نماینده حقوقی برای شرکت های خصوصی

نماینده حقوقی برای شرکت های خصوصی

نماینده حقوقی برای شرکت های خصوصی

نماینده حقوقی عنوان عامی است که برای هر نوع جانشینی و قائم مقامی استفاده می شود. مطابق با معنای عام نماینده حقوقی، ولی طفل اعم از پدر و جد پدری، وصی متوفی، قیم، وکیل دادگستری است. به طور کلی هر کسی که در روابط حقوقی به نمایندگی از دیگری مبادرت به اعمال حقوقی می نماید، به عنوان نماینده حقوقی شناخته می شود. در حقوق جاری ایران نماینده حقوقی می تواند از جانب اصیل اقدامات گوناگون و متعددی را در حیطه نمایندگی خود انجام دهد. برای مثال وکیل دادگستری می تواند به نمایندگی از وکیل خود، در دعاوی حقوقی یا کیفری شرکت کند و از حق او دفاع کرده و یا ادعای او را ثابت کند. همچنین ولی قهری یا قیم می تواند به نمایندگی از صغیر اموال او را اداره کرده و برای او معامله کند.

 

هزینه مشاوره  حقوقی

امروزه در حقوق ایران انواع متعددی از نمایندگی حقوقی مطرح است و این موضوع محدود به نمایندگی از اشخاص حقیقی نبوده و نمایندگی از اشخاص حقوقی را نیز در بر می گیرد. برای مثال به موجب ماده 32 قانون آیین دادرسی کیفری، موسسات و سازمانهای دولتی از قبیل بانک ها و شهرداری ها در صورت وجود شرایط قانونی خاص می توانند نمایندگی حقوقی داشته باشند. موضوع نوشتار حاضر شرایط و وظایف نماینده حقوقی برای شرکت های خصوصی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چیستی نمایندگی حقوقی و اقسام آن می توانید با موسسه حقوقی وکلای تلفنی در تماس باشید. این مجموعه با عضویت بهترین وکلای دعاوی حقوقی و بازرگانی از سراسر کشور آماده ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین و رایگان می باشد. همچنین شما با تماس با این موسسه می توانید نمایندگی حقوقی در شرکت ها و سازمان های عمومی و خصوصی را به وکلای مجرب تلفنی بسپارید.

نحوه تعیین نماینده حقوقی

 انواع شرکت های تجاری به موجب ماده 20 قانون تجارت به هفت گروه زیر تقسیم می شوند:

  • شرکت سهامی
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط غیر سهامی
  • شرکت مختلط سهامی
  • شرکت نسبی
  • شرکت تعاونی تولید و مصرف

علاوه بر این موارد نوع دیگری از شرکت های خصوصی، شرکت های خصوصی غیر تجاری می باشند. به موجب قانون ثبت شرکت ها این قسم از موسسات نیز  باید در اداره ثبت شرکت ها به ثبت برسند. در این رابطه پرسش کلیدی در خصوص نماینده حقوقی شرکت خصوصی این است که آیا شرکت های خصوصی نیز می توانند نماینده حقوقی داشته باشند یا خیر؟

 

نماینده حقوقی شرکت

مهمترین نماینده حقوقی شرکت های خصوصی مدیر عامل یا اعضای هیات مدیره در این قبیل شرکت ها هستند. به طور کلی هر کسی که بنابر اساسنامه شرکت خصوصی از حق امضا برخوردار باشد به عنوان نماینده حقوقی شرکت خصوصی شناخته می شود. چنین افرادی می توانند به قائم مقامی شخص حقوقی (شرکت) معاملات و سایر اقدامات قانونی دیگر از قبیل وصول مطالبات و پرداخت دیون شرکت را انجام دهند. اما آیا افرادی از قبیل مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت خصوصی می توانند به نمایندگی از شخص حقوقی در دعاوی شرکت کنند؟ پاسخ منفی است. در حقوق جاری ایران معرفی نماینده حقوقی برای شرکت در دعاوی، تنها برای سازمان ها و موسسات دولتی و عمومی شناخته شده است. این حق در ماده 32 قانون آیین دادرسی مدنی ایجاد شده و تنها در مورد وزارتخانه ها، بانک ها، شهرداری ها، سازمان ایثارگران و ... قابلیت اعمال دارد.

