مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

مشاوره تلفنی با وکیل خانواده

وکیل متبحر در حوزه خانواده چه ویژگی هایی دارد؟

بسیار دیده می شود که زوجین پس از ازدواج به دلایل مختلف دچار مشکل و تنش می شوند. سوالی که در این لحظه برای زوج و زوجه به وجود می آید این است که حالا باید چه کار کنم؟ چگونه با یک وکیل متخصص امور خانواده صحبت کنم و اصلا یک وکیل متبحر خانواده باید چه ویژگی هایی داشته باشد که بتواند مرا در رسیدن به هدف و حل مشکل یاری کند ؟ در پاسخ باید گفت که یک وکیل تخصصی خانواده علاوه بر اگاهی کامل از نحوه پیشبرد پرونده،  باید تسلط کامل بر قوانین مختلف حقوقی و جزایی و ثبتی مرتبط با موضوع داشته باشد. جدا از این موضوع یکی از ویژگی های بارز و مهم یک وکیل تخصصی خانواده این است که علم روانشناسی بلد باشد . یعنی زوجین پس از ازدواج زمانی به وکیل تخصصی خانواده مراجعه می کنند که پر از با تنش و نگرانی هستند پس وکیل تخصصی خانواده باید بتواند در وهله اول ذهن موکل را آرام کند و در آرامش کار را پیش ببرد و در تمام مسیر تا رسیدن به نتیجه مطلوب در کنار موکل باشد و وی را همراهی کند . البته باید توجه داشت که نباید امید واهی یا بی ثمر به موکل داد . در نتیجه جمیع این ویژگی ها باید در وکیل تخصصی خانواده موجود باشد تا نتیجه مطلوب حاصل شود . در همین راستا موسسه وکلای تلفنی با سابقه ای درخشان در این عرصه و با جلب رضایت مردم عزیز با در اختیار داشتن وکلای تخصصی و مجرب خانواده آماده خدمت رسانی 24 ساعته به هم میهنان داخل یا خارج از کشور می باشد .

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

 مشاوره تلفنی با وکیل خانواده چه مزایایی دارد؟

در زمان های مختلف  قبل یا بعد از ازدواج  و یا قبل و بعد از اقامه دعوا خانوادگی می توان با وکیل تخصصی خانواده مشاوره انجام داد. حال بسیاری از مردم سوال میکنند اصلا چرا باید با وکیل تخصصی خانواده مشاوره کرد ؟ اصلا مشاوره با وکیل تخصصی خانواده چه مزایایی دارد ؟ خیلی از مردم عزیز از حقوق خود و اینکه چگونه میتوان این حقوق را به اجرا گذاشت یا چگونه میتوان از حقوق خود دفاع کرد بی اطلاع هستند و اگر خود بدون آگاهی در این راستا اقدام کنند متاسفانه این احتمال وجود دارد که وقت، حق و مال خود را در این مسیر بیهوده از دست بدهند . یکی از مزیت های مشاوره با وکیل تخصصی خانواده این است که وی با تمام پیچ و خم های موجود در این مسیر آشنایی کامل دارد و می داند که باید چه تصمیمات مهمی را اتخاذ کند . یکی دیگر از مزیت های مشاوره تلفنی با وکیل تخصصی خانواده این است که با کمترین هزینه به بهترین نتیجه دلخواه خود خواهید رسید . زیرا در تورم اقتصادی موجود و مشغله های فراوان و ترافیک سنگین مشاوره با وکیل تلفنی خانواده میتواند بسیار کمک کننده باشد و شما با حضور در منزل خود یا محل کار خود یا .... می توانید راحت و بدون دردسر و با کمترین هزینه با یک وکیل تخصصی خانواده مشاوره حقوقی انجام دهید و به نتیجه دلخواه خود برسید . موسسه وکلای تلفنی با درک شرایط موجود و اهمیت موضوع با همکاری وکلای تخصصی و دوره دیده خانواده به صورت شبانه روزی و 24 ساعته حتی در ایام تعطیل آماده خدمت رسانی به هموطنان گرامی داخل یا خارج از کشور می باشد .

