سوالات حقوقی رایگان را از کجا بپرسی؟

سوالات حقوقی رایگان را از کجا بپرسی؟

سوالات حقوقی رایگان را از کجا بپرسی؟

 

دریافت مشاوره حقوقی بدون پرداخت هزینه

همه ما ممکن است با سوالات مختلف حقوقی مواجه شویم و برای پاسخ دادن به آن‌ها به یک فرد متخصص و با دانش نیاز داشته باشیم اما نوبت گرفتن برای مشاوره حضوری با وکیل در این روزها کار چندان عاقلانه‌ای نیست. از طرفی تعرفه مشاوره برخی از وکلا بسیار زیاد است در نتیجه هر کسی توانایی پرداخت آن‌ها را ندارد. اما موسسه حقوقی وکیل تلفنی با امکان پرسش سوالات حقوقی رایگان، توانسته تغییراتی را در حوزه حقوقی به وجود آورد. برای مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری بدون پرداخت کردن هیچ هزینه‌ای می‌توانید در سایت این مجموعه ثبت نام کنید و سوالات حقوقی خود را به صورت کاملا رایگان و آنلاین از مشاوران و وکلای این مجموعه بپرسید. شما همچنین می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی واتس اپی و وکیل شبانه روزی این مجموعه نیز استفاده کنید.

سوال حقوقی رایگان

چگونه به پاسخ رایگان سوالات حقوقی اعتماد کنیم؟

شاید تصور کنید که پاسخ‌های سوالات حقوقی رایگان درست و قابل اعتماد نباشند اما این تصویری کاملا اشتباه است. چرا که تمامی کسانی که به سوالات شما پاسخ می‌دهند از بهترین وکلای پایه یک دادگستری هستند در نتیجه نیازی به شک کردن درباره صحت اطلاعات نیست. موسسه وکیل تلفنی با سا‌ل‌ها فعالیت یکی از بهترین موسسه‌های حقوقی است به همین دلیل بهترین خدمات را در اختیار مراجعین خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید پروفایل تمامی وکلای این مجموعه را بررسی کنید. این مجموعه از بهترین وکلا استفاده می‌کند در نتیجه تمامی پاسخ‌های آن‌ها اعتبار دارد.

 

پولی برای  پرداخت وکیل ندارم، چگونه مشکلات حقوقی‌ ام را حل کنم؟

همانطور که گفتیم تعرفه مشاوره برخی از وکلا بسیار زیاد است و هر کسی توانایی پرداخت این هزینه‌ها را ندارد. مشاوره حقوقی رایگان یکی از امکانات مجموعه و موسسه وکیل تلفنی است. در صورتی که پول کافی برای پرداخت ندارید می‌توانید به سادگی از خدمات رایگان و حقوقی این مجموعه برای پاسخ دادن به سوالات حقوقی رایگان خود استفاده کنید. شما می‌توانید بعد از ثبت نام در سایت، سوال خود را از وکیل بپرسید و منتظر پاسخ وکیل شوید. تمامی سوالات شما در کوتاه ترین زمان پاسخ داده خواهند شد در نتیجه نیازی نیست نگران هزینه مشاوره خود باشید. مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند راهی برای حل شدن پرونده و مشکل حقوقی شما باشد.

پرسش و پاسخ حقوقی رایگان با بهترین وکلا

با آنلاین شدن بسیاری از کارهای روزانه، بسیاری از مشکلات نیز حل شده است. این مسئله حتی در موسسه‌های حقوقی نیز توانسته موثر باشد. پرسش و پاسخ حقوقی یکی از امکاناتی است که خدمات آنلاین وکیل تلفنی در اختیار مراجعین خود گذاشته است. شما می‌توانید به صورت آنلاین از این خدمات استفاده کنید. مجموعه وکیل تلفنی از جمله موسساتی است که به شما این امکانات را می‌دهد تا سوالات حقوقی رایگان خود را به صورت آنلاین بپرسید. علاوه بر مشاوره حقوقی تلفنی شما می‌توانید از خدمات مشاوره حقوقی واتس اپی این مجموعه نیز استفاده کنید. زمانی که شما سوال خود را از یک وکیل می‌پرسید وکلای مختلفی به سوال شما پاسخ خواهند داد.

به کمک پاسخ رایگان وکلا، تا چه مرحله‌ای می‌توان پرونده را پیش برد؟

اینکه پاسخ دادن به سوالات حقوقی رایگان تا چه میزانی می‌تواند در موفقیت شما در دادگاه تاثیر داشته باشد به نوع پرونده شما بستگی دارد. برای موفقیت در یک پرونده حقوقی موارد بسیاری را باید رعایت کنید، به همین دلیل پاسخ دادن به سوالات نمی‌تواند تضمینی برای موفقیت شما باشد. برای اینکه بتوانید در یک پرونده حقوقی موفق باشید نیاز است که از یک وکیل کمک بگیرید. موسسه وکیل تلفنی به شما در انتخاب وکیل کمک می‌کند. مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری می‌تواند در تغییر نتیجه پرونده حقوقی شما تاثیر زیادی داشته باشد.

