مزایای داشتن وکیل طلاق چیست؟

مزایای داشتن وکیل طلاق چیست؟

مزایای داشتن وکیل طلاق چیست؟

گواهی عدم امکان سازش چیست؟

یکی از مهم‌ترین کارهایی که وکیل طلاق باید انجام دهد اخذ گواهی عدم سازش است. این گواهی در واقع به معنای عدم توافق و سازش در زندگی مشترک زوجین است و موقعی صادر می‌شود که دادگاه توافق پیدا کردن بین آن‌ها را ناممکن بداند. این گواهی اجازه طلاق را به زوجین می‌دهد. این گواهی در زمانی صادر می‌شود که مرد بخواهد همسرش را طلاق دهد، در طلاق توافقی که هر دو طرف به طلاق رضایت دارند. برای دریافت این گواهی باید حتما از یک وکیل متخصص کمک بگیرید. چرا که مراحل دریافت آن چندان آسان نیست و برای اثبات عدم سازش باید مدارکی را به دادگاه ارائه دهید. مشاوره حقوقی رایگان در موسسه وکیل تلفنی این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سوالاتتان را از وکیل مورد نظر خود بپرسید.

مشاوره حقوقی با وکلای طلاق

مدارک مورد نیاز برای طلاق

برای اینکه دادگاه گواهی عدم سازش را صادر کند نیاز است که زوجین مدارکی را جهت طلاق به دادگاه ارائه دهند. وکیل طلاق وظیفه دارد این مدارک را آماده کند. به همین دلیل بهتر است برای طلاق گرفتن حتما از یک وکیل متخصص کمک بگیرید چرا که عدم آگاهی درباره مدارک مورد نیاز می‌تواند به ضرر شما تمام شود. در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز می‌پردازیم:

  • کپی و اصل عقدنامه
  • کپ و اصل شناسنامه
  • کپی و اصل کارت ملی
  • توافق نامه‌ای برای مهریه، حضانت و ...
  • گواهی بکارت از طرف پزشکی قانونی برای طلاق در زمان عقد
  • گواهی عدم بارداری

در صورتی که سوالات بیشتری در این زمینه دارید بهتر است از وکیل متخصص بپرسید. از مزایای وکیل طلاق این است که به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن تمامی مدارک را آماده و ارائه کنید تا پروسه طلاق شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود. برای استفاده از خدمات موسسه وکیل تلفنی از جمله خدمات مشاوره 24 ساعته و شبانه روزی این مرکز می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با این مجموعه تماس بگیرید.

 

وکیل طلاق چه ویژگی‌هایی دارد؟

انتخاب یک وکیل طلاق شاید این روزها کار دشواری باشد چرا که تعداد موسسات حقوقی و وکلا در حال افزایش است اما برای اینکه بتوانید یک مشاور و وکیل خانواده خوب را پیدا کنید باید به ویژگی ها و مشخصات زیادی در هنگام انتخاب وکیل توجه کنید. اولین و مهم‌ترین ویژگی انتخاب یک وکیل مناسب تجربه و سابقه فعالیت وکیل است. وکیلی که شما انتخاب می‌کنید باید سابقه خوبی در پرونده‌ها و دعاوی خانوادگی داشته باشد. دانش و اطلاعات بالا نیز می‌تواند از دیگر ویژگی‌های مهم برای انتخاب وکیل مناسب باشد. از دیگر مشخصات یک وکیل راستگو بودن و قابل اعتماد بودن او است. وکیل نباید اسرار خانوادگی را فاش کند. همانطور که گفتیم پیدا کردن یک وکیل خوب با ویژگی‌هایی که گفته شد کمی دشوار است اما در موسسه وکیل تلفنی بهترین وکلا حضور دارند و شما می‌توانید تنها با یک جلسه مشاوره حقوقی رایگان با وکلای این مجموعه وکیل مورد نظرتان را پیدا کنید. این موسسه به صورت شبانه روزی خدمات مشاوره حقوقی را به مراجعین خود ارائه می‌دهد برای استفاده از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی این مجموعه و شناخت مزایای وکیل طلاق بهتر است با این مجموعه تماس بگیرید.