 

مشاوره حقوقی خانواده

یکی از موارد رایج در بحث خانواده نحوه تحقق و وصول مهریه و نفقه است. طبق قانون دقیقا از لحظه انعقاد عقد زن مالک مهریه می شود و می تواند هر نوع تصرفی که می خواهد در آن بنماید. با این تعریف مشخص می شود که زن حتی فردای روز عقد می تواند مهریه خود را مطالبه یا در اصطلاح به اجرا بگذارد. اما بسیاری از مردم بر این باورند که حتما باید زوجین از هم جدا شوند که زن بتواند مهریه خود را مطالبه و وصول کند که کاملا در اشتباه هستند . خیلی اوقات در اطرفیان خود می بینیم که اگر خانمی مهریه خود را به اجرا گذاشته می گوییم حتما دارد جدا می شود و طلاق می گیرد ! حال اگر زن قصد داشت مهریه خود را بگیرد باید چه کند ؟ از چه طریقی  اقدام کند ؟ اگر زن درخواست نفقه داشت باید چه اقداماتی را انجام دهد که نفقه وی پرداخت شود ؟ از کدام مرجع باید این تقاضا را داشته باشد ؟ از کدام طریق و به چه شکل اقدام کند که زود تر و سریع تر به نتیجه برسد  ؟ وکیل تخصصی خانواده با اشراف کامل به تمام این موضوعات و ابعاد مختلف آن می تواند بهترین پاسخ را در قبال این سوالات به شما ارائه دهد . کافی است با هماهنگی های لازم با موسسه وکلای تلفنی به بهترین وکلای تخصصی در حوزه خانواده وصل شوید و مشاوره حقوقی تلفنی خود را برقرار نمایید .

 

مشاوره حقوقی مهریه

 در چه زمینه هایی می توان با وکیل خانواده به صورت تلفنی مشورت کرد؟

یک وکیل تخصصی خانواده، وکیلی است که به تمام موارد مرتبط با خانواده تسلط کافی و لازم را داشته باشد و بتواند به موکل خود کمک کند . در این خصوص سوالاتی از جانب مردم عزیز مطرح میشود که در چه زمینه هایی میتوانیم با وکیل تخصصی خانواده صحبت کنیم یا اینکه سوال میشود مباحث مرتبط با حقوق خانواده چه مباحثی هستند ؟ حوزه حقوق خانواده یکی از حساس ترین و با اهمیت ترین مباحث حقوقی در کشور می باشد که در بر گیرنده موارد مختلفی همچون : نامزدی و ازدواج و چگونگی تعیین مهریه و چگونگی تحقق و وصول مهریه و نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت و جهیزیه و ازدواج مجدد و طلاق و نحوه طلاق و حضانت و .... می باشد . وکیل تخصصی خانواده نیز به تمامی این مباحث آگاهی و تسلط کافی را دارد و مردم عزیز کشورمان می توانند در تمامی این مباحث به صورت شبانه روزی با وکیل تخصصی مهریه مشاوره تلفنی داشته باشند . یکی دیگر از موارد پر کاربرد در حوزه خانواده بحث نفقه است . به موجب قانون در عقد دایم از لحظه انعقاد عقد نفقه زن بر عهده شوهر می باشد . حال اگر شوهر نفقه را پرداخت نکرد زن چطور می تواند نفقه خود را مطالبه کند ؟ آیا نیاز هست که زن ثابت کند که نفقه را دریافت نکرده است ؟ از کدام مرجع و به چه طریق درخواست مطالبه نفقه کند ؟ طبق قانون اگر میزان نفقه مورد ادعای زن تا 20 میلیون تومان باشد زن باید با تقدیم دادخواست به شورای حل اختلاف مطالبه نفقه نماید و اگر این میزان بالای 20 میلیون تومان باشد باید با تقدیم دادخواست به دادگاه خانواده مطالبه نفقه کند . دادگاه با توجه به محتویات پرونده و البته نحوه درخواست نفقه و مستندات در این خصوص تصمیم گیری می کند . بهترین تصمیم قبل از اقدام در این خصوص انجام یک مشاوره تلفنی با وکیل تخصصی خانواده است زیرا وی به تمام خصوصیات و پیچ و خم های این مسیر آگاهی دارد . با انجام یک مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل تخصصی خانواده می توانید از حقوق خود آگاه شوید و از اینکه چطور و از کدام مرجع و با چه مستنداتی باید اقامه دعوا کنید مطلع خواهید شد . کافی است با ثبت درخواست خود در موسسه وکلای تلفنی به بهترین وکلای تخصصی در حوزه خانواده وصل شوید .

