مشاوره حقوقی با وکیل ارث چگونه است؟

مشاوره حقوقی با وکیل ارث چگونه است؟

مشاوره حقوقی با وکیل ارث چگونه است؟

مشاوره حقوقی با وکیل ارث ضروری است؟ وکیل ارث کیست؟ وکیل ارث در چه مواردی می تواند به ما کمک کند؟ همه روزه افراد زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی ارث با موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. این افراد سوالات زیادی را در ذهن خود می پرورانند که از جمله رایج ترین آنها می توان به سوالات مذکور در ابتدای مقاله اشاره کرد. تقسیم ماترک و مسائل مربوط به ارث از جمله اختلافات حقوقی متداولی هستند که هر فرد حداقل یک بار در زندگی، آنها را تجربه خواهد کرد. در این میان، مقررات و قوانین پیچیده ای پیرامون تقسیم ماترک وجود دارد که افراد را به سمت دریافت مشاوره از بهترین وکیل ارث سوق می دهد. در نتیجه در این مقاله قصد داریم به طور کامل و تفصیلی به مشاوره حقوقی با وکیل ارث بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل ارث کیست؟

اولین گام جهت بررسی مشاوره حقوقی با وکیل ارث آشنایی با تعریف وکیل ارث می باشد. در همین راستا باید بگوییم هنگامی که وکلا پروانه وکالت خود را کسب می کنند، می توانند در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری به وکالت بپردازند. با این حال بسیاری از وکلا تصمیم می گیرند که در یک حیطه خاص وکالت کنند.

در نتیجه در تعریف وکیل ارث بایستی بگوییم، وکیل ارث شخصی است که پس از دریافت پروانه وکالت خود، ضمن امکان وکالت در تمامی دعاوی حقوقی و کیفری، تصمیم گرفته که به صورت تخصصی در حیطه دعاوی مربوط به ارث به وکالت بپردازد. در نتیجه اگر با مشکلات مربوط به ارث و تقسیم ماترک دست و پنجه نرم می کنید، می توانید برای مشورت با بهترین وکیل ارث از طریق مشاوره حقوقی اقدام فرمایید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

مشاوره با وکیل ارث

 

در چه مواردی می توان با وکیل ارث مشورت کرد؟

یکی دیگر از سوالاتی که متقاضیان مشاوره حقوقی با وکیل ارث از ما می پرسند این است که در چه مواردی می توان با بهترین وکیل ارث، مشاوره حقوقی داشت؟ همانطور که گفته شد، وکیل ارث به حل و فصل دعاوی پیرامون ارث و تقسیم ماترک می پردازد. در نتیجه برای تمامی دعاوی مربوط به ارث می توان از مشاوره حقوقی با وکیل ارث بهره جست. اکنون بایستی به انواع دعاوی مربوط به ارث اشاره داشته باشیم:

  • دعاوی مرتبط با گواهی انحصار وراثت.
  • دعاوی مرتبط با نفقه و مهریه زوجه متوفی.
  • دعاوی مرتبط با تقسیم ماترک.
  • دعاوی مرتبط با اعتبار وصیت متوفی.
  • دعاوی اثبات یا رد نسب.
  • دعاوی مطالبه سهم الارث.

 

همانطور که دیدید در حیطه های گوناگونی می توان از دانش و تخصص بهترین وکیل ارث بهره جست. در نتیجه شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

دستور موقت برای مطالبه سهم الارث
وکیل ارث 
فروش سهم الارث
مشاوره حقوقی انحصار وراثت 
درباره ما 


 

برای مشاوره حقوقی با وکیل ارث چه باید کرد؟

حق الوکاله وکیل ارث باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال مشاوره حقوقی با وکیل ارث باشند. به همین منظور ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی از دو طریق امکان مشاوره حقوقی با وکیل ارث را فراهم کرده ایم:

  • مشاوره حقوقی حضوری: در گذشته افراد با پیدا کردن ادرس بهترین وکیل ارث و مراجعه به دفتر وکالت وی این کار را انجام می دادند. ما نیز در سایت خود با گرد هم آوردن وکلای مجرب از شهرهای مختلف ایران، امکان مشاوره حقوقی حضوری با آنها را فراهم کرده ایم.
  • مشاوره حقوقی غیرحضوری: با توجه به مشکلاتی که مشاوره حضوری دارد، موسسه حقوقی وکلای تلفنی، امکان مشاوره غیر حضوری از دو طریق تماس با شماره وکیل ارث کاربلد یا مشاوره حقوقی آنلاین را فراهم کرده است.

