بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی

بهترین وکیل ملکی

وکلا معمولا با توجه به تخصصی که دارند، در حوزه های مختلف حقوقی فعالیت می‌کنند. وکیل ملکی نیز یکی از همین وکلاست که مسئولیت های مشخصی دارد و در مواردی مشخص به شما کمک می‌کند. با توجه به این که در موسسه حقوقی وکلای تلفنی وکلای متخصص در تمام حوزه های حقوقی فعالیت می‌کنند، این موسسه قصد دارد در ادامه مطلب به طور کامل وکلای ملکی و مسئولیت های ایشان را به شما معرفی کند. پس اگر به دنبال بهترین وکیل ملکی و دریافت مشاوره حقوقی از او هستید تا با کمک او مشکلات ملکی خود را حل کنید، حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی همان وکیل پایه یک یا دو دادگستری است که در حوزه معاملات و قوانین مربوط به معاملات ملکی تخصص و تجربه بیشتری دارد. این شخص قادر به قبول پرونده های حقوقی شما در زمینه معاملات ملکی خواهد بود. همچنین با توجه به علمی که دارد توانایی ارائه مشاوره و راهنمایی شما را هم خواهد داشت. البته در بسیاری از موارد دیده شده که وکلای ملکی علاوه بر پرونده های قضایی ملکی، پرونده های دیگری هم قبول می‌کنند. منتهی چون در قوانین مربوط به معاملات ملکی تخصص بیشتری دارند، به این نام شهرت یافته اند.

وکیل ملکی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی وکیل خوب، وکیلی است که اولا تخصص و تجربه بالایی در مسائل حقوقی داشته باشد. ثانیا صبور بوده و برای پیروزی موکل خود تمام تلاشش را بکار بگیرد. صداقت، حسن خلق و حسن نیت هم از دیگر ویژگی های وکیل خوب هستند. حال بهترین وکیل ملکی، شخصی است که از تک تک قوانین تصویب شده جدید و قدیم در حوزه معاملات ملکی و ثبت املاک مطلع باشد. وی باید قدرت مشاوره و راهنمایی فردی که به او رجوع کرده را داشته باشد تا به این ترتیب از تضییع حقوق او در معامله جلوگیری کند. حال فرقی ندارد که شما برای واسپاری پرونده قضایی خود به او رجوع کرده باشید، یا این که برای دریافت مشاوره حقوقی با او در ارتباط باشید، در هر صورت این وکیل باید واجد شرایط گفته شده باشد.

هزینه بهترین وکیل ملکی

منظور از هزینه بهترین وکیل ملکی در اصل چند چیز است؛

  1. حق الوکاله وکیل ملکی که با توجه به تخصص و تجربه او و طبق تعرفه اعلام شده از طرف بنیاد وکلا محاسبه خواهد شد.
  2. هزینه مشاوره حقوقی با وکیل ملکی که باز هم با در نظر گرفتن تخصص و تجربه وکیل و همچنین زمان مورد نیاز برای دریافت مشاوره، محاسبه می‌شود.

 

شما جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی از وکیل ملکی کاربلد، می‌توانید با شماره 09212242670  تماس حاصل فرمایید. پس از تماس با این شماره، بهترین وکلای ملکی ایران به شما معرفی خواهند شد. همچنین می‌توانید از هزینه دریافت مشاوره از ایشان و حق الوکاله آن ها مطلع شوید.

وکیل ملکی ارزان اما تضمینی

وکلای ملکی موسسه حقوقی وکلای تلفنی همانطور که گفته شد جزو بهترین وکلای ملکی ایران هستند. بنابراین شما از هر شهر و استانی می‌توانید با خرید یکی از مشاوره های حقوقی تلفنی این موسسه، اولا از مشاوره تلفنی با وکیل ملکی استفاده کنید و ثانیا با وکلای ملکی شهر و استان خود آشنا شوید تا ایشان حضورا در جلسات معامله یا دادگاه تشکیل شده شرکت کنند. موسسه حقوقی وکلای تلفنی کمترین هزینه را برای مشاوره های حقوقی خود در نظر گرفته است. در حالی که تک تک وکلا، مشاوران و کارشناسان حقوقی این موسسه پس از چند مرحله آزمون و مصاحبه گزینش شده اند و جزو متخصص ها هستند. شما حتی اگر تمایلی به دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و پرداخت هزینه نداشته باشید، می‌توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان این موسسه برای دریافت پاسخ سوالات خود استفاده کنید.

مزایای حضور بهترین وکیل ملکی در معاملات

معاملات ملکی نیز مانند تمام امور، قوانین و شرایطی دارند و زمانی صحیح خواهند بود که با رعایت تمام این قوانین و شرایط انجام شوند. از طرفی این مسلم است که شما از تمام این قوانین و شرایط مطلع نباشید. پس بهتر است در معاملات خود از یک وکیل کمک بگیرید تا بعدا دچار مشکل نشوید. علاوه بر مورد گفته شده، در بسیاری از معاملات طرف مقابل ممکن است از پایین بودن سطح اطلاعات شما سوء استفاده کرده و به اصطلاح سر شما کلاه بگذارد! در صورتی که با وجود وکیل هرگز چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود چرا که وکیل تک تک بندهای قرارداد را مطالعه کرده و پس از اطمینان از نبود مشکل، اجازه انعقاد آن را خواهد داد. پس در مجموع معامله‌ای که با حضور بهترین وکیل ملکی انجام شود، جای هیچ شک و شبهه‌ای نخواهد داشت. همین موضوع هم اطمینان خاطر شما را بابت صحیح بودن معامله و عدم بروز مشکل پس از اتمام آن، افزایش خواهد داد.

 

ارتباط در واتس اپ

وکیل ملکی در چه زمینه هایی به ما کمک می‌کند؟

کمک ها و راهنمایی هایی که وکلای ملکی می‌توانند به ما بکنند در دو دسته زیر جای می‌گیرند؛

  1. کمک به داشتن معامله‌ای مطمئن
  2. کمک به حل مشکلات حقوقی پیش آمده پس از انجام معامله

مثلا فرض کنید شما می‌خواهید یک واحد آپارتمان بخرید و درباره قیمت و ... با فروشنده توافق کرده اید. در این زمان می‌توانید با یک وکیل ملکی مشورت کنید تا او استعلامات لازم را دریافت کرده و این اطمینان را به شما بدهد که ملک رهن یا بازداشت، اوقافی و ... نیست و در این معامله هیچ مشکلی وجود ندارد. حال اگر قبل از معامله از وکیل کمک نگرفتید و پس از اتمام معامله و انتقال تمام یا بخشی از ثمن، دچار مشکل شدید هم می‌توانید از وکیل برای مطالبه حق خود کمک بگیرید. در این زمان پرونده حقوقی شما ممکن است موضوع الزام به انتقال سند، خلع ید، دستور تخلیه و ... داشته باشد که وکلای ملکی قادر به قبول وکالت آن خواهند بود.

 

وکیل تخصصی ملکی

وکیل رایگان قوه قضاییه

وکیل دعاوی ملکی
مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل ملکی
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.