مشاوره حقوقی نفقه

آیا مشاوره تلفنی با وکیل خانواده قابل اعتماد است؟

یکی از نگرانی های به جا و درست مردم این است که آیا مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل تخصصی خانواده قابل اعتماد است ؟ باید گفت در ابتدا باید به نحوه آشنایی و ارتباط با آن وکیل توجه کرد . اینکه چگونه و از چه طریقی قرار است این ارتباط تلفنی و مشاوره برقرار شود . توجه به این مسیر ما را در رسیدن به این پاسخ بسیار کمک میکند . موسسه وکلای تلفنی با فیلترها و سلسله مراتب علمی و شخصیتی و اخلاقی با وکلای تخصصی خانواده شروع به همکاری می کند و همینطور خود با پرورش وکیل تخصصی خانواده این امر مهم و تاثیر گذار را انجام می دهد که به لطف خداوند متعال سابقه ای درخشان در این عرصه داشته و موفق به جلب رضایت عمومی هموطنان گرامی شده است. موضوع دیگری که می تواند بیانگر تسلط و جلب اعتماد باشد نحوه صحبت و تسلط شخص وکیل تخصصی خانواده بر مباحث است . باید به این نکته توجه داشت که وکلای تخصصی خانواده با تحصیلات تکمیلی حقوقی از دانش حقوقی لازم و کافی برخوردار بوده و در این عرصه تخصص لازم را کسب کرده اند . لذا یک وکیل تخصصی خانواده به تمامی موضوعات خاص این حوزه تسلط دارد و می تواند با دانش و تجربه خود و با کمترین هزینه ممکن و بدون تردد و رفت و آمد و صرفا با انجام یک مشاوره تلفنی به بهترین شکل ممکن سوالات و ابهامات شما را پاسخگو باشد .

مشاوه حقوقی قبل از ازدواج

برای دریافت مشاوره تلفنی با وکیل خانواده مطمئن با کجا تماس بگیرم؟

در دوران نامزدی یا بعد از ازدواج ممکن است زوجین به دلایل مختلف دچار مشکلات متعدد شوند از جمله : درگیری های بین زوجین یا وصول مهریه و نفقه و جهیزیه یا الزام به تمکین یا طلاق یا حضانت و ... . در این لحظات شخصی که می تواند کمک شایانی به زوجین کند یک وکیل تخصصی خانواده است که با ابعاد مختلف این موضوعات آشنایی کامل دارد . حال سوال این است که چگونه می توان با یک وکیل تخصصی مهریه مشاوره تلفنی برقرار کرد ؟ به چه طریق باید این امر میسر شود ؟ آیا وکیل مربوطه مطمئن و قابل اعتماد است ؟ در این راستا موسسه وکلای تلفنی مفتخر است خدمت مردم عزیز عرض کند که با در اختیار داشتن وکلای مجرب و دوره دیده و تخصصی خانواده به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی در تمامی موضوعات خانوادگی به هم میهنان داخل یا خارج از کشور می باشد . برای ارتباط با موسسه وکلای تلفنی و متعاقب آن انجام مشاوره تلفنی با وکیل تخصصی خانواده هموطنان گرامی میتوانید از طریق شماره تماس های 09212242670یا با رزرو مشاوره تلفنی از طریق سایت https://vakiltel.org اقدام نمایید. بعد از ثبت درخواست در کوتاه ترین زمان ممکن وکیل تخصصی در حوزه خانواده با شما تماس گرفته و مشاوره به صورت کامل انجام خواهد شد .

