مشاوره حقوقی آنلاین رایگان

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان

 مراحل دریافت مشاوره حقوقی رایگان

برخی مواقع نیازمند دانستن پاسخ یک سوال حقوقی هستیم یا اینکه یک مسئله حقوقی داریم و می خواهیم قبل از اقدام چیزی در مورد آن بدانیم. موسسه حقوقی وکیل تلفنی بخشی را برای مطرح کردن سوالات حقوقی به صورت رایگان در نظر گرفته است. کاربران برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان می توانند به سایت وکیل تلفنی مراجعه کنند و از طریق لینک ثبت نام در سایت ثبت نام را انجام دهند. کاربران با ورود به پنل کاربری می توانند سوال حقوقی خود را ثبت کنند تا در کمتر از 10 دقیقه وکلای متخصص به سوال پاسخ دهند. برخی اوقات مشاوره حقوقی ارزان و ضمانتی می تواند مشکل زیادی را در معاملات حقوقی برطرف کند مشاوره حقوقی رایگان با بهترین وکلای دادگستری بدون اینکه بار مالی به طرفین معامله وارد کند کمک شایانی را به انجام معامله ای سالم و قانونی خواهد کرد.

مشاوره حقوقی آنلاین

 آیا مشاوره حقوقی رایگان قابل اعتماد است؟

از آنجایکه در تمام کسب و کارها همیشه افرادی پیدا می شوند با هدف سوءاستفاده فعالیتی را راه اندازی کنند اعتماد عمومی خدشه دار شده است و برای انجام دادن هر کاری به ویژه در فضای اینترنت مردم به سختی اعتماد می کنند. در بحث مشاوره حقوقی رایگان موسسات متعددی خدمات حقوقی ارائه می دهند که تعدادی از آنها مانند موسسه وکیل تلفنی دارای نماد اعتماد و اصالت هستند. پس با این اوصاف مشکلی در ارتباط با خود موسسه وجود نخواهد داشت.اما برخی از کاربران این نگرانی را دارند که مشاوره حقوقی رایگان دارای کیفیت نباشند یا اطلاعات دقیقی ارائه نشود این نگرانی به دلیل اینکه موسسه حقوقی وکیل تلفنی نظارت کامل و لحظه ای بر کار مشاوران خود دارد بی مورد است و کاربران و مراجعه کنندگان می توانند با خیال راحت و اعتماد کامل مشاوره حقوقی انجام دهند. موسسه حقوقی وکیل تلفنی این اطمینان را به کاربران خواهد داد که نظارت کامل بر روی نحوه فعالیت وکلا و مشاوران دارد و حفظ اسرار مراجعه کنندگان را تضمین می کند.  

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان

دریافت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان با گوشی موبایل

سایت وکیل تلفنی یکی از سایت های واکنش گرا است که مشاهده آن هم در سیستم کامپیوتری و هم در گوشی موبایل کامل و واضح است و کاربران می توانند با هر دستگاهی از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت و گوشی به سایت مراجعه کنند و از امکانات سایت بهره ببرند. از طریق گوشی موبایل به دو روش استفاده از پیام رسان و تماس تلفنی می توانید مشاوره حقوقی آنلاین رایگان در روش اول با ورود به اپلیکیشن واتساپ امکان ارائه درخواست مشاوره رایگان وجود دارد. در روش دیگر می توانید از طریق گوشی موبایل با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید و مشاوره حقوقی دریافت کنید.

تجربه، دانش و تخصص مشاوره دهنده در ارائه مشاوره ای با کیفیت تاثیر گذار است. برای دریافت مشاوره حقوقی نباید گول تبلیغات را خورد بلکه باید از طریق موسسه های حقوقی معتبر با وکلای مجرب و متعهد ارتباط برقرار کرد. مشاوره خوب سبب می شود فرد قبل از اینکه فعالیتی حقوقی را دنبال کند دید بهتری از مسئله به دست بیاورد. این امکان توسط موسسه وکیل تلفنی فراهم شده است به صورت آنلاین از طریق وکیل 24 ساعته مشاوره با وکلای پایه یک دادگستری انجام شود همچنین افرادی که تمایل به مشاوره آنلاین دارند می توانند از طریق مشاوره واتس اپی سوالات و مشکل حقوقی خود را مطرح کنند.

