شیوه طلاق از شوهر روانی

شیوه طلاق از شوهر روانی

شیوه طلاق از شوهر روانی

آیا روانی بودن شوهر دلیل محکمه پسندی برای طلاق است؟

بیماری روانی زوج باعث اختلالاتی در زندگی زناشویی خواهد شد و به نحوی ادامه زندگی مشترک را سخت خواهد کرد. هر زمانی که زن دچار عسر و حرج شود می تواند از همسر خود جدا شود. طلاق از شوهر روانی از لحاظ حقوقی کار بسیار سختی نیست و در صورتی که شوهر روانی باشد زن میتواند دادخواست طلاق به دادگاه ارائه دهد.

بر طبق بند ۵ ماده ۱۱۲۰ قانون مدنی :

” ابتلا زوج به بیماری های صعب‌العلاج روانی یا هر عارضه صعب‌العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید از موجبات عسر و حرج زوجه بوده و به تشخیص دادگاه رسیدگی کننده و اثبات عسر و حرج، دادگاه زوج را اجبار به طلاق می‌کند و در صورتی که اجبار میسر نشود به دستور دادگاه طلاق ثبت می‌شود".

 

هزینه مشاوره حقوقی

برای اثبات روانی بودن شوهر چه باید کرد؟

باید مدارک و مستنداتی همچون سوابق پزشکی بیمار به دادگاه ارائه شود. دلایل دیگری مانند اقرار شوهر، شهادت شهود، نظر پزشکی قانونی به اثبات روانی بودن شوهر کمک خواهد کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلاق از شوهر روانی و آشنایی با ادله لازم برای اثبات روان بودن شوهر با وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی تلفنی انجام دهید. همچنین این امکان در موسسه حقوقی وکلای تلفنی فراهم شده است تا کاربران بتواند به صورت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با بهترین وکلا در مورد طلاق از شوهر روانی به گفت و گو بپردازند.

مراحل طلاق از شوهر روانی چگونه است؟

زن دادخواست طلاق از شوهر روانی به همراه مستندات روانی بودن شوهر را در دفتر خدمات قضایی به ثبت خواهد رساند. پرونده در دادگاه به یکی از شعبه ها ارجاع و مراحل دادرسی آغاز خواهد شد. مستندات در دادگاه بررسی خواهد شد و شوهر برای انجام آزمایشات به پزشکی قانونی فرستاده خواهد شد.

اگر روانی بودن شوهر به اثبات برسد دادگاه شوهر را موظف خواهد کرد که زن را طلاق دهد. در هنگام طلاق تست بارداری نیز از زوجه گرفته خواهد شد. بعد از صدور رای عدم سازش توسط دادگاه، صیغه طلاق در دفتر ثبت طلاق جاری و زن و شوهر از همدیگر جدا خواهند شد.

 

شوهر روانی و طلاق از او

حق الوکاله وکیل برای طلاق از شوهر روانی

حق الوکاله وکیل برای طلاق از شوهر روانی بر اساس تعرفه هایی است که سالانه تعیین می شود. اما بیشتر اوقات حق الوکاله طبق توافقی است که میان وکیل و موکل تعیین می شود. معمولا تعرفه ای که وکلا برای انجام وکالت به موکل اعلام می کنند با یکدیگر متفاوت است.

وکلای که تجربه زیادی دارند پا را از تعرفه ها آنطرف تر می گذارند و مبلغ بیشتری از موکل می گیرند. وکلایی هم که در صدد کسب شهرت و نام هستند بنا بر دلایل متعدد دوست دارند پرونده های بیشتری قبول کنند به همین دلیل پایین تر از تعرفه نرخ می دهند.

اما بهترین وکیل طلاق از شوهر روانی که دارای دانش و تجربه است براساس شرایط پرونده و منصفانه به موکل حق الوکاله اعلام می کند. در برخی از پرونده ها تمامی شرایط برای گرفتن طلاق موجود است به همین دلیل وکیل حق الوکاله کمتری دریافت می کند. اما در برخی از پرونده ها وکیل باید تلاش بیشتری کند تا خواسته را به نتیجه برساند به همین دلیل گرفتن حق الوکاله بیشتر دور از ذهن نیست.

