مجازات رابطه جنسی با خواهر زن چیست؟

مجازات رابطه جنسی با خواهر زن چیست؟

مجازات رابطه جنسی با خواهر زن چیست؟

مجازات رابطه جنسی با خواهر زن چیست؟ در قانون ایران، رابطه نامشروع چگونه تعریف شده است؟ چه راه هایی برای اثبات رابطه نامشروع وجود دارد؟ نحوه شکایت از رابطه نامشروع چگونه است؟ اگر خواهر زن خودش برای برقراری رابطه جنسی راضی باشد، آیا باز هم طرفین مجازات می شوند؟ سکس با خواهر زن از جمله معضلات خانواده های امروزی محسوب می شود که متاسفانه شاهد افزایش چشمگیر آن هستیم. به همین خاطر همه روزه اشخاص زیادی جهت دریافت مشاوره حقوقی رابطه جنسی با خواهر زن با موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط هستند. به عبارت ساده تر، سوالات گوناگونی از جمله مواردی که در ابتدای مقاله به آنها اشاره شد، باعث شده که افراد برای دریافت مشاوره حقوقی رابطه جنسی با خواهر زن اقدام کنند. به همین منظور تصمیم گرفته ایم ضمن پاسخ به سوالات فوق الذکر به صورت کامل با مجازات رابطه جنسی با خواهر زن آشنا شویم. پس به یکی دیگر از مجموعه مقالات موسسه حقوق وکلای تلفنی در کنار ما باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

رابطه نامشروع در قانون ایران

پیش از پرداختن به موضوع مجازات رابطه جنسی با خواهر زن بایستی با تعریف رابطه نامشروع در قانون آشنا شویم. به همین منظور به سراغ ماده 637 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی می رویم. این ماده عنوان می کند: «هرگاه زن و مردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه ‌شوند...».

در نتیجه هرگونه رابطه بین زن و مردی که با یکدیگر زن و شوهر نباشند و این رابطه مشمول عنوان زنا نشود (جماع صورت نپذیرفته باشد) تحت عنوان رابطه نامشروع شناخته می گردد. همچنین لازم به ذکر است که جرم رابطه نامشروع از جمله جرایمی است که قانونگذار توجه ویژه ای به آن داشته است. البته متاسفانه امروزه آمار این جرم بسیار افزایش یافته است. در نتیجه اگر به دنبال حل و فصل اینگونه از دعاوی هستید، بهتر است حتماً با یک وکیل رابطه نامشروع، مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان داشته باشید.

 

راه های اثبات رابطه نامشروع

گام دیگری که پیش از پرداختن به مجازات رابطه جنسی با خواهر زن بایستی برداشته شود، آشنایی با راه های اثبات رابطه نامشروع می باشد. به همین منظور به سراغ ماده 160 قانون مجازات اسلامی می رویم. بر اساس این ماده برای اثبات جرایم از 5 روش می توان اقدام کرد:

  • سوگند.
  • اقرار.
  • شهادت.
  • علم قاضی.
  • قسامه.

 

 

رابطه نامشروع

 

 

البته سوالی که در اینجا مطرح می شود، این است که آیا اثبات رابطه نامشروع از طریق تمام روش های فوق الذکر امکان پذیر است؟ پاسخ این سوال منفی خواهد بود. چرا که سوگند در اثبات جرایم تعزیری نظیر رابطه نامشروع کاربردی ندارد و قسامه نیز برای اثبات جنایات وارد شده به جسم مناسب است. در نتیجه اثبات رابطه نامشروع تنها از طرق زیر امکان پذیر خواهد بود:

  • یک بار قرار متهم یا متهمین به شرطی که شرایط اقرار صحیح وجود داشته باشد.
  • شهادت دو شاهد مرد با عنایت به شرایط شهادت صحیح.
  • علم قاضی که با توجه به اسناد و مدارک ضمیمه شده به پرونده حاصل می گردد.

فراموش نکنید که اثبات رابطه نامشروع امر بسیار دشواری است. در نتیجه اگر می خواهید در این پروسه بهترین نتیجه را کسب کنید، حتماً با یک وکیل رابطه نامشروع مشورت نمایید. در همین راستا شما می توانید جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از برترین وکلای ایران با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس حاصل نمایید.

 

شکایت از رابطه نامشروع

یکی دیگر از مواردی که هنگام پرداختن به موضوع مجازات رابطه جنسی با خواهر زن بایستی بدان بپردازیم، نحوه شکایت از رابطه نامشروع می باشد. در واقع اگر شما بخواهید از این جرم شکایت کنید، بایستی ابتدا شکواییه مورد نیاز را نگارش فرمایید.

برای این کار بهتر است حتماً از یک وکیل رابطه نامشروع کمک بگیرید. در همین راستا شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی با متخصصین موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط باشید. در مرحله بعدی با در دست داشتن شکواییه تنظیم شده، اسناد و مدارک مورد نیاز بایستی به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه فرمایید. این دفاتر با ثبت شکواییه شما شکایتتان را به دادسرا ارسال نموده و در نهایت نیز پرونده جهت صدور حکم به دادگاه ارسال می گردد.

 

 

حکم زنای گروهی 

وکیل کیفری: محافظ حقوق شما در پرونده‌های جزایی

زنای محصنه چیست؟ مجازات آن چه می باشد؟

درباره ما 

 

مجازات رابطه جنسی با خواهر زن

اکنون نوبت آن فرا رسیده تا به سراغ مجازات رابطه جنسی با خواهر زن برویم. در واقع منظور از رابطه جنسی همان جماع است. به همین خاطر سکس با خواهر زن مشمول عنوان مجرمانه زنای محصنه خواهد شد. به همین خاطر بایستی به سراغ ماده 226 قانون مجازات اسلامی برویم. این ماده عنوان می کند: «حد زنا برای زانی محصن و زانیه محصنه رجم است. در صورت عدم امکان اجرای رجم با پیشنهاد دادگاه صادرکننده حکم قطعی و موافقت رئیس قوه قضائیه چنانچه جرم با بینه ثابت شده باشد، موجب اعدام زانی محصن و زانیه محصنه است و در غیر این صورت موجب صد ضربه شلاق برای هر یک می باشد».

 

مجازات رابطه نامشروع با خواهر زن با رضایت خودش

اکنون که با مجازات رابطه جنسی با خواهر زن آشنا شدیم بایستی ببینیم که مجازات رابطه نامشروع با خواهر زن چیست؟ در همین راستا ماده 637 بخش تعزیرات قانون مجازات اسلامی عنوان می کند: اگر رابطه نامشروع با خواهر زن با رضایت خودش باشد، طرفین حداکثر به 99 ضربه شلاق محکوم خواهند شد. حال اگر عمل با اجبار و اکراه صورت گرفته باشد، فقط اکراه کننده به مجازات مذکور محکوم خواهد شد.

فراموش نکنید که با توجه به اهمیت مشاوره با وکیل رابطه نامشروع، موسسه حقوقی وکلای تلفنی برای شما عزیزان امکان مشاوره حقوقی تلفنی را در نظر گرفته است لازم به ذکر است که خدمات حقوقی وکلای تلفنی به صورت شبانه روزی و در تمامی ایام هفته حتی تعطیلات رسمی ارائه می گردد.

 

 

 

 

 

 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.