چند مرتبه می توانم از مشاوره رایگان استفاده کنم؟

کاربران و افرادی که به مشاوره حقوقی نیاز دارند به تعداد دفعات زیاد میتوانند سوالات حقوقی خود را از طریق پنل کاربری خود به ثبت برسانند و منتظر پاسخ از طرف وکیل باشند. محدودیتی برای دریافت مشاوره حقوقی رایگان وجود ندارد.انجام مشاوره حقوقی اهمیت بالایی دارد این اهمیت بی شباهت با کار پزشکان نیست پزشکان برای درمان بیماری دارو تجویز می کنند و مشاوران نیز راه حل مناسبی را برای رفع مشکلات حقوقی در نظر می گیرند. در مشاوره حقوقی یک نفر که تخصص و دانش کافی در حوزه مسائل حقوقی دارد مشاوره حقوقی ارائه می دهد و مراجعه کننده را در مسائل حقوقی راهنمایی خواهد کرد. مشاوره حقوقی تنها برای دعاوی حقوقی نیست بلکه هر فردی در هر کسب و کاری برای انجام قراردادهایی که منعقد می کند نیاز به یک مشاور حقوقی دارد. مشاور حقوقی این کمک را به طرفین قرارداد می کند تا در آینده حق و حقوقی از کسی تضعیف نشود.ممکن است برخی از مسائل حقوقی ساده باشند و نیاز به گرفتن وکیل نباشد برای اینکه از وکالت به وکیل ندهید اما بر اساس اطلاعات حقوقی پرونده خود را در دادگاه دنبال کنید مشاوره حقوقی بهترین و مقرون به صرفه ترین گزینه است.

 تفاوت مشاوره تلفنی یا حضوری با مشاوره رایگان

در مشاوره حضوری یا تلفنی  وقت بیشتری در اختیار مشاوره گیرنده قرار می گیرد و وکیل زمان بیشتری را برای بررسی اسناد و مدارک ارسالی خواهد داشت.تعرفه های که برای مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری توسط موسسه حقوقی وکیل تلفنی در نظر گرفته شده است کاملا منصفانه و به صورتی است که تمامی اقشار با هر درآمدی می توانند مشاوره دریافت کنند و هزینه کمی را متحمل شوند.افرادی که می خواهند مشاوره حقوقی با وکیل مجرب داشته باشند از طریق سایت وکیل تلفنی این امکان فراهم شده است با وکیل 24 ساعته مشاوره حقوقی واتس اپی انجام دهند.

مشاوره حقوقی رایگان

 سوالات رایج

+ یک مشاور خوب چه ویژگی های دارد؟

یک مشاور خوب و کاربلد علاوه بر صداقت و تعهد، تجربه کافی لازم را دارد و تلاش خواهد کرد بهترین راه حل را به مراجعه کننده ارائه دهد.

+ مشاوره حقوقی رایگان با مشاور حقوقی انجام می شود یا با وکیل پایه یک دادگستری؟

خود شما بعد از مشاهده رزومه افراد انتخاب خواهید کرد با چه کسی مشاوره انجام دهید.

+ برای انجام مشاوره حقوقی رایگان باید در زمان مشخصی تماس گیریم؟

فعالیت موسسه وکیل تلفنی 24 ساعته است و در هر زمان و مکانی می توانید مشاوره دریافت کنید.

+ مشاوره حقوقی رایگان چه مزیتی دارد؟

گاهی اوقات ممکن است فرصت کافی برای پرداخت هزینه مشاوره وجود نداشته باشد در این حالت شما می توانید مشاوره حقوقی رایگان درخواست کنید.

+ اگر بخواهیم با وکیل استان دیگری تماس بگیریم باید چکار کنیم؟

برای دریافت مشاوره از هر نقطه ای از کشور می توانید درخواست دریافت مشاوره داشته باشید و با گویش های مختلف با وکلای متخصص مشاوره انجام دهید.

 


سوالات متداول

نظرات

اسماعیلی

با سلام. حدود 10 روز پیش در یک دعوای خانوادگی پای من شکست که به ترتیب به کلانتری، دادسرا و پزشکی قانونی مراجعه کردم. اما با وساطت اقوام از ادامه شکایت صرفنظر کردم و درمان را در بیمارستانهای خصوصی انجام داده و از محل پزشکی قانونی اقدام نکردم. با این وجود روز قبل از سامانه ثنا و عدل ایران پیامی مبنی بر ارجاع پرونده به مجتمع حل اختلاف و دستور به طرح تحقیقات مقدماتی نسبت به ضرب و جرح عمدی آمده است. برای مختومه شدن پرونده بدون ایجاد مشکل برای متشاکی چه باید بکنم؟ با تشکر


امیدی

وقت بخیر با احترام، درنظربگیرید به شخصی وکالت انجام امور + وکالت فروش اموال غیر منقول را محول کرده‌ام. با شرایط ضمن عقد خارج لازم/بدون حق عزل وکیل/ با حق توکیل به غیر حال مشخص شده وکیل بدون اطلاع موکل ملک را بنام خود انتقال داده و سندفروش اقساطی+سند قطعی+سند صلح را نیز دریافت نموده است. از لحاظ قانونی جرمی اتفاق نیوفتاده. حال که اگر بخوام بابت حساب ایام تصدی طرح دعوا کنم، در توضیح خواسته ام میخوام عنوان کنم: "بازپس دادن حساب ایام وکالت و رد ثمن معامله ملک" سوالم اینه که چون وکیل ملکو با شخص دیگه ای معامله نکرده و بنام خودش انتقال داده، نوشتن عبارت رد ثمن "معامله" صحیحه یا باید عبارت دیگه ای جایگزین بشه؟ چون معامله ای صورت نگرفته امیدوارم منظورمو رسونده باشم سپاسگذار