روند پرونده طلاق توسط وکیل پایه یک دادگستری

برد در پرونده طلاق به کمک وکیل کاربلد

یکی از نگرانی‌های بسیاری از افرادی که در دادگاه پرونده دارند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است، موفقیت در پرونده است. برد در یک پرونده تنها به دلیل داشتن مدارک کافی نیست بلکه باید کسی باشد که با زبان حقوقی از شما دفاع کند. این مسئله حتی در پرونده‌های طلاق نیز اهمیت دارد. وکیل طلاق مهم‌ترین و موثرترین فردی است که می‌تواند در این زمینه به شما کند. یک وکیل حرفه‌ای اطلاعات حقوقی کاملی دارد از طرفی با جمع‌آوری مدارک و ارائه آن‌ها به دادگاه در نتیجه می‌تواند حضور موثری برای شما در دادگاه داشته باشد. شما به کمک یک وکیل کاربلد می‌توانید به موفقیت و برد برسید. پیدا کردن یک وکیل حرفه‌ای کار شاید دشواری باشد اما با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و وظایف یک وکیل و جستجوی خوب می‌توانید وکیل طلاق مناسبی را پیدا کنید. برای استفاده از خدمات موسسه حقوقی وکیل تلفنی از جمله مشاوره حقوقی واتس اپی کافی است با این مرکز تماس بگیرید و وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید. در صورتی که سوال حقوقی داشتید می توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت سوال را از وکلای این مجموعه بپرسید.

 

انجام پروسه طلاق در کمترین زمان

پروسه پرونده طلاق در صورتی که طلاق توافقی نباشد بسیار طولانی و وقت‌گیر است. در صورتی که آگاهی و اطلاعات کافی حقوقی نیز نداشته باشید این مراحل می‌تواند بسیار زمان‌گیر باشند. به همین دلیل است که کمک گرفتن از یک وکیل طلاق تا این اندازه اهمیت دارد. برای اینکه پرونده طلاق شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد مهم‌ترین کار مشورت با یک وکیل متخصص است. شناخت راه‌حل‌های حقوقی می‌تواند نتیجه پرونده را تغییر دهد. شما می‌توانید از ابتدا تا انتهای رسیدگی به پرونده طلاق‌تان را بر عهده یک وکیل مجرب قرار دهید و منتظر بمانید تا پرونده به نتیجه برسد. حتی وکیل می‌تواند به جای شما در دادگاه حاضر شود در نتیجه نیاز نیست به صورت شخصی به دادگاه مراجعه کنید. موسسه حقوقی وکیل تلفنی به شما برای پیدا کردن یک وکیل مجرب و متخصص کمک می‌کند.

چرا مرکز وکیل تلفنی؟

تهران شهر بزرگی است به همین دلیل پیدا کردن یک وکیل طلاق در این شهر کار چندان راحتی نیست. در بین موسسات حقوقی زیادی که در این شهر وجود دارد، موسسه وکیل تلفنی یکی از بهترین موسسات است. این مجموعه نه تنها خدمات حضوری دارد بلکه خدمات غیر حضوری نیز برای سایر هموطنان عزیز در هر نقطه از ایران دارد. برای استفاده از خدمات این مجموعه می‌توانید با شماره‌های این مرکز تماس بگیرید تا با وکیل مورد نظرتان در ارتباط باشید یا اینکه به صورت آنلاین از طریق مشاوره حقوقی واتس اپی سوالات خود را از وکیل بپرسید. مجموعه وکیل تلفنی بهترین همراه شما در حل مسائل حقوقی و خانوادگی است.

وکیل طلاق

سوالات متداول درباره مزایای داشتن وکیل طلاق

۱)چگونه یک وکیل طلاق مورد اعتماد پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن یک وکیل طلاق مورد اعتماد قبل از هر چیزی لازم است درباره وکیل مورد نظرتان بسیار تحقیق کنید. مرکز وکیل تلفنی با در اختیار داشتن بهترین وکلای پایه یک دادگستری بهترین گزینه برای انتخاب وکیل است.

۲) آیا در دوره نامزدی مهریه به زوجه تعلق می‌گیرد؟

یکی از سوالاتی که از وکیل طلاق بسیار پرسیده می‌شود تعلق گرفتن مهریه در دوران نامزدی است. پاسخ این سوال خیر است چرا که این دوره صرفا برای شناخت است و نکاحی ثبت نمی‌شود.

۳) هزینه دادرسی برای ثبت درخواست مهریه چقدر است؟

از دیگر سوالاتی که از وکیل طلاق پرسیده می‌شود هزینه دادرسی است. این  هزینه اصولا هرساله و متناسب با شاخص تورم تعیین می‌شود.

۴) آیا امکان مشاوره حقوقی تلفنی وجود دارد؟

در موسسه حقوقی وکیل تلفنی شما امکان مشاوره حقوقی تلفنی را وکیل طلاق دارید.

۵) حضانت فرزندان بعد از طلاق با چه کسی است؟

یکی از پرسش‌های حقوقی که از وکیل طلاق می‌شود حضانت فرزندان است. حضانت فرزندان دختر یا پسر تا هفت سالگی با مادر است و بعد از آن با پدر است. لازم به ذکر است در این مسئله مصلحت طفل اولین اولویت دادگاه است.


