وکیل طلاق آنلاین

وکیل طلاق آنلاین

وکیل طلاق آنلاین

آیا میتوان به صورت آنلاین از خدمات وکیل طلاق بهره برد؟

وکیل طلاق فردی است که به شما در حل پرونده ی طلاق کمک خواهد کرد. این وکیل تمامی امور مربوط به پرونده ی شما را پیگیری کرده و قادر است تا شما را به پیروزی در پرونده طلاق برساند. امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای مجازی، بسیاری از شغل هایی که در گذشته به صورت حضوری و فیزیکی مشغول فعالیت بودند، به دنیای مجازی پیوسته و جنبه ی آنلاین به خود گرفته اند. وکالت نیز این ماجرا جدا نیست. وکلا نیز امروزه می توانند به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه دهند.

وکیل طلاق آنلاین، شخصی است که شما وکالت پرونده ی طلاق خود را به او می سپارید و او موظف است مانند حالت عادی، شما را در جریان امور قرار داده و به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد و هر آنچه برای رسیدن به موفقیت در پرونده ی شما نیاز است را فراهم نماید. شما می توانید به صورت شبانه روزی از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره آنلاین با وکیل در موسسه وکیل تلفنی استفاده کنید. کافیست وارد سایت شده و ثبت نام کنید و وقت مشاوره حقوقی خود را دریافت نمایید. وکیل طلاق آنلاین شما در اولین فرصت با شما تماس گرفته و شما میتوانید به راحتی سوالات خود را بپرسید.

مشاوره حقوقی خانواده با وکلای خانواده

بنده در اصفهان هستم آیا می توان کارهای طلاقم را به وکیلی در تهران بسپارم؟

شما به خاطر فعالیت های شبانه روزی وکیل طلاق آنلاین ، می توانید هر زمان که اراده کنید، پرونده ی خود را به دست یک وکیل طلاق آنلاین بسپارید. گاهی پیش می آید که شما در شهر مورد نظر نباشید و از نظر زمانی امکان بازگشت به هنگام را نداشته باشید. وکیل طلاق آنلاین شما می تواند به دلیل قرارداد وکالت منعقد شده میان شما، در نبود شما امورات مربوط به پرونده ی شما را انجام دهد. برخی از جلسات ممکن است نیازمند حضور شما نیز باشند اما به طور کلی، حتی اگر در شهر دیگری سکونت داشته باشید، وکیل شما می تواند پرونده ی شما را جلو ببرد.

در واقع این وظیفه ی وکیل شماست که در صورت حضور یا عدم حضور شما، مراتب را پیگیری کرده و شما را در جریان کامل پرونده قرار دهد. این مسئله که ساکن شهر دیگری باشید و بخواهید پرونده طلاق خود را پیگیری نمایید، نمی تواند برای شما دردسر ساز باشد. چرا که وکلای آنلاین کار را برای شما راحت تر می کنند. در هر شهری که باشید، می توانید به راحتی وارد سایت وکیل تلفنی شوید و از خدمات مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری استفاده کرده و یک وکیل کاربلد برای پیروزی در پرونده طلاق خود انتخاب کنید.

وکلای آنلاین قابل اعتماد هستند؟

تمامی وکلا از یک وکیل پولدار گرفته تا یک وکیل کم سابقه، موظف هستند تا به امور مهم شغلی و اخلاقی پایبند باشند. هنگامی که شما به یک وکیل، وکالت میدهید تا پرونده ی شما را به پیش برده و آن را به اتمام برساند، در واقع به وکیل خود اعتماد کرده اید. وکیل طلاق آنلاین نیز یک وکیل است و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند به خوبی از پس وظیفه ای که به او محول کرده اید، بر بیاید. شما دیگر نیاز ندارید برای دریافت یک مشاوره حقوقی، هفته ها و یا ماه ها صبر کنید.

شما می توانید در کمتر از 24 ساعت مشاوره رایگان با وکیل خود داشته باشید و پس از اطمینان از صحت کار وکیل خود، وکالت پرونده ی خود را به او سپرده و دیگر نگران چیزی نباشید. یک وکیل حرفه ای، از دانش و مهارت و تسلط روی کار خود برخوردار است و شما می توانید به راحتی به او اعتماد کنید. وکیل با تجربه ی شما، به درستی شما را راهنمایی کرده و تمام توان خود را به کار گرفته تا ضمن حفظ اعتماد شما، به پیروزی در پرونده دست پیدا کند. تمامی این خدمات در موسسه حقوقی وکیل تلفنی در دسترس شما قرار دارند. شما می توانید مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته از این موسسه دریافت کرده و وکیل طلاق آنلاین خود را همین امروز انتخاب کنید.