به افرادی که دنبال گرفتن وکیل برای موضوع طلاق از شوهر روانی هستند پیشنهاد می شود قبل از هر کاری با یک وکیل متخصص در موسسه حقوقی وکلای تلفنی مشاوره حقوقی انجام دهند. مشاوره به آنها کمک خواهد کرد که تصمیم بهتری در مورد گرفتن وکیل و دنبال کردن پرونده بگیرند.

 

مراحل طلاق از شوهر روانی

حضانت فرزند پس از طلاق در صورت روانی بودن شوهر

بعد از جدا شدن والدین از یکدیگر، بحث حضانت فرزند مطرح می شود. بر اساس قانون، حضانت فرزند با هر جنسیتی تا سن 7 سالگی با مادر و از سن 7 سالگی تا سن بلوغ با پدر است. سن بلوغ برای دختر 9 سال و برای پسر 15 سال است بعد از سن بلوغ، فرزند تصمیم می گیرد با کدامیک از والدین زندگی کند.

حضانت یعنی اینکه حفاظت از جسم و جان فرزند بر عهده گرفته شود. اگر کسی که حضانت فرزند را بر عهده می گیرد شرایط و توانایی آن را نداشته باشد دادگاه حضانت را به او نخواهد داد.

بعد از طلاق از شوهر روانی حضانت فرزند با تصمیم دادگاه انجام خواهد شد. اگر دادگاه تشخیص دهد که زندگی کردن با مرد برای فرزند خطرناک است حضانت فرزند را به مادر خواهد داد.

هر کدام از والدین در صورت داشتن یکی از موارد زیر حق حضانت را از دست خواهند داد.

اعتیاد زیان‌آور به الکل، مواد مخدر، قمار

اشتهار به فساد اخلاقی و فحشا

ابتلا به بیماری روانی به تشخیص پزشکی قانونی

سوءاستفاده از طفل یا اجبار او به ورود به مشاغل ضد اخلاقی مانند فساد، فحشا، تکدی‌گری، قاچاق

تکرار ضرب و جرح خارج از حد متعارف

 

ارتباط در واتس اپ

وضعیت مهریه در طلاق از شوهر روانی

مهریه حق زن است و بر اساس قانون می تواند هر نوع تصرفی را در آن داشته باشد. در هنگام عقد مرد تعهد می نماید که مال مشخصی را به عنوان مهریه به زوجه پرداخت کند. بر اساس همین تعهد در هر لحظه زن می تواند مهریه را مطالبه کند.

در هر شرایطی به غیر از فسخ نکاح، مهریه پابرجاست و باید توسط زوج به زوجه پرداخت شود. حتی اگر زن بنابر دلایلی در زندان هم باشد می تواند مهریه خود را مطالبه کند.

در هنگام طلاق از شوهر روانی، مهریه به قوت خود باقی است. زن می تواند مهریه خود را مطالبه کند و در صورتی که مرد از پرداخت آن امتناع کند از اموال او پرداخت خواهد شد.

 

مشاوره حقوقی طلاق به علت فساد اخلاقی 
نگارش دادخواست طلاق از جانب زوجه 
نگارش دادخواست سلب حضانت 
نگارش دادخواست طلاق 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

کامران

ببخشید چرا فقط در مورد زوج نوشتین همسر بنده یک روانی وپارانوئیده وواقعا کارایی میکنه که مشخصه سادیسم داره اونوقت فقط مینویسید زوج اتفا زوجه هم زیاد داریم که دیوانه وروانی هستن


احمد جوکاری

سلام و احترام بنده به تازگی افتخار همکاری با گروه معزز وکلا و مشاوران موسسه را یافته ام در این مدت کوتاه تلاش شبانه روزی و حسن برخورد عوامل موسسه بسیار مشهود است. بنا به بهره گیری از افراد متخصص و آگاه در امر مشاوره و تنظیم نگارش های حقوقی خدمت بسیار شایسته و ارزانی در اقصا نقاط کشورمان از این طریق ارائه می گردد و از این بابت از شما سپاسگزارم.