 

ارتباط از طریق واتس اپ

اهمیت مشاوره تلفنی با وکیل خانواده قبل و بعد از ازدواج 

در قدیم این موضوع باب بود که حتما باید بعد از ازدواج مشکلی بین زن و مرد به وجود بیاید تا با وکیل تخصصی خانواده مشورت کنند یا پرونده خود را به وی بسپارند غافل از این موضوع که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و ایده آل این است که قبل از ازدواج با انجام یک  مشاوره خوب با وکیل متخصص خانواده از تمام ابعاد و آثار ازدواج آگاه شد و همینطور از شروط ضمن عقد ازدواج و نحوه تعیین مهریه و اشتغال و حق طلاق و ... .  خوشبختانه در عصر حاضر مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل تخصصی خانواده در حال جا افتادن است و این فرهنگ سازی بین مردم در حال انجام است ولی نکته ای که کماکان بسیاری از مردم نسبت به آن بی توجه هستند موضوع مشاوره با وکیل تخصصی مهریه قبل از ازدواج است . این موضوع باید عمیقا بین مردم فرهنگ سازی شود . با انجام یک مشاوره تلفنی با وکیل حاذق و مجرب خانواده قبل از ازدواج مردم میتوانند از تمام شرایط و آثار و تبعات ازدواج و شروط آن با خبر باشند و با آگاهی نسبت به یکی از مهم ترین اقدامات زندگی خود تصمیم گیری کنند . چه بسا اگر این مشاوره با وکیل تخصصی خانواده قبل از ازدواج همواره انجام میشد اکنون شاهد این حجم از اختلافات و درگیری های خانوادگی و متعاقب آن طلاق نبودیم . یک وکیل تخصصی میتواند در این زمان با علم حقوقی و روانشناسی که دارد موکل را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند که مبادا تصمیم نادرست و اشتباهی بگیرد یا ندانسته بر موضوعی که به ضررش است توافق کند و در آینده دچار مشکلات و چالش های عجیبی شود . انجام مشاوره با وکیل تخصصی خانواده بعد از ازدواج و به وجود آمدن مشکلات نیز امری بسیار مهم و حایز اهمیت است . در این زمان طبیعتا مرد یا زن اعصاب و روان بسیار آشفته ای دارد و احتمالا روزهای پر تنشی را سپری کرده است . در این لحظه بهترین تصمیم این است که با یک وکیل تخصصی خانواده مشاوره برقرار شود تا این وکیل ضمن آرام کردن ذهن شخص با توجه به علم حقوقی خود اقدامات لازم را جهت احقاق حقوق موکل انجام دهد . شاید یک خانم که قصد ادامه زندگی نیز دارد به وکیل مراجعه کند برای وصول مهریه . در این لحظه وکیل باید با توجه به خواست و اراده زن اقدام کند و ضمن حفظ زندگی زناشویی زوجه مهریه وی را در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل وصول کند . اگر بدون آگاهی در این خصوص اقدامی صورت گیرد به اصطلاح دست شما برای طرف مقابل رو شده است و قطعا طرف مقابل هر اقدامی که بتواند انجام می دهد تا شما به خواسته خود نرسید که نمونه بارز آن زمانی است که زن قصد مطالبه مهریه را دارد اما چون آگاهی لازم را در این خصوص ندارد اشتباه عمل می کند و شوهر نیز متوجه موضوع و خواسته همسر خود شده و سریعا اقدام به خالی کردن حساب بانکی خود یا انتقال اموال خود می کند و شاید دیگر نتوانید آنطور که باید و به صورت کامل به حقوق خود برسید و در ادامه با چالش های فراوانی رو به رو خواهید شد. لذا انجام یک مشاوره حقوقی تلفنی قبل از هر اقدامی با وکیل تخصصی خانواده می تواند شما را در رسیدن به هدف خود به نحو صحیح بسیار کمک کند .

