پنج نکته که قبل از انتخاب وکیل طلاق باید بدانید

پنج نکته که قبل از انتخاب وکیل طلاق باید بدانید

پنج نکته که قبل از انتخاب وکیل طلاق باید بدانید

انتخاب وکیل طلاق چه اهمیتی دارد؟ به چه کسی وکیل طلاق می گویند؟ اهمیت مشاوره با وکیل طلاق چیست؟ حق الوکاله وکیل طلاق چقدر است؟ چه نکاتی پیرامون انتخاب وکیل طلاق بایستی رعایت شود؟ امروزه طلاق از جمله مهم ترین و رایج ترین دعاوی سیستم حقوقی ایران محسوب می شود. به نحوی که زیاد بودن این دعاوی باعث شده تا طلاق به یک معضل اجتماعی تبدیل گردد. در همین راستا انتخاب وکیل طلاق و آشنایی با نکات پیرامون آن از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر همه روزه اشخاص زیادی جهت مشاوره با بهترین وکیل طلاق با موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. این افراد سوالات زیادی را از ما می پرسند که در آغاز مقاله به آنها اشاره کردیم و تصمیم داریم در ادامه به این موضوع ها بپردازیم. پس با یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی همراه ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل طلاق کیست؟

پیش از آشنایی با نکات مهم پیرامون انتخاب وکیل طلاق بایستی ابتدا به تعریف وکیل طلاق بپردازیم. در همین راستا باید به این نکته اشاره کنیم که وکلا پس از اینکه پروانه وکالت خود را کسب کردند، می توانند در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری به وکالت بپردازند. به عبارت دیگر، هیچگونه محدودیتی پیرامون موضوع مورد وکالت برای وکلا وجود ندارد.

البته علی رغم این موضوع بسیاری از وکلا ترجیح می دهند که فعالیت خود را در یک حیطه مشخص ادامه دهند. پس وکیل طلاق، وکیلی است که توانایی وکالت در تمامی زمینه های حقوقی و کیفری را دارد. با این حال تصمیم گرفته به صورت تخصصی در حیطه دعاوی مرتبط با طلاق به وکالت بپردازد. همین مسئله باعث می شود که وکیل طلاق در حیطه دعاوی مرتبط با طلاق به یک فرد متخصص و خبره تبدیل گردد. همچنین اگر به دنبال مشورت با وکیل طلاق هستید، می توانید از طریق مشاوره حقوقی با ما در ارتباط باشید.

 

 

مشاوره با وکیل طلاق

 

 

اهمیت مشورت با وکیل طلاق

یکی دیگر از مواردی که هنگام آشنایی با نکات مهم انتخاب وکیل طلاق بایستی به آن بپردازیم، اهمیت مشورت با وکیل طلاق می باشد. در واقع هنگامی که سخن از دعوای طلاق به میان می آید بسیاری از افراد تصور می کنند که خودشان شخصا می توانند این مشکل حقوقی را حل و فصل نمایند. در صورتی که این تفکر کاملاً غلط است.

در واقع نکات حقوقی پیرامون طلاق آنقدر گسترده است که مشاوره با وکیل طلاق از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. همچنین حل و فصل اینگونه دعاوی دارای ریزه کاری های حقوقی گوناگونی می باشد که تنها وکلای طلاق می توانند در این زمینه به افراد کمک کنند. پس نباید از اهمیت مشورت با وکیل طلاق غافل ماند. در واقع اگر می خواهید در پرونده طلاق خود نتیجه دلخواه را کسب کنید، تنها بایستی با بهترین وکیل طلاق مشورت داشته باشید. به همین منظور شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

حق الوکاله وکیل طلاق

در آخرین گام پیش از آشنایی با نکات انتخاب وکیل طلاق بایستی با حق الوکاله وکیل طلاق آشنا شویم. در واقع همانطور که گفته شد، مشورت با وکیل طلاق از اهمیت خارق العاده ای برخوردار است. با این حال مشکلی که همواره ذهن متقاضیان مشاوره با وکیل طلاق را به خود مشغول می کند، حق الوکاله وکیل طلاق می باشد.

 

 

 

وکیل انلاین طلاق 
مشاوره حقوقی طلاق 
مشاوره حقوقی خانواده 
درباره ما 

 

 

پیرامون این موضوع بایستی بگوییم حق الوکاله وکیل طلاق در ابتدا با توافق وکیل و موکل تعیین می شود. به عنوان مثال، ممکن است وکیل برای حل و فصل دعوای طلاق مورد نظر، مبلغ 60 میلیون تومان طلب کند و موکل نیز آن را قبول نماید. در این حالت، قانونگذار این توافق را محترم خواهد شمرد. حال اگر توافقی بین وکیل و موکل وجود نداشته باشد، حق الوکاله وکیل طلاق بر اساس تعرفه حق الوکاله وکیل که هر ساله از جانب قوه قضاییه مشخص می گردد، تعیین خواهد شد. طبق تعرفه سال 1402 حق الوکاله وکیل طلاق، حداقل 500 هزار تومان و حداکثر 20 میلیون تومان خواهد بود.

 

 

5 نکته مهم در انتخاب وکیل طلاق

اکنون نوبت آن فرا رسیده که به سراغ نکات انتخاب وکیل طلاق برویم. این نکات عبارتند از:

  • پیش از پرداخت حق الوکاله وکیل طلاق با او یک جلسه مشاوره داشته باشید.
  • برای طلاق بهتر است با چندین وکیل مشاوره کنید. در واقع شاید وکیلی در ابتدای کار بسیار متخصص و کاربلد به نظر برسد با این حال هیچگاه به نظر یک وکیل تکیه نکرده و حتماً نظر وکلای گوناگون را جویا شوید.
  • به تخصص و رزومه وکیل توجه ویژه داشته باشید. بهترین وکلای طلاق وکلایی هستند که به صورت تخصصی و حرفه ای در حیطه طلاق به وکالت می پردازند.
  • تعیین میزان حق الوکاله وکیل طلاق نکته بسیار مهمی است که بایستی هنگام انتخاب وکیل طلاق در نظر گرفته شود.
  • سعی کنید برای انتخاب وکیل طلاق از تجربه آشنایان و دوستان استفاده نمایید.

 

 

 

هزینه مشاوره با وکیل طلاق

 

 

انتخاب وکیل طلاق همواره برای متقاضیان مشاوره با وکیل طلاق دارای دشواری های فراوانی بوده است. به همین منظور ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی، بهترین وکلای طلاق ایران را گرد هم آورده ایم. شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با ما در ارتباط باشید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل طلاق

همانطور که ذکر شد مشاوره با وکیل طلاق برای حل و فصل دعاوی مرتبط با طلاق بسیار مهم است. به همین منظور ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان مشاوره حقوقی تلفنی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. پس دیگر نبایستی نگران مشکلات حقوقی خود پیرامون طلاق باشید. همچنین بایستی بگوییم خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.