بررسی تفصیلی جرم جیمی جامپ

بررسی تفصیلی جرم جیمی جامپ

بررسی تفصیلی جرم جیمی جامپ

جرم جیمی جامپ چیست؟ به چه کسی جیمی جامپ می گویند؟ آیا جیمی جامپ در قانون ایران جرم محسوب می شود؟ مجازات جیمی جامپ چیست؟ برای مشاوره حقوقی با وکیل پیرامون جرم جیمی جامپ چقدر باید هزینه نمود؟ اگر شما نیز از جمله طرفداران ورزش به ویژه فوتبال باشید قطعاً با اصطلاح جیمی جامپ آشنا هستید. با این حال معمولا پیرامون مسائل حقوقی جیمی جامپ از جانب دکترین حقوقی صحبتی نمی شود. به همین منظور همه روزه اشخاص زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی جیمی جامپ با متخصصین ما در ارتباط هستند. این افراد سوالات گوناگونی پیرامون جرم جیمی جامپ در ذهن خود دارند که به رایج ترین و مهم ترین آنها در ابتدای مقاله اشاره داشتیم. به همین خاطر تصمیم گرفته ایم در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی ضمن پرداختن تخصصی به جرم جیمی جامپ به سوالات مذکور نیز پاسخ دهیم. پس تا انتهای یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

منظور از جیمی جامپ چیست؟

در اولین گام از بررسی جرم جیمی جامپ بایستی به این سوال پاسخ دهیم که منظور از جیمی جامپ چیست و به چه کسی جیمی جامپ می گویند؟ در واقع در ابتدا باید بگوییم برای برگزاری مراسماتی همچون مسابقات ورزشی و کنسرت ها بایستی برنامه ریزی های گوناگونی انجام گیرد تا برگزاری آنها بدون هیچگونه بی نظمی و اخلال باشد. در همین راستا گاهی اوقات افرادی هستند که با وقفه ایجاد کردن در خلال انجام مسابقات ورزشی یا کنسرت ها سعی در ایجاد بی نظمی در آنها را دارند که به این افراد جیمی جامپ می گویند. در واقع آنها به صورت ناگهانی و با انجام حرکات پرشی به میدان مسابقات به ویژه فوتبال پای می گذارند و سعی در ایجاد وقف در آن خواهند داشت. به عنوان مثال همه ما به خوبی جیمی جامپ فینال لیگ قهرمانان اروپا که بین تاتنهام و لیورپول برگزار می شد را به یاد داریم.

نکته ای که حائز اهمیت می باشد، این است که در کشورهای اروپایی برای جرم جیمی جامپ، مجازات و حتی جریمه های سنگین مالی در نظر گرفته شده اما آیا قانونگذار ایرانی مجازاتی برای جرم جیمی جامپ تعیین کرده است؟

 

 

جیمی جامپ

 

 

آیا جیمی جامپ در قانون ایران جرم انگاری شده است؟

سوال مهمی که متقاضیان مشاوره حقوقی جیمی جامپ از متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی می پرسند این است که آیا جیمی جامپ در قانون ایران جرم انگاری شده است یا خیر؟ در ابتدا بایستی بگوییم قانونگذار ایرانی قوانین و مقررات زیادی را پیرامون حقوق ورزش وضع نکرده و گویی به آن توجهی نداشته است. به همین منظور هنگامی که به دنبال جرم جیمی جامپ در قوانین مختلف می گردیم با سکوت قانونگذار مواجه خواهیم شد. به عبارت دیگر قانونگذار برای شخصی که مرتکب جرم جیمی جامپ شده مجازاتی تعیین نکرده است.

با این حال اگر سری به مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان یکی از پر طرفدار ترین ورزش های جهان بزنیم متوجه خواهیم شد که اگر جرم جیمی جامپ در استادیومی انجام گیرد باشگاهی که فرد جیمی جامپ منتسب به آن است جریمه خواهد شد. در واقع بند «3» ماده 86 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ایران به این موضوع صراحتا اشاره داشته است. به عنوان مثال اگر تماشاگر جیمی جامپ منتسب به پرسپولیس باشد این باشگاه جریمه می شود. بایستی بدانید که نکات حقوقی پیرامون جرم جیمی جامپ بسیار کم و مبهم است. پس از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با متخصصین ما در ارتباط باشید.

 

 

سوال از وکیل کیفری تلفنی 
شکوائیه سرقت 

بررسی تفصیلی جرم پنجه بوکس

درباره ما

 

 

مجازات جیمی جامپ چیست؟

اکنون نوبت آن فرا رسیده تا به سراغ مجازات جیمی جامپ برویم. همانطور که گفته شد قانونگذار برای فرد جیمی جامپ مجازاتی در نظر نگرفته است. با این حال ممکن است دادگاه ها بر اساس رویه قضایی در دادگاه های خارج از کشور حکم حبس، جریمه نقدی یا ممنوعیت موقت یا دائم از حضور در ورزشگاه را برای فرد مذکور صادر کنند. همچنین با استناد به بند «3» ماده 86 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه منتسب به فرد جیمی جامپ حداقل 200 میلیون ریال جریمه نقدی خواهد شد. فراموش نکنید که جرم جیمی جامپ از جمله جرائم جدید در سیستم حقوقی ایران محسوب می گردد و دارای ابهامات زیادی است. در نتیجه شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

مشاوره حقوقی جیمی جامپ

همانطور که بارها در این مقاله به آن اشاره کردیم جرم جیمی جامپ از جمله جرائم جدید در سیستم حقوقی ایران محسوب می شود. به همین خاطر، هنوز قانونگذار به صورت تخصصی به آن نپرداخته است و قضات دادگستری نیز از تجربیات دادگاه های خارجی استفاده می نمایند. از طرفی جرم جیمی جامپ ممکن است در تمامی ورزش ها ارتکاب یابد. به علاوه نبایستی از وجود قوانین و مقررات بین المللی در این حیطه نیز غافل شد. موارد مذکور به خوبی اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل ورزشی را نشان می دهند. به همین منظور ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حقوقی پیرامون جرم جیمی جامپ را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. همچنین بایستی بگوییم خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

مشاوره حقوقی جرم جیمی جامپ

 

هزینه مشاوره حقوقی جیمی جامپ

جهت مشاوره حقوقی جیمی جامپ با وکیل ورزشی بایستی هزینه پرداخت نمایید. این هزینه بر اساس روش مشاوره حقوقی مورد نظر شما متغیر خواهد بود. همچنین یکی از روش های مذکور مشاوره حقوقی تلفنی می باشد که هزینه آن از قرار جدول ذیل است:

 

 

مدت مشاوره

هزینه (تومان)

5 دقیقه

80000

10 دقیقه

150000

15 دقیقه

170000

20 دقیقه

250000

30 دقیقه

280000

60 دقیقه

350000

 

 

 

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.