 

مشاوره حقوقی طلاق

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با کیفیت عالی و با صرف کمترین هزینه (در مقایسه با سایر مراکز مشاوره حقوقی در سطح کشور ) و یا مشاوره حقوقی انلاین رایگان با وکیل خانواده می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه وکلای تلفنی به شماره 09212242670 تماس گرفته و در کمتر از 5 دقیقه پس از تماس با موسسه و واریز وجه با یکی از بهترین و مجرب ترین وکلای خانواده مشورت نمایید.

اهمیت مشاوره با وکیل خانواده در خصوص حضانت فرزند مشترک

 زمانی که زوجین به مشکل میخورند یکی از حساس ترین و مهمترین مسائل بحث حضانت فرزند مشترک است . اصولا در این مواقع هر یک از زوجین تمایل دارند که فرزند مشترک نزد وی باشد.در این لحظه بهترین تصمیم و اقدام انجام یک مشاوره با وکیل تخصصی خانواده است . طبق قانون بحث حضانت در 2 زمان مطرح می شود . الف در صورت فوت یکی از ابوین ( پدر یا مادر ) حضانت طفل با آنکه زنده است خواهد بود هر چند متوفی پدر طفل باشد و برای او قیم تعیین کرده باشد . به زبان ساده و عامیانه یعنی هر زمان که هر کدام از پدر یا مادر فوت کردند و فرزند مشترکی نیز داشتند حضانت آن فرزند با آن شخصی است که زنده است . پس اگر پدر طفل فوت کند حضانت طفل مطلقا با مادر است حتی اگر جد پدری طفل زنده باشد . ب در صورتی که به علت طلاق یا به هر علت دیگری ( مثل قهر ) پدر و مادر طفل در یک منزل سکونت نداشته باشند هر یک از پدر یا مادر که طفل تحت حضانت وی نیست حق ملاقات طفل را دارد . تعیین زمان و مکان ملاقات و سایر جزییات مربوطه با توافق پدر و مادر است و اگر نتوانستند توافق کنند دادگاه تعیین می کند . با کمی دقت و تامل می بینیم که بحث حضانت اطفال تا چه اندازه اهمیت دارد به نحوی که قانونگذار بخشی از قانون مدنی را به اطفال و حضانت آن ها اختصاص داده است . دادگاه نیز این اهمیت را درک نموده و در این شرایط  با توجه به نحوه رفتار پدر و مادر و مستندات ارائه شده و محتویات پرونده تصمیمی را می گیرد که به نفع و مصلحت طفل باشد .  یک وکیل تخصصی خانواده به تمامی این پیچ و خم ها و موانع این مسیر آگاه است و با علم و تخصصی که در این موضوع دارد می تواند در سخت ترین شرایط بهترین تصمیمات را بگیرد و موکل خود را از نا آرامی و استرس و نگرانی رهایی بخشد . در این لحظه است که وکیل تخصصی خانواده با علم حقوقی و البته روانشناسی خود ضمن حفظ منفعت موکل مصلحت طفل را نیز رعایت می کند و تا حصول نتیجه مطلوب همواره در کنار موکل خود است تا با ارائه مشاوره های مثمر ثمر از حقوق وی دفاع کند . آینده کودک و نحوه تربیت و اخلاق کودک نیز مزید بر علت شده است که حتما در این موارد با وکیل تخصصی خانواده مشورت گردد . موسسه وکلای تلفنی با سابقه ی ممتاز و قابل قبول خود در این عرصه و با در اختیار داشتن وکلای تخصصی و دوره دیده خانواده آماده خدمت رسانی به تمامی هموطنان عزیز داخل یا خارج از کشور در تمامی ساعات شبانه روز حتی در ایام تعطیل است .