سوالات متداول

نظرات

محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، موسسه وکیل تلفنی ، تاکنون مطالب بسیار مهمی را در قالب موضوع طلاق به کاربران خود ارائه نموده است، چرا که این موسسه به فراست دریافته که این مهم تا چه میزان ،خانواده ها را درگیر خود کرده لذا با انتشار آگاهی های متنوع و مطالب کابردی، سطح معلومات کابران خود را افزایش داده است . مبحث طلاق و اثرات حقوقی ناشی از آن همواره از دغدغه های ما می باشد و تنها کسانی تمام نکات ریز و کاربردی آن را تشخصی می دهند که به طور دائم با موارد مربوط به آن درگیر بوده و اطلاعات خود را به روز نمایند. یکی از الزامات مبحث طلاق ، ارائه گواهی عدم امکان سازش می باشد که جهت صدور آن ،می بایست پیش نیاز هایی رعایت گردد از جمله ارائه دادخواست اولیه طلاق ، حضور در جلسات مشاور و .... مشکل کار در جایی بروز می نماید که یکی از طرفین با ایجاد کارشکنی، قصد آزار طرف مقابل را دارد و طرف مقابل نیز بعلت آشنا نبودن به چنین مواردی تا مدت های مدید از مقصود خود باز می ماند ؛ لذا مطلوب هر کاربری استفاده از وکیلی است که صبورانه، تا پایان راه موکلان خود را همراهی نموده و تا حصول نتیجه، در حال تلاش و کوشش باشد. این مهم در موسسه وکیل تلفنی فراهم شده و با یک تماس از سوی کاربران ، تفاوت آن با دیگران به خوبی عیان می گردد. برای آسودگی خاطر و حفظ اسرار و حصول نتیجه کافی است یک بار این موسسه را انتخاب نمایید.


سحر نیک پور

سلامیکی از مهم‌ترین کارهایی که وکیل طلاق باید انجام دهد اخذ گواهی عدم سازش است. این گواهی در واقع به معنای عدم توافق و سازش در زندگی مشترک زوجین است و موقعی صادر می‌شود که دادگاه توافق پیدا کردن بین آن‌ها را ناممکن بداند. این گواهی اجازه طلاق را به زوجین می‌دهد. این گواهی در زمانی صادر می‌شود که مرد بخواهد همسرش را طلاق دهد، در طلاق توافقی که هر دو طرف به طلاق رضایت دارند. برای دریافت این گواهی باید حتما از یک وکیل متخصص کمک بگیرید. چرا که مراحل دریافت آن چندان آسان نیست و برای اثبات عدم سازش باید مدارکی را به دادگاه ارائه دهید. مشاوره حقوقی رایگان در موسسه وکیل تلفنی این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سوالاتتان را از وکیل مورد نظر خود بپرسید.


سجاد جداخانلو

سلام وقت بخیر . همواره استفاده از متخصصین هر امر میتواند از ایجاد چالش ها و تنش ها در آینده جلوگیری نماید . یکی از مهمترین و حساس ترین موارد در هر جامعه ای استفاده از تخصص وکیل دادگستری است مخصوصا در زمینه حقوق خانواده که اساسی ترین نقش را در روح و روان هر انسانی دارد . امید است با فرهنگ سازی صحیح استفاده از وکیل در جامعه گسترش یابد تا هم از اطاله دادرسی جلوگیری شود و هم حقوق مسلم افراد حفظ شود .


ملیکا محبوبی

کاربران گرامی می توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی موسسه وکیل تلفنی با کادری مجرب و ماهر بهره مند شوند