سهند مهدی پور

سلام ابتلا زوج به بیماری های صعب‌العلاج روانی یا هر عارضه صعب‌العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید … از موجبات عسر و حرج زوجه بوده و به تشخیص دادگاه رسیدگی کننده و اثبات عسر و حرج، دادگاه زوج را اجبار به طلاق می‌کند و در صورتی که اجبار میسر نشود به دستور دادگاه طلاق ثبت می‌شود


علیرضا محمدی

ضمن عرض ادب و احترام تشکر میکنم بابت اطلاعات مفیدتون بسیاری از لغات و اصطلاحات حقوقی مانند عسروحرج را این روزها از عموم افراد میشنویم بدون اینکه معنا و مفهوم واقعی آنهارا بدانیم از همین ناآگاهی است که بسیاری موارد ابراد به حقوق خویش واقف نبوده و نمیتوانند جلوی تضییع حقوقشان را بگیرند به خصوص در مورد بانوان که قانون برخلاف باور عمومی، بسیار به حفظ حقوق مالی شان در ازدواج تاکید داشته از اینکه به افزایش اطلاعات حقوقی مردم کمک میکنید ممنونم


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام؛ همان طور که همه ما می دانیم از زمان عقد فی مابین زن و شوهر ،حقوقی بین زوجین بر قرار می گردد که دو طرف بر حسب قانون و اخلاق ملزم به رعایت آن هستند . " ماده1102- همينكه نكاح بطور صحت واقع شد روابط زوجيت بين طرفين موجود و حقوق و تكاليف زوجين در مقابل همديگر برقرار ميشود ماده1103- زن و شوهر مكلف بحسن معاشرت با يكديگرند." و هر عقل سلیمی می داند که زندگی مشترک بدون محبت بین انسان ها و نیز بدون رعایت حقوق بین زوجین در مدت زمان کوتاهی به بن بست رسیده و دوامی نخواهد داشت . یکی از مشکلاتی که بانوان ما در جامعه ایرانی با آن درگیر هستند بحث مربوط به خشونت ها و اختلالات روانی مرد ها هستند که گاهی اوقات از حد طبیعی و تعادل خارج شده و به افراط می رسد طوری که ادامه زندگی را برای زوجه مشقت بار کرده و حتی به بن بست می رساند . در چنین مواردی و به تجویز قانون زن میتواند در عین حال که حقوق مالی خود را حفظ می نماید از دادگاه تقاقای طلاق بکند . مانند همه پرونده های دیگر در چنین مواردی نیز برای اینکه حق اثبات شود نیازمند ادله ای می باشد که می توان از شهادت شهود، گزارش پزشک معالج و شهادت شهود نام برد. باید دانست اگر شوهر دارای اختلالات روانی حاد باشد ممکن است از حضانت فرزندان خود نیز محروم شود لذا بسیار مهم است که برای دانستن جئزات کار از وکلای با تجربه موسسه استفاده کرده و مشکل خویش را بر طرف نمائید.


