، در قدم اول باید مدارک موردنیاز را (مانند مدارک هویتی و عقدنامه) آماده کنید و به سراغ دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بروید؛ در این دفاتر، یک درخواست مبنی‌بر طلاق از سوی شما به سیستم قضایی ارسال می‌شود.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام دردسرهای طلاق بدون وکیل آنقدر زیاد است که بهتر است هیچ‌گاه آن را امتحان نکنید. آشنا بودن با مسائل حقوقی اهمیت بسیاری دارد چرا که این دانش می‌تواند از بروز اتفاقات ناگوار جلوگیری کند. امضا کردن یک برگه به صورت اشتباه بدون حضور وکیل مشکلات بسیاری را برای شما ایجاد می‌کند و حتی می‌تواند دارایی شما را به صورت کامل از بین ببرد به همین علت است که باید حتما از حضور یک وکیل طلاق استفاده کنید. طلاق بدون وکیل مشکلات بسیاری دارد و می‌تواند پروسه طلاق را برای شما طولانی‌تر کند. برای اینکه یک وکیل حرفه‌ای پیدا کنید


سهند مهدی پور

سلام و ادب طلاق بدون وکیل مشکلات بسیاری دارد و می‌تواند پروسه طلاق را برای شما طولانی‌تر کند. برای اینکه یک وکیل حرفه‌ای پیدا کنید باید تحقیق بسیاری انجام دهید از طرفی پیدا کردن وکیل در شهرهای بزرگ کار دشواری است با این حال پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از موسسه حقوقی وکیل تلفنی است.


زینب

بسیار عالی خدا قوت


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.