مشاوره حقوقی به زبان عربی

مشاوره حقوقی به زبان عربی

مشاوره حقوقی به زبان عربی

این روزها به دلایل مختلف لازم است که به واسطه احقاق حقوقمان از پیگیری های قضایی استفاده کنیم. اما همان طور که می دانید علم حقوق یک علم تخصصی است. تعداد زیاد قوانین و مواد و تبصره های آن ها، نشان دهنده این است که لازم است ما تمام اطلاعات لازم در حوزه یک پرونده قضایی را بدانیم. اما مسلما قادر به مطالعه یا یادگیری همه آنها نیستیم. مگر آنکه در رشته حقوق تحصیل کرده باشیم! کشور ایران یک کشور توریست پذیر است. بنابراین هرساله افراد زیادی با زبان های مختلف به کشور سفر می کنند. در این مدت ممکن است مشکلات حقوقی برای انها رخ دهد و دریافت مشاوره حقوقی امری ضروری باشد. اما نکته اصلی اینجاست که انها فارسی بلد نیستند. بهرین پیشنهاد دریافت مشاوره حقوقی با یک وکیل مسلط به زبان عربی است. موسسه وکلای تلفنی چنین امکانی را برای تمامی توریست های عرب زبان فراهم کرده است.از طرفی تعداد زیادی از هموطنان ساکن استان های خوزستان، ایلام و بوشهر زندگی نیاز به زبان عربی بیش از زبان فارسی تسلط دارند بنابراین یک مشاوره حقوقی با زبان عربی به این عزیزان نیز کمک زیادی خواهد کرد. برای دریافت مشاوره حقوقی با شماره 02147625900 تماس بگیرید.

 

هزینه مشاوره حقوقی

اهمیت استفاده از مشاوره های حقوقی در پرونده های قضایی

بارها پیش آمده که افراد درگیر در پرونده های کیفری به دلیل دفاعیه های ضعیفی که تنظیم کرده اند، نتوانستند حقوق خود را استیفا کنند.  همان  طور که می دانید امور کیفری به دو بخش حقوق عامه و نظم جامعه تقسیم می ‌شود و هر چیزی در آن، به طور کاملاً دقیق توصیف شده است. حتی به جز امور کیفری، در امور اداری و کار نیز نیازمند مشاوره های حقوقی هستیم. امروزه در حوزه تعهدات کارفرمایان نسبت به کارگران و مسائل مربوط به بیمه، باز هم به واسطه سهل انگاری ها شاهد اختلاف نظرهای زیادی هستیم.

به جز این موضوعات ممکن است  در حوزه مربوط به مهاجرت نیز مشاوره های حقوقی کاملی  لازم داشته باشیم. مشاوره های حقوقی که باعث می شود تا اطلاعات بیشتری در زمینه های  مربوط به مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور داشته باشیم. امور تجاری نیز از دسته اموری  هستند که به واسطه حساسیتی که دارند  باید قبل از هر اقدامی از مشاوره های حقوقی استفاده کنیم. به خصوص اسناد تجاری مانند چک، جزو مسائل مهم در حوزه حقوقی تجاری محسوب می شوند و متاسفانه بارها شاهد پرونده های زیادی در این حوزه بوده ایم.  همه این مسائل نشان می دهند که ما نیازمند مشاوره حقوقی هستیم. مشاوره حقوقی از مجرب ترین  و حرفه ای ترین وکلای دادگستری یک نیاز مهم قبل از هر گونه اقدامی در پرونده های قضایی محسوب می شود. برای دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با شماره 09212242670 تماس بگیرید.

 

