لایحه تجدیدنظرخواهی در پرونده کیفری جعل و استفاده از سند مجعول به قلم وکیل دادگستری

لایحه تجدیدنظرخواهی در پرونده کیفری جعل و استفاده از سند مجعول  به قلم وکیل دادگستری

لایحه تجدیدنظرخواهی در پرونده کیفری جعل و استفاده از سند مجعول به قلم وکیل دادگستری

با سلام و عرض ادب

احتراماً اینجانب .................. ضمن تجدید نظر خواهی از دادنامه شماره ......................... صادره از شعبه ........... دادگاه .............. تحت پرونده کلاسه ............... در مهلت مقرر قانونی و با عنایت به شرح مختصر مواعد و نکات مهم پرونده صرفنظر از اینکه پرونده محاکماتی خلاف اصول دادرسی و موازین قانونی منجر به صدور کیفرخواست گردیده است دلایل و جهات مغایرت رای مذکور با موازین شرعی و نیز مقررات قانونی و عدم توجه دادگاه محترم بدوی به دلائل ابرازی به شرح ذیل تقدیم میگردد و تقاضای صدور رای برائت به لحاظ عدم ارائه و اثبات هرگونه دلیل محکمه پسند کیفری در هماهنگی با اصل از محضر عالی مورد استدعا می باشد:

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

صراحتا اذعان اینجانب به استناد پرونده کلاسه ...................مطروحه در شعبه .............دادگاه .................دادخواستی به خواسته ابطال ۴ جلد سند مالکیت به طرفیت شرکت .............. را مطرح نمودم و وکلای محترم شرکت ...................... در این پرونده با توجه به مستندات موجود صورتجلسه تبدیل تعهد) در پرونده نفیاً یا اثباتاً ادعای جعلی را مطرح نکرده اند و از این حیث ریاست محترم دادگاه حقوقی مبادرت به تجديد جلسه نموده و مدیران محترم شرکت ................. طبق صورتجلسه تنظیمی در دادگاه داشتند که چنین سندی را امضاء ننموده اند طی تحقیقات مقدماتی دادسرا شعبه............دادیاری و محکمه بدوی مبادرت به مطالبه پرونده استنادی حقوقی را صادر و مندرجات آن را ملاحظه و رونوشت اخذ نمودند که در پرونده امر مضبوط می باشد. لذا اقارير صريح وكلا و مدیران شرکت ....................... به شرح منعکس در صورتجلسات تنظیمی دادگاه حقوقی مستند رای دادگاه واقع شده است که با صدور دادنامه شماره .................. پیوست شماره ............با اعتراض شرکت ..................به دادنامه مذکور پرونده به شعبه ............. دادگاه تجدیدنظر استان ............... ارجاع که در نهایت طی دادنامه شماره ...................... پیوست شماره .............. به استناد مختویات پرونده و اقاریر صریح مدیران شرکت ...............اقدام به تایید و تسجیل دادنامه تجدیدنظر خواسته نموده اند و حتی مدیران شرکت ........... درخواست اعمال ماده .............. قانون تشکیل دادگاههای عمومی و انقلاب را نیز ارائه نموده اند که با توجه به تحقیقات مکفی و ادله اثباتی متقن اقامه شده به شرح منعکس در پرونده و ایضاً اقاریر صریح مدیران و     وکلای شرکت ...............توفیقی حاصل نگردید و پرونده در اجرای احکام به مورد اجراء در پیوست شماره ....... آمده حالیه شرکت ............... برای مقابله با احکام قطعیت یافته محاکم حقوقی مذکور و در اقدامی ناثواب مبادرت به طرح دعوی جعل و استفاده از سند مجعول نموده و از این حیث پرونده محاکماتی به شعبه ......... دادیاری ارجاع که با توضیحات معموله دادیار محترم پرونده حقوقی را از شعبه ... دادگاه حقوقی .......... مورد مطالبه و ملاحظه قرار گرفته است که دلالت بر اقرار صریح مدیران محترم شرکت .......... و وکلایش دایر بر فقدان چنین قراردادی بوده و در متن آراء صادره نیز محرز و مبرهن است که مدیران شرکت و وکلایشان در پرونده حقوقی وجود چنین قراردادی را انکار نمودند فلذا نظر به اینکه متعاقب آراء حقوقی قطعیت یافته از طریق اجرای احکام مدنی استاد مالکیت مجدداً به نام اینجانب انتقال قطعی یافته است و از طرفی دیگر شرکت ............... عاجز از دریافت حقوق حقه خود از طریق تضامین ماخوذه میباشد و کلای جدید شرکت ............با تغییر عقیده و خلاف اظهارات مدیران شرکت با ادعای واهی جعل و استفاده از سند مجعول سعی در متزلزل نمودن آراء حقوقی قطعیت یافته که به مورد اجراء در آمده است بر آمده اند و لا غیر!

