سوال از وکیل دادگستری

سوال از وکیل دادگستری

سوال از وکیل دادگستری

با افزایش جمعیت و بزرگتر شدن جوامع، مردم با مشکلات حقوقی متعددی مواجه شدند. به مرور زمان پرونده های مختلف در مراجع حقوقی بیشتر شدند. بر این اساس وکلای کارکشته و با سواد نیز افزایش پیدا کردند. امروزه با تاسیس موسسه های حقوقی و افزایش وکلا، دسترسی به اطلاعات حقوقی آسانتر شده است. بر این اساس مردم به راحتی می توانند تمام سوالات حقوقی خود را با وکلای پایه یک دادگستری مطرح کنند. در حال حاضر موسسه حقوقی وکلای تلفنی یکی از بهترین موسسه های حقوقی کشور است که با تکیه بر علم و آگاهی حقوقدانان کشور دریافت مشاوره را برای هموطنان گرامی تسهیل نموده است.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

وکیل پایه یک دادگستری کیست؟

وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می شود که پس از قبولی در آزمون وکالت و انجام کارآموزی، موفق به کسب پروانه وکالت می شود. وکلای پایه یک دادگستری در تمام زمینه های حقوقی اطلاعات دارند. علاوه بر این می توانند پرونده های متعددی را قبول کنند. بنابراین امکان ارائه مشاوره حقوقی، حضور داشتن در جلسات دادگاه و پیگیری روند پرونده و... از اصلی ترین وظایف وکلا محسوب می شوند. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی   می توانید با شماره تماس 09212242670 تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این شما به راحتی می توانید وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

تفاوت وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در چیست؟

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی افرادی هستند که اطلاعات حقوقی دارند. با این وجود تفاوت های مهمی نیز با یکدیگر خواهند داشت. وکلا زیر نظر دو نهاد کانون و قوه قضائیه فعالیت می نمایند. این در حالی است که مشاوران حقوقی زیر نظر قوه قضائیه فعالیت می نمایند. با این وجود برای ارائه مشاوره حقوقی نیازی به شرکت در آزمون نخواهد بود چرا که با دریافت مدرک معتبر دانشگاهی نیز می توان به عنوان مشاور حقوقی مشغول به کار شد. بر این اساس می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه کنید.

 

در چه مواردی می توان با وکیل دادگستری مشورت کرد؟

وکیل پایه یک دادگستری در تمام زمینه های حقوقی و کیفری امکان ارائه مشاوره حقوقی را خواهد داشت. تمام وکلا در طول دوران تحصیل با مسائل حقوقی و کیفری آشنا می شوند و اطلاعات لازم را در تمام زمینه ها کسب می کنند. با این وجود برخی از وکلا فقط در یک زمینه خاص فعالیت می کنند و وکالت سایر دعاوی را بر عهده نمی گیرند. با این وجود با استفاده از موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توان با خیالت راحت و با آسودگی از مشاوره حقوقی وکلای مجرب استفاده نمود.

 

 

سوال از وکیل

 

راه های پرسیدن سوال از وکیل دادگستری

امروزه دسترسی به وکلا آسان شده است. بر این اساس سه راه برای دریافت مشاوره حقوقی وجود خواهد داشت. در وهله اول با مراجعه حضوری به دفتر وکیل می توان مشاوره حقوقی را دریافت نمود. در روش دوم با استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان امکان دریافت مشاوره وجود خواهد داشت. در این روش با مراجعه به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی می توان با بهترین وکلای کشور در تمام زمینه های حقوقی مشورت کرد. در روش سوم نیز با استفاده از تماس تلفنی می توان تمام سوالات مورد نظر را از وکیل دادگستری پرسید. بنابراین با شماره گیری 09212242670 می توان با وکلای مجرب موسسه حقوقی وکلای تلفنی صحبت کرد.

 

 

 

وکیل برای مشاوره
هزینه وکیل و مشاوره
لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
آگاهی از حق و حقوقتان با مشاوره تلفنی
درباره ما 

 

هزینه پرسیدن سوال از وکیل دادگستری

سوال پرسیدن از وکیل مستلزم پرداخت هزینه مشاوره خواهد بود. در حال حاضر برای دریافت مشاوره حقوقی مبلغ مشخصی وجود ندارد. با این وجود میزان این مبلغ بر اساس مدت زمان دریافت مشاوره متغیر خواهد بود. هر چه زمان مشاوره طولانی تر باشد، هزینه مشاوره نیز افزایش می یابد. با این وجود موسسه یا سایت های معتبری نیز وجود دارند که با ثبت نام در آنها امکان دریافت مشاوره حقوقی رایگان برای هموطنان گرامی فراهم خواهد شد. موسسه حقوقی وکلای تلفنی یکی از بهترین موسسه های حقوقی حال حاضر کشور است که با ثبت نام در آن می توان از مشاوره رایگان استفاده نمود. برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان می توانید به سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه کنید. این موسسه با بهره گیری از تجارب بهترین وکلای کشور مشاوره حقوقی رایگان را در اختیار شما قرار خواهد داد.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.