حقوق نماینده حقوقی شرکت های خصوصی

همانطور که مورد اشاره قرار گرفت شرکت های خصوصی از این حق برخوردار نیستند که در محاکم دادگستری، به جای وکیل نماینده حقوقی معرفی کنند. در هر حال مدیر عامل، اعضای هیات مدیره و دیگر اشخاص دارای حق امضا نماینده شرکت های خصوصی به شمار می روند. علاوه بر این باید توجه داشت که شرکت های خصوصی خود ممکن است به عنوان سهامداران و مدیران شرکت های تجاری دیگری فعالیت کنند. در چنین شرایطی آنها می توانند برای شرکت در جلسات هیات مدیره و مجامع عمومی فردی را به عنوان نماینده حقوقی معرفی کنند. در این صورت کسی که به عنوان نماینده حقوقی شرکت های خصوصی انتخاب می شود، حق شرکت در جلسات مجامع و حق رای دارد.

نماینده حقوقی شرکت های خصوصی ممکن است به عنوان اعضای هیات مدیره و مجامع عمومی شرکت های تجاری انتخاب می شود، با شرکتی که نمایندگی آن را بر عهده دارد نسبت به تصمیمات اتخاذ شده مسئولیت تضامنی دارد. این بدین معنا است که چنانچه از تصمیمات وی خسارتی متوجه شرکت یا اشخاص ثالث شود، ذی نفع می تواند هم به نماینده حقوقی شرکت و هم به شرکت مراجعه کرده و دریافت خسارت کند.

 

ارتباط در واتس اپ

وظایف نماینده حقوقی در شرکت های خصوصی

نماینده حقوقی در شرکت های خصوصی، حق شرکت در جلسات و حق رای برای تصمیمات هیات مدیره و مجامع عمومی را دارد. نماینده حقوقی شرکت های خصوصی علاوه بر این می تواند به جانشینی از شرکت به انجام معاملات تجاری مبادرت کند. برای آشنایی بیشتر با وظایف نماینده حقوقی برای شرکت های خصوصی می توانید با وکلای تلفنی در تماس باشید. با تماس با این موسسه می توانید از خدمات مشاوره حقوقی شرکت ها توسط بهترین وکلای دادگستری برخوردار شوید.

تفاوت نماینده حقوقی و قانونی در شرکت های خصوصی

در حال حاضر انواع گوناگونی از نمایندگی حقوقی و قانونی در حقوق ایران وجود دارد. به طور کلی نماینده حقوقی به کسی می گویند که از طرف شرکت صلاحیت انجام معاملات و سایر اعمال حقوقی را دارد. در مقابل نماینده قانونی کسی است که توانایی طرح دعاوی و شرکت در محاکمات دادگستری را دارد. اصولاً شرکت در دعاوی و محاکمات دادگستری به نمایندگی از شرکت های خصوصی منوط به دارا بودن پروانه وکالت است. ولیکن همانطور که اشاره شد، سازمان ها و موسسات عمومی و دولتی می توانند افرادی را از بخش نمایندگی حقوقی خود برای شرکت در دعاوی معرفی کنند. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

مشاوره حقوقی شرکت خصوصی 
امور حقوقی شرکت ها 
وکیل دعاوی شرکت ها 
مشاوره حقوقی شرکت ها 
درباره ما 