تعرفه وکلای آنلاین کمتر از دیگر وکلا نیست؟

وکلا در ازای خدماتی که برای شما انجام می دهند، از تنظیم شکایت، پیگیری پرونده، حضور در دادگاه به جای شما و... مبلغی تحت عنوان حق الوکاله را از شما دریافت خواهند کرد. این مبلغ باید بین شما و وکیل طلاق آنلاین شما توافق شده باشد. وکیل شما باید در ابتدای امر، شما را از تمام هزینه های پیش رو مطلع سازد. پس از این که شما به وکیل خود، وکالت مربوط به پیگیری پرونده ی طلاق را سپردید، وکیل طلاق آنلاین شما کار خود را شروع خواهد کرد.

دستمزد یا همان حق الوکاله بر اساس یک آیین نامه تنظیم می شود و هر وکیلی که مشغول به وکالت است، باید از این آیین نامه پیروی کند. البته ممکن است هزینه های دیگری وجود داشته باشد که وکیل طلاق آنلاین شما به شما خواهد گفت. بنابراین، تفاوتی میان حق الوکاله وکیل آنلاین و وکیل عادی وجود ندارد. چرا که هر دو یک کار انجام می دهند. تنها تفاوت در این است که شما برای مشاوره و اعطای وکالت به وکیل طلاق آنلاین خود، نیاز به حضور در دفتر وکیل ندارید و می توانید به صورت مجازی این کار را انجام دهید. که البته خود این مسئله باعث می شود شما هزینه ای بابت رفت و آمد به دفتر وکیل پرداخت نکرده و در صف های انتظار طولانی برای ملاقات با وکیل نخواهد بود.

مشاوره حقوقی طلاق با وکیل خانواده

پیروزی در پرونده طلاق به کمک وکیل آنلاین امکان پذیر است؟

همانطور که گفته شد، تفاوتی میان یک وکیل عادی که شما برای رفع مشکل پرونده ی خود به مراجعه می کنید با یک وکیل آنلاین وجود ندارد. وکیل آنلاین شما همان کاری را می کند که وکیل حضوری انجام می دهد. این وکیل طلاق آنلاین که شما انتخاب می کنید، درست مانند یک وکیل، با قوانین و وکالت در زمینه ی مسائل مربوط به طلاق کاملا آشنایی داشته و به بهترین نحو پیگیر پرونده ی شما خواهد بود. تمام تلاش وکیل شما جهت موفقیت و کسب پیروزی در پرونده ی پیش رو می باشد.

تفاوتی ندارد شما از نظر مکانی با وکیلی که آنلاین انتخاب کرده اید، فاصله داشته باشید. حتی ممکن است شما در ایران حضور نداشته و بخواهید وکیل آنلاین شما مواردی را برای شما پیگیری نماید. در هر صورت، وکیل به خوبی مراحل قانونی پرونده ی شما را طی کرده و شما را در جریان کار قرار می دهد. همچنین برای دادن گزارشی از مراحل، نیاز به حضور در دفتر کار او ندارید. وکیل آنلاین شما در وکیل تلفنی به صورت شبانه روز با شما در ارتباط خواهد بود.