 

مشاوره حضانت

 موفقیت در دعاوی خانواده با مشاوره تلفنی با وکیل خانواده 

مشکلات حقوقی در طول تاریخ همواره برای مردم وجود داشته است . یکی از مهمترین و حساس ترین این مشکلات دعاوی خانوادگی از قبیل مهریه و نفقه و جهیزیه و تمکین و ازدواج مجدد و طلاق و حضانت و ... است . در این لحظات بهترین تصمیم مراجعه به وکیل است . متاسفانه در حال حاضر به دلیل معضلات و مشکلات اقتصادی و تورم سنگین حاکم بر جامعه این امکان چندان فراهم نیست . البته وجود مشغله های فراوان و ترافیک سنگین برای رفت و آمد و همچنین شاید وجود سایر مشکلات این اجازه را ندهد که بتوان به صورت حضوری با وکیل تخصصی خانواده مشاوره انجام داد . موسسه وکلای تلفنی با درک شرایط موجود و به منظور حفظ حقوق مردم با در اختیار داشتن وکلای کاملا مجرب و متخصص در تمام امور از جمله امور خانوادگی آماده خدمت رسانی به صورت شبانه روزی با کمترین هزینه به مردم است . مردم عزیز می توانند در صورتی که در منزل یا محل اشتغال خود یا داخل خودرو یا در سفر هستند به صورت تلفنی با وکیل متخصص در این حوزه به صورت شبانه روزی مشاوره را برقرار کنند . در این صورت وکیل متخصص با توجه به محتویات هر پرونده و تشخیص خواسته فرد و با شنیدن دقیق صحبت های شخص تماس گیرنده در جریان موضوع و پرونده قرار گرفته و با ارائه بهترین راهکارها سعی در پیشبرد پرونده و در نتیجه رسیدن به نتیجه مطلوب و دلخواه شخص دارد . این مشاوره تلفنی می تواند در تمام مراحل دعوا و دادگاه باشد . از همان ابتدا با تقدیم اظهارنامه یا دادخواست دعوا را آغاز کند یا دفاع کند تا مرحله جلسه دادرسی و صدور حکم و تجدیدنظر خواهی و یا فرجام خواهی و  در نهایت اجرای حکم . باید توجه داشت که نحوه رفتار و صحبت های طرفین در دادخواست ها و لوایح و همینطور به صورت حضوری در جلسه دادرسی اقرار محسوب می شود و قاضی دادگاه با توجه به همین موضوعات رای صادر می کند . در نتیجه ممکن است به دلیل بی اطلاعی از قانون و عدم آگاهی یا حتی در حالت عصبانیت صحبتی انجام شود که در نهایت حق مسلم شما از بین برود . لذا توصیه می شود برای احقاق حقوق خود و همینطور دفاع از حقوق خود حتما با  وکیل تخصصی خانواده مشاوره داشته باشید . این مراحل با مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل تخصصی خانواده با کمترین هزینه ممکن میسر خواهد بود .

در چه ساعت از شبانه روز می توانم با وکیل خانواده مشاوره تلفنی داشته باشم؟

ممکن است درگیری ها و مشکلات خانوادگی در ساعات غیر اداری یا غیر معمول و نا متعارف  به اوج خود برسد و افراد خانواده ( زوجین یا اولاد آن ها و ... ) نیاز به مشاوره با وکیل تخصصی خانواده داشته باشند در این لحظه چه باید کرد ؟ لحظات بسیار پر التهاب و استرس آور که شخص تاب تحمل آن را ندارد و نیاز به همفکری و مشاوره با  یک وکیل متخصص به امور خانواده دارد را که هم مسلط به قوانین موضوعه باشد و هم بتواند یک روانشناس خوب باشد و بعد از شنیدن کامل صحبت های شخص بتواند با درک شرایط فعلی ضمن آرامش بخشیدن به وی بهترین راه حل را ارائه دهد . موسسه وکلای تلفنی با سابقه ای درخشان و با جلب رضایت عمومی مردم و با در اختیار داشتن وکلای مجرب و متخصص خانواده با کمترین هزینه ممکن آماده خدمت رسانی به تمام هم میهنان عزیز در سراسر کشور و حتی خارج از کشور به صورت 24 ساعته و شبانه روزی حتی در ایام تعطیل است . نحوه ارتباط با موسسه وکلای تلفنی و متعاقب آن انجام مشاوره با وکیل تخصصی خانواده از طرق مختلف امکان پذیر است . الف از طریق تماس با شماره ثابت موسسه وکلای تلفنی : 02147625900ب از طریق تماس تلفنی  با شماره همراه اداری موسسه وکلای تلفنی : 09212242670 ج از طریق سایت موسسه وکلای تلفنی و رزرو مشاوره با وکیل تخصصی خانواده به آدرس : https://vakiltel.org .

