سوال از وکیل کیفری تلفنی

سوال از وکیل کیفری تلفنی

سوال از وکیل کیفری تلفنی

وکیل کیفری تلفنی کیست و چه خصوصیاتی دارد؟ در چه مواردی می توان با وکیل کیفری مشورت داشت؟ برای مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل کیفری چه باید کرد؟ اهمیت مشاوره حقوقی با وکیل کیفری تلفنی پیش از جلسه دادگاه چیست و این کار چه مزایایی دارد؟ هزینه مشاوره با وکیل تلفنی کیفری چقدر است؟ دست و پنجه نرم کردن با دعاوی کیفری از جمله مواردی است که حداقل یک بار در زندگی هر شخصی اتفاق خواهد افتاد. به همین منظور، حل و فصل اینگونه دعاوی را بایستی به بهترین وکلای کیفری ایران بسپاریم. در همین راستا همه روزه افراد زیادی برای مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل کیفری با متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. از طرفی، سوالات زیادی ذهن این افراد را به خود مشغول کرده که به رایج ترین آنها در آغاز این نوشته اشاره داشتیم. پس تصمیم گرفته ایم در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به صورت تفصیلی با وکیل کیفری تلفنی آشنا شویم.

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل کیفری چه خصوصیاتی دارد؟

اولین گامی که برای آشنایی با وکیل کیفری تلفنی بایستی برداشته شود، بررسی تعریف و خصوصیات وکیل کیفری می باشد. در واقع وکلا پس از اینکه پروانه وکالت خود را دریافت می کنند، هیچ محدودیتی در زمینه موضوعات وکالتی خود نخواهند داشت. پس می توانند در تمامی حیطه ها به وکالت بپردازند. البته برخی از آنها وکالت در یک حیطه خاص مثلاً دعاوی کیفری را انتخاب می کنند که به این افراد وکیل کیفری گفته می شود. اکنون که با تعریف وکیل کیفری آشنا شدیم بایستی به سراغ خصوصیات وکیل مذکور برویم. این خصوصیات عبارتند از:

  • تسلط کامل بر انواع دعاوی کیفری از جمله قتل، سرقت و غیره.
  • تسلط کامل بر نحوه رسیدگی به انواع دعاوی کیفری.
  • داشتن قلم موثر برای نگارش اوراق قضایی مربوطه.
  • تجربه بالا در حل و فصل انواع دعاوی کیفری.
  • ارائه راهکارهای اصولی و قانونی برای حل و فصل دعوا.
  • رازدار بودن.

 

 

مشاوره حقوقی کیفری

 

اگر شما نیز به دنبال حل و فصل انواع دعاوی کیفری هستید، مشاوره حقوقی با وکیل کیفری تلفنی را به شما پیشنهاد می کنیم. همچنین شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان سوالات خود را از ما بپرسید.

 

در چه مواردی می توان با وکیل کیفری مشورت داشت؟

هنگامی که سخن از مشاوره حقوقی با وکیل کیفری تلفنی به میان می آید، سوال مهمی ذهن متقاضیان را به خود مشغول می کند؛ در چه مواردی می توان با وکیل کیفری تلفنی مشورت داشت؟ برای پاسخ به این سوال بایستی بگوییم، وکیل کیفری، وکیلی است که به حل و فصل انواع دعاوی کیفری می پردازد. در نتیجه اگر با انواع دعاوی کیفری دست و پنجه نرم می کنید، مشاوره با وکیل کیفری تلفنی به شما پیشنهاد می شود.

البته شاید این سوال را بپرسید که منظور از دعاوی کیفری چیست؟ حقوقدانان، دعاوی کیفری را آن دسته از دعاوی می دانند که با جرم و مجازات در ارتباط هستند. همچنین از جمله رایج ترین دعاوی کیفری می توان به قتل، سرقت، کلاهبرداری و غیره اشاره داشت. در نتیجه اگر دعوای مورد نظر ما مربوط به جرم و مجازات نباشد مشاوره با وکیل تلفنی کیفری کمکی به ما نخواهد کرد. در همین راستا امکان دریافت مشاوره حقوقی را برای کسانی که با دعاوی کیفری دست و پنجه نرم می کنند فراهم کرده ایم.

