مشاوره فوری با وکلای تلفنی

مشاوره فوری با وکلای تلفنی

مشاوره فوری با وکلای تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای تلفنی که امروزه در مقایسه با گذشته رواج قابل توجهی پیدا کرده است، یکی از پر طرفدارترین انواع مشاوره های حقوقی است که در طی آن فرد مشاور که از تحصیلات و اطلاعات حقوقی کافی برخوردار است، به صورت تلفنی افراد را راهنمایی می نماید. بدین ترتیب فردی که در یکی از روستاهای دور افتاده اطراف شهرستانی نه چندان بزرگ زندگی می کند، می تواند بدون هیچ دردسری از مشاوره وکلای تلفنی صاحب نام و صاحب تجربه بهره ببرد.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

مشاوره حقوقی با وکلای تلفنی

اکثر افراد هنگامی که با یک مشکل حقوقی مواجه می شوند، با در نظر گرفتن این موضوع که مشکلشان به مرحله طرح دعوا در مراجع قضایی رسیده است یا هنوز هیچ پرونده ای دال بر مشکل آن ها در مراجع صالح تشکیل نشده است، راهکارهای گوناگونی را پیش رو دارند که با توجه به شرایط خود می توانند بهترین آن ها را برگزینند. بسیاری از این افراد برای رهایی از شر مشکل خود نسبت به گرفتن وکیل و انعقاد قرارداد وکالت اقدام می نمایند. این در حالی است که برخی دیگر به دریافت مشاوره حقوقی بسنده می کنند. جالب و در عین حال لازم است بدانید که مشاوره حقوقی به 3 صورت قابل انجام است که عبارتند از:

  • مشاوره حقوقی حضوری
  • مشاوره حقوقی تلفنی
  • مشاوره حقوقی واتس اپی

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای تلفنی

مزایای متعدد و متنوع مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای تلفنی موجب شده است که افراد بسیاری قید مراجعه حضوری برای دریافت مشاوره حقوقی را زده و به مشاوره تلفنی روی بیاورند. آیا می دانید مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای تلفنی در مقایسه با مشاوره حقوقی حضوری چه مزایایی دارد؟ ما به شما خواهیم گفت!

هزینه کمتر

یکی از مهم ترین مزایای مشاوره حقوقی تلفنی نسبت به مشاوره حضوری ارزان بودن این نوع مشاوره است. اگر بخواهید برای بهره مندی از مشورت های یک مشاور حقوقی حضورا به دفتر وی مراجعه نمایید، بی شک ناچار به پرداخت هزینه های هنگفتی اعم از هزینه مشاوره، هزینه رفت و آمد و... هستید. این در حالی است که با صرف هزینه هایی نه چندان زیاد می توانید از همان اطلاعات به صورت تلفنی بهره مند گردید.

دسترسی سریع به مشاور

 مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای تلفنی بسیار سریع تر از مشاوره های حضوری صورت می پذیرد. چرا که شما برای بهره مندی از مشاوره های حقوقی حضوری نیازمند گرفتن وقت قبلی هستید. این در حالی است که مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای تلفنی نیازی به در انتظار ماندن و گرفتن نوبت قبلی ندارد.

مشاوره راحت تر

مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای تلفنی پیشنهادی ایده آل برای آن دسته از افرادی است که خجالتی و کم رو بوده و به همین دلیل نمی توانند به صورت حضوری مشکلاتشان را بیان کرده و حرف دلشان را بزنند.

عدم افشای هویت مشاور گیرنده

یکی دیگر از مزیت های مشاوره حقوقی تلفنی با وکلای تلفنی عدم افشای هویت مشاور گیرنده است. بسیاری از افراد که با مشکلاتی همچون دعاوی خانوادگی، رابطه نامشروع و زنای محصنه و... دست و پنجه نرم می کنند، از افشای هویت خود گریزانند. مشاوره حقوقی تلفنی فرصتی طلایی است تا این افراد بتوانند مشاوره دریافت نموده و برای حل مشکلات خود تلاش کنند.