 در مشاوره تلفنی با وکیل خانواده چگونه مدارکم را برای وکیل ارسال کنم؟

بعد از تصمیم شخص برای انجام مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل متخصص خانواده و متعاقب آن انجام مشاوره گاه پیش می آید که نیاز به بررسی برخی مدارک و محتویات پرونده است . سوالی که برای کاربران به وجود می آید این است که در این لحظه چطور باید این مدارک را به رویت وکیل متخصص خانواده رساند ؟ چق مقدار زمان می برد تا این مدارک به دست وکیل برسد و آن ها را بررسی و مطالعه کند و مجددا مشاوره برقرار شود ؟ در این شرایط با ثبت درخواست خود و طی انجام هماهنگی های لازم با کارشناس و پشتیبان موسسه وکلای تلفنی اسناد و مدارک از طریق واتی اپ  به ایشان ارسال می شود و پشتیبان سایت موسسه وکلای تلفنی اسناد و مدارک مذکور را بلا فاصله در اختیار وکیل تخصصی خانواده قرار می دهد تا در کمترین زمان ممکن بررسی های لازم و مطالعات بر روی مستندات و مدارک انجام شود .  بعد از بررسی کامل و با دقت این اسناد و مدارک وکیل متخصص خانواده مجددا با کاربر تماس برقرار کرده و در خصوص محتویات پرونده و نتیجه بررسی های خود  راهکار مناسب را ارائه خواهد کرد  و بهترین تصمیم در این خصوص اتخاذ می شود . باید توجه داشت که این مسیر در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن انجام خواهد گرفت.

مشاوره حقوقی طلاق توافقی

 برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل متخصص خانواده چه باید کرد؟

همانطور که عرض شد ممکن است اشخاص قبل از ازدواج یا بعد از ازدواج  و  یا قبل از طرح دعوا و یا بعد از طرح دعوا قصد انجام مشاوره حقوقی با وکیل متخصص خانواده را داشته باشند . سوال مهم این است که چطور و چگونه باید با وکیل خانواده مشاوره برقرار کرد ؟ آیا فقط می توان در زمان های اداری با وکیل تخصصی خانواده مشاوره حقوقی  تلفنی داشت ؟ در تمام ایام حتی در روز های تعطیل به صورت شبانه روزی و 24 ساعته می توان از طرق مختلفی که موسسه وکلای تلفنی پیش بینی و فراهم کرده است و با ثبت درخواست و انجام هماهنگی های لازم با کارشناس و پشتیبان سایت موسسه وکلای تلفنی امکان مشاوره با وکیل تخصصی خانواده را فراهم نمود . از جمله این روش ها تماس با شماره02147625900 یا ارسال پیامک  و تماس و ارسال پیام در واتس اپ با شماره  09212242670است . بعد از تکمیل و ثبت درخواست و هماهنگی در کمتر از 5 دقیقه وکیل متخصص خانواده با شخص کاربر تماس خواهد گرفت . در این لحظه وکیل خانواده با شنیدن کامل صحبت های کاربر و تشخیص خواسته وی به دنبال بهترین راه حل قانونی برای پیشبرد اهداف کاربر خواهد بود .

