قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی

قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی

قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی

دیگر نگران چالش های مربوط به قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی نباشید. چون یک وکیل حاذق و توانمند مسلط به مسائل حقوقی و کیفری بیمه عمر مشکلات حقوقی شما را به نحو احسن سامان می بخشد. در این رابطه می توانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی در ارتباط باشید.

 

 

هزینه مشاوره حقوقی

 

بیمه عمر چیست؟

بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی، یکی از انواع بیمه که آن را سازمان تامین اجتماعی به افراد تحت پوشش خود ارائه می نماید. بیمه عمر که از آن به نام های بیمه آتیه و بیمه زندگی نیز یاد می شود؛ خود یک روش سرمایه گذاری بلندمدت محسوب می شود. چرا که بیمه گزار ماهیانه، مبلغی را به عنوان حق بیمه پرداخت می کند تا بتواند هم حساب پس انداز و سرمایه ای داشته باشد و هم از مزایای بیمه عمر استفاده کند. به این ترتیب که با فوت فرد بیمه شده، افراد تحت تکفل وی می توانند از سرمایه مورد نظر استفاده کنند. کما اینکه فرد مورد نظر در طول این دوران در خصوص مواردی همچون: از کار افتادگی و نقص عضو و بیماری خود مورد حمایت واقع می گردد. نکته جالب در خصوص بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی این است که فرد بیمه شده می تواند معمولا از سال پنجم به بعد اصل سرمایه و سود خود را به عنوان مستمری و یکجا دریافت نماید.

 

تفاوت بیمه عمر با بیمه تامین اجتماعی

تفاوت بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی با بیمه تامین اجتماعی عبارتند از:

  • بیمه عمر، برای سرمایه گذاری بلندمدت است. ولی بیمه تامین اجتماعی بیشتر به جهت خدمات درمانی است.
  • حق بیمه های واریزی بیمه تامین اجتماعی قابل برگشت نیستند. اما در بیمه عمر می توانید پس از سپری نمودن یک دوره خاص تمام مبلغ علاوه بر سود آن را دریافت نمایید.
  • بیمه تامین اجتماعی اجباری و بیمه عمر کاملا اختیاری است.
  • مبلغ پرداختی در بیمه تامین اجتماعی توسط وزارت کار تعیین می شود. اما در بیمه عمر توسط بیمه گزار در هر ماه تعیین می شود.
  • در بیمه عمر تمام مبلغ پرداختی توسط همان فرد صورت می گیرد. اما در بیمه تامین اجتماعی، درصدی از حق بیمه را کارفرما پرداخت می کند.
  • قابلیت فسخ قرارداد در بیمه عمر برخلاف بیمه تامین اجتماعی وجود دارد.
  • بیمه عمر برخلاف بیمه تامین اجتماعی معاف از مالیات است.

بنابراین میان بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی با بیمه تامین اجتماعی تفاوت وجود دارد.

 

 

تفاوت بیمه عمر با بیمه تامین اجتماعی

 

قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی چیست؟

اگر می خواهید نسبت به بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی اقدام کنید؛ می بایست در ابتدا قراردادی را امضاء کنید. در این قرارداد، مفادی میان شما با بهترین بیمه عمر نوشته و به امضاء می رسد. قبل از هر مسئله دیگری باید دانست که در صورت فوت فرد بیمه شده، سرمایه مورد نظر به ورثه آن فرد تعلق می گیرد. بنابراین تا پیش از ثبت قرارداد بیمه عمر، ورثه می بایست انحصار وراثت کنند. گواهی حصر وراثت بیمه عمر، یکی از مدارک قانونی است؛ پس گاهی اوقات به یک وکیل بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی نیاز خواهید داشت. وکیلی که با مسائل حقوقی در این زمینه آشنایی کاملی دارد و می تواند با مشاوره حقوقی بیمه عمر، حق را به حقدار برساند. پس از عقد قرارداد با سازمان تامین اجتماعی، این سازمان می بایست به وظایف خود جامه عمل بپوشاند. در صورت وجود هر گونه تخطی می توانید به واسطه موسسه حقوقی وکلای تلفنی در دیوان عدالت شکایت خود را به این سازمان ارائه نمایید.

 

 

مشاوره حقوقی بیمه
مقالات تامین اجتماعی
مشاوره حقوقی اداره کار
مشاوره حقوقی تلفنی
درباره ما

 

 

هزینه قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی

قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی میان بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران با سازمان تامین اجتماعی منعقد می گردد. بازنشستگان و مستمری بگیران حداکثر تا سه ماه پس از شروع فرایند دریافت مستمری خویش وقت دارند که نسبت به درخواست بیمه تکمیلی و بیمه عمر خود اقدام کنند. چون این مستمری پس از فوت آن ها قطع نمی شود و افراد تحت تکفل وی می توانند از این سرمایه در سال های بعد به خوبی استفاده کنند. هزینه قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی نیز هر ساله دستخوش تغییراتی می گردد. ضمن اینکه رقم پوشش بیمه عمر تامین اجتماعی بازنشستگان نیز تغییرپذیر است. اما در هر حالت می توانید از صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیمه عمر استفاده کنید. اگر هر گونه نقض قانون یا تخطی در مفاد قرارداد خود مشاهده کردید؛ می توانید پس از مشاوره حقوقی تلفنی، شکایت خود را در موسسه حقوقی وکلای تلفنی ثبت کنید. وکلای پایه یک دادگستری آشنا به این مسائل حقوقی، سریعا به مشکل شما رسیدگی می کنند.

 

 

هزینه قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی

 

نمونه قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی

شما می توانید ابتدا نمونه قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی را مشاهده کنید؛ سپس نسبت به قرارداد خود اقدام کنید. حتی می توانید از مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان هم استفاده کنید. کسانی که به صورت تلفنی شما را با مفاد قرارداد بیمه عمر آشنا می سازند. بدین ترتیب می توانید در صورت بروز هر گونه تخطی و نقض قانون، دعاوی خویش را نزد یک وکیل زبده تامین اجتماعی ارائه کنید. ضمن اینکه می توانید هر گونه پرسش و پاسخ فوری حقوقی خود را با وکلای پایه یک دادگستری ارائه نمایید تا با دیدی باز نسبت به قرارداد خود اقدام کنید. مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته موسسه حقوقی وکلای تلفنی همه روزه در خدمت شماست. بدین ترتیب اگر در نمونه قرارداد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی شما با سایر نمونه ها نقضی وجود داشته باشد؛ شکایت شما مورد بررسی واقع می گردد. بهتر است بهترین بیمه عمر را انتخاب کنید تا کار شما به قوه قضاییه یا اداره ثبت اسناد و مدارک کشیده نشود.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.