سوالات متداول

نظرات

بهنام رحمانی فرد

با سلام مهمترین نماینده حقوقی شرکت های خصوصی مدیر عامل یا اعضای هیات مدیره در این قبیل شرکت ها هستند. به طور کلی هر کسی که بنابر اساسنامه شرکت خصوصی از حق امضا برخوردار باشد به عنوان نماینده حقوقی شرکت خصوصی شناخته می شود. چنین افرادی می توانند به قائم مقامی شخص حقوقی (شرکت) معاملات و سایر اقدامات قانونی دیگر از قبیل وصول مطالبات و پرداخت دیون شرکت را انجام دهند. اما آیا افرادی از قبیل مدیر عامل و اعضای هیات مدیره شرکت خصوصی می توانند به نمایندگی از شخص حقوقی در دعاوی شرکت کنند؟ پاسخ منفی است. در حقوق جاری ایران معرفی نماینده حقوقی برای شرکت در دعاوی، تنها برای سازمان ها و موسسات دولتی و عمومی شناخته شده است. این حق در ماده 32 قانون آیین دادرسی مدنی ایجاد شده و تنها در مورد وزارتخانه ها، بانک ها، شهرداری ها، سازمان ایثارگران و ... قابلیت اعمال دارد.


علیرضا

مطلب جالبی ارائه نمودید از ابتدای اینکه این موضوع در مجلس شورای اسلامی مطرح شد تاکنون طرفداران و مخالفان زیادی داشته و دارد اما از دید من به عنوان یک کارفرما و مدیرعامل یک شرکت خصوصی فعال در زمینه تجهیزات پزشکی اینکه امکان استفاده از نماینده حقوقی برای شرکت خصوصی هم فراهم باشد بسیار مفید است


مجید شیخی

با سلام امروزه در حقوق ایران انواع متعددی از نمایندگی حقوقی مطرح است و این موضوع محدود به نمایندگی از اشخاص حقیقی نبوده و نمایندگی از اشخاص حقوقی را نیز در بر می گیرد. برای مثال به موجب ماده 32 قانون آیین دادرسی کیفری، موسسات و سازمانهای دولتی از قبیل بانک ها و شهرداری ها در صورت وجود شرایط قانونی خاص می توانند نمایندگی حقوقی داشته باشند. موضوع نوشتار حاضر شرایط و وظایف نماینده حقوقی برای شرکت های خصوصی می باشد


امین چراغی شیخ آباد

سلام و عرض ادب نماینده حقوقی، کسی است که می تواند، در برخی نهادها، برای طرح هر گونه دعوا یا دفاع و تعقیب دعاوی، به موجب قانون، اقدام کند. به نماینده حقوقی، وکیل دادگستری، گفته نمی شود. به عبارت دیگر، کسی که به عنوان نماینده حقوقی، عملی حقوقی انجام می دهد، لزوما وکیل دادگستری نمی باشد.


علیرضا حکمتیان

با سلام و احترام در مورد نماینده حقوقی شرکتها ، یک نکته بسیار حائز اهمیت است ، آن هم اینکه آیا نمایندگان حقوقی ، به صرف اینکه یکی از اعضای هیات مدیره هستند ، میتوانند در دعاویِ مطرح در محاکم قضایی ، اقدام به دفاع نمایند ؟ برای پاسخ به این سوال باید ۲ فرض را مورد بررسی قرار داد : فرض اول : دفاع توسط احدی از هیات مدیره که صاحب امضاء است ، صورت میگیرد . فرض دوم : دفاع توسط مدیرعامل شرکت صورت میگیرد . در فرض اول ، آن شخص از هیات مدیره که دفاع را ترتیب می دهد ، الزاما باید از صاحبان امضاء شرکت باشد . چرا که پس از دفاع در محکمه ، می بایست صورتجلسه نگارش شده توسط قاضی را امضاء نماید . امضاء این صورتجلسه ، در حکم همان اوراق تعهد آور و عادی می باشد که در اساسنامه به آن اشاره شده . در فرض دوم ، چنانچه مدیرعامل قصد دفاع داشته باشد ، این نکته ضروری است که دفاع از دعاویِ علیه شرکت یا دفاع از دعوایی که شرکت علیه دیگری مطرح کرده است ، طبق اساسنامه که عهده ی هیات مدیره می باشد که قابل تفویض به مدیرعامل است . پس برای آنکه مدیرعامل صلاحیت دفاع در محکمه را داشته باشد ، هیات مدیره باید صوزتجلسه ای تهیه و بند مربوط به دعاوی را به مدیرعامل ، اعطاء نماید . در غیر این صورت به احتمال بسیار زیاد با ایراد از سوی قاضی یا با ایراد از سوی وکیل طرف مقابل مواجه خواهید شد . این صورتجلسه باید به ثبت در مرجع ثبت شرکتها برسد و می بایست در روزنامه رسمی هم منتشر گردد تا قابلیت استاد و اعتبار پیدا کند .