 

 

مشاوره حقوقی اجرای احکام دادگستری 
وکیل کیفری انلاین 
مشاوره حقوقی کیفری 
درباره ما 

 

برای مشاوره تلفنی با وکیل کیفری چه باید کرد؟

تا اینجای مقاله با اهمیت مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل کیفری آشنا شدیم، پس اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به دنبال مشاوره با وکیل تلفنی کیفری در موسسه حقوقی ما می باشید، می توانید از دو طریق این کار را انجام دهید:

  • اولین روش این است که شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.
  • در روش دوم کافی است وارد لینک مشاوره حقوقی تلفنی شده و هزینه مورد نظر خود را پرداخت نمایید. پس از انجام این کار و ارسال فیش واریزی برای پشتیبان های ما اپراتور موسسه حقوقی وکلای تلفنی با شما تماس گرفته و شما را به بهترین وکلای کیفری ایران متصل می کند.

 

مزایای سوال از وکیل کیفری تلفنی قبل از جلسه دادگاه

همواره دیده می شود که متقاضیان زیادی برای مشاوره با وکیل کیفری تلفنی قبل از جلسه دادگاه وجود دارد. البته شاید بپرسید که مزایای این کار چیست؟ از جمله مزایای مشاوره حقوقی با وکیل کیفری تلفنی پیش از جلسه دادگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آشنایی با بهترین راهکارهای حقوقی برای حل و فصل دعوای مورد نظر.
  • امکان حل و فصل دعوا بدون نیاز به حضور وکیل در دادگاه.
  • آشنایی با نکات مهم برای نگارش اوراق قضایی مربوطه.

 

 

وکیل کیفری کاربلد

 

  • پیش بینی دفاعیات طرف مقابل در دادگاه و آماده سازی ادله متناسب با آنها.
  • جمع آوری و فراهم سازی اسناد و مدارک لازم پیش از دادگاه.
  • صرفه جویی در هزینه ها.
  • جلوگیری از اطاله دادرسی.

از جمله مواردی که هنگام مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل کیفری حائز اهمیت می شود در دسترس بودن 24 ساعته وکیل می باشد. در همین راستا خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

هزینه سوال از وکیل کیفری تلفنی

علی رغم اهمیتی که مشاوره با وکیل کیفری تلفنی دارد، بسیاری از افراد با توجه به هزینه انجام این کار از آن صرف نظر می کنند. در همین راستا و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه، ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی هزینه مشاوره با وکیل کیفری تلفنی را بسیار مقرون به صرف تعیین کرده ایم. این هزینه از قرار جدول ذیل می باشد:

 

 

 

مدت مشاوره

هزینه (تومان)

5 دقیقه

30000

10 دقیقه

50000

15 دقیقه

75000

20 دقیقه

100000

30 دقیقه

150000

60 دقیقه

250000

 

 


سوالات متداول

نظرات

علی

با یک سرچ ساده در اینترنت به وکلای زیادی میتوان دسترسی داشت که همه مدعی فعالیت شبانه روزی و پاسخگویی به بهترین شکل ممکن هستند اما وقتی من ساعت ۹شب با چندمورد تماس گرفتم بی حاصل بود خوشبختانه شما به تبلیغات خود پایبندید و انصافا پاسخگو بودید در سریعترین زمان و با کیفیت موردقبول ممنونم از کلیه پرسنل پرتلاش وکیل تلفنی


امین حسنوند

مشاوره حقوقی به شما این امکان را می ‌دهد زمان کمتری را به حل مسائل حقوقی خود بپردازید. زیرا وکلا با استفاده از دانش خود زمان طولانی رسیدگی به مسائل حقوقی را کاهش می ‌دهند و همچنین با انجام مراحل اداری و حضور در دادگاه و سایر مکان ‌های مورد نیاز، مانع از تلف شدن وقت موکل خود می ‌شوند.


پروانه احتشامی نسب

با سلام به جرایمی که با مال، جان و آبروی مردم در ارتباط است، جرایم کیفری گفته میشود. وکیل کیفری نیز متخصصی است که با دانش و آگاهی کامل نسبت به این جرایم، تمامی تلاش خود را میکند تا موکلش در آرامش خاطر کامل به تمامی حق و حقوق خود برسد.