mohamad sheykhi

حق طلاق در قانون و شرع اساسا با مرد است و برای طلاق نیازی به ارائه دلیل موجه هم نیست و در صورت اثبات بیماری زوجه هم حقوق مالی او مثل مهریه از بین نمی رود. بنابراین اگر زوجه دچار بیماری صعب العلاج شود یا دچار بیماری روانی گردد و طلاق به دلیل بیماری روانی همسر به درخواست زوج چون حق طلاق با شوهر است با پرداخت حقوق مالی زوجه و شرایطی که در قانون مقرر است، می تواند زوجه را از طریق دادگاه طلاق بدهد. در کل آگاه باشد که بیماری یا خیانت موجب از بین رفتن مهریه نمی شود به کرات سوال می شود که مهریه در صورت خیانت زن یا مهریه زنی که خیانت کرده چگونه است؟ جواب ساده است مهریه پا برجاست و البته بحث کیفری . مجازات هم پابرجاست. طلاق به دلیل بیماری روانی همسر به درخواست زوجه اگر زوج بتواند ثابت نماید که زوج دچار بیماری صعب العلاج شده و یا درگیر بیماری است که موجب سوء رفتار و سوء معاشرت او می شود می تواند از دادگاه درخواست تقاضای طلاق، علی رغم مخالفت شوهر کند. مهم در اینجا اثبات موضوع است. دو روش برای درخواست طلاق زوجه وجود دارد یا باید اثبات کرد یکی از شروط دوازده گانه عقدنامه – اگر زوج امضاء کرده باشد- محقق شد یا باید به دادگاه اثبات عسر و حرج زوجه کرد تفاوت این دو بسیار ظریف است که در مطلب طلاق از جانب زوجه به تفصیل به آن پرداخته شده است. مطلب مرتبط : آیا شاغل شدن زن در گروی رضایت شوهر است؟ بر طبق بند ۵ ماده ۱۱۲۰ قانون مدنی :” ابتلا زوج به بیماری های صعب العلاج روانی یا ساری یا هر عارضه صعب العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید …” از موجبات عسر و حرج زوجه بوده و به تشخیص دادگاه رسیدگی کننده و اثبات عسر و حرج، دادگاه زوج را اجبار به طلاق می کند و در صورتی که اجبار میسر نشود به دستور دادگاه طلاق ثبت می شود. بند ۲ ، ۳ و ۴ شروط دوازده گانه سند ازدواج هم می تواند مستمسکی برای این موضوع باشد : بند ۲ : سوء رفتار یا سوء معاشرت زوج به حدی که ادامه زندگی مشترک را برای زوجه غیرقابل تحمل نماید بند ۳ : ابتلا زوج به امراض صعب العلاج به نحوی که دوام زندگی مشترک برای زوجه مخاطره آمیز باشد. بند ۴ : جنون زوج در مواردی که فسخ نکاح شرعا ممکن نباشد. ممکن است سوال شود طریق اثبات بیماری شوهر چگونه است؟ این بحثی است که مربوط به ادله اثبات دعوی می شود اما اجمالا می توان گفت اقرار صریح یا تلویحی زوج، سوابق پزشکی، معاینه پزشکی قانونی، شهادت شهود، تحقیقات محلی و … همه می تواند به اثبات ادعای زوجه و اقناع قاضی رسیدگی کننده کمک کند. فارغ از بحث طلاق، اگر زوج حتی بعد از عقد دچار جنون شود طبق ماده ۱۱۲۵ قانون مدنی موجب فسخ نکاح خواهد شد. برخلاف حدوث جنون بعد از عقد برای زوجه که از موجبات فسخ نکاح برای مرد نیست


فاطمه سلیمانی

با سلام،یکی از راههای اثبات عسر حرج زوجه جهت صدور حکم‌ طلاق اثبات ابتلاءزوج به بیماری روانی است به نحوی که ادامه زندگی مشترک امکان پذیر نبوده و یا بیم ضرر جسمی و روحی برای خانواده وجود دارد.در اینصورت زوجه ضمن استناد به مدارک پزشکی زوج و همچنین استناد به گواهی گواهان ودر خواست ارجاع انر به پزشک قانونی و اثبات بیماری روانی زوجه میتواند عسروحرج خویش را ثابت نموده و حتی با وجود مخالفت زوج طلاق بگیرد.


سحر نیک پور

با سلام و عرض ادب، بیماری روانی زوج باعث اختلالاتی در زندگی زناشویی خواهد شد و به نحوی ادامه زندگی مشترک را سخت خواهد کرد. هر زمانی که زن دچار عسر و حرج شود می تواند از همسر خود جدا شود. طلاق از شوهر روانی از لحاظ حقوقی کار بسیار سختی نیست و در صورتی که شوهر روانی باشد زن میتواند دادخواست طلاق به دادگاه ارائه دهد.بر طبق بند ۵ ماده ۱۱۲۰ قانون مدنی، ابتلا زوج به بیماری های صعب‌العلاج روانی یا هر عارضه صعب‌العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید … از موجبات عسر و حرج زوجه بوده و به تشخیص دادگاه رسیدگی کننده و اثبات عسر و حرج، دادگاه زوج را اجبار به طلاق می‌کند و در صورتی که اجبار میسر نشود به دستور دادگاه طلاق ثبت می‌شود".جهت اطلاعات بیشتر با موسسه وکیل تلفنی تماس بگیرید.