 

 

لایحه تجدیدنظر

 

 

وکلای شرکت .............. در زمان تشکیل پرونده و طرح دعوی جعل و استفاده از سند مجعول مبادرت به برابر اصل نمودن قرارداد بدون امضاء نمودند که ادعای جعل آن را دارند و شعبه اول بازپرسی جانشین شعبه ۵ دادیاری خلاف مندرجات - مضبوط در پرونده استنادی موضوع را به احد از کارشناسان رسمی دادگستری به نام آقای ............. ارجاع نموده است و و کلای شاکی در محضر کارشناس منتخب اظهار داشتند که اصل قرارداد امضاء نشده در شرکت .................. مفقود گردیده و در سطر ۵ صفحه اول گزارش کارشناسی نیز تصریح شده است و کارشناس منتخب نیز صراحتاً اظهار نظر نمودند هیچگونه جعلی صورت نگرفته است پیوست شماره ۴ و با اعتراض معموله از سوی وکلای شرکت ......... موضوع به هیات کارشناسان ۳ که نفره ارجاع در این مقطع ادامه بررسی پرونده به شعبه ۴ بازپرسی آن دادسرا احاله می گردد و تا این مقطع دادیار محترم شعبه ۵ و بازپرس محترم شعبه اول دادسرای ......... هیچ قراری برای موکلین صادر نکرده اند.

متاسفانه بازپرس محترم شعبه ۴ در جهت خلاف روند رسیدگی و دلایل و شواهد مندرج در پرونده بر اساس تصویر مصدق شده مدارک ابرازی شاکی و بدون انجام هیات کارشناسی ۳ نفره و بدون اینکه مجعولیت اسناد مورد تنازع به اثبات برسد و بدون هر گونه دلیل محکمه پسند کیفری مبادرت به تفهیم اتهام اینجانب مینماید که واقعاً جای بسی تامل دارد و از طرف دیگر بدون هر گونه ادله اثباتی متقن و محکم مبادرت به صدور قرار تامین خواسته مینماید. همانطوریکه مستحضرید قضات محترم به استناد ماده ۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری که اشعار می دارد: ... در صورتی که تقاضای شاکی مبتنی بر دلایل قابل قبول باشد دادگاه قرار تامین خواسته را صادر می نماید ... علیهذا در این پرونده شاکی چه  دلیلی اقامه نموده که موجبات صدور قرار تامین خواسته فراهم گردیده است؟؟؟ مضافاً اینکه در قرار تامین خواسته توقیف و جلوگیری از نقل و انتقال پلاکهای ثبتی را نیز صادر نموده و در مقام دستور موقت مبنی بر جلوگیری از نقل و انتقال اقدام می ماید. مگر بازپرسی میتواند دستور موقت صادر نماید!!!؟؟؟

 با توجه به . به شرح معنونه نظر به اینکه نقص تحقیقاتی عدم ارائه اصل مدرکیه (شاکی مشهود و مبرهن است و بناء صدور قرار مجرمیت موجه و مدلل نمیباشد دلایل خلاف صدور قرار مجرمیت به شرح ذیل معروض گردید که هیچ توجهی نشد: ۵/۱ - ادعای واهی و بی اساس و کلای شاکی در جهت خلاف اظهارات ماضی مدیران شرکت ایژ روستا به شرح مضبوط در برونده استنادی و تغایر و تضاد اظهارات در پرونده محاکماتی که صدور قرار مجرمیت بر خلاف مواد ۲۱۹ و ۲۲۰ قانون آیین ادرسی مدنی می باشد. زیرا اگر جعلی صورت گرفته مقنن مراتب ادعای جعل را ملحوظ نظر قرار داده و مدیران و وکلای شرکت در پرونده حقوقی اساساً منکر امضاء چنین اسنادی شده اند و متعاقب ناکامی و عدم توفیق ظهارات مکتوب اقرار در دادگاه ادعای بی اساس مجمولیت سند تبدیل تعهد را مطرح مینمایند و در اقدامی بی نظیر بدون ینکه دلیلی بر جعل مدرک از سوی شاکی اقامه گردد از سوی بازپرسی منتهی به صدور قرار مجرمیت می گردد و مهمتر ینکه دادیار اظهار نظر دادستان محترم نیز با قرار صادره موافقت می نماید.