 

اهمیت کمک گرفتن از وکیل

وکیل بیش از حل مشکلات، می‌تواند از به بار نشستن مشکلات جلوگیری کند. در حالی که اکثر مردم تنها در صورت بروز مشکلات از این متخصصان حقوقی کمک می‌گیرند، عاقلانه است که یک وکیل داشته باشید تا تمام حقوقی را که لازم دارید به شما ارائه دهد. در دنیای امروز، مسائل حقوقی تقریبا همیشه به طور منظم ظاهر می‌‌شوند. به احتمال زیاد، شما وقت ندارید که با همه آن‌ها برخورد کنید. داشتن وکیل برای رسیدگی به کلیه امور حقوقی شما بسیار کمک می‌کند و این یک راه مطمئن برای رهایی از سردردهای غیر ضروری است. این بسیار خوب است که وکیل خانواده داشته باشید حتی اگر در حال حاضر مشکلی ندارید. یک وکیل معتمد برای مراقبت از مواردی که ممکن است نادیده گرفته باشید در آنجا خواهد بود و در صورت نیاز به کمک بیشتر شما را به افراد مناسب ارجاع می‌دهد. وقتی مشکل به واقعیت تبدیل شد، باید روی مهارت‌های حل مشکل وکیل خود حساب کنید.

هنگامی که وضعیت مالی یا آزادی شما در خطر است، به کمک قانونی احتیاج خواهید داشت. شرایطی پیش می‌آید که ما انتظارش را نداریم یا نمی‌خواهیم. این‌ها ممکن است زمان‌های سختی باشد و وکیل پاسخ را ارائه می‌دهد. اگر متوجه شدید که متهم به ارتکاب جرمی شده‌اید یا با احضاریه یا احضاریه به دادگاه رسیده‌اید، مشاوره حقوقی وکیل بسیار مهم است. به احتمال زیاد شما در تاریکی هستید که باید چه کار کنید. یک وکیل شما را در سراسر پیچ و خم قانونی راهنمایی می‌کند و از شما محافظت کافی می‌کند. فرزندخواندگی، شروع یک تجارت جدید یا ثبت طلاق شامل مراحل قانونی است که ممکن است با آن آشنا نباشید. استخدام وکیل به شما کمک می‌کند تا این مراحل را به خوبی و با دانش حقوقی مناسب انجام دهید. جنبه‌های مختلفی از قانون وجود دارد و وکلای مختلف در هر یک تخصص دارند. انتخاب وکیل شما بستگی به نوع وکالت شما دارد وضعیت. جهان ما مملو از مسائل حقوقی است. درک آن‌ها ممکن است دشوار باشد اما وکلایی هستند که در انجام این نوع مهارت‌ها مهارت دارند و شما از کمک آن‌ها بهره‌مند خواهید شد.


سوالات متداول

نظرات

علی رستمی

عرض سلام و خسته نباشید.بنده یه قرارداد اجاره منزلی رو چند روز پیش امضاء کردم و مبلغ 100 میلیون چک تضمینی بنام زدم.این ملک در حال خرید و فروش بود.قرار بود بخشی از پولی که خریدار باید در روز انتقال سند به فروشنده میداد، رو از پول بنده بدهند.به همین دلیل املاک اومدند قرارداد رو به اسم خریداری که هنوز سند به اسمش نیست نوشتند ولی بنده چک رو به اسم فروشنده نوشتم که ایشون بتونه همون روز سریع به محضر خونه برند و کار انتقال سند رو انجام بدن.ولی متاسفانه ملک مشکل داشته و طرف رفته اظهارنامه فرستاده و شکایت کرده از فروشنده.این وسط چک منم دست خریدار مونده و پس نمیده.البته چک رو به اسم فروشنده گرفتم.الان کلیدم به من نمیاد تحویل بده...موندم چیکار کنم؟! ممنون میشم راهنمایی کنید...کارم خیلیییی گیره