بهاره توکلی پور

با سلام خدمت موسسه و همکاران وکیل تلفنی،ضمن تشکر از خدمات ارزندتان در این شرایط خاص و مشکل ساز بیماری به هموطنان عزیز پیشنهاد میکنم با توجه به بودجه بسیار مناسبی که نسبت به حل مشکلات حقوقی خود می‌پردازید از همه مهمتر در زمان خود صرفه جویی میکنید و با تماسی که کمتر از 5دقیقه با شما گرفته میشود از مشاوره وکلای خبره پایه یک بهره مند می شوید و برای مراجعه به دادگاه دیگر استرس و دغدقه چندانی ندارید.باارزوی حل مشکلات حقوقی مردم عزیز.وکیل پایه یک بهاره توکلی پور در زمینه خانواده با کد 30972 در خدمت مردم عزیز هستم.با تشکر


مینافراهانی

باسلام طلاق حق مرد است ولی در مواردی زوجه نیز میتواند آن را تقاضا کند بصورتی که یا وکالت در طلاق دارد یا موارد عسرو حرج را در زندکی زناشویی ثابت کند.یکی از این موارد عسرو حرج بیماری صعب العلاج مرد است که زوجه میتواند برای طلاق خود اقدام کند.این دلیل باعث از بین رفتن حقوق مالی زوجه نخواهد بود.ونیز با اثبات روانی بودن مرد ،زوجه میتواند حضانت فرزند خود را نیز تقاضا کند.زیرا که بااین اثبات مشخص میگردد که پدر صلاحیت نگهداری از فرزندانش را ندارد.


ریحانه یاری

سلام به موجب قانون مدنی ، اشخاص مجنون یا دیوانه ، فاقد قوه تعقل و درک کافی از شرایط پیرامون می باشند و به نوعی محجور محسوب می شوند . لذا این اشخاص قادر به انجام برخی از اعمال حقوقی خود نمی باشند . به همین دلیل ، طلاق و جدا شدن فرد مجنون شرایط و احکامی متفاوت با دیگران خواهد داشت و در واقع لازم است که شخص دیگری به نمایندگی از آنها نسبت به این موضوع اقدام کند .بر اساس قانون مدنی ، در صورتی که شخصی به جنون دائمی یعنی جنون همیشگی مبتلا شده باشد ، نمی تواند زن خود را طلاق بدهد ؛ چرا که فاقد قوه درک و اراده حقوقی می باشد و به همین دلیل ، اعمال حقوقی او باطل است . با این حال ، چون ممکن است ادامه زندگی مشترک برای او غیر ممکن باشد ، با اینکه جدایی و طلاق یک مسئله شخصی است و خود شخص باید در مورد آن تصمیم بگیرد . استثنائا تحت شرایطی ، اشخاص متولی مجنون این امکان را خواهند داشت که برای جدا شدن زوجه مجنون تحت سرپرستی خود اقدامات قانونی لازم را انجام بدهند .


فریبرز ذوالفقاری

با سلام خدمت مجموعه وکیل تلفنی .بیماری روانی زوج باعث اختلالاتی در زندگی زناشویی خواهد شد و به نحوی ادامه زندگی مشترک را سخت خواهد کرد. هر زمانی که زن دچار عسر و حرج شود می تواند از همسر خود جدا شود. طلاق از شوهر روانی از لحاظ حقوقی کار بسیار سختی نیست و در صورتی که شوهر روانی باشد زن میتواند دادخواست طلاق به دادگاه ارائه دهد. بر طبق بند ۵ ماده ۱۱۲۰ قانون مدنی : ” ابتلا زوج به بیماری های صعب‌العلاج روانی یا هر عارضه صعب‌العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید … از موجبات عسر و حرج زوجه بوده و به تشخیص دادگاه رسیدگی کننده و اثبات عسر و حرج، دادگاه زوج را اجبار به طلاق می‌کند و در صورتی که اجبار میسر نشود به دستور دادگاه طلاق ثبت می‌شود