مشاوره با وکیل به زبان عربی

چرا یک پرونده قضایی مشخص، اگر زیر نظر دو وکیل باشد نتایج مختلفی به دست می ‌آورد؟ 

خیلی از افراد در مورد مشاوره حقوقی سوالات زیادی دارند. مثلاً اینکه چرا یک پرونده قضایی مشخص، اگر زیر نظر دو وکیل باشد نتایج مختلفی به دست می ‌آورد؟  مسلما دلیل آن را می توان تجربه و مهارت وکیل دانست. شما اگر از یک وکیل با تجربه و مجرب استفاده کنید یا مشاوره حقوقی خوبی از  او بگیرید، قطعاً می توانید در پرونده قضایی خود به شکلی مناسب تری پیش بروید. برعکس اگر از وکیل مناسب استفاده نکنید  یا وکیل شما دانش و تجربه کافی در زمینه تخصصی پرونده شما  نداشته باشد، احتمالاً  باعث ضایع شدن حقوقتان خواهد شد.مسائل حقوقی بسیار گسترده و پیچیده هستند و به جز یک وکیل با تجربه و مجرب که به مفاد قوانین مختلف دسترسی و تسلط دارد  فرد دیگری نمی تواند ما را در پرونده هایی قضایی راهنمایی و کمک کند. به همین دلیل لازم است حتما  مشاوره حقوقی را در دستور کار خود قرار دهید.یک مشاور حقوقی قوانین و مقررات را در حوزه حقوقی مربوط به شما می داند و از همه مهمتر  این که  متناسب با سابقه و تجربه ای که دارد می تواند به تحلیل مسائل بپردازد. وقتی که مشاور حقوقی مسئله را به خوبی تحلیل کرد آنگاه می تواند راهنمایی های لازم را به شما بدهد.

 

مشاوره حقوقی چیست؟

لزوم دریافت مشاوره قبل از وکلای حرفه ای و مجرب

جالب است بدانید که امروزه یکی از معضلات بزرگی که برای همه شرکت ‌ها و سازمان ‌ها وجود دارد تنظیم قرارداد است. تنظیم قرارداد یکی از وظایف اصلی مشاور حقوقی که می تواند متناسب با قوانینی که وجود دارد ( و قوانینی که هر سال نیز ممکن است تغییر کنند) یک قرارداد مناسب برای شما نگارش کند. یکی دیگر از مهمترین موضوعاتی که متاسفانه در دادگاه ها و دادسراها شاهد هستیم این است که افراد بدون داشتن اطلاعات کافی در زمینه تخصصی قضایی خودشان اقداماتی انجام می دهند. وقتی که شما از مشاور حقوقی استفاده می‌کنید در واقع از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کنید. چرا که خیلی وقت ها دانش وکیل مجرب از  قوانین و مفاد قانونی، می تواند به شما در پیروز شدن در پرونده‌ های قضایی کمک کند. همانطور که می‌دانید دعاوی به سه قسمت تقسیم می‌شوند: حقوقی، تجاری و کیفری. در همه اینها مشاور حقوقی می توانند با استفاده از اطلاعات خود از قوانین از تلف شدن وقت شما و اطاله دادرسی و محروم ماندن افراد از حقوق خود جلوگیری کند.

مشاوره حقوقی به زبان ها و گویش های مختلف

 حال فرض کنید که قرار باشد شما به دلایل مختلف  ( به عنوان مثال تجارت با شرکت ها و سازمان های حوزه خلیج فارس و یا به دلیل داشتن گویش و لهجه عربی)،  نیاز به مشاوره حقوقی به زبان عربی داشته باشید. در این صورت لازم است که از این زبان برای پرونده قضایی خود استفاده کنید. موسسه وکلای تلفنی به عنوان اولین و برترین موسسه در حوزه خدمات اینترنتی و تلفنی حقوقی و قضایی این خدمت را ارائه می دهد. یعنی شما می توانید از موسسه حقوقی وکلای تلفنی مشاوره حقوقی به زبان عربی بگیرید.

 

ارتباط در واتس اپ

موسسه وکلای تلفنی علاوه بر مشاوره حقوقی تلفنی نگارش انواع دادخواست ها، شکایت نامه ها، فرجام خواهی ها، نامه های اداری لوایح و ... را انجام می دهد.  همچنین در حوزه مشاوره ابطال رای داوری، مشاوره حقوقی در امور اداری یا دولتی، مشاوره حقوقی اعسار، چک و سفته و غیره آماده ارائه انواع و اقسام خدمات به  شما عزیزان است.  یکی از مهمترین ویژگی هایی که مشاوره حقوقی وکلای تلفنی آن را به به عنوان یک کار خلاقانه و جدید ارائه کرده مشاوره حقوقی  تخصصی  براساس گویش ‌ها و زبان ‌های مختلف است. شکی نیست که اگر یک وکیل  بتواند با شما  به زبان و گویشی دارید  تعامل داشته باشد، باعث ایجاد روابط اجتماعی بهتر و درک مناسب تری از پرونده  خواهد شد و از این رو  بهتر می توانید مشکل حقوقی خود را رفع کنید.   مشاوره حقوقی به زبان عربی و گویش ها و لهجه های دیگر می تواند به طرز قابل توجهی  در پرونده های قضایی کمک کننده باشد.

 

هزینه وکیل ملکی در شمال 
مشاوره حقوقی امور اداری 
مشاوره حقوقی داوری 
نگارش انواع دادخواست 
درباره ما


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 280,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 170,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 260,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 1,000,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 80,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.