علی

و خونه به متراژ 160 متر با امکانات به روز و لاکچری چرا اینکارو کرده نمی‌دونم


علی اکبر

سلام علیکم یک سوالی داشتم پسری در ۱۴ و سالگی و ۶ ماه با سی نفر رابطه نامشروع در فضای مجازی انجام می‌دهد که آنها هم پسر بودن و ایم پسر ۱۴ ساله خود را در نقش دختر جا زده بوده آیا این پسر باید ۳۰ بار ۹۹ ضربه شلاق بخورد یا حکمش چیست؟ و سن بلوغ شرعی ۱۴ سال و ۶ ماه و ۲۰ روز است و این پسر ۲۰ روز مانده به بلوغ شرعی برسد حکم این پسر که با ۳۰ نفر از راه مجازی و در گوشی با ۳۰ نفر رابطه نامشروع برقرار کرده چیست؟


علی اکبر

سلام علیکم یک سوالی داشتم پسری در ۱۴ و سالگی و ۶ ماه با سی نفر رابطه نامشروع در فضای مجازی انجام می‌دهد که آنها هم پسر بودن و ایم پسر ۱۴ ساله خود را در نقش دختر جا زده بوده آیا این پسر باید ۳۰ بار ۹۹ ضربه شلاق بخورد یا حکمش چیست؟ و سن بلوغ شرعی ۱۴ سال و ۶ ماه و ۲۰ روز است و این پسر ۲۰ روز مانده به بلوغ شرعی برسد حکم این پسر که با ۳۰ نفر از راه مجازی و در گوشی با ۳۰ نفر رابطه نامشروع برقرار کرده چیست؟


محمد

باسلام.درخرید ملکی بهمتراژحدود۳۰ توضیح داده شد کمتر یابیشتراز ۲متر هیچ موردی از ناحیه دوطرف نیست اما اکنون ۲متر و۳۸ سانت اضافه گردیده تکلیف چیست؟ هزینه چقدر را باید پرداخت کنم(۳۸ سانت رایا...)؟باتشکر


امیررضاترکمنی

سلام خسته نباشی، مکانیکی آمد منزلم و گفت چون وسیله ابزارآلات کم دارم انجین موتور را با خود میبرم مغازه درست میکنم و فردا تلفن کرد گفت پول بزن حسابم قطعه میخواد بخرم و انجام دادم ولی بعد از واریزی 20 روز تلفن شو به روم بست و منو که با اون موتور وسیله امرار معاش بود کار 1 و2 روز را 20 روز زمان برد و تلفنشو باز کرد و حالا هم صورت حساب سنگینی بمن میده که موتوت درست شه اینقدر میخواد. سئوال من اینه پس من که 20 روز از کار و زندگیم عقب افتادم و 20 روز نتونستم امرار معاش کنم آیا میتوانم خسارت این روز ها را که خانه نشینم کرد را بگیرم از طریق قانونی و آیا هم چین چیزی را قانون بمن این اجازه را میده شکایت کنم و مطالبه کنم؟


یگانه

سلام برادرم با موتور بدون گواهینامه با موتور تصادف کرده و شخصی که مسافر اون موتور بوده اسیب دیده. اما در کروکی برادرم مقصر نیست .اما اون شخص موتوری و سرنشینش که اسیب دیده بخاطر نداشتن گواهینامه از برادرم شکایت کردن.موتور برادرم بیشتر از ۵۰ میلیون خسارت برداشته.اون شخص موتوری که در کروکی پلیس مقصر شده،بیمه داره.ایا بیمه اون فرد مقصر با توجه به اینکه برادرم گواهینامه نداشته خسارتی میده؟این شکایتی که کردن باعث میشه کل هزینه های درمان اون سرنشین و موتور برادرم رو مجبور بشیم خودمون پرداخت کنیم؟


افشاری

سلام وقتتون بخیر منزل ما در سال ۴۰ ساخته و در سال ۴۹ خریداری شد بروت هیچ خلافی دخل و تصرف و اضافات در معابر قولنامه شده محضر گفته چون قبل از سال ۵۵ منزل ساخته و معامله شده نیاززبه پایان کار نبست اما خریدار مفاصاحساب میخواد چگونه می‌توان با توجه به تبصره ۸ ماده ۱۰۰ شهرداری بدون پایان کار مفاصاحساب از شهرداری دریافت کرد و در قرار داد مشمول ضر ر و زیان نشد در ضمن استعلام سازمان ثبت اسناد محضر و دارایی اجازه به نقل و انتقال مالک به خریدار دارده


پویا رامش

سلام و عرض ادب ؛ خسته نباشید. من پسر ۱۸ ساله و محصل هستم. سالها پیش پدرمو از دست دادم. از اول تا الان با مادرم زندگی میکنم و برای معافیت با کفالت مادر اقدام کردم ولی مادرم مدت هاست که با یه مرد آشنا شده و اون مرد اکثرا خونه ماست و همسایه ها هم زیاد هستن و میبینن؛ حالا اگر برای تحقیقات محلی بیان چه اتفاقی میفته؟؟؟


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.