سوالات متداول

نظرات

سحر نیک پور

سلام و عرض ادب، امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای مجازی، بسیاری از شغل هایی که در گذشته به صورت حضوری و فیزیکی مشغول فعالیت بودند، به دنیای مجازی پیوسته و جنبه ی آنلاین به خود گرفته اند. وکالت نیز این ماجرا جدا نیست. وکلا نیز امروزه می توانند به صورت آنلاین خدمات خود را ارائه دهند. وکیل طلاق آنلاین، شخصی است که شما وکالت پرونده ی طلاق خود را به او می سپارید و او موظف است مانند حالت عادی، شما را در جریان امور قرار داده و به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد و هر آنچه برای رسیدن به موفقیت در پرونده ی شما نیاز است را فراهم نماید. شما می توانید به صورت شبانه روزی از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره آنلاین با وکیل در موسسه وکیل تلفنی استفاده کنید.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ دنیای امروز ما به معنای واقعی کلمه تبدیل به یک دهکده جهانی گردیده است. انسانهای زیادی وجود دارند که تمام امور مهم زندگی خود مانند کارهای بانکی، امور تجاری، پزشکی ،تامین اجتماعی و ... را در دفتر کار خویش انجام داده و از طریق همین اتاق کوچک با دنیای بزرگ بیرون ارتباط برقرار می نمایند. مضاف اینکه به علت وجود عواملی چون شیوع بیماری های واگیر دار، آلودگی هوا ، ترافیک و امثالهم، تمایل به در خانه ماندن روز به روز افزایش پیدا کرده است . از سوی دیگر ،مساله طلاق و پیچیدگی های مربوط به آن باعث شده تا هرکسی نتواند به تمام مسائل مربوط به آن اشراف کامل داشته باشد . این که طلاق بائن باشد یا رجعی ، از سوی مرد باشد یا زن ، غیابی مطرح شود یا حضوری و انواع تقسیم بندی های مربوط به آن باعث شده تا طرفین دعوا ، امور مربوط به آن را به یک وکیل کارکشته بسپارند تا به نتیجه دلخواه خود برسند. وکیل طلاق باید یک شخص متخصص در این امر باشد تا پیچ و خم های کار را شناخته و بتواند در سریعترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب دست پیدا کند، بسیاری از وکلا در امور کیفری یا مباحث مربوط به زمین بسیار حرفه ای می باشند اما این امر دلیلی بر شناخت آنها از مساله طلاق ندارد ؛ لذا مطلوب هر کاربری این است که به موسسه ای مراجعه نماید که انواع مسائل حقوقی را دسته بندی کرده و هریک را به وکیل تخصصی خود بسپارد یعنی موسسه وکیل تفلنی.


علیرضا محمدی

سلام متاسفانه امروز دعاوی خانواده به خصوص پرونده های طلاق و مهریه و نفقه بسیار شایع شده و بی اطلاعی افراد از قوانین باعث پیچیدگی بیشتر این پرونده ها میشود. وجود یک مشاور و وکیل همراه و دلسوز میتواند هم جلوی بروز بسیاری مشکلات را بگیرد و هم میتواند راهگشا باشد جهت حل مشکلات موجود وکلا و مشاورین وکیل تلفنی بسیار متعهد و دلسوز و حرفه ای هستند و رضایت کامل بنده و خانواده ام راجلب نمودند


سهند مهدی پور

سلام وکیل طلاق آنلاین، شخصی است که شما وکالت پرونده ی طلاق خود را به او می سپارید و او موظف است مانند حالت عادی، شما را در جریان امور قرار داده و به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهد و هر آنچه برای رسیدن به موفقیت در پرونده ی شما نیاز است را فراهم نماید


فریبرز ذوالفقاری

با سلام تفاوتی میان یک وکیل عادی که شما برای رفع مشکل پرونده ی خود به مراجعه می کنید با یک وکیل آنلاین وجود ندارد. وکیل آنلاین شما همان کاری را می کند که وکیل حضوری انجام می دهد. این وکیل طلاق آنلاین که شما انتخاب می کنید، درست مانند یک وکیل، با قوانین و وکالت در زمینه ی مسائل مربوط به طلاق کاملا آشنایی داشته و به بهترین نحو پیگیر پرونده ی شما خواهد بود. تمام تلاش وکیل شما جهت موفقیت و کسب پیروزی در پرونده ی پیش رو می باشد. تفاوتی ندارد شما از نظر مکانی با وکیلی که آنلاین انتخاب کرده اید، فاصله داشته باشید. حتی ممکن است شما در ایران حضور نداشته و بخواهید وکیل آنلاین شما مواردی را برای شما پیگیری نماید


محمد

سلام با داشتن وکیل مجازی و استفاده از خدمات و مساوره های وی نیز شخص میتواند به اقامه دعوای بپردازد.وکلای موسسه از فیلترهای علمی مختلفی عبور کرده و دارای صلاحیت های لازمه می باشند


