نمونه شکواییه صدور گزارش خلاف واقع

نمونه شکواییه صدور گزارش خلاف واقع

نمونه شکواییه صدور گزارش خلاف واقع

شکواییه صدور گزارش خلاف واقع چیست؟ جرم گزارش خلاف واقع چه می باشد؟ چه مرجعی برای رسیدگی به جرم مذکور صالح است؟ چه مدارکی بایستی برای نگارش شکواییه صدور گزارش خلاف واقع مهیا شود؟ آیا می توان تنظیم انلاین شکواییه مذکور را به یک وکیل مجرب سپرد؟ دولت ها همواره برای اداره امور کشور خود از افراد کمک می گیرند. در همین راستا آن چیزی که می تواند به پیشبرد اهداف آنها کمک کند، سلامت سیستم اداری و دادگستری خواهد بود. پس درست بودن گزارشات ارسالی توسط کارمندان و ضابطان دولت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به همین خاطر همه روزه افراد زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی شکایت از جرم گزارش خلاف واقع با متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. این افراد سوالات زیادی را در ذهن خود می پرورانند که به مهم ترین آنها در ابتدای مقاله اشاره داشتیم. پس تصمیم داریم در یکی دیگر از نوشته های موسسه حقوقی وکلای تلفنی به صورت کامل به موضوع شکواییه صدور گزارش خلاف واقع بپردازیم.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

منظور از گزارش خلاف واقع چیست؟

در اولین گام از بررسی شکواییه صدور گزارش خلاف واقع بایستی با تعریف جرم گزارش خلاف واقع آشنا شویم. قبل از انجام این کار باید به این نکته اشاره کنیم که در همه شغل ها افراد وظایف خطیر و گوناگونی را بر عهده دارند که بایستی به درستی آنها را انجام دهند. حال وظیفه مهمی که برخی از افراد به تبع جایگاه شغلی خود بر عهده خواهند داشت، این است که یک گزارش کار صحیح و واقعی تنظیم نمایند و به سازمان یا فرد مورد نظر تحویل دهند. حال اگر اشخاص مذکور گزارشی را تنظیم کنند که با واقعیت منطبق نبوده و برخلاف حقیقت باشد، جرم گزارش خلاف واقع انجام گرفته است. از جمله افرادی که در ممکن است مرتکب این جرم شوند، می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • نیروهای نظامی و انتظامی.
  • کارشناس های رسمی دادگستری نظیر کارشناسی رسمی خط.
  • پزشک سازمان پزشکی قانونی.
  • قضات.

شما می توانید تمامی سوالات خود پیرامون جرم گزارش خلاف واقع را از طریق مشاوره حقوقی از متخصصین ما بپرسید. همچنین باید بگوییم که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

گزارش خلاف واقع

 

مرجع صالح برای رسیدگی به شکواییه گزارش خلاف واقع

اکنون که با تعریف جرم گزارش خلاف واقع آشنا شدیم، در ادامه مسیر آشنایی با شکواییه صدور گزارش خلاف واقع بایستی ببینیم رسیدگی به چنین جرمی در صلاحیت کدام مرجع می باشد؟ برای پاسخ به این سوال در ابتدا باید به این نکته اشاره کنیم که گستره جرم مذکور بسیار وسیع است. به نحوی که عناوین شغلی گوناگونی نظیر نیروهای نظامی و انتظامی تا قضات را در بر می گیرد. به همین خاطر شما می توانید برای تقدیم شکواییه صدور گزارش خلاف واقع در ابتدا به اداره ای که مرتکب جرم، تحت نظر آن فعالیت می کند، مراجعه کنید. همچنین به عنوان یک اصل کلی، افراد می توانند برای شکایت از چنین جرمی به دادگاه کیفری مراجعه نمایند.

با این حال همواره به متقاضیان مشاوره حقوقی شکایت از گزارش خلاف واقع پیشنهاد می کنیم که برای تعیین مرجع صالح با یک وکیل مجرب مشورت داشته باشند. شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

 

 

هزینه نگارش شکوائیه
نگارش شکوائیه
مشاوره حقوقی کیفری
درباره ما 

 

مدارک لازم برای شکواییه صدور گزارش خلاف واقع

برای اینکه بتوانید به صورت اصولی و قانونی شکواییه صدور گزارش خلاف واقع را تنظیم نمایید، بایستی مدارکی را برای انجام این کار مهیا سازید. در واقع مدارک مذکور بر اساس مواردی که در شکواییه باید نگارش شوند انتخاب خواهند شد. در شکواییه صدور گزارش خلاف واقع ابتدا مشخصات هویتی طرفین نظیر نام، نام خانوادگی و آدرس اقامتگاه و سپس گزارش خلاف واقع صادر شده ذکر خواهد شد. پس افراد برای نگارش چنین اظهارنامه ای بایستی مدارک زیر را به همراه داشته باشند:

  • مدارک شناسایی شاکی نظیر کارت ملی یا شناسنامه.
  • اسناد و مدارکی که نشان دهنده گزارش خلاف واقع باشد؛ نظیر گزارش خلاف واقع پزشک سازمان پزشکی قانونی.

 

 

 

نگارش آنلاین شکواییه صدور گزارش خلاف واقع

همانطور که می دانید، نگارش اصولی و درست شکواییه صدور گزارش خلاف واقع از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که اولین گام برای شکایت از جرم گزارش خلاف واقع نگارش اظهارنامه مذکور می باشد. پس اگر این اظهارنامه به درستی تنظیم نشود، عملا دادگاه شکایت ما را رد خواهد نمود.

 

 

مجازات گزارش خلاف واقع

 

 

با توجه به این اهمیت ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان تنظیم انلاین شکواییه مذکور را فراهم کرده ایم. در واقع دیگر نیازی نیست برای تنظیم شکواییه صدور گزارش خلاف واقع به صورت حضوری اقدام کنید. شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی انلاین و رایگان از هزینه نگارش اظهارنامه مذکور مطلع شوید.

 

نمونه شکواییه صدور گزارش خلاف واقع

علی رغم اینکه متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی همواره به متقاضیان نگارش شکواییه صدور گزارش خلاف واقع پیشنهاد می کنند که این کار به یک وکیل مجرب سپرده شود، معمولا دیده می شود که برخی از افراد به دنبال دانلود نمونه شکواییه صدور گزارش خلاف واقع می باشند. در صورتی که این کار به زعم ما اشتباه است. در واقع جرم گزارش خلاف واقع دارای گستره وسیعی است. پس قطعا نمی توانید از نمونه های آماده در اینترنت استفاده کنید. از طرفی شرایط تمامی شکواییه های جرم گزارش خلاف واقع یکسان نیستند. در نتیجه بهتر است این کار تحت نظر یک وکیل متخصص انجام گیرد.

به همین منظور ما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی امکان نگارش اظهارنامه مذکور را فراهم کرده ایم. تنها کافی است از طریق مشاوره حقوقی تلفنی با ما در ارتباط باشید.

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.