منصوره

وقت بخیر پرونده ایی رو درنظر بگیرید که طلاق انجام شده و مادر حضانت دائم داره و پدر واسه افزایش مدت زمان ملاقات دادخواست میده. آیا اگر در اولین جلسه دادگاه، به قاضی اعلام بشه که پدر اعتیاد داره یا قبلا داشته، 1- اینکه قاضی صددرصد دستور آزمایش میده که شکی توش نیست، درسته؟ 2- برای انجام آزمایش و گرفتن جواب جهت ارائه به دادگاه، قاضی زمان دیگه ای رو مشخص میکنه برای جلسه دیگه؟ 3- آیا امکانش هست از قاضی بخوایم دستور انجام آزمایشو واسه همونلحظه صادر کنه و جوابشم همونروز برسه دادگاه؟ هدف کلی من از سوالم اینه که ممکنه بین دستور آزمایش تا گرفتن جواب، قاضی چند روز زمان بده که پدر بتونه با مصرف نکردن، آزمایشش منفی بشه؟ قدردان راهنمائیتون هستم


باسط صمدب

سلام وقت بخیر تحقیق در خصوص ابطال مزایده از طریق اینترنت کرده ام که سه مورد پائین که جزو ابطال مزایده است را برای اطمینان از استناد به آن جهت مشاوره خدمتتان معروض میدارد.بفرمائید این مواردرا برای ابطال مزایده میتوان استناد کرد؟ ا-سند ملک در رهن بانک مسکن قرار داره اما مبلغ اقساط و مجموع مانده اقساط وام حدود پنج میلیون تومان هست، آیا با این مقدار میلغ مشمول رهن مال و ابطال مزایده میگردد؟ ۲-ضامن از روز برگزاری مزایده خبر نداشته ، چون به سامانه ثنا به دلیل مفقودی گوشی و سیم کارت مربوطه آیا این مسئله موجب ابطال مزایده هست؟ ۳-طبق ماده ۳۴ قانون اصلاحی ثبت مدت ارزیابی قطعی ملک تا روز برگزاری مزایده نباید بیشتر از دو ماه طول بکشد مدت مزایده در این مورد ما حدود ۷۰ روز هست آیا استناد آن برای ابطال مزایده امکان پذیر و قانونی است؟ ممنون میشوم اگر موردی خارج از این موارد به ذهنتان می رسد راهنمائی بفرمائید.ضمنا ملک جزو مستثنیات دین نیست . ممنون


مخلصیان

سلام از همسرم حهت سرقت مدارکام از متزل شخص دیگری ک امانت گذاشته بودم در غیاب بنده مراجعه و بدون اطلاع صاحبخانه به سرقت میبرد که شکایت کردم و شاهد بردم و چون همسرم دارای سابقه میباشد ودرحال حاصر به جرم سرقت دیگری زندان میباشد در بازپرسی حکم جلب به دادرسی به شعبه بالاتر ارجا گردید وقاضی شعبه طی ۱جلسه قرار منع تعقیب به عنوان که عنصر مادی سرقت ربایش میباشد ودررابطه زوجیت عنصرربایش مصداقی ندارد.درحالیکه من از همسرم از سال ۹۶ جدا هستیم و از همان سال دادخواست مهریه و نفقه و طلب دیگری دارم که سفته داده را نمودم و از شاهد و حکم بازپرسی که به دادگاه ارایه داده و اینکه مواجه حضوری صورت گرفته; فکر نکنم مستحکمتر باشه .ودرحال حاصر باید اعتراض به حکم گنم امانمیدانم چطور بیان نمایم


تینا احمدی

با سلام اینجانب در پارکینگ ساختمان بعلت اینکه لامپ سنسور دارد و میخواستم داخل ماشین را تمیز کنم و دائم لامپ خاموش می شد کاغذی لای آن کذاشتم که روشن بماند تا کارم تمام شود اما متأسفانه فراموش کردم آنرا بردارم و چند ساعتی روشن ماند و مدیر ساختمان از دوربین مدار بسته فیلم آنرا روی گروه ساختمان گذاشته و نام مرا هم زیر آن نوشته و تذکر داده که دیگر تکرار نشود. آیا کار او از نظر قانونی جرم نیست و من می توانم از او بابت اینکه فیلم مرا در گروه گذاشته شکایت کنم و بگویم او می توانست حضوراً به من تذکر دهد و حق این را نداشت که فیلم مرا در گروه بگذارد؟ لطفا راهنمایی فرمائید. با تشکر فراوان


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.