مهران رمضان پناه

باعرض سلام؛مجلس شورای اسلامی؛ در سال ۱۴۰۱ و در خلال ماده (۱۵) قانون جهش تولید دانش‌بنیان این امتیاز را برای شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان ایجاد کرد در حالی‌که تا پیش‌ازاین بخش خصوصی از این امتیاز محروم بود.


فاطمه عمادی

باسلام،، نماینده حقوقی به کسی اطلاق میشود که از طرف شرکت صلاحیت انجام معاملات و سایر اعمال حقوقی از جمله حضور در محاکم دادگستری و دفاع از حقوق شرکت را دارد. در ماده ۳۲ قانون آ.د.م تصریح می‌کند نهادهای دولتی و نهادهایی که موظف به ارائه خدمات عمومی هستند می‌توانند علاوه بر وکیل دادگستری از مشاوران حقوقی غیر وکیل هم برای حضور در همه محاکم استفاده کنند. شرکت‌های خصوصی می‌توانند با توجه به اینکه دولتی نیستند و اختیار تصمیم‌گیری برای امور آن با خود شرکا و مسئولان شرکت است، اگر احساس می‌کنند مشاوران حقوقی سواد لازم را ندارند از وکلای دادگستری استفاده کنند.


امین

نماینده حقوقی شرکت های خصوصی ممکن است به عنوان اعضای هیات مدیره و مجامع عمومی شرکت های تجاری انتخاب می شود، با شرکتی که نمایندگی آن را بر عهده دارد نسبت به تصمیمات اتخاذ شده مسئولیت تضامنی دارد. این بدین معنا است که چنانچه از تصمیمات وی خسارتی متوجه شرکت یا اشخاص ثالث شود، ذی نفع می تواند هم به نماینده حقوقی شرکت و هم به شرکت مراجعه کرده و دریافت خسارت کند. ارتباط در واتس اپ وظایف نماینده حقوقی در شرکت های خصوصی نماینده حقوقی در شرکت های خصوصی، حق شرکت در جلسات و حق رای برای تصمیمات هیات مدیره و مجامع عمومی را دارد. نماینده حقوقی شرکت های خصوصی علاوه بر این می تواند به جانشینی از شرکت به انجام معاملات تجاری مبادرت کند. برای آشنایی بیشتر با وظایف نماینده حقوقی برای شرکت های خصوصی می توانید با وکلای تلفنی در تماس باشید. با تماس با این موسسه می توانید از خدمات مشاوره حقوقی شرکت ها توسط بهترین وکلای دادگستری برخوردار شوید. تفاوت نماینده حقوقی و قانونی در شرکت های خصوصی در حال حاضر انواع گوناگونی از نمایندگی حقوقی و قانونی در حقوق ایران وجود دارد. به طور کلی نماینده حقوقی به کسی می گویند که از طرف شرکت صلاحیت انجام معاملات و سایر اعمال حقوقی را دارد. در مقابل نماینده قانونی کسی است که توانایی طرح دعاوی و شرکت در محاکمات دادگستری را دارد. اصولاً شرکت در دعاوی و محاکمات دادگستری به نمایندگی از شرکت های خصوصی منوط به دارا بودن پروانه وکالت است. ولیکن همانطور که اشاره شد، سازمان ها و موسسات عمومی و دولتی می توانند افرادی را از بخش نمایندگی حقوقی خود برای شرکت در دعاوی معرفی کنند. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 09212242670 تماس بگیرید. مشاوره حقوقی شرکت خصوصی امور حقوقی شرکت ها وکیل دعاوی شرکت ها مشاوره حقوقی شرکت ها درباره ما سوالات متداول • چه کسانی نمیتوانند به عنوان نماینده حقوقی برای شرکت های خصوصی انتخاب شوند؟ • آیا شرکت های تجاری و غیر تجاری خصوصی می توانند برای پیگیری دعاوی حقوقی و تجاری خود، به جای وکیل دادگستری از نماینده حقوقی غیر از وکلای دادگستری استفاده کنند؟ • آیا سازمان ها و موسسات دولتی و عمومی می توانند برای شرکت در دعاوی، کسی غیر از وکلای دادگستری را به عنوان نماینده حقوقی معرفی کنند؟ • شرکت های خصوصی برای معرفی نماینده حقوقی و قانونی برای شرکت در محاکم دادگستری باید چه اقدامی انجام دهند؟ • برای داشتن مشاوره حقوقی در خصوص نماینده حقوقی برای شرکت های خصوصی چه باید کرد؟ نظرات وحید فراست نماینده شرکتهای خصوصی کاملا باید به مفاد قوانین تجاری شرکتها و اساسنامه تسلط داشته باشد Mohammad Sheykhi مهمترین نماینده حقوقی شرکت های خصوصی مدیر عامل یا اعضای هیات مدیره در این قبیل شرکت ها هستند. به طور کلی هر کسی که بنابر اساسنامه شرکت خصوصی از حق امضا برخوردار باشد به عنوان نماینده حقوقی شرکت خصوصی شناخته می شود. چنین افرادی می توانند به قائم مقامی شخص حقوقی (شرکت) معاملات و سایر اقدامات قانونی دیگر از قبیل وصول مطالبات و پرداخت دیون شرکت را انجام دهند. ثبت دیدگاه شما 5 Stars4 Stars3 Stars2 Stars1 Star نام خود را وارد نمایید شماره تماس خود را وارد نمایید دیدگاه خود را وارد نمایید حاصل جمع مقابل را وارد نمایید: (5 + 2) فوق تخصصی جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت 10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان ۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان 30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان 60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان تخصصی جدول مشاوره حقوقی تخصصی مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت ۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان ۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان ۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان ۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان ۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان 5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان logo-samandehi وکلای تلفنی بدون شک شما هم بارها با سوالات و مشکلات حقوقی مواجه شده اید. مسائلی که بی توجهی به انها می تواند عواقب بسیار بد و گاها جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. در چنین مواقعی شما به دانش و تجربه چندین ساله یک وکیل یا مشاور حقوقی نیاز دارید. وکیل یا مشاور حقوقی موضوع شما را به صورت دقیق و موشکافانه بررسی کرده و بهترین راهکار قانونی را به شما اعلام می کند. لازم به ذکر است که اولین و مهمترین قدم برای حل مشکلات حقوقی، پیدا کردن یک وکیل و یا مشاور حقوقی مجرب می باشد. با توجه به شمار بالای وکلای پایه یک دادگستری و یا مشاورین حقوقی، پیدا کردن یک وکیل کاربلد امری دشوار است. در این بین وکلای تلفنی امکان ارتباط با برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاورین حقوقی را برای شما فراهم آورده است آن هم با قیمت مناسب و به صورت شبانه روزی!! ما در وکلای تلفنی همه جوانب را سنجیده و در راستای ارائه بهترین