Mohamad sheykhi

طبق ماده قانونی ۱۱۴۳ مدنی ایران، تقسیم بندی طلاق در دو عنوان است که انواع طلاق در این دو مورد جایی می گیرد. این تقسیم بندی بر اساس و اعتبار اینکه درخواست طلاق از سوی مرد باشد و یا از سوی زن و یا اینکه با توافق طرفین و یا به حکم دادگاه خانواده و همچنین قابلیت رجوع بعد از طلاق، صورت گرفته است. دو نوع کلی از طلاق تحت عنوان طلاق رجعی و طلاق بائن وجود دارد. از انواع طلاق طلاق رجعی است که به معنی رجوع کردن و بازگشت دوباره است. در زمان عده مرد می تواند به زن خود رجوع کند. عده مدت زمان تعیین شده پس از طلاق است. اگر مرد از طلاق دادن زن پشیمان شد و زمان عده وی به پایان نرسیده باشد، می تواند دوباره بدون هیچ تشریفات و یا خواندن خطبه عقدی دوباره با یکدیگر زندگی کنند. در مدت زمان مشخص عده، طبق قانون زن حق ازدواج ندارد و تا پایان مدت عده بین او هیچ مردی نباید نکاحی خوانده و یا رابطه ای برقرار شود. از دیگر انواع طلاق، طلاق بائن است. این طلاق خلاف نوع رجعی است و در این نوع از طلاق مرد حق ندارد در مدت عده هر وقت که بخواهد به زن رجعت کند. چنانچه بعد از طلاق بائن زن و شوهر بخواهند دوباره با یکدیگر زندگی کنند، باید دوباره خطبه عقد بین آن دو خوانده شود. زوجین می توانند شرایط ضمن عقد و مهریه جدید را در عقد خود بخواهند. انواع طلاق رجعی طبق گفته های فوق یکی از انواع طلاق، طلاق رجعی می باشد که در این نوع از جدایی زن و شوهر، مرد در مدت عده و در صورت تمایل می تواند به زندگی دوباره با زن برگردد. اما چه نوع از طلاق های طلاق رجعی محسوب می شوند. زمانی که طلاق به درخواست و خواسته مرد باشد. همانطور که می دانید طبق قانون مدنی ایران، طلاق یکی از اختیارات مرد در زندگی‌ مشترک است. طلاق خلع و مبارات، این دو نوع از طلاق در زمره طلاق بائن قرار می گیرند. اما دلیل ذکر آن در این تقسیم بندی این است، تنفر زن از مرد آنقدر زیاد است که برای طلاق گرفتن در اسرع وقت زن مال خود را می بخشد. یا زن و مرد نسبت به یکدیگر تنفر شدید دارند و زن مال خود را می بخشد و یا مرد مهریه زن را می دهد تا زودتر جدا شوند. اما اگر بعد از بخشیدن مال توسط زن، زن به مال رجوع کند و مال را از مرد بخواهد، طلاق رجعی خواهد شد و مرد می تواند در مدت عده به زن رجوع کند. انواع طلاق (1)انواع طلاق (۱) انواع طلاق بائن پیشتر گفته شد که یکی از انواع طلاق، طلاق بائن است. بائن به معنی جدا شونده است، که در این حالت از جدایی زن و شوهر، شوهر یا مرد حق ندارد به زن دوباره رجعت نماید. در چهار مورد از انواع طلاق مرد حق ندارد در مدت عده خواهان دوباره زندگی با زن شود. این چهار مورد به قرار زیر می باشد. زن دوشیزه یا باکره باشد، زمانی طلاق صورت بگیرد که رابطه زناشویی میان زن و شوهر صورت نگرفته باشد. زن یائسه باشد. یائسگی حالتی است که زن در سن و سال مشخصی دیگر عادت ماهانه نمی شود. سه طلاق زن، زمانی که زن و مرد سه بار متوالی با یکدیگر ازدواج کنند و طلاق بگیرند. در این حالت مرد و زن بر یکدیگر حرام هستند و حق ازدواج دوباره نخواهند داشت. طلاق مبارات و خلع، دو نوع طلاق مختلف است. اما وجه اشتراک این دو نوع از طلاق این است که تنفر شدید زن و مرد نسبت به یکدیگر آنقدر زیاد است که برای طلاق گرفتن از هم حاضرند مال و مهریه را ببخشد یا بدهد، تا صیغه طلاق زودتر جاری شود.


فریبرز ذوالفقاری

با سلام پروسه پرونده طلاق در صورتی که طلاق توافقی نباشد بسیار طولانی و وقت‌گیر است. در صورتی که آگاهی و اطلاعات کافی حقوقی نیز نداشته باشید این مراحل می‌تواند بسیار زمان‌گیر باشند. به همین دلیل است که کمک گرفتن از یک وکیل طلاق تا این اندازه اهمیت دارد. برای اینکه پرونده طلاق شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد مهم‌ترین کار مشورت با یک وکیل متخصص است. شناخت راه‌حل‌های حقوقی می‌تواند نتیجه پرونده را تغییر دهد. شما می‌توانید از ابتدا تا انتهای رسیدگی به پرونده طلاق‌تان را بر عهده یک وکیل مجرب قرار دهید و منتظر بمانید تا پرونده به نتیجه برسد.


مینافراهانی

باسلام طلاق امر نکوهیده ای است ولی برخی اوقات راه رهایی از مشکلات پیش آمده است.بااین حال امروز در کشور شاهد افزایش آمار طلاق هستیم.طلاق میتواند به درخواست زوج یا زوجه یا توافقی باشد.بهتراست در امر طلاق با وکیل مشورت کرد تا به مشکل برنخورد. در طلاق توافقی که ساده ترین نوع طلاق است زوجین توافقات خود را اعم از حقوق مالی خانم.حضانت فرزند و....راتعیین و گواهی عدم امکان سازش را از دادگاه مطالبه میکنند.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.