پیام مشاور حقوقی قبل از اقدام حقوقی

پیام مشاور حقوقی قبل از اقدام حقوقی

پیام مشاور حقوقی قبل از اقدام حقوقی

مشاور حقوقی و آشنایی با او اهمیت بسزایی دارد. در واقع افراد، در میان قواعد و قوانین حقوقی زندگی می کنند و توسط این قوانین محاصره شده اند. از موقعی که بیدار می شوید تا زمانی که به خواب می روید با حقوق سر و کار دارید. البته وجود این قوانین و حقوق مربوطه، کاملا ضروری است. چرا که زندگی جوامع انسانی، دارای پیچیدگی های زیادی می باشد. همچنین جز با قوانین و مقررات حقوقی، نمی توان نظم و انضباط را در جامعه حاکم کرد. گاهی اوقات، به علت عدم رعایت این قوانین و مقررات، مشکلات حقوقی بسیاری به وجود می آید که امکان حل آنها توسط افراد عادی وجود ندارد. پس باید به سراغ یک مشاور حقوقی رفت. در این مقاله قصد داریم با اهمیت مشاوره با یک مشاور حقوقی قبل از اقدام حقوقی آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

مشاوره حقوقی چیست؟

قدم ابتدایی برای آشنایی با مباحث پیرامون مشاور حقوقی، بررسی مفهوم مشاوره حقوقی می باشد. هنگامی که مشکلات و اختلافات حقوقی برای ما پیش می آید، مسلما اگر سواد حقوقی مناسبی نداشته باشیم، با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد. در اینگونه مواقع است که مشاوره حقوقی مطرح می شود. در واقع مشاوره حقوقی، کمک خواستن از یک وکیل متخصص می باشد تا با مشورت او بتوان دعاوی و پرونده های حقوقی را به نحو احسن حل و فصل نمود. البته باید بدانید که زمانی می توان مشورتی را مشاوره حقوقی دانست که این مشورت از جانب یک وکیل دادگستری انجام شده باشد.

 

 

مشاور حقوقی چه وظایفی دارد؟

قبل از آشنایی با وظایف مشاور حقوقی به این نکته باید اشاره کنیم که مشاور حقوقی شخصی است که به افراد یا سازمان های دارای مشکلات حقوقی، مشاوره حقوقی قانونی ارائه می دهد. وی به طور کامل به  قوانین حقوقی مسلط است. اکنون نوبت آن است که با وظایف یک مشاور حقوقی مجرب آشنا شویم. از جمله این وظایف می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • بررسی پرونده یا اختلاف حقوقی مربوطه.
  • آشنا کردن فرد متقاضی با حقوق و وظایف وی.
  • آشنا کردن فرد متقاضی با قوانین و مقررات مربوط به مشکل مطروحه.
  • ارائه راهکارهای ممکن و سریع برای حل و فصل اختلاف حقوقی.
  • ارائه نکات ریز و مهم مربوط به هر پرونده.
  • آگاه کردن فرد متقاضی از مشکلات محتمل الوقوع.

 

 

 

بهترین مشاور حقوقی

 

چرا باید قبل از هر کاری با مشاور حقوقی مشورت کنیم؟

بسیاری از حقوقدانان کشور عنوان می کنند که برای انجام هر عملی که دارای آثار حقوقی می باشد، بهتر است با یک مشاور حقوقی، مشاوره داشته باشیم. اما علت آن چیست؟ آن چیزی که به زندگی ما نظم و ترتیب می دهد، قانون می باشد. قانون برای تمامی ابعاد زندگی انسان ها، مقرراتی را وضع کرده است. به عنوان مثال اگر بخواهید یک خانه بخرید، باید آن را بر اساس قوانین مربوطه انجام دهید. قوانین حقوقی آنقدر پیچیده و گسترده هستند که یک فرد نمی تواند همه آنها را یاد بگیرد. پس ضروری است که قبل از انجام هر کاری، با مشاور حقوقی مشورت کنیم. چرا که وی بر قوانین حقوقی کاملا مسلط است و می تواند از ورود ضررهای احتمالی و دعاوی آتی جلوگیری نماید. این مسئله از جمله مزایای مشاوره حقوقی نیز شناخته می شود.

 

معایب عدم مشورت با مشاور حقوقی

حال اگر با مشاور حقوقی، مشورت نداشته باشید، چه اتفاقی می افتد؟ بیاید معایب عدم مشورت با مشاور حقوقی را با ذکر یک مثال بیان کنیم. فرض کنید شما قصد خرید یک خانه را دارید. قانونگذار برای خرید و فروش خانه، قوانینی را وضع کرده است که ممکن است شما از آن اطلاع نداشته باشید. حال عدم مشاوره با یک مشاور حقوقی، می تواند منجر به تضییع حق شما یا بروز اختلاف حقوقی مختلفی در آینده شود. این مسئله در سایر دعاوی حقوقی نیز وجود دارد و ممکن است عدم مشاوره با یک مشاور حقوقی مجرب منجر به ایجاد ضررهای مالی، جانی و حیثیتی فراوانی شود. شما می توانید برای مشاوره حقوقی شبانه روزی با مشاوران ما یک مشاوره حقوقی داشته باشید.

 

اهمیت مشورت با مشاور حقوقی قبل از دادگاه

شاید این سوال برای شما به وجود آمده است که تا موقعی که می توانیم اختلافات و پرونده های حقوقی را خودمان حل و فصل کنیم، چرا از یک مشاور حقوقی سوال بپرسیم؟ اول از همه باید بگوییم که کمک گرفتن  نشانه ضعف شما نیست. ثانیا قوانین و قواعد حقوقی و همچنین حل و فصل دعاوی حقوقی، دارای ریزه کاری های خاصی می باشد که کسی جز یک مشاور حقوقی مجرب بر آنها تسلط ندارد. پس بهتر است قبل از این که ضررهای مالی، جانی و حیثیتی هنگفتی را متحمل شوید، با یک مشاور حقوقی مشورت داشته باشید. شما می توانید با مشاوران ما از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان در ارتباط باشید.

 

 

 

ارتباط در واتس اپ

 

برای دریافت مشاور حقوقی چه باید کرد؟

حال که با اهمیت مشاوره حقوقی قبل از دادگاه آشنا شدیم، بایستی به سوال فوق پاسخ دهیم. ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی، با فراهم کردن امکان دریافت مشاوره حقوقی از روش های غیرحضوری نظیر روش آنلاین و تلفنی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. پس از انتخاب نوع مشاوره، امکان مشورت با بهترین مشاوران حقوقی ایران را خواهید داشت. شما می توانید برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

 

 

هزینه مشاوره حقوقی حضوری 
هزینه وکیل و مشاوره 
وکیل برای مشاوره 
مشاوره حقوقی چیست؟
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.