Mohamad sheykhi

حق طلاق در قانون و شرع اساسا با مرد است و برای طلاق نیازی به ارائه دلیل موجه هم نیست و در صورت اثبات بیماری زوجه هم حقوق مالی او مثل مهریه از بین نمی رود. بنابراین اگر زوجه دچار بیماری صعب العلاج شود یا دچار بیماری روانی گردد و طلاق به دلیل بیماری روانی همسر به درخواست زوج چون حق طلاق با شوهر است با پرداخت حقوق مالی زوجه و شرایطی که در قانون مقرر است، می تواند زوجه را از طریق دادگاه طلاق بدهد. در کل آگاه باشد که بیماری یا خیانت موجب از بین رفتن مهریه نمی شود به کرات سوال می شود که مهریه در صورت خیانت زن یا مهریه زنی که خیانت کرده چگونه است؟ جواب ساده است مهریه پا برجاست و البته بحث کیفری . مجازات هم پابرجاست. طلاق به دلیل بیماری روانی همسر به درخواست زوجه اگر زوج بتواند ثابت نماید که زوج دچار بیماری صعب العلاج شده و یا درگیر بیماری است که موجب سوء رفتار و سوء معاشرت او می شود می تواند از دادگاه درخواست تقاضای طلاق، علی رغم مخالفت شوهر کند. مهم در اینجا اثبات موضوع است. دو روش برای درخواست طلاق زوجه وجود دارد یا باید اثبات کرد یکی از شروط دوازده گانه عقدنامه – اگر زوج امضاء کرده باشد- محقق شد یا باید به دادگاه اثبات عسر و حرج زوجه کرد تفاوت این دو بسیار ظریف است که در مطلب طلاق از جانب زوجه به تفصیل به آن پرداخته شده است. مطلب مرتبط : آیا شاغل شدن زن در گروی رضایت شوهر است؟ بر طبق بند ۵ ماده ۱۱۲۰ قانون مدنی :” ابتلا زوج به بیماری های صعب العلاج روانی یا ساری یا هر عارضه صعب العلاج دیگری که زندگی مشترک را مختل نماید …” از موجبات عسر و حرج زوجه بوده و به تشخیص دادگاه رسیدگی کننده و اثبات عسر و حرج، دادگاه زوج را اجبار به طلاق می کند و در صورتی که اجبار میسر نشود به دستور دادگاه طلاق ثبت می شود. بند ۲ ، ۳ و ۴ شروط دوازده گانه سند ازدواج هم می تواند مستمسکی برای این موضوع باشد : بند ۲ : سوء رفتار یا سوء معاشرت زوج به حدی که ادامه زندگی مشترک را برای زوجه غیرقابل تحمل نماید بند ۳ : ابتلا زوج به امراض صعب العلاج به نحوی که دوام زندگی مشترک برای زوجه مخاطره آمیز باشد. بند ۴ : جنون زوج در مواردی که فسخ نکاح شرعا ممکن نباشد. ممکن است سوال شود طریق اثبات بیماری شوهر چگونه است؟ این بحثی است که مربوط به ادله اثبات دعوی می شود اما اجمالا می توان گفت اقرار صریح یا تلویحی زوج، سوابق پزشکی، معاینه پزشکی قانونی، شهادت شهود، تحقیقات محلی و … همه می تواند به اثبات ادعای زوجه و اقناع قاضی رسیدگی کننده کمک کند. فارغ از بحث طلاق، اگر زوج حتی بعد از عقد دچار جنون شود طبق ماده ۱۱۲۵ قانون مدنی موجب فسخ نکاح خواهد شد. برخلاف حدوث جنون بعد از عقد برای زوجه که از موجبات فسخ نکاح برای مرد نیست.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.