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، همه ما می دانیم که علوم مختلفی که پیش از این می شناسیم اکنون تخصصی شده و هر شاخه آن اکنون به هزار شاخه مجزا تبدیل شده است. دنیای حقوق نیز از این مساله بی نصیب نمانده و موضعات مختلفی از آن نسبت به یکدیگر تفکیک شده و به سمت متفاوتی حرکت می نمایند لذا جهت داشتن دفاع مناسب در دعوای نیز نیازمند استفاده از وکلای متخصص در همان حوزه هستیم، اگر زمانی درگیر مشکلات مختلفی چون سرقت ، انواع قتل، کلاهبرداری و ... شدیم بدون شک باید سراغ یک وکیل متخصص در حوزه کیفری رفت ، زیرا به دلیل حساسیت بالای این امور نم یتوان ریسک نموده و زمام کار را به هرکسی سپرد، دانستن جرایم تعزیری یک تا هشت، شرایط تخفیف در مجازات ، تشخیص انواع قتل در قانون ، درخواست عفو یا آزادی مشروط و ... یک وکیل کیفری باد تمام این موارد را به صورت دقیق شناخته و در زمان مناسب از آن استفاده نماید. باید دانست که حسب موضوع مورد بررسی و اینکه در صلاحیت کدام یک از دادگاه های دو یا یک کیفری هست تعداد وکلا متفاوت می باشد و اینکه در چه پرونده هایی و تحت چه شرایطی وکیل تسخیری نیز انتخاب می گردد موضوع دیگری است که باید بدان توجه نمود، موسسه وکیل تلفنی این افتخار را دارد که از وکلای مجرب و دلسوز در مسائل کیفری استفاده کرده و برای حل مشکلات کاربران خود آنها را معرفی نماید، کافی است در هر یک از مراحل دادرسی که هستید از این وکلای مجرب استفاده نموده و از نتیجه کار مطمئن شوید .


بهنام رحمانی فرد

با سلام . در واقع وکلا پس از اینکه پروانه وکالت خود را دریافت می کنند، هیچ محدودیتی در زمینه موضوعات وکالتی خود نخواهند داشت. پس می توانند در تمامی حیطه ها به وکالت بپردازند. البته برخی از آنها وکالت در یک حیطه خاص مثلاً دعاوی کیفری را انتخاب می کنند که به این افراد وکیل کیفری گفته می شود. اکنون که با تعریف وکیل کیفری آشنا شدیم بایستی به سراغ خصوصیات وکیل مذکور برویم. این خصوصیات عبارتند از: تسلط کامل بر انواع دعاوی کیفری از جمله قتل، سرقت و غیره.


مهران رمضان پناه

باسلام؛ کسب مشورت از وکیل در مسائل حقوقی که پیش می‌آیند، یکی از عاقلانه‌ترین و درست‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. به همراه داشتن شماره وکیل برای مشاوره تلفنی و یا آنلاین در این مواقع بسیار کارایی داردزیرا کوچکترین مسیراشتباه درپرونده های کیفری منجر به منع تعقیب ودرنتیجه تبدیل آن به تشکیل پرونده ای حقوقی وزمانبر وبا ضمانت اجرای کمتر رادرپیش خواهدداشت که موسسه وکیل تلفنی بهترین روش وآسانترین روش جهت تظلم خواهی واحقاق حق می باشد.


نیما عیسی زاده

جرم و مجازات از حوزه‌های پرچالش در پرونده‌های قضایی محسوب می‌شود و از حساسیت بالایی برخودار است، به همین علت لزوم استفاده از مشاوره حقوقی کیفری به میان می‌آید. مشاور حقوقی کیفری به صورت کامل در جریان پرنده‌تان قرار می‌گیرد و در زمینه‌های دزدی، فروش مال دیگران، ربا، توهین، افترا و... به شما مشاوره می‌دهد. با مشاوره حقوقی کیفری تلفنی و آنلاین کارمنتو پاسخ سوالات خود را بیابید.


کوکبی

اصولا در پروانه وکالت برای وکیل هیچ محدودیتی در خصوص قبول و انجام نوع دعاوی وجود ندارد ولی وکلا بر اساس علاقه و تبحر خود ترجیح به فعالیت در موضوعات کیفری یا حقوقی یا خانواده و....‌می‌نمایند .دعاوی کیفری شامل دعاوی است که منجر به صدور حكم مبنی بر مجازات متهم مانند حبس شلاق و...می‌شود.


وحید فراست

اصل بر برائت است و وکیل شاکی باید با ادله و منضمات قوی متهم را تبدیل به مجرم نماید


آزاده

کمک گرفتن از وکیل و پرسیدن سوال از او در همین زمینه می‌تواند به کمکتان بیاید و شما را از سردرگمی نجات دهد. یک وکیل با تجربه قوانین مربوط به هر جرمی را با زبان ساده برای شما توضیح می‌دهد تا متوجه عواقب و مجازات هر جرم بشوید.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.