مشاوره حقوقی تلفنی با چند وکیل به صورت همزمان

مشاوره حقوقی تلفنی با چند وکیل به صورت همزمان

مشاوره حقوقی تلفنی با چند وکیل به صورت همزمان

مشاوره حقوقی

 

هر کدام از ماها وقتی احساس وجود بیماری در بدن خود می کنیم برای رفع بیماری و بازگشت سلامت به یک پزشک عمومی مراجعه می کنیم. اگر درد ما بیشتر و وضعیت سلامت ما پیچیده تر باشد به یک متخصص مراجعه می کنیم. گاها نیز وضعیت بیماری ما به گونه ای می شود که چندین پزشک باید در مورد بیماری نظر دهند و برای آن درمانی پیدا کنند. مسائل حقوقی و قضایی نیز به این شیوه است گاها برای حل مشکل خود نیازمند مشاوره همزمان با چند وکیل خواهید بود.

برای دریافت مشاوره حقوقی با یک وکیل خوب و کاربلد دیگر نیازی نیست ساعت ها در بین دفاتر وکالتی بچرخید یا چند روز در نوبت سایت های خدمات حقوقی قرار بگیرید. اما در موسسه حقوقی وکلای تلفنی انجام مشاوره حقوقی به شیوه دیگری است.

برای انجام مشاوره با وکیل خوب با شماره 09212242670 تماس بگیرید و موضوع حقوقی خود را مطرح کنید. بعد از آن هزینه مشاوره را بر اساس مقدار دقیقه مورد نیاز پرداخت می کنید. در کمتر از 5 دقیقه وکیل مدنظر با شما تماس خواهد گرفت و مشاوره حقوقی آغاز خواهد شد.

 

هزینه مشاوره حقوقی

مزایای مشاوره حقوقی تلفنی در مقایسه با مشاوره حضوری

یکی از مهمترین مزایای مشاوره حقوقی تلفنی نسبت به مشاوره حضوری جلوگیری از اتلاف وقت است. فردی که به مشاوره نیاز دارد در هر زمان و مکانی می تواند با یک تماس تلفنی با بهترین وکیل مشاوره حقوقی انجام دهد که مشاوره حضوری چنین شرایطی را ندارد.

در مشاوره حضوری مشاوره گیرنده نمی تواند شرایطی را فراهم کند که همزمان با چند وکیل مشاوره حقوقی انجام دهد. اما به صورت تلفنی امکان مشاوره همزمان با چند وکیل وجود دارد.

اگر در مشاوره حضوری موضوعی را فراموش کنید که مطرح کنید یا باید بیخیال گرفتن مشاوره در مورد آن شوید یا باید دوباره آن مسیر را برای گرفتن مشاوره طی کنید. در حالی که از طریق مشاوره حقوقی تلفنی می توانید به دفعات متعدد تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید.

مشاوره همزمان با چند وکیل در یک تماس

همانطور که در ابتدای مطلب نیز به آن اشاره شد برخی از مسائل حقوقی به اندازه ای پیچیده و چند وجهی هستند که لازم است چند وکیل در مورد آن نظر بدهند. در چنین مواقعی با یکی از شماره های مندرج در موسسه حقوقی تماس گرفته می شود و درخواست مشاوره همزمان با چند وکیل را ثبت می کنید. بر اساس موضوع یا موضوعات شما وکیل های مدنظر هماهنگ می شوند و به شما خدمات و مشاوره حقوقی ارائه می کنند.

 

مشاوره حقوقی با چند وکیل

از مهمترین مزایای مشاوره همزمان با چند وکیل کیفیت مشاوره است. شما از این بابت که دقیق ترین مشاوره را دریافت کرده اید خیالتان راحت است. چون اگر یکی از وکیل ها موضوعی را خوب پاسخ ندهد یا سهو کند وکیل دیگر آن را اصلاح خواهد کرد.

هزینه مشاوره همزمان با چند وکیل

هزینه مشاوره حقوقی در موسسه وکلای تلفنی به دو دسته مشاوره حقوقی تخصصی و فوق تخصصی دسته بندی شده است. مشاوره حقوقی فوق تخصصی را افرادی انجام می دهند که حداقل بیش از 15 سال تجربه وکالت را در کارنامه داشته باشند. مشاوره حقوقی تخصصی را نیز وکلای پایه یک دادگستری ارائه خواهند داد.

 پنل تعرفه های مشاوره در سایت موجود است. به عنوان مثال برای 10 دقیقه مشاوره فوق تخصصی 50 هزار تومان و برای 10 دقیقه مشاوره تخصصی 40 هزار تومان دریافت می شود. البته در پنل تخصصی تعرفه 5 دقیقه ای هم وجود دارد که مبلغ آن 25 هزار تومان است.

اگر می خواهید مشاوره همزمان با چند وکیل داشته باشید به ازای هر وکیل بر اساس تعرفه های موجود هزینه توسط موسسه حقوقی وکلای تلفنی دریافت خواهد شد. با گشتی در اینترنت متوجه خواهید شد که تعرفه های این موسسه بسیار منصفانه و هر کسی می تواند با یک وکیل خوب با کمترین هزینه مشاوره حقوقی داشت باشد.

 

ارتباط در واتس اپ

مزایای مشاوره همزمان با چند وکیل

مشاوره همزمان با چند وکیل مزایای متعددی دارد. به عنوان مثال یک پرونده مطروحه در دادگاه دارید اما چند موضوع همزمان در آن مطرح است در چنین شرایطی لازم است با چند وکیل متخصص مشاوره حقوقی داشته باشید.

مشاوره همزمان با چند وکیل اطمینان خاطر خوبی به مشاوره گیرنده می دهد و بر اساس آن راهنمایی ها پرونده خود را پیگیری می کند. معمولا افرادی که از یک وکیل مشاوره می گیرند این دلهره را دارند که نکند وکیل اشتباه کرده باشد اما در مشاوره همزمان با چند وکیل اطمینان خاطر بیشتری پیدا می کنند برای دریافت مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان   به وبسایت موسسه حقوقی وکلای تلفنی مراجعه نمایید

 

مشاوره با وکیل و مزایای آن 
هزینه وکیل و مشاوره 
لزوم مشاوره با وکیل 
مشاوره حقوقی 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.