مشاور قضایی چیست؟

مشاور قضایی چیست؟

مشاور قضایی چیست؟

دستگاه قضایی یکی از پر اهمیت ترین نهادهای دولتی در زندگی اجتماعی شهروندان است. از همان روزهای ابتدایی زندگی یک فرد، وضعیت های حقوقی خاصی ایجاد می شود، که رسیدگی به آن مستلزم داشتن اطلاعات کافی قضایی می باشد. به موجب قانون مدنی در مورد هر فرزند ایرانی که به دنیا می آید، باید برای او نام و نام خانوادگی انتخاب شود. انتخاب نام و دریافت شناسنامه برای هر فرد، از نخستین اقدامات قضایی است که باید در مورد تمام اتباع یک کشور رعایت گردد. امروزه قوانین و مقررات بیشماری در ابعاد گوناگون زندگی اجتماعی به تصویب رسیده است. مطابق با قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، مرجع اصلی تصویب کننده قوانین، مجلس شورای اسلامی است. با این حال در عمل مجامع قانونگذاری دیگری از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود دارند که مقررات حقوقی و کیفری خاصی را تصویب نموده اند.

 

هزینه مشاوره حقوقی

بر اساس قانون اساسی مرجع نظارت بر اجرای قوانین، قوه قضاییه است، که این کار را از طریق محاکم دادگستری انجام می دهد. در یک نگاه کلی محاکم دادگستری به دو دسته حقوقی و کیفری تقسیم می شوند. اگر چه اصل بر این است که همه شهروندان نسبت به تمام قوانین و مقررات تصویب شده موجود، آگاهی دارند ولیکن بدیهی است که چنین امری خصوصاً در دنیای پیشرفته امروزی ناممکن می نماید. این واقعیت، روشنگر اهمیت ویژه ای است که بهره مندی از مشاوره حقوقی و مشاوره قضایی در زندگی اجتماعی امروزی را توجیه می کند.

معمولاً مبادرت به هر گونه عمل حقوقی در محاکم دادگستری، مستلزم آگاهی داشتن از قوانین مکتوب و شیوه های عملی گوناگونی است که همگان تخصص انجام دادنِ صحیح آن را ندارند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی با عضویت بهترین وکلای دادگستری ارائه دهنده انواع مشاوره قضایی در زمینه های حقوقی و کیفری می باشد.

مشاوره قضایی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی مشاوره قضایی به معنای ارتباط و مکالمه با یک نفر حقوقدان در زمینه کارگشایی کردن مسائل حقوقی و قضایی شخصی است. مشاوره قضایی در بسیاری از تصمیم گیری های مهم زندگی به کار می آید. معمولاً پیش از انجام اعمال حقوقی از قبیل خرید و فروش، طرح دعوا در محاکم کیفری و حقوقی، تهیه لایحه دفاعیه و بسیاری دیگر از موقعیت های اجتماعی باید از مشاوره قضایی استفاده کرد. مشاوره قضایی خوب علاوه بر داشتن دانش و اشراف بر قوانین و رویه های قضایی، با دیدی واقع نگرانه مشاوره جو را با ابعاد مختلف تصمیم گیری های خود آشنا می سازد.

 

مشاوره قضایی

راه ارتباطی با مشاوره قضایی

تا پیش از این، برخورداری از مشاوره قضایی تنها به صورت حضوری امکان داشت. در این روش مشاوره جو می بایست به دفاتر وکالت، کانون های وکلا و یا مراکز خدمات معاضدت قضایی مراجعه می کرد تا با یک فرد متخصص حقوقدان مشاوره قضایی داشته باشد. ولیکن در دوران پساکرونا و با ابتکار موسسه حقوقی وکلای تلفنی شرایط تغییر کرده است. به نحوی که امروزه به راحتی می توان بدون نیاز به خروج از منزل با بهترین حقوقدانان سراسر ایران مشاوره قضایی داشت. مجموعه وکلای تلفنی با عضویت بیش از یک هزار حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، آماده ارائه خدمات مشاوره قضایی تخصصی در زمینه های حقوقی گوناگون است.

بهترین راه ارتباطی با مشاورین قضایی، تماس با مجموعه حقوقی وکلای تلفنی است. در صورت تماس با وکلای تلفنی می توانید از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان بهره مند شوید.

مزایای مشورت با مشاور قضایی

دنیای حقوق دنیای بسیار پیچیده ای است. بسیاری از قوانین و مقررات لازم الاجرای حقوق فعلی ایران در سال های دور تصویب گشته اند. برای مثال قانون مدنی ایران که در احکام گسترده ای در زمینه حقوق خصوصی از قبیل عقد ازدواج، اجاره، ارث و ... می باشد، در سال 1307 به تصویب مجلس شورا رسیده است. این قانون و بسیاری از قوانین دیگر حاوی الفاظ و عبارات سخت و دشواری است، که بسیاری از آنها برای مردمان امروزی غیر قابل فهم و درک می باشد.

از جمله مزایای مشاوره قضایی این است که در صورت برخورداری از چنین خدماتی، از گرفتار شدن در دام محاکم حقوقی و کیفری رهایی می یابید. یک مشاوره قضایی خوب اطلاعات کاربردی و مفیدی را حسب مورد در زمینه موقعیت های گوناگون حقوقی برای مشاوره جو به ارمغان می آورد.

 

ارتباط در واتس اپ

هزینه مشورت با مشاور قضایی

مشاوره قضایی حضوری مستلزم پرداخت هزینه های هنگفت و سرسام آوری است. در مقابل در صورت تماس با مجموعه حقوقی وکلای تلفنی می توانید با کمترین هزینه و با آسان ترین روش های پرداخت تلفنی و آنلاین از خدمات مشاوره قضایی بهره مند شوید. برای کسب آگاهی بیشتر در این زمینه می توانید با موسسه وکلای تلفنی تماس حاصل فرمایید یا به درگاه اینترنتی این موسسه وارد شوید. بر خلاف شیوه های حضوری مشاوره قضایی که تنها در ساعات اداری با مراجعه به دفاتر وکالت امکان دارند، مجموعه حقوقی وکلای تلفنی به صورت بیست و چهار ساعته و شبانه روزی آماده ارائه خدمات مشاوره قضایی است.

 

هزینه وکیل و مشاوره 
اگاهی از حق و حقوق تان با مشاوره حقوقی 
مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن 
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.