 

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی

اقدامات لازم برای دریافت مشاوره حقوقی فوری با وکیل

در برخی موارد فوریت اقتضا می کند که افراد در طول شب و یا ایام تعطیل به انجام مشاوره حقوقی بپردازند. برای مثال ممکن است زن و شوهری در یک روز تعطیل با هم درگیر شده و مرد به اخراج زن از منزل بپردازد. این جا است که اهمیت مشاوره حقوقی فوری با وکیل قوت می گیرد. اگر نیازمند دریافت مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته هستید، موسسه وکلای تلفنی در اختیار شما است. وکلای تلفنی با بهره مندی از دانش و تجربه 1000 وکیل پایه یک دادگستری در خدمت رسانی به شما عزیزان در هر روز از هفته و هر ساعت از شبانه روز آماده است. کافی است پس از انتخاب مدت زمان مشاوره مناسب برای شرایطتان به درگاه آنلاین پرداخت متصل شده و هزینه مشاوره فوری را پرداخت نمایید. سپس تصویر فیش واریزی را به واتس اپ 09212242670 ارسال نمایید تا در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس گرفته شود.

 

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی

آیا مشاوره حقوقی فوری تلفنی با وکلای کار بلد و مورد اعتماد انجام می شود؟

یکی از پر تکرارترین سوالاتی که از جانب افراد علاقه مند به استفاده از مشاوره حقوقی فوری مطرح می گردد، این است که آیا این وکلای تلفنی کاربلد و مورد اعتماد هستند؟ بله؛ تمام وکلایی که شما به صورت تلفنی از آن ها مشاوره حقوقی می گیرید، جزء وکلای برتر و صاحب نام هستند. وکلای موسسه وکلای تلفنی دارای چندین سال سابقه کار هستند که با دقت بسیار مسئله شما بررسی کرده و بر اساس علم به روز خود و تجربه حقوقی خود شما را راهنمایی می کنند.

هزینه مشاوره فوری با وکلای تلفنی

گفتنی است که هزینه مشاوره فوری با وکلای تلفنی به صورت دقیقه ای محاسبه می شود. به عنوان مثال مبلغی که به ازای 5 دقیقه مشاوره با وکلای تلفنی موسسه وکیل تلفنی پرداخت خواهید نمود، 20 هزار تومان است. اگر خواهان 10 دقیقه مشاوره تلفنی هستید، باید مبلغ 30 هزار تومان بپردازید. 15 دقیقه مشاوره حقوقی با وکلای تلفنی برای شما 50 هزار تومان هزینه خواهد داشت. هزینه 20 دقیقه مشاوره 60 هزار تومان، 30 دقیقه 90 هزار تومان و یک ساعت 150 هزار تومان است.

 

ارتباط در واتس اپ

برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی چه مدت باید منتظر ماند؟

اگر به آن دسته از افرادی تعلق دارید که تصور می کنید مدت زمان زیادی را باید منتظر بمانید تا بتوانید از مشاوره حقوقی تلفنی بهره مند شوید، در اشتباهید. کافی است پرداخت آنلاین را انجام داده و تصویر فیش را ارسال نمایید تا وکلای موسسه وکلای تلفنی پنج دقیقه بعد با شما تماس بگیرند.

در چه زمینه حقوقی می توان از مشاوره فوری تلفنی استفاده کرد؟

فرقی ندارد مشکل حقوقی شما چیست. طلاق، تمکین، نفقه، فسخ نکاح، استرداد جهیزیه، سلب حضانت، روابط نامشروع و...! آنچه اهمیت دارد، این است که شما می توانید روی مشاوره فوری تلفنی در هر ساعت و هر شرایطی حساب کنید.

 

مشاوره حقوقی تلفنی 24 ساعته
هزینه مطالعه پرونده

مشاوره حقوقی اداره کار 

مشاوره حقوقی در امور اداری 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.