 

هزینه مشاوره حقوقی با وکیل ارث

همانطور که گفته شد، بالا بودن میزان حق الوکاله وکیل باعث شده است که بسیاری از افراد به مشاوره حقوقی با وکیل ارث تمایل نشان دهند. از طرفی همین مسئله منجر به این شده که بسیاری از موسسات حقوقی، هزینه مشاوره با وکیل ارث را بسیار زیاد تعیین کنند. البته باید این نوید را به شما بدهیم که ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی با هدف فراهم سازی خدمات حقوقی گوناگون برای تمامی اقشار جامعه، هزینه مشاوره با وکیل ارث را بسیار مقرون به صرفه و ارزان تعیین کرده ایم. این هزینه از قرار جدول ذیل می باشد:

 

 

مدت مشاوره

هزینه (تومان)

5 دقیقه

30000

10 دقیقه

50000

15 دقیقه

75000

20 دقیقه

100000

30 دقیقه

150000

60 دقیقه

250000

 

همچنین افرادی که توانایی پرداخت هزینه مشاوره حقوقی با وکیل ارث را ندارند، می توانند از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان با بهترین وکیل ارث در ایران مشاوره داشته باشند.

 

مزایای مشاوره حقوقی با وکیل ارث

در این مقاله سعی داشتیم شما را با مشاوره حقوقی با وکیل ارث آشنا کنیم اما قطعا این سوال هنوز در ذهن شما وجود دارد که مشاوره حقوقی با وکیل ارث چه مزایایی دارد؟ از جمله این مزایا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • جلوگیری از اختلافات خانوادگی.
  • حل و فصل حقوقی و اصولی دعاوی مربوط به ارث.
  • آشنایی با حق و حقوق افراد در پرونده های مربوط به ارث.
  • انجام اصولی مراحل تقسیم ماترک.

 

 

مطالبه سهم الارث

 

  • جلوگیری از برهم خوردن روابط خانوادگی.
  • عدم نیاز به صرف وقت برای حل و فصل دعاوی مربوط به ارث.
  • هزینه مناسب.
  • صرفه جویی در هزینه های مربوط به اختلافات آتی.

با توجه به مزایا و اهمیتی که مشاوره حقوقی با وکیل ارث دارد، انجام آن ضروری به نظر می رسد. به همین خاطر شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی تلفنی، سوالات خود را از بهترین وکیل ارث ایران بپرسید.

 

 


سوالات متداول

نظرات

علیرضا

ارائه بسته های مشاوره حقوقی تلفنی در زمان های کوتاه مدت مثل ۵دقیقه ای و ۱۰دقیقه ای خیلی برای افرادی که سوالات مختصری دارند و امکان پرداخت هزینه های گزاف دفاتر را ندارند بسیار مفید است


راضیه دهقان

سلام و عرض ادب قبل از انجام هر کاری در خصوص دعاوی مربوط به ارث از جمله :مهروموم ترکه؛تحریر ترکه،تقسیم ترکه و‌.‌‌‌...باید با وکیل متخصص در این حوزه مشورت شود تا در ادامه روند دچار مشکل نشوید موسسه وکیل تلفنی بهترین و متخصص ترین وکلا را در سراسر ایران دارد و در تمامی ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگو هستند


بهنام رحمانی فرد

با سلام یکی دیگر از سوالاتی که متقاضیان مشاوره حقوقی با وکیل ارث از ما می پرسند این است که در چه مواردی می توان با بهترین وکیل ارث، مشاوره حقوقی داشت؟ همانطور که گفته شد، وکیل ارث به حل و فصل دعاوی پیرامون ارث و تقسیم ماترک می پردازد. در نتیجه برای تمامی دعاوی مربوط به ارث می توان از مشاوره حقوقی با وکیل ارث بهره جست. اکنون بایستی به انواع دعاوی مربوط به ارث اشاره داشته باشیم: دعاوی مرتبط با گواهی انحصار وراثت. دعاوی مرتبط با نفقه و مهریه زوجه متوفی. دعاوی مرتبط با تقسیم ماترک. دعاوی مرتبط با اعتبار وصیت متوفی. دعاوی اثبات یا رد نسب. دعاوی مطالبه سهم الارث.


رحمنی

تقسیم ترکه قبل از پرداخت بدهی غیر نافذ هست و ذینفع می تواند ابطال آنرا از دادگاه بخواهد


کوکبی

وکیل ارث و میراث فردی است که در زمینهٔ حقوق ارث و میراث تخصص دارد. این افراد با قوانین و مقررات مربوط به ارث و میراث آشنا هستند و می‌توانند در اموری مانند تقسیم ارث، ابطال وصیت‌نامه، دعاوی ورثه‌ای و غیره به افراد کمک کنند


علی

سلام و خسته نباشید قبل از انجام هرگونه اقدامی برای اینکه دچار مشکل نشوید باید با وکیل متخصص در این زمینه مشاوره داشته باشید موسسه وکیل تلفتی بهترین وکلا در سراسر کشور بصورت کاملا ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد


آزاده

وکیل ارث یکی از وکلای موردنیاز برای انتقال اموال به وراث است. وقتی فردی از دنیا می‌رود یکی از موارد مهم که در مورد او مطرح می‌شود مبحث اموال و دارایی‌های او است. بعدازاینکه فرد فوت می‌کند افراد متفاوتی ممکن است از ارث سهم ببرند و برخی ممکن است باعث شوند وارث دیگری سهم خود را دریافت نکند.