خدمات حقوقی در ایران از هیچ تلاشی مضایقه نکرده ایم. نتیجه این تلاش شبانه روزی، داشتن یک تیم حقوقی قوی و ارائه خدمات حقوقی به بهترین شکل ممکن شده است. خدمات حقوقی ارائه شده توسط تیم وکلای تلفنی بسیار گسترده و متنوع می باشد و شما می توانید متناسب با شرایط و نیاز حقوقی خود از این خدمات بهره مند شوید. به عنوان مثال شما کارمند هستید و در ساعت اداری امکان دریافت مشاوره حقوقی با وکیل ندارید. ولی هیچ جای نگرانی وجود ندارد شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با برترین وکلای پایه یک دادگستری ما مشورت نمایید. یا اینکه شرایط خروج از منزل و مراجعه به دفتر وکیل برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری ندارید در این صورت نیز می توانید با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی ما بهره مند شوید. طبیعتا دریافت مشاوره حقوقی تلفنی مستلزم پرداخت حق المشاوره است اما در وکلای تلفنی شما با پرداخت فقط 50000 تومان می توانید به مدت 5 دقیقه با وکیل و یا مشاور حقوقی مشورت نمایید. گاهی مواقع نیز شما در شرایطی قرار می گیرید که به صورت فوری نیاز به مشاوره حقوقی دارید اما شرایط پرداخت هزینه مشاوره حقوقی تلفنی را ندارید در چنین مواقعی شما می توانید به وبسایت وکلای تلفنی به آدرس vakiltel.org مراجعه کرده و از خدمات رایگان ما بهره مند شوید. بدون شک شما هم بارها با سوالات و مشکلات حقوقی مواجه شده اید. مسائلی که بی توجهی به انها می تواند عواقب بسیار بد و گاها جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. در چنین مواقعی شما به دانش و تجربه چندین ساله یک وکیل یا مشاور حقوقی نیاز دارید. وکیل یا مشاور حقوقی موضوع شما را به صورت دقیق و موشکافانه بررسی کرده و بهترین راهکار قانونی را به شما اعلام می کند. لازم به ذکر است که اولین و مهمترین قدم برای حل مشکلات حقوقی، پیدا کردن یک وکیل و یا مشاور حقوقی مجرب می باشد. با توجه به شمار بالای وکلای پایه یک دادگستری و یا مشاورین حقوقی، پیدا کردن یک وکیل کاربلد امری دشوار است. در این بین وکلای تلفنی امکان ارتباط با برترین وکلای پایه یک دادگستری و مشاورین حقوقی را برای شما فراهم آورده است آن هم با قیمت مناسب و به صورت شبانه روزی!! ما در وکلای تلفنی همه جوانب را سنجیده و در راستای ارائه بهترین خدمات حقوقی در ایران از هیچ تلاشی مضایقه نکرده ایم. نتیجه این تلاش شبانه روزی، داشتن یک تیم حقوقی قوی و ارائه خدمات حقوقی به بهترین شکل ممکن شده است. خدمات حقوقی ارائه شده توسط تیم وکلای تلفنی بسیار گسترده و متنوع می باشد و شما می توانید متناسب با شرایط و نیاز حقوقی خود از این خدمات بهره مند شوید. به عنوان مثال شما کارمند هستید و در ساعت اداری امکان دریافت مشاوره حقوقی با وکیل ندارید. ولی هیچ جای نگرانی وجود ندارد شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز با برترین وکلای پایه یک دادگستری ما مشورت نمایید. یا اینکه شرایط خروج از منزل و مراجعه به دفتر وکیل برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری ندارید در این صورت نیز می توانید با شماره 09212242670 و یا 02147625900 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی ما بهره مند شوید. طبیعتا دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و یا وکالت تلفنی مستلزم پرداخت حق المشاوره است اما در وکلای تلفنی ما شما با پرداخت فقط 50000 تومان می توانید به مدت 5 دقیقه با وکیل و یا مشاور حقوقی مشورت نمایید. گاهی مواقع نیز شما در شرایطی قرار می گیرید که به صورت فوری نیاز به مشاوره حقوقی دارید اما شرایط پرداخت هزینه مشاوره حقوقی تلفنی را ندارید در چنین مواقعی شما می توانید به وبسایت حقوقی وکلای تلفنی به آدرس vakiltel.org مراجعه کرده و از خدمات رایگان ما بهره مند شوید. در دنیای علم حقوق هم انجام هرکار قاعده و اصول خود را دارد. مثلا برای شکایت کردن بایستی شکوائیه تنطیم گردد و یا برای شروع هر دعوی حقوقی اولین گام تقدیم دادخواست به مراجع قضایی می باشد. اما نحوه نگارش این اوراق قضایی در روند پرونده حقوقی ما بسیار تاثیر گذار خواهد بود از این رو وکلای تلفنی ما کلیه خدمات نگارش اوراق قضایی را با قیمت مناسب و در کمتر از 48 ساعت برای هموطنان عزیز ارائه می دهد. علاوه براین شما می توانید با انعقاد قرارداد وکالتی، صفر تا صد پرونده خود را به برترین وکلای پایه یک دادگستری بسپارید. این همه خدمات یکجا و تضمینی به صورت شانسی و یک شبه به دست نیامده است بلکه ثمره تلاش شبانه روزی تیم وکلای تلفنی در طی بیش از 10 ها سال می باشد. نماد اعتماد الکترونیک و درصد بالای رضایت مراجعین ما در طی این سال ها خود مهر تاییدی بر معتبر بودن گروه وکلای تلفنی می باشد. فلذا شما می توانید با خیال راحت از خدمات حقوقی ما استفاده نمایید و مشکلات و سوالات حقوقی خود را مرتفع کنید. جدیدترین مطالب اظهارنامه صفر چیست؟ اظهارنامه صفر چیست؟ ۱۷اسفند ۱۴۰۲نمونه درخواست کیفری برای تخفیف مجازات جرم انتقال مال غیر نمونه درخواست کیفری برای تخفیف مجازات جرم انتقال مال غیر ۱۰اسفند ۱۴۰۲دستمزد وکیل در قرارداد مشاوره با شرکت خصوصی دستمزد وکیل در قرارداد مشاوره با شرکت خصوصی ۵اسفند ۱۴۰۲لایحه دفاعیه متهم در پرونده تصرف عدوانی اراضی ملی موضوع ماده 690 قانون مجازات اسلامی لایحه دفاعیه متهم در پرونده تصرف عدوانی اراضی ملی موضوع ماده 690 قانون مجازات اسلامی ۲اسفند ۱۴۰۲ لینک های مفید صفحه اصلی لیست هزینه های مشاوره تلفنی وبلاگ وکلای تلفنی ویدیو ها استخدام وکیل | کارشناس درباره ی ما قوانین و مقررات پل های ارتباطی مشاوره حقوقی 24 ساعته: 09212242670 مشاوره حقوقی با وکیل: 09216078618 مشاوره حقوقی با وکیل: 09216078618 راهنمای دریافت مشاوره حقوقی: 01144442509vakiltel@gmail.com hade_tavakoli@yahoo.comاستان: مازندران شهرستان آمل خیابان هراز افتاب یکم مجتمع تجاری ایران مهر طبقه چهارم واحد 12 صفحه اصلی | وبلاگ | لیست هزینه مشاوره حقوقی تلفنی | استخدام © 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد. خانهدریافت مشاوره حقوقیمشاوره حقوقی فوری آنلاین