فریبرز ذوالفقاری

با سلام تفاوتی میان یک وکیل عادی که شما برای رفع مشکل پرونده ی خود به مراجعه می کنید با یک وکیل آنلاین وجود ندارد. وکیل آنلاین شما همان کاری را می کند که وکیل حضوری انجام می دهد. این وکیل طلاق آنلاین که شما انتخاب می کنید، درست مانند یک وکیل، با قوانین و وکالت در زمینه ی مسائل مربوط به طلاق کاملا آشنایی داشته و به بهترین نحو پیگیر پرونده ی شما خواهد بود. تمام تلاش وکیل شما جهت موفقیت و کسب پیروزی در پرونده ی پیش رو می باشد. تفاوتی ندارد شما از نظر مکانی با وکیلی که آنلاین انتخاب کرده اید، فاصله داشته باشید. حتی ممکن است شما در ایران حضور نداشته و بخواهید وکیل آنلاین شما مواردی را برای شما پیگیری نماید.


Mohamad sheykhi

واژه طلاق کلمه ای عربی است و به معنای گشودن گره و رها کردن است و در فقه بعنوان از بین بردن ازدواج با لفظ مخصوص می باشد. طلاق امروزه بعنوان یک ابزار برای خاتمه رابطه زناشویی میان زن و مرد شناخته می شود و یکی از مرسوم ترین دعاوی ای است که در دادگاه ها مطرح می شود. در قانون مدنی، موادی به این موضوع اختصاص داده شده است و بر اساس این قانون، ما چند نوع طلاق داریم. انواع و اقسام طلاق، عبارتند از: طلاق بائن، طلاق رجعی انواع طلاق بر اساس درخواست کننده طلاق هرچند طلاق، حق مرد می باشد، اما در شرایطی، زن هم می تواند از دادگاه تقاضای طلاق کند و یا هردوی زوجین می توانند با توافق به زندگی مشترکشان خاتمه دهند. لذا انواع و اقسام طلاق، بر اساس درخواست کننده طلاق به شرح زیر است : 1 طلاق از طرق مرد برای درخواست طلاق از طرف مرد ، باید تشریفاتی طی شود ، هرچند طلاق در گذشته به عنوان یکی از حقوق مرد محسوب می شد اما امروزه رعایت این تشریفات الزامی است که در ماده 1133 قانون مدنی نیز بر این نکته تاکید شده است : " مرد می تواند با رعایت شرایط مقرر در این قانون با مراجعه به دادگاه تقاضای طلاق همسرش را بنماید. " مرد برای این که همسرش را طلاق بدهد باید به دادگاه درخواست گواهی عدم امکان سازش بدهد و پس از آن درصورتی که به دادگاه ثابت کند که امکان ادامه زندگی مشترک برای او وجود ندارد ، این گواهی به او اعطا میشود در این فاصله او باید در جلسات داوری شرکت کرده و همه حق و حقوق زن من جمله مهریه ، نفقه نحله و از این قبیل را به او بپردازد. 2طلاق از طرف زن : طلاق از طرف زن به دو طریق ممکن است ، یکی این که وکالت در طلاق ، یا در اصطلاح عرفی ، حق طلاق داشته باشد و دیگری این که به استناد داشتن شرایط عسر و حرج یا شرایط دیگر ، از دادگاه حکم طلاق بگیرد که در زیر هر کدام از این شرایط توضیح داده شده است . طلاق با داشتن حق طلاق : مرد می تواند به همسر خود وکالت بدهد که از او طلاق بگیرد ، هر چند داشتن این وکالت به این معنی نیست که زن هر زمان که بخواهد می تواند از شوهرش طلاق بگیرد ، بلکه باید همچنان تشریفات طلاق را طی کند. طلاق با داشتن عسر و حرج یا شرایط دیگر : در قانون پیش بینی شده است که زن می تواند در شرایطی از دادگاه بخواهد تا حکم طلاق او را صادر کند . این شرایط عبات است از این که مرد نفقه اش را نپردازد ، شوهر بیش از چهار سال غایب باشد و این که موارد عسر و حرج وجود داشته باشد : " به وجود آمدن وضعیتی که ادامه زندگی را برای زوجه با مشقت همراه ساخته و تحمل آن مشکل باشد " 3طلاق توافقی : در این نوع طلاق طرفین باهم توافق می کنند که از هم جدا شوند و به زندگی مشترک خود خاتمه بدهند ؛ با این حال طرفین باید تشریفاتی را طی کنند و پس از آن می بایست از دادگاه ، تقاضای صدور گواهی عدم امکان سازش کنند .


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.