وکیل تخصصی-وکلای تلفنی

وکیل تخصصی-وکلای تلفنی

وکیل تخصصی-وکلای تلفنی

وکیل تخصصی با وکیل عمومی چه تفاوتی دارد؟ وکیل خوب چه ویژگی هایی دارد؟ مشورت با وکیل متخصص چه مزایایی دارد؟ هزینه مشاوره با وکیل متخصص در موسسه حقوقی وکلای تلفنی چقدر است؟ برای رزرو نوبت مشاوره با وکیل متخصص باید چه کنیم؟ در دنیای امروز به دلیل پیچیده شدن امور حقوقی و تعدد جرائم، بسیاری از افراد برای حل معضلات حقوقی و یا کیفری خود به دنبال وکیل تخصصی هستند. وکیلی که تحصیلات تکمیلی خود را در حوزه حقوقی مورد نظر آنان به اتمام رسانده و یا تجربه کاری فوق العاده ای در آن زمینه داشته باشد. ولی پیدا کردن وکیلی با خصوصیات ذکر شده، کار آسانی نیست. به همین جهت ما تصمیم گرفته ایم در یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوقی وکلای تلفنی به سوال متداول در مورد وکیل تخصصی و سایر سوالات پیرامون آن که در ابتدای مقاله ذکر کردیم، پاسخ دهیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟

در اولین گام هنگام بررسی موضوع وکیل تخصصی نیاز است به سوال وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟ جوابی در خور دهیم.  وکیل خوب کسی است که تسلط کافی بر قانون و مقررات داشته باشد و هیچ گاه خود را عالم نداند. بدین معنی که همواره سعی کند اطلاعات خود را به روز کند و از قوانین جدید پیش از هر شخص دیگری آگاه شود. به علت گستردگی دانش حقوق بهتر است یک وکیل کاردان و خوب حوزه کاری مشخصی را برای خود تعیین نماید. سپس به طور اختصاصی در آن زمینه فعالیت کند. این موضوع باعث می شود تا او بتواند خدمات با کیفیت تری به موکلان خود ارائه دهد.

به علاوه وکیلی را می توان خوب قلمداد کرد که پیش از هر خصوصیت دیگری امین و امانتدار موکل او باشد. یعنی موکل بتواند با آسودگی خاطر اطلاعات و اسناد و مدارک خود را در اختیار او بگذارد. در نهایت بایستی یک وکیل خوب، فن بیان قوی داشته باشد. یعنی بتواند دانش تئوری خود را به راحتی بر زبان بیاورد و از موکل خود به بهترین شکل ممکن دفاع کند. جهت ارتباط با وکلای متخصص موسسه حقوقی وکلای تلفنی میتوانید همین حالا از طریق مشاوره حقوقی  با ما در ارتباط باشید.

 

 

وکیل متخصص در ایران

 

تفاوت وکیل عمومی و وکیل تخصصی

در ادامه برای بررسی بهتر مبحث وکیل تخصصی نیاز است به تفاوت وکیل عمومی و وکیل تخصصی بپردازیم. فرض کنید فردی دچار بیماری سرطان خون شده است و برای پیگیری پروسه درمان خود از پزشک عمومی کمک می خواهد. درست است که پزشک عمومی نیز دانش و علم کافی برای تشخیص انواع بیماری را دارد. ولی قطعا به دلیل عدم تحصیل در مقطع تخصص با روش های به روز برای درمان این بیماری خاص آشنا نیست. به علاوه تجربه کافی نیز در حوزه نامبرده ندارد.

در واقع حتی اگر بیمار نیز بخواهد که این پزشک امور مربوط به درمانش را پیگیری کند، وجدان کاری نباید اجازه بازی کردن با جان و زندگی بیمار را به او بدهد. این مثال، بهترین مصداق برای توضیح تفاوت وکیل عمومی و وکیل تخصصی می باشد. یعنی زمانی که شما برای پیگیری معضلات حقوقی خود به وکیل عمومی مراجعه می کنید و این فرد وکالت شما را بر عهده می گیرد، در واقع سرمایه، مال و جان خود را به خطر انداخته اید. به این علت که وکیل عمومی دانش و تجربه کافی در زمینه حل هر پرونده ای ندارد. پس بهتر است از ابتدای کار به سراغ وکیل تخصصی برای حل امور حقوقی و یا کیفری خود بروید.

 

 

مشاوره حقوقی با وکیل و مزایای آن
هزینه مطالعه پرونده
هزینه وکیل و مشاوره 
درباره ما 

 

مزایای مشاوره با وکیل متخصص

یکی از سوالات پرتکرار در باب وکیل تخصصی این است که مشاوره با وکیل تخصصی چه مزایایی دارد؟ به همین جهت تصمیم گرفته ایم در ادامه به صورت تیتروار این موارد را بیان می کنیم.

  • صرفه جویی در زمان و هزینه.
  • پایمال نشدن حق و حقوق موکل.
  • آشنایی با تمام متدهای حقوقی برای حل پرونده.
  • اطمینان بیشتر برای رسیدن به نتیجه مطلوب در دادگاه.

برای ارتباط با بهترین وکلای متخصص ایران می توانید همین حالا از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با همکاران ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

هزینه وکیل تخصصی

 

هزینه مشاوره با وکیل متخصص در وکلای تلفنی

در حین بررسی مبحث وکیل تخصصی و امور مربوط به آن باید در مورد هزینه مشاوره با وکیل متخصص نیز صحبت کنیم. همواره بسیاری از افراد جامعه به دلیل عدم توانایی مالی کافی به سراغ وکلای تخصصی نمی روند. چرا که نمی توانند حق الوکاله آنان را پرداخت کنند. حال موسسه حقوقی وکلای تلفنی برای برطرف کردن این مشکل تصمیم گرفته تا خدمات مشاوره با وکلای تخصصی را با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه به تمام هموطنان ارائه کند. همچنین افرادی که خواهان پیدا کردن جوابی صحیح برای سوالات حقوقی خود هستند می توانند از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان نیز امور حقوقی و کیفری خود را وکلای متخصص موسسه حقوقی وکلای تلفنی در میان بگذارند و در کمترین زمان پاسخی کامل دریافت کنند.

 

رزرو نوبت مشاوره از وکیل متخصص

تا به اینجای متن با وکیل تخصصی و مسائل پیرامون آن آشنایی کامل و جامعی پیدا کردیم. حال زمان آن فرا رسیده تا بدانیم برای رزرو مشاوره با وکیل متخصص باید چه مراحلی را انجام دهیم؟ در این راستا بهتر است که شما از طریق سایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی بر اساس زمانبندی وکیل متخصص مورد نظر خود نوبت مشاوره دریافت کنید. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.