آشنایی با ویژگی‌های یک وکیل موفق

آشنایی با ویژگی‌های یک وکیل موفق

آشنایی با ویژگی‌های یک وکیل موفق

آشنایی با ویژگی‌های یک وکیل موفق

همانطور که می‌دانید ورود به مسائل حقوقی نیازمند دانش و مهارت است و هر کسی نمی‌تواند از پس قوانین و مقررات جدید برآید. امروزه افراد بسیار زیادی به دلیل کسب سود و منفعت وارد حوزه وکالت می‌شوند. چنین افرادی هیچ یک از ویژگی‌های یک وکیل موفق را ندارند و حقوق افراد را نادیده می‌گیرند. انتخاب چنین وکیلی برای پرونده‌های حقوقی تنها موجب صرف هزینه شده و هیچ منفعتی برای موکل ندارد. به نظر شما یک وکیل خوب و با وجدان چه ویژگی‌هایی دارد؟ چگونه می‌توان یک وکیل موفق را شناسایی کرد؟ اگر شما هم به دنبال پاسخ چنین سوالاتی هستید، حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

 

چارت هزینه های مشاوره حقوقی

وکیل موفق کیست؟

خوب است بدانید که وکیل کسی است که با علم به مسائل حقوقی، با وکالت از افراد حقوقی یا حقیقی نایب آن‌ها برای انجام امور می‌شود.  وکیل موفق وکیلی است که اطلاعات کافی در زمینه‌های مختلف داشته باشد و به تعهدات خود پایبند باشد. علاوه بر این وکیل خوب بایستی پیش از رسیدگی به پرونده با موکل خود درباره پرونده صحبت کند. وکیلی که نتواند به موکل خود مشاوره دهد وکیل خوب و موفقی نخواهد بود. همچنین خوب است بدانید که مسئولیت پذیری نیز یکی از فاکتورهایی است که یک وکیل خوب را از وکلای دیگر جدا می‌کند. با توجه به این موضوع اگر شما هم به دنبال انتخاب یک وکیل خوب و خبره برای انجام مسائل حقوقی خود هستید، ویژگی‌های گفته شده را در نظر بگیرید. برای دریافت مشاوره حقوقی با موسسه وکلای تلفنی تماس بگیرید.

 

وکیل برای مشاوره

ویژگی وکیل موفق چیست؟

وکیل خوب ویژگی‌هایی دارد که در موارد زیر خلاصه می‌شود:

1. وکیل موفق و کاربلد امانت‌دار و محرم اسرار است. در واقع یکی از ویژگی‌های مهم یک وکیل موفق امین بودن است. وکیل بایستی اسرار و واقعیت‌های زندگی موکلش را نزد خود نگه دارد و طی هیچ شرایطی آن‌ را فاش نکند.

2. یک وکیل خوب و موفق بایستی مسائل حقوقی را برای موکل خود ساده سازی کند زیرا مسائل حقوقی تا حد زیادی پیچیده می‌باشند و معمولا افراد عادی قادر به درک این مسائل نیستند. بنابراین یک وکیل کاربلد بایستی آموخته‌های خود را در اختیار موکل خود قرار دهد و نسبت به شفاف سازی مسائل قانونی اقدام کند.

3. یک وکیل موفق وکیلی است که از اطلاعات و معلومات بالایی برخوردار باشد و بتواند بهترین راهکار را در اختیار شما قرار دهد. همچنین وکیل بایستی باتجربه باشد و هوش و مهارت لازم را در حرفه خود به دست آورده باشد.

4. صداقت یکی از ویژگی‌های مهم وکلا است. در واقع وکیل موظف است تمام مسائل را به صورت صریح و واضح به موکل خود انتقال دهد و به تمام مسائل حقوقی واقع بینانه نگاه کند.

 

حق الوکاله وکیل

چگونه می‌توان با وکیل موفق مشاوره حقوقی داشت؟

خوب است بدانید که روش‌های مختلفی برای ارتباط با وکلای موفق و کاربلد وجود دارد. شما می‌توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری با وکیل مورد نظر خود مشاوره داشته باشید. در واقع بسیاری از وکلا در سطح شهر دارای دفتر کار می‌باشند که موکل با مراجعه به این دفاتر می‌تواند به صورت حضوری با وکیل ارتباط برقرار کند. مشاوره حقوقی به صورت حضوری ممکن است وقت بسیار زیادی از شما بگیرد. علاوه بر این ممکن است دفتر کار وکیل موفق و کاربلد مورد نظر شما فاصله زیادی با محل زندگی‌تان داشته باشد. روش دوم که روشی سریع‌تر برای دریافت مشاوره است، روش تلفنی و آنلاین است. با استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با وکیل خود در ارتباط باشید. علاوه بر این در هر ساعت از شبانه روز امکان دریافت مشاوره حقوقی تلفنی وجود دارد. اگر شما هم به دنبال مرکزی مطمئن برای دسترسی به وکلای خوب و موفق هستید، می‌توانید با ورود به سایت وکلای تلفنی به صورت آنلاین یا تلفنی درخواست مشاوره کنید.

