وکیل آنلاین ملکی

وکیل آنلاین ملکی

وکیل آنلاین ملکی

وکیل ملکی با تسلط بر دانش حقوقی، در امور مربوط به اموال غیر منقول متخصص بوده و به موکل خود، در احقاق حقش کمک می کند. به عبارت دیگر، تمام دعاوی مربوط به اموالی که قابل انتقال به غیر نمی باشند، توسط یک وکیل ملکی حل می شوند. یک وکیل ملکی مجرب، به تمام امور و قوانین مربوط به املاک آشنایی دارد. همچنین، مشاوره با وکیل ملکی، از تحمیل خسارت های مالی گزاف به افراد جلوگیری می کند. البته لازم به ذکر است که دعاوی ملکی به دو دسته ی دعاوی ملکی حقوقی و دعاوی ملکی کیفری تقسیم می شوند. دعاوی ملکی کیفری اغلب شامل فروش مال غیر، جعل سند و استفاده از آن، کلاهبرداری در معاملات املاک اعم از زمین، خانه و مغازه، خیانت در امانت، ورود غیر مجاز به ملک دیگری و تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز می باشند. دعاوی ملکی حقوقی نیز شامل ابطال قرارداد، مطالبه سرقفلی، تعدیل اجاره بها و تخلیه اماکن می باشند. یک وکیل آنلاین ملکی، قادر به حل و فصل تمامی دعاوی ذکر شده می باشد.

 

هزینه مشاوره حقوقی

وکیل ملکی در چه مواردی به ما کمک می کند؟

وکیل آنلاین ملکی می تواند در انجام اموری از قبیل اخذ پایان‌کار، تخلیه املاک استیجاری، مطالبه اجرت المثل زمان تصرف، تنظیم سند رسمی و ابطال قرارداد اجاره، به موکل خود کمک کند. همچنین، در مواردی که در زمینه خرید و فروش املاک کلاهبرداری صورت پذیرد، می توان حل مشکل را به وکیل ملکی واگذار کرد. علاوه بر این، افراد می توانند برای شکایت از جعل سند، ممانعت از حق، تصرف عدوانی و خلع ید نسبت به ملک مورد نظر، با یک وکیل ملکی مشورت کنند. علاوه بر مواردی که ذکر شد، برای دعوای مربوط به فروش ملک مشاع، دعوای الزام به تنظیم سند رسمی و دعوای سرقفلی، می توان از کمک یک وکیل آنلاین ملکی بهره برد.

راه های مشاوره با وکیل ملکی

اگر در جریان دعاوی ملکی هستید و در جستجوی بهترین وکیل ملکی آنلاین می باشید، می توانید به موسسه حقوقی وکلای تلفنی اعتماد کنید. این موسسه حقوقی، با در اختیار داشتن بهترین مشاوران حقوقی در زمینه امور ملکی، آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد. بسیاری از افراد، مراجعه حضوری را ترجیح داده و برخی دیگر، برای صرفه جویی در زمان و هزینه رفت و آمد، ترجیح می دهند از خدمات مشاوره ی آنلاین استفاده کنند. بهترین راه برای مشاوره با وکیل ملکی، ارتباط اینترنتی و مشاوره آنلاین می باشد. به این ترتیب، هم از حضور غیر ضروری افراد به مراکز مشاوره حقوقی جلوگیری می شود و هم افراد در هر ساعتی از شبانه روز می توانند از خدمات موسسه حقوقی وکلای تلفنی بهره مند شوند. مشورت با وکیل آنلاین ملکی، به حل سریعتر پرونده های ملکی شما کمک فراوانی می کند. از طریق ارتباط با  مشاوره حقوقی تلفنی  ، سوالات خود را از وکلای ملکی موسسه ما بپرسید.

 

 

هزینه وکیل ملکی آنلاین

تعیین حق الوکاله وکیل آنلاین ملکی به عوامل زیادی بستگی دارد. بطور مثال، تجربه و سابقه وکیل در هزینه پرداختی تاثیر خواهد داشت؛ یعنی هر چه وکیل با تجربه تر باشد، باید هزینه بیشتری برای مشورت با او در مورد امور ملکی پرداخت شود. بنابراین، توجه به رزومه کاری وکیل ملکی، می تواند در انتخاب بهترین وکیل به شما کمک کند. گذشته از آن، موضوع پرونده و پیچیدگی آن نیز در هزینه پرداختی تاثیر دارد.  هر چند حق الوکاله وکیل از طریق قرارداد کاری و طی یک توافق با موکل مشخص می شود، اما ارزش ملک یا زمینِ مورد بحث در پرونده نیز، از دیگر عواملی است که میزان حق الوکاله را تحت تاثیر قرار می دهد. بر این اساس، بطور مثال وکیل برای ملکی با ارزش بیش از 3 میلیارد تومان، 3 درصد از ارزش کل زمین را به عنوان حق الوکاله مطالبه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه وکلای ملکی، با مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان  در ارتباط باشید.

آدرس بهترین وکیل ملکی آنلاین

موسسه حقوقی وکلای تلفنی یکی از معتبرترین موسسات حقوقی می باشد. وکلای ملکی این موسسه، با پیگیری های دلسوزانه ی خود، شما را تا رسیدن به نتیجه نهایی همراهی می کنند. بنابراین، مشاوره حقوقی  این موسسه، همواره بهترین گزینه برای رسیدگی به پرونده های ملکی می باشد.

 

 

ارتباط در واتس اپ

مزایای مشاوره ملکی آنلاین

مشورت با وکیل آنلاین ملکی، برای رفع ابهام از پرونده ملکی موثر خواهد بود. همچنین، برای آگاهی از اعتبار ادله و موثر بودن آنها، باید از کمک یک وکیل مجرب استفاده کرد. از دیگر مزایای مشورت با وکیل ملکی، آگاهی از سرنوشت احتمالی پرونده، تصمیم گیری صحیح در زمینه امور مربوط به پرونده و اطلاع از تمامی هزینه های پیگیری پرونده می باشد. بعلاوه، مشورت با وکیل ملکی در اواسط رسیدگی به پرونده نیز امکان پذیر بوده و از ضررهای احتمالی جلوگیری می کند. بنابراین، افراد می توانند در هر مرحله ای از پرونده دعوای ملکی خود، از وکلای ملکی کمک بگیرند. به این ترتیب، بهترین دفاع از پرونده صورت گرفته و موکل به حق خود می رسد.

 

 

مشاوره حقوقی ملکی

وکیل رایگان قوه قضاییه

وکیل دعاوی ملکی
مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل ملکی
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.