لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح

لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح

لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح

لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح

پس از جاری شدن خطبه عقد و ثبت ازدواج، چنانچه یکی از زوجین متوجه عیب یا عیوبی در طرف مقابل شود که قبل از ازدواج از آن اطلاع نداشته باشد می تواند دادخواست فسخ نکاح بدهد. اثبات این امر چندان ساده نیست و مرجع قضایی باید تشخیص دهد که شرایط فسخ نکاح وجود دارد یا خیر. در صورت اثبات عیوب، دادگاه حکم به فسخ نکاح می دهد و حکم صادره فقط به اطلاع طرف مقابل رسیده و اجرای آن در اختیار دارنده حکم است. در چنین موارد ضرورت دارد لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح تنظیم و همراه مستندات لازم در اختیار مرجع قضایی قرار بگیرد تا حکم فسخ نکاح ابطال گردد.

رزرو مشاوره حقوقی تلفنی

محکم ترین لایحه فرجام خواهی برای نقض حکم فسخ نکاح:

در مواردی که زوج یا زوجه از دادگاه حکم فسخ نکاح دریافت می کنند و در دادگاه تجدید نظر، خوانده موفق به تغییر حکم نمی شود می تواند لایحه فرجام خواهی تنظیم و به دیوان عالی کشور تقدیم کند. دیوان عالی کشور بالاترین مقام قضایی است که جهت رسیدگی به فرجام خواهی افراد تشکیل و رای نهایی را صادر می نماید و بدیهی است لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح باید بسیار دقیق و مستند و مستدل ارائه شود. به این منظور خواهان باید به کلیه قوانین دادگاه خانواده مسلط باشد که چنین امری برای افراد عادی غیر ممکن است و این افراد باید با تماس تلفنی یا آنلاین و یا مراجعه حضوری به وکلای مجرب این مجموعه برای تنظیم لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح بهره ببرند. رای دیوان عالی کشور در مورد همه پرونده ها، نهایی و لازم الاجراست و لایحه فرجام خواهی، تسلیمی به دیوان عالی کشور مبتنی بر بند ها و تبصر ه های حقوقی و مستند به قانون خانواده است و کافی است با کارشناسان ما تماس گرفته و در کوتاهترین زمان و به بهترین صورت، راهکاری مناسب را دریافت نمود و بتوانید در دیوان عالی کشور حکم نقص را برای فسخ نکاح دریافت نمود.کارشناسان ما با دریافت اطلاعات پرونده شما و بررسی دقیق آن بهترین و محکم ترین لایحه فرجام خواهی برای فسخ را تنظیم و در اختیار شما قرار خواهند داد.

هزینه نگارش لایحه فرجام خواهی برای پرونده فسخ نکاح بر چه مبنایی تعیین می گردد؟

مطابق معمول پرونده های قضایی با ارائه لایحه دادخواست نیازمند پرداخت هزینه است و میزان هزینه دریافتی به نوع پرونده ، رای صادر و مستندات موجود بستگی دارد در این حالت خواهان باید با وکلای مجرب و کارشناسان مربوطه مشورت و همه جزئیات پرونده از مراحل اولیه و دادگاه بدوی تا دادگاه تجدید نظر را به وکیل اعلام و مستندات مربوطه را در اختیار کارشناسان قرار دهد. در این مرحله کارشناسان با توجه به مدارک ارائه شده و احکام موجود در پرونده، برای حصول نتیجه مناسب راهکاری را انتخاب و متناسب با آن لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح را تنظیم می کنند تا نتیجه مطلوب دریافت نمایند.کاملا واضح است فرجام خواهی در دیوان عالی کشور آخرین مرحله در محاکم قضایی است و بدیهی است جایی برای سهل انگاری و ریسک، و کم اهمیت جلوه دادن موضوع نخواهد بود. ضرورت وجود وکیل تلفنی و مجرب در این مرحله کاملا حس شده و مشورت و تنظیم لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح بدون حضور وکلای مجرب بسیار خطرناک و غیر منطقی است.

مشاوره حقوقی برای وکلای پایه دادگستری برای نگارش لایحه

آیا میتوان نگارش لایحه فرجام خواهی را به وکیل درجه دوم واسپاری کرد؟

وکلای دادگستری به دو دسته ی، وکلای پایه یک و وکلای پایه دو تقسیم می شوند که حدود اختیارات آنها متفائت است وکلای پایه یک دادگستری بدون هیچ گونه محدودیتی در تمامی محاکم حقوقی و کیفری می توانند حضور یابند و در همه زمینه ها از موکل خود دفاع کنند اما وکلای پایه دو با محدودیت هایی مواجه اند و فقط در محاکم کیفری با حبس تعزیری کمتر از ده سال و محاکم با جزای نقدی و حد ( شلاق) و پرونده های حقوقی و مالی کمتر از 250 میلیون تومان می توانند به دفاع از موکل خود بپردازند و مجاز به شرکت در دادگاههای نکاح، طلاق و اثبات یا نفی نسب هم نیستند.پس کاملا واضح است هنگام انتخاب وکیل برای لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح، دقت کافی داشته و از وکلای پایه یک دادگستری کمک بگیریم زیرا وکلای پایه دو، حق شرکت در جلسات دادگاه فرجام خواهی فسخ نکاح که مربوط به دیوان عالی کشور است را نداشته و در صورت انتخاب چنین وکلایی، مشکلات عدیده ای ایجاد و روند دفاع از پرونده به اشکال خورده و به نتیجه مورد نظر منجر نخواهد شد.خواهشمند است قبل از هر گونه اقدام برای تدوین لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح با وکلای پایه یک تلفنی و کارشناسان مجرب ما تماس گرفته و از خدمات آنها حداکثر استفاده را ببرید.لازم است بدانید فرجام خواهی که توسط دیوان عالی کشور انجام می شود به منظور تشخیص منطبق بودن رای دادگاهها و مراجع مختلف قضایی با قوانین حقوقی مصوب و موازین شرعی استفاده می شود تا آماده دادگاههای مختلف با هم تناقض نداشته باشند و نظرات شخصی و تفسیر به رای مانع از احقاق حق افراد شود.