در پرونده حقوقی بر خلاف عدم ارائه اصل قرارداد به اصطلاح مجعول از سوی شاکی و صرفاً برابر اصل نمودن سند به اصطلاح مجمول و در زمان کارشناسی (سطر ۵ صفحه ۱ نظریه (کارشناسی پیوست شماره ۵ نیز اعلام به مفقود شدن سند در شرکت اقرار می نمایند. عدم اثبات مجعولیت سند از سوی کارشناس منتخب و فقدان اظهار نظر هیات ۳ نفره کارشناسان رسمی دادگستری که شخص نیست بازپرس محترم بر چه اساس و منوال از تصمیم خویش عدول نموده است و بر اساس کدام ادله اثباتی محکمه سند کیفری و خلاف مقررات و قواعد آیین دادرسی جرم جعل را به اینجانب انتساب داده است؟

آنچه که مسلم میباشد آقای .............. چکهای شماره و تاریخ ................. به مبلغ ................. ریال به مبلغ ................. ریال جاری شماره ....... عهده بانک ............. کد ............. شعبه ........... نام صاحب حساب ............. را به شرکت ............... تحویل همه جملگی به حیطه وصول در آمد و از طریق رجع حقوقی نیز طی استعلام معموله به اثبات رسیده است و طی جلسات دادرسی و به تفصیل در این خصوص بحث و بررسی تردید و در مقطع مدیران و وکلای شرکت هیچ ا ادعایی مبنی بر جعل اسناد باشد وفق مقررات قانونی مارالذکر در پرونده قوقی ارائه ننموده اند و پر واضح و مبرهن میباشد که با طرح شکایت واهی و بی اساس جعل و استفاده از سند مجعول ا مترصد احیاء پرونده حقوقی و مقدمات طرح دعوی اعاده دادرسی را فراهم آورند و لا غیر.

 

 

هزینه نگارش لایحه دفاعیه 
راهنمای نگارش انلاین 
هزینه نگارش شکوائیه 
نگارش دادخواست فرجام خواهی 
درباره ما 

 

 

از محضر ریاست محترم دادگاه استدعا دارد دستور فرمایند که مدیران شرکت ................ دعوت و تحقیق و تفحص گردد چرا در جهت خلاف اظهارات سابق مدیران مبادرت به طرح دعوی نموده اند؟ اقاریر صریح مدیران وقت شرکت ............. در پرونده حقوقی مضبوط میباشد و ایضاً مستند احکام دادگاه ها نیز واقع گردید و همانطوریکه مستحضرید عدم تبعیت و هرگونه اظهار نظری خلاف آراء قطعیت یافته محاکم تخلف آشکار و بین انتظامی تلقی میگردد که بازپرس و دادیار محترم اظهار نظر در این خصوص مسئول هستند و بایستی به مراجع ذی صلاح قانونی پاسخگو باشند، در حالیکه قضات محترم محاکم باید بر اساس مستندات ابرازی نسبت به حل و فصل دعاوی برآیند.- نقد و بررسی رای مخدوش و بی اساس محکمه بدوی هیچ دلیلی در رای دادگاه بدوی دایر بر جعل و استفاده از سند مجعول وجود ندارد.

 کارشناس منتخب مبادرت به ارائه نظریه کارشناسی نموده و مورد اعتراض و کلای شرکت .......... واقع گردید ولیکن هیات کارشناسان رسمی دادگستری هیچ نظریه ای صادر ننموده اند.

 نه تنها هیچ دلیلی دال بر بزهکاری اینجانب اقامه نگردید بلکه قاضی محکمه بدوی استفاده صورتجلسه را در محکمه بدوی استناد می نماید ولیکن اظهارات و لوایح مدیران و وکلای شرکت ...................را که اقرار در دادگاه محسوب . صوب میگردد و بر اساس آن رای قطعی و لازم الاجراء صورت گرفته است ملحوظ نظر قرار نمیگیرد.

