ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی توسط وکیل تلفنی

ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی توسط وکیل تلفنی

ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی توسط وکیل تلفنی

ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی چه مراحلی دارد؟ منظور از اشخاص حقیقی چیست؟ لایحه دفاعیه به چه معناست؟ برای لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی چه مدارکی نیاز است؟ هزینه نگارش لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی چقدر است؟ یکی از پرتکرارترین مباحثی که همه روزه مراجعان از همکاران ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی می پرسند در مورد ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی و موارد مرتبط با آن می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع در این نوشته تصمیم گرفته ایم، مهمترین سوالات در این حوزه را گردآوری کرده تا بتوانیم پاسخی جامع با زبانی ساده به آنها بدهیم. به این امید که گره از مشکلات حقوقی شما عزیزان را باز کنیم.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

منظور از اشخاص حقیقی چیست؟

در نخستین گام پیش از بررسی ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی نیاز است تا با تعریف اشخاص حقیقی آشنایی پیدا کنیم. در عالم حقوق، سر آغاز وجود شخص حقیقی، زمان تولد او می باشد. به عبارتی دیگر  تا قبل از تولد، فرد شخصیت مستقلی ندارد. البته توجه داشته باشید که این امر مانع آن نیست که این فرد مشروط به زنده متولد شدن صاحب حق باشد. گواه این نکته، نهصد و پنجاه و هفتمین ماده از قانون مدنی است. حال ممکن است این سوال مطرح شود که این شخصیت مستقل که از زمان تولد ظهور پیدا می‌کند تا چه زمانی پابرجا است؟ در پاسخ باید گفت که مرگ نقطه پایانی وجود شخص حقیقی است. در واقع مرگ را می توان نقطه ای دانست که فرد نمی تواند صاحب هیچگونه تکلیف و حتی حقی شود. در صورتی که پرسش های بیشتری در باب تعریف اشخاص حقیقی دارید می توانید همین حالا از طریق مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان با همکاران ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی ارتباط بگیرید‌.

 

 

 

اشخاص حقیقی

 

لایحه دفاعیه چیست؟

حال که با تعریف اشخاص حقیقی به خوبی آشنا شدیم. زمان آن فرا رسیده تا به سوال لایحه دفاعیه چیست؟ پاسخی مناسب بدهیم تا موضوع ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی به صورت پایه ای در ذهن شما عزیزان ثبت شود‌. لایحه دفاعیه را می توان یکی از اوراق قضایی دانست که طرفین دعوای حقوقی یا کیفری جهت دفاع، اثبات ادعای خود و... به جای حضور در محکمه یا ضمن حضور خود در محکمه به دادگاه ارائه می دهند. آنان در این لایحه به صورت مکتوب به دفاع یا ذکر ادله خود در خصوص موضوع دعوا اشاره می کنند. با این هدف که قاضی بعد از بررسی لایحه مذکور به نفع آنان رای صادر نماید.

در پاسخ به سوال لایحه دفاعیه چیست؟ می توان از منظری دیگر اینگونه نیز پاسخ داد؛ این لایحه یکی از انواع اوراق قضایی است که معمولا برای پیوست به دادخواست تنظیم می شود. در واقع نیاز است که در مراحل دادرسی توسط واخواه یا تجدیدنظرخواه تنظیم گردد و همراه با دادخواست به مرجع صالح ارسال شود. همکاران ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی همواره پاسخگوی سوالات شما عزیزان در مورد تنظیم لایحه دفاعیه هستند. لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

هزینه نگارش لایحه دفاعیه
تبادل لوایح پرونده اعسار
لایحه دفاعیه وکیل خوانده در پرونده اثبات مالکیت
درباره ما 

 

 

مدارک لازم برای لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی

در گام بعدی برای تسلط بیشتر بر روی ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی ضروری است تا با مدارک لازم برای لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی آشنا شویم. مهمترین مدرک مورد نیاز مدرک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی می باشد. توجه داشته باشید که تمامی این مدارک بایستی در سامانه ثنا ثبت گردند. همچنین با توجه به پیچیدگی این مسئله بهتر است قبل از هر اقدامی از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی در موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهره مند شوید. با این اقدام هم میتوانید با مدارک مورد نیاز و هم نکات کلیدی مربوط به تنظیم لایحه دفاعیه آشنا شوید و با اطمینان خاطر روند پرونده خود را پیگیری کنید.

 

ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی

لازم است برای ثبت فوری لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی، شما برخی مراحل را با ترتیب خاصی طی کنید. برای مثال نیاز است تا به سایت قوه قضائیه مراجعه نمایید و از طریق سامانه وکلا و کارشناسان اقدام به تقدیم لایحه نمایید. انجام این مرحله ممکن است برای برخی از افراد کمی مشکل باشد. چرا که نیاز است تا در سایت قوه قضائیه حساب کاربری تشکیل دهند و کاربری خود را ثبت نمایند. در ادامه باید موضوع لایحه را انتخاب کنید. سپس مرجع قضایی و نهاد رسیدگی کننده را نیز از بین گزینه های موجود گزینش نمایید.

 

 

 

لایحه دفاعیه برای اشخاص حقیقی

 

 

در ادامه باید مدارک مورد نیاز برای ثبت لایحه دفاعیه را در سامانه ثنا ثبت کنید. مرحله بعدی مربوط به ثبت موقت لایحه می باشد. در واقع شما بایستی پس از این مرحله، کد رهگیری دریافتی در سامانه ثنا را وارد کرده و سپس هزینه مربوطه را ثبت و پرداخت کنید تا درخواست ثبت لایحه به سامانه خدمات قضایی ارسال گردد. با توجه به اینکه این مراحل پیچیدگی بسیار زیادی دارد، منطقی است تا کار را به کاردان بسپارید و از خدمات حقوقی ما برای ثبت لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی استفاده نمایید. جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

هزینه نگارش ثبت لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی

در گام پایانی وقت آن است تا به سوال پرتکرار هزینه نگارش لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی چقدر است، جواب دهیم. هزینه نگارش لایحه دفاعیه اشخاص حقیقی همواره یکسان نیست. به عبارتی دیگر برای دفاعیات مختلف با توجه به پارامترهای خاصی، این هزینه متفاوت است. در واقع نیاز است تا حقوقدانان با مطالعه پرونده، مدارک و ادله مربوط به آن و... هزینه دقیق را تخمین بزنند. ولی شما می توانید با اطمینان خاطر این کار را به حقوقدانان کاردان موسسه حقوقی وکلای تلفنی بسپارید و مطمئن باشید که با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی جامعه همواره معقولانه ترین قیمت را برای تمامی خدمات خود از جمله نگارش لایحه دفاعیه در نظر می‌گیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین حالا از خدمات مشاوره حقوقی بهره مند شوید.

 

 

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.