 

مهمترین نکات کاربردی برای نگارش در لایحه فرجام خواهی پرونده فسخ نکاح

بخش مهمی از پرونده های که فرجام خواهی می شوند و در دادگاههای دیوان عالی کشور بررسی می شوند احکام مربوط به نکاح و فسخ آن، اثبات نسب و ... است. و در این ارتباط و هنگام نگارش لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح اصولی رعایت شود که مهمترین آنها به قرار زیر است.

·        دادگاه بدوی فاقد صلاحیت ذاتی برای رسیدگی به پرونده باشد بخش مهمی از احکام حقوقی و کیفری فقط باید توسط دیوان عالی کشور صادر شوند و دادگاههای منطقه ای صلاحیت رسیدگی و صدور چنین احکامی را ندارند.

·        ایراد عدم صلاحیت محل رسیدگی به پرونده: در برخی موارد دادگاه صالح، دادگاه محل اقامت خوانده است و در سایر دادگاهها صلاحیت رسیدگی به چنین پرونده هایی وجود ندارد.

·        ایراد منطبق نبودن حکم صادره در دادگاه بدوی با قوانین و مقررات وضع شده در کشور

·        اثبات اینکه در دادگاه بدوی اصول اولیه و بدیهی دادرسی رعایت نشده و کم صادره منطبق با فرایند عادلانه دادرسی نباشد.

·        اثبات مجهول بودن اسناد ارائه شده در دادگاه بدوی که منجر به صدور حکم فسخ نکاح شده است.

نگارش لایحه دفاعیه

آیا صرفا با نگارش لایحه فرجام خواهی در پرونده فسخ نکاح میتوان حکم پرونده را تغییر داد؟

برای موفقیت در نقص حکم فسخ در دیوان عالی کشور، تنظیم لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح به تنهایی کافی نیست. لایحه مذکور باید بر اساس مستندات قانونی تنظیم و اسناد و مدارک درخواست حکم نقض فسخ نکاح ضمیمه شود و مهمتر از همه اینکه در نگارش، لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح حتما با وکلای مجرب پایه یک و کارشناسان آنلاین مشورت کرده و از نظرات آنها بهره برد.

پس از تسلیم لایحه فرجام خواهی به دیوان عالی کشور، پرونده به یکی از شعب دیوان ارجاع و برای پرونده نوبت رسیدگی تعیین خواهد شد. رسیدگی معمولا بدون حضور طرفین دعوی انجام و فقط در خصوص تایید یا رد رای موجود در پرونده تصمیم گیری خواهد شد. در صورت تایید رای بدوی پرونده به دادگاه صادر کننده رای ارسال می گردد تا اجرا شود و در صورت نقص رای فسخ نکاح پرونده به دادگاه صالحه ارسال تا مورد رسیدگی مجدد قرار گیرد.بدیهی است در تمامی این مراحل، از مرحله نگارش لایحه فرجام خواهی برای فسخ نکاح تا دریافت رای دیوان عالی کشور حضور و مشورت وکلای آنلاین و مجرب این موسسه گره گشا خواهد بود.

مشاوره حقوقی با وکیل متخص در دعاوی خانواده
مشاوره حقوقی با وکیل خانواده
نگارش دادخواست با کمترین هزینه توسط وکلای پایه یک دادگستری
هزینه مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خانواده 

سوالات متداول:

1-   مرجع رسیدگی به لایحه فرجام خواهی در پرونده فسخ نکاح کدام است؟

دیوان عالی کشور

2-   وکیل معتبر برای پیگیری لایحه فرجام خواهی کیست؟

موسسه وکلای تلفنی با داشتن وکلای پایه یک متخصص و مجرب

3-   مهلت ارائه لایحه فرجام خواهی فسخ نکاح چه میزان است؟

برای افراد داخل کشور 20 روز و برای افراد خارج از کشور 2 ماه

4-   اعضای تصمیم گیرنده شعبه در دیوان عالی کشور چند نفرند؟

3 نفر- رئیس شعبه و دو قاضی با تجربه

5-   نتیجه بررسی لایحه فرجام خواهی در پرونده فسخ نکاح در دیوان عالی کشور چیست؟

تایید حکم اولیه و ارسال به دادگاه بدوی برای اجرا یا نقض حکم و ارسال به دادگاه صالح برای بررسی مجدد.


سوالات متداول

نظرات

سید مصیب شکرالله زاده

اطلاعات تقریبا کامل ودقابل استفاده بود


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.