عالیجنابان مگر در پرونده کیفری اصحاب دعوی نمی توانند نسبت به اسناد طرف مقابل ایراد جعل نمایند!!!؟؟؟ در پرونده حقوقی شعبه .......... مدیران و وکلای شرکت هیچ خدشه و خللی به صورتجلسه اقامه نکرده اند و زمانیکه قاضی محکمه حقوقی اصل این صورتجلسه را از مدیران و وکلای شرکت ................. خواسته است از ارائه این صورتجلسه استنکاف ورزیده اند و اساساً منکر تنظیم چنین سندی شده اند اقتضاء دارد که پرونده حقوقی شعبه ۴ شهرستان ......... را مطالبه و مورد استناد قرار دهند تا حقایق بیش از پیش برای قضات ارجمند احراز و آشکار گردد. حالیه چگونه بعد از صدور آراء قطعی و اجرای حکم و حتی عدم توفیق در اجرای ماده ۱۸ قانون تشکیل دادگاه های عمومی و انقلاب و کلای شرکت .................. برای اینکه راه دیگری در اجرای خواسته های نامعقول خویش بنا بهند مبادرت به طرح دعوی جعل و استفاده از سند مجعول نمایند که بایستی وفق مقررات قانون آیین دادرسی مدنی در محکمه حقوقی به انجام میرساندند فلذا طرح دعوی حاضر به نوعی بازگشایی یک پرونده مختومه می باشد و لا غیر.

 عالیجنابان در پرونده حقوقی شهرستان..........با انکار امضاء مدیران و وکلای شرکت ............. در ذیل صورتجلسه قاضی دادگاه مبادرت به استعلام از چکهای مندرج در صورتجلسه نمود که برخی از چکها به حیطه وصول در آمده است.

 

 

هزینه لایحه تجدیدنظر

 

 سوال این است چرا بدواً مدیران و وکلای شرکت .........منکر تنظیم صورتجلسه شدند؟؟؟ زمانیکه استعلام چک انجام شد و به وصول در آمدن برخی چکها برای دادگاه محرز و مشخص گردید چرا ادعای جعل نکرده اند؟ و حتی فراتر از آن چرا با صدور حکم بدوی و اعتراض شرکت ...........و تشکیل جلسه دادرسی در تجدیدنظر استان .......... به جعل صورتجلسه ایراد ننموده اند؟؟؟

عالیجنابان تحقیق و تفحص از مدیران و وکلای شرکت در این خصوص مورد استدعاست. شعبه ۱۶ دادگاه  در این پرونده ۲ نفر متهم تعرفه شدند قاضی محکمه بدوی بر اساس کدام ادله اثباتی جاعل را مشخص نموده است؟؟؟ آیا مدرکی در این خصوص اقامه گردید و آیا کارشناسی جعل را مشخص نمود؟؟؟

تخلف قاضی محکمه بدوی و بازپرس صادر کننده قرار و دادیار اظهار نظر در این پرونده مشهود و مبرهن است که استدعای رسیدگی و اتخاذ تصمیم شایسته وفق مقررات را از قضات ارجمند و با تجربه دادگاه تجدیدنظر دارم.

من حيث مجموع بی که اعتباری قضائی و عدم وجاهت قانونی مدعای تجدیدنظر خوانده در دادنامه تجدید نظر خواسته به شرح معنونه محرز و مبرهن گشته است و مآلا ادعای نامبرده نیز به هیچ وجه تقارنی به ادله اثباتی محکمه پسند کیفری مستند و مستدل نبوده و به هیچ دلیل شرعی مستند نیست و با عنایت به و وکیل اینکه بی اعتباری قضایی آن به شرح معنونه به اثبات رسیده است و نظر به اینکه بی حقی شوکه در مرجع حقوقی به اثبات رسیده و اقاریر صریح مدیران وقت شرکت ............. در پرونده حقوقی و به تبع آن آراء مسلم الصدور محاکم بدوی شهرستان ......... و دادگاه تجدیدنظر استان ........... در پرونده های و هرگونه ادعایی در جهت خلاف اظهارات اصیل و و گردیده است محاکماتی و استنادی ثبت و درج در زمان لاحق فاقد منشاء و اثر حقوقی است و ایضاً هیچ دلیل و مدرکی که حاکی از مدعای وکلای محترم شرکت ............در این پرونده باشد اقامه نگردیده است با مداقه به مطالب و درخواستهای مارالذکر و با استعانت از اصل ۳۷ قانون اساسی و رعایت قاعده اصاله البرائه دعوی شاکی نخستین خالی از هر گونه دلایل باشد، صدور حکم شایسته مبنی بر برائت از محضر مبارک ریاست محترم و مجرب مثبته می تجدید نظر مورد درخواست است.

 

جهت دریافت مشاوره حقوقی به صورت 24 ساعته و در تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل میتوانید با شماره 09212242670 تماس بگیرید. در موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توانید علاوه بر  مشاوره حقوقی تلفنی، از مشاوره حقوقی انلاین و رایگان بهره مند شوید.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.