فاطمه علی زاده

باسلام وکیل و مشاور حقوقی در ضمینه ارث فردی است که به صورت تخصصی در این ضمینه فعالیت داشته و افرادی که در حوزه ارث ،تقسیم ترکه ،وصیت یا حتی اثر عقود که متوفی در زمان حیات خود منعقد کرده ابهام یا سوالی دارند برای اگاهی از حق و تکلیف خود برای جلوگیری از هر گونه تضرر می توانند از مشاوره تخصصی حقوقی استفاده نمایند تا با علم و اگاهی اقدام نمایند


محمد نوربخش

در بحث وکالت تخصصی قطعا وکلا با تسلط بیشتری در زمینه مبحث تخصصی خود کار کرده بالاخص در زمینه ی ارث که کاملا نیاز به مهارت و دانش در کورد مباحث بیشمار خود دارد. لذا مشورت با وکیل متخصص در زمینه ی مبحث ارث میتواند گامی بلند در جهت اقدامات درست باشد . وکیل متخصص در زمینه ی ازث تمامی موار مربوط در این موضوع را میتواند پیش بینی و بهترین تصمیم را در خصوص آنها اتخاذ کند .


مهران رمضان پناه

سلام؛ وکیل ارث و میراث فردی است که در زمینهٔ حقوق ارث و میراث تخصص دارد. این افراد با قوانین و مقررات مربوط به ارث و میراث آشنا هستند و می‌توانند در اموری مانند تقسیم ارث، ابطال وصیت‌نامه، دعاوی ورثه‌ای و غیره به افراد کمک کنند.


M.j sheykhi

مشاور حقوقی، یک حقوق‌دان است که به عنوان مشاور برای افراد، شرکت‌ها و سازمان‌ها کار می‌کند. وظیفه اصلی مشاور حقوقی، ارائه مشاوره حقوقی به مشتریان خود در مورد قوانین، مقررات و مسائل حقوقی است و شامل مسائل مرتبط با قوانین کار، مالی، تجارت، مسکن، مالکیت معنوی، حقوقی، جرم و جنایت و ... می‌شود.


مریم قجری

در قانون زمان مشخصی برای مدت‌زمان حصر وراثت ذکر نشده است و هر زمان می‌توانید این کار را انجام دهید. این موضوع کاملاً در اختیار وراث متوفی است.


محمد علی ابوالمعالی

با سلام .نکته در مورد ارث : تغییر جنسیت و ارث افرادی که تغییر جنسیت می دهند و نسبت شان با اعضای خانواده عوض می شود، مثلاً خواهر، برادر می شود، ارث بردن آنان نیز طبق جنسیت جدید تغییر می کند.


مجید شیخی

با سلام تقسیم ماترک و مسائل مربوط به ارث از جمله اختلافات حقوقی متداولی هستند که هر فرد حداقل یک بار در زندگی، آنها را تجربه خواهد کرد. در این میان، مقررات و قوانین پیچیده ای پیرامون تقسیم ماترک وجود دارد که افراد را به سمت دریافت وکیل سوق می‌دهد بهترین سایت جهت دریافت وکیل مبرز و حاذق سایت وکیل تلفنی می‌باشد با تشکر


امین

تقسیم ماترک و مسائل مربوط به ارث از جمله اختلافات حقوقی متداولی هستند که هر فرد حداقل یک بار در زندگی، آنها را تجربه خواهد کرد. در این میان، مقررات و قوانین پیچیده ای پیرامون تقسیم ماترک وجود دارد که افراد را به سمت دریافت مشاوره از بهترین وکیل ارث سوق می دهد. در نتیجه در این مقاله قصد داریم به طور کامل و تفصیلی به مشاوره حقوقی با وکیل ارث بپردازیم. پس با ما همراه باشید.


محمد مومنی

سلام وکیل ارث باید بداند اول و به ترتیب چه مراحلی را باید طی کند به عنوان مثال بررسی مدارک و توضیحات موکل مثلا املاک متوفی چه تعداد است ایا اسناد عادی دارد یا رسمی بهتر است قبل از تقسیم ترکه ابتدائا تحریر ترکه برای تعیین و حفظ اموال متوفی انجام شود اموال منقول و غیر منقول متوفی مشخص گردد سپس دعوا تقسیم ترکه یا مطالبه سم الارث متوفی مطرح شود.


وحید فراست

وکیل در خصوص ارث و میراث باید کاملا متخصص باشد شامل تقسیم ترکه مهروموم ترکه و ....


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.