 

ارتباط در واتس اپ

روند کاری وکیل موفق در پرونده کیفری

همانطور که می‌دانید پرونده کیفری به پرونده‌ای گفته می‌شود که در آن به رسیدگی به یک اتهام و شناسایی مجرم پرداخته می‌شود. رسیدگی به چنین پرونده‌هایی معمولا در دادسرا انجام می‌گیرد و مراحل خاص خود را دارد. خوب است بدانید که تمام پروندههای کیفری با شکایت آغاز می‌شوند و با اجرای حکم، رضایت و یا گذشت شاکی خاتمه پیدا می‌کنند. مرحله اول بعد از شکایت، رسیدگی کیفری درباره ارتکاب جرم است که بر عهده بازپرس است. بازپرس نیز دستور انجام تحقیقات را از دادستان مربوطه دریافت می‌کند. این مرحله به مرحله تحقیقات مقدماتی معروف است و یکی از مهم‌ترین مراحل است. پس از این مرحله بازپرس متهم را نزد خود احضار کرده و اظهارات وی را می‌شوند. در این مرحله است که حضور وکیلی مجرب و موفق می‌تواند کمک بسیار بزرگی به متهم کند. پس از این مرحله اظهارات متهم به دادگاه ارائه شده و قاضی پرونده را بررسی می‌کند. در این مرحله نیز وکیل می‌تواند پرونده را پیگیری کند و بهترین شیوه رسیدگی را ارائه دهد.

وکیل برای مشاوره

روند کاری وکیل موفق در پرونده حقوقی

پرونده‌های حقوقی به پرونده‌ای گفته می‌شود که در آن فردی ادعا دارد که حق او ضایع شده است. در چنین شرایطی فرد با مراجعه به دادگاه صالح و تنظیم دادخواست ادعای خود را بیان می‌کند. دادگاه پس از بررسی دادخواست شاکی و اصحاب دعوی را به دادگاه می‌خواند. در این مرحله هر یک از طرفین می‌توانند به جای خود وکیل را به دادگاه معرفی کنند. وکیل با بررسی پرونده و اظهارات موکل خود در دادگاه حاضر می‌شود و از حق موکل خود دفاع می‌کند. لازم است بدانید که وکیل پیش از حضور در جلسه درباره موضوعات مختلف و اتفاقات رخ داده با موکل صحبت می‌کند و با علم و مهارت خود به پرونده رسیدگی می‌کند. در این مرحله نیز حضور وکیل می‌تواند نقش بسیار زیادی در نتیجه‌ی دادگاه و شیوه‌ی رسیدگی به پرونده داشته باشد.

روند کاری وکیل موفق در پرونده خانواده

معمولا در چنین پرونده‌هایی به مسائلی همچون طلاق، نفقه و مهریه پرداخته می‌شود. در پرونده‌های خانواده وکیل باتجربه می‌تواند در کوتاه‌تر شدن روند دادرسی تاثیر زیادی داشته باشد. همانطور که می‌دانید پرداخت نفقه زن وظیفه مرد است و اگر زنی از همسرش نفقه دریافت نکند، می‌تواند از همسر خود شکایت کند. در این شرایط یک وکیل خانواده حرفه‌ای می‌تواند نسبت به دفاع از زن و همچنین دریافت حق او اقدام کند. در پرونده‌های طلاق و مهریه نیز وکیل در دریافت مهریه، حضانت و ملاقات فرزند، جهیزیه و استرداد آن و... به موکل کمک کند.

 

وکیل دادگستری خانواده 
وکیل چک 
وکیل ارث 

آگاهی از حق و حقوق تان با مشاوره حقوقی تلفنی

لزوم مشاوره حقوقی با وکیل 
درباره ما 

 

سوالات متداول

1. آیا یک وکیل موفق می‌تواند در رسیدگی به همه پرونده‌ها موفق باشد؟

در پاسخ به این سوال باید بدانید که معمولا وکلای موفق تمرکز خود را روی یکی از پرونده‌های فوق قرار می‌دهند و سعی در بالا بردن مهارت و تجربه خود در آن زمینه دارند.

2. چرا باید در پرونده‌های مختلف از وکیل کمک بگیریم؟

زیرا وکیل با علم به مسائل قانونی می‌تواند کمک بزرگی به موکل کند.

3. وکیل خوب و باتجربه را از کجا پیدا کنیم؟

پیدا کردن وکیلی خوب و باتجربه معمولا زمان بر است بنابراین بهتر است در این انتخاب از تجربه دیگران استفاده کنیم.

4. آیا وکلای موسسه وکلای تلفنی مجرب و موفق هستند؟

بله تمام وکیل‌های این مجموعه با دقت بسیار زیادی انتخاب می‌شوند و امتحان خود را پس داده‌اند.

5. آیا امکان دریافت مشاوره در واتس اپ وجود دارد؟

بله انتخاب نحوه دریافت مشاوره به شما بستگی دارد.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.