آیا امکان واسپاری پرونده به وکیل خانواده پس از مشاوره تلفنی وجود دارد؟

بعد از تصمیم شخص برای برقرای مشاوره حقوقی با وکیل تخصصی خانواده و تکمیل و ثبت درخواست خود و انجام هماهنگی های لازم موضوع از طریق پشتیبان و کارشناس موسسه وکلای تلفنی به وکیل تخصصی خانواده ارجاع داده می شود . در کمترین زمان ممکن و در کمتر از 5 دقیقه وکیل خانواده با کاربر تماس برقرار می کند . در این لحظه با انجام مشاوره کامل و شنیدن تمامی صحبت های کاربر راه حل های موثر و قانونی برای پیشبرد اهداف و پرونده موکل اتخاذ خواهد شد . سوالی که خیلی از کاربران در این خصوص دارند این است که آیا امکان واسپاری پرونده و انجام امورات قضایی و قانونی و اداری به وکیل خانواده پس از مشاوره تلفنی وجود دارد ؟ آیا می توان در این خصوص قرارداد وکالت را با وکیل تخصصی خانواده منعقد کرد ؟ با مساعدت و همراهی مدیریت محترم موسسه وکلای تلفنی این امر نیز برای هم میهنان عزیز میسر خواهد بود . در این لحظه پس از دریافت مشاوره حقوقی در صورت نیاز و تمایل کاربر برای پیگیری امور خود توسط وکیل، جلسه ای حضوری فیکس شده که طی این جلسه پس از بررسی دقیقتر مسئله حق الوکاله با توافق وکیل و موکل تعیین می گردد. پس از انعقاد قرارداد کلیه امور توافق شده توسط وکیل متخصص بررسی بهترین تصمیم را که به نفع و مصلحت موکل باشد می گیرد و امورات اجرایی و نگارشی و قضایی پرونده را نیز به عهده گرفته و تا حصول نتیجه مطلوب همواره در کنار موکل خود خواهد بود . باید توجه داشت که وکلای تخصصی خانواده موسسه وکلای تلفنی وکلای پایه یک دادگستری بوده و تحصیلات حقوقی و تکمیلی و تخصصی را در این حوزه دارا می باشند و البته با عبور از فیلتر های علمی و اخلاقی و شخصیتی به همکاری با موسسه وکلای تلفنی و ارائه خدمت به هم میهنان گرامی در آمده اند .

مشاوره حقوقی با وکیل تخصصی خانواده

آیا امکان دریافت مشاوره تلفنی با وکیل خانواده برای ایرانیان مقیم خارج از کشور وجود دارد؟

با گسترش ارتباطات میان کشورهای دنیا طبیعتا رفت و آمد مردم به سایر کشورها نیز توسعه یافته است . بسیار شاهد این موضوع هستیم که هم وطنان عزیزمان برای سکونت موقت یا مهاجرت یا سفر تفریحی یا ماموریت شغلی و یا ادامه تحصیل به خارج از کشور می روند . این امکان نیز وجود دارد که هر لحظه از شبانه روز به مشکلات خانوادگی و متعاقب آن درگیری های مربوط به آن دچار شوند . در این لحظه چه باید کرد ؟ چطور این شخص که خارج از کشور است می تواند با یک وکیل ایرانی و متخصص در امور خانواده به سرعت ارتباط و مشاوره بگیرد ؟ چطور می تواند با یک وکیل متخصص مورد اعتماد ارتباط برقرار کند ؟ موسسه وکلای تلفنی با سابقه ای درخشان و ممتاز در این عرصه و با جلب رضایت عمومی مردم و با در اختیار داشتن وکلای متبحر و متخصص خانواده به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده خدمت رسانی به تمامی هموطنان گرامی در سراسر جهان می باشد . در این برای ارتباط با وکیل خانواده موسسه وکلای تلفنی راه های متنوعی را پیش بینی کرده است . هماهنگی طی انجام تماس با شماره های ثابت و همراه موسسه وکلای تلفنی و یا ثبت درخواست و هماهنگی به صورت چت در فضای مجازی و یا رزرو و ثبت درخواست از طریق سایت موسسه وکلای تلفنی .

 

مشاوره حقوقی ازدواج سفید 
مشاوره حقوقی اجرت المثل 
مشاوره حقوقی تعیین اصولی مهریه 
مشاوره حقوقی ابراء مهریه 
مشاوره حقوقی فرزند خواندگی 
مشاوره حقوقی تغییر جنسیت 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.