محمد صادق تیغ نورد

با سلام و احترام، همه ما بارها و بارها دیده ایم که اشخاصی در اطراف مان صفر تا صد زندگی اداری و حقوقی خویش را به وکلایی سپرده اند تا روند اداری ایشان را به انجام برساند؛ از طرفی وجود شرکت های گوناگون برای همبستگی اشتراک بین انسان ها باعث شده است که ما علاوه بر اشخاص حقیقی حاضر در جامعه ، افراد حقوقی متفاوتی داشته باشیم و هر فردی در زندگی خود می تواند در انواع و اقسام شرکت های گوناگون حضور داشته باشند که لزوم احساس یک وکیل کارکشته در زمینه های مختلف به ویژه شرکت های خصوص احساس می شود. یکی از راه های شناخت وکیل مجرب دانستن رزومه کاری وی و اطلاعاتی است که دیگران درباره او دارند ، پس باید اعتاد لازم را در درجه اول بدست آورده و بعدا نسبت به سپردن روال اداری کار به ایشان اقدام نمائید . خوشبختانه موسسه وکیل تلفنی این افتخار را دارد که رزومه ای درخشان بین کاربران خود داشته و توانسته در سال های اخیر اعتماد متقابل مردم عزیز را جلب نماید لذا همگان می توانید با خیال راحت با ایشان ارتباط برقرار نمایید.


آزاده

یکی از مهم‌ترین عوامل رشد تولید کاهش هزینه‌های دسترسی به خدمات و مواد اولیه مورد نیاز است اما در حال حاضر بالا بودن هزینه‌های تولید به یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان تبدیل‌شده که می‌توان یکی از مهم‌ترین این موارد را هزینه‌های حقوقی بنگاه‌های تولیدی عنوان کرد که شامل هزینه استخدام وکیل برای پیگیری پرونده‌های حقوقی در محاکم قضائی و… است که در حال حاضر به دلیل کمبود سطح دسترسی عمومی به وکیل در کشور ایران گاهی حق‌الوکاله‌های مطالبه شده توسط وکلا چنان سر به فلک می‌کشد که بسیاری از بنگاه‌های خصوصی از پیگیری مشکلات حقوقی خود ناامید می‌شوند. این در حالی است که بنگاه‌های خصوصی از حق معرفی نماینده حقوقی به محاکم منع شده و فقط می‌توانند از طریق وکیل، دعاوی خود را در محاکم پیگیری کنند. مجلس شورای اسلامی نیز در سال ۱۴۰۱ و در خلال ماده (۱۵) قانون جهش تولید دانش‌بنیان این امتیاز را برای شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان ایجاد کرد در حالی‌که تا پیش‌ازاین بخش خصوصی از این امتیاز محروم بود.


بهنام رحمانی فرد

با سلام نماینده حقوقی عنوان عامی است که برای هر نوع جانشینی و قائم مقامی استفاده می شود. مطابق با معنای عام نماینده حقوقی، ولی طفل اعم از پدر و جد پدری، وصی متوفی، قیم، وکیل دادگستری است. به طور کلی هر کسی که در روابط حقوقی به نمایندگی از دیگری مبادرت به اعمال حقوقی می نماید، به عنوان نماینده حقوقی شناخته می شود. در حقوق جاری ایران نماینده حقوقی می تواند از جانب اصیل اقدامات گوناگون و متعددی را در حیطه نمایندگی خود انجام دهد. برای مثال وکیل دادگستری می تواند به نمایندگی از وکیل خود، در دعاوی حقوقی یا کیفری شرکت کند و از حق او دفاع کرده و یا ادعای او را ثابت کند


وحید فراست

نماینده شرکتهای خصوصی کاملا باید به مفاد قوانین تجاری شرکتها و اساسنامه تسلط داشته باشد


Mohammad sheykhi

مهمترین نماینده حقوقی شرکت های خصوصی مدیر عامل یا اعضای هیات مدیره در این قبیل شرکت ها هستند. به طور کلی هر کسی که بنابر اساسنامه شرکت خصوصی از حق امضا برخوردار باشد به عنوان نماینده حقوقی شرکت خصوصی شناخته می شود. چنین افرادی می توانند به قائم مقامی شخص حقوقی (شرکت) معاملات و سایر اقدامات قانونی دیگر از قبیل وصول مطالبات و پرداخت دیون شرکت را انجام دهند.


ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.