آشنایی با مشاور حقوقی

آشنایی با مشاور حقوقی

آشنایی با مشاور حقوقی

مشاور حقوقی کیست؟

افرادی که در رشته حقوق مقاطع دانشگاهی را به پایان می رسانند و در طول سالیان تجربه و دانش کافی به دست می آورند در مورد مسائل حقوقی به افرادی که آشنایی با مسائل حقوقی ندارند مشاوره ارائه می دهند. تعدادی از افراد نیز که در رشته حقوق تحصیل کرده اند با شرکت در آزمون وکالت، وکیل خواهند شد. این افراد بر اساس وکالت هایی که در طول سالیان انجام می دهند تجربیات زیادی در حوزه حقوقی به دست می آورند و در کنار وکالت مشاوره حقوقی نیز انجام می دهند. بیشتر وکلا هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری مشاوره ارائه می دهند. افرادی که مشکل حقوقی یا اینکه پرونده ای قضایی دارند برای اینکه راه حل مناسبی برای رفع مشکل پیدا کنند به مشاور حقوقی مراجعه می کنند.تجزیه و تحلیل مسئله حقوقی مطرح شده یکی از خصوصیات مشاور حقوقی است که باید بتواند در کمترین زمان بهترین راه حل را در اختیار مراجعه کننده قرار دهد. یک مشاور کاربلد حق ندارد مسئله حقوقی را بزرگنمایی یا کوچک نمایی کند بلکه باید واقعیت را در اختیار طرف مشاوره قرار دهد و اگر نمی تواند در آن حوزه مشاوره ای ارائه دهد حتما این را به مراجعه کننده اعلام کند.

رزرو مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل

هزینه مشاور حقوقی

هزینه مشاوره بر اساس تعرفه ای که مشاور یا موسسه ارائه دهنده خدمات حقوقی تعیین می کند محاسبه خواهد شد. معمولا نرخ ها بر اساس دقیقه تعیین خواهد شد به عنوان مثال برای 5 دقیقه انجام مشاوره غیر حضوری 20 هزار تومان تعیین می شود. طبق قیمت پایه ای که برای مشاوره انتخاب می شود هزینه برای دقایق بیشتر افزایش پیدا خواهد کرد.

بر اساس موضوعاتی که مراجعه کننده مطرح خواهد کرد تایم مشاوره حقوقی نیز تغییر خواهد کرد به عنوان مثال مراجعه کننده اسناد و مدارکی برای بررسی در اختیار مشاور قرار می دهد که همین موضوع زمان مشاوره و هزینه را نیز بالا خواهد برد.اما در واقعیت مشاوره یک سرمایه گذاری است اگر شما قبل از یک مسئله حقوقی مشاوره نداشته باشید ممکن است راه را اشتباه بروید و هزینه بیشتری متقبل شوید در آن طرف نیز با انجام مشاوره شانس بیشتری برای حل مسئله حقوقی به دست خواهید آورد.از طریق موسسه حقوقی وکیل تلفنی می توانید با کمترین هزینه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری انجام دهید و بهترین راه حل را برای مشکل حقوقی خود پیدا کنید. این موسسه با روش های گوناگون از جمله مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره آنلاین به کاربران خود خدمات ارائه خواهد داد.

مشاوره حقوقی تلفنی

اثر توصیه های مشاور حقوقی در پرونده کیفری

در پرونده های کیفری در صورتی که شاکی یا متشاکی توان دفاع از خود را نداشته باشند یا اینکه در دفاع یا ارسال لایحه اشتباه کنند به احتمال زیاد با مجازات هایی مواجه خواهند شد یا اینکه شکایت آنها بلانتیجه خواهد ماند. همچنین از آنجایکه برخی از جرایم غیر قابل گذشت است بعد از صدور حکم حتی اگر شاکی هم رضایت بدهد قانون متهم را تبرئه نخواهد کرد و مجرم باید مجازات آن را تحمل کند. به مراتب حساسیت پرونده های کیفری بیشتر از پرونده های حقوقی است. توصیه مشاور حقوقی قبل از انجام مراحل دادگاهی دید مناسبی نسبت به موضوع به شما خواهد داد که باعث می شود روند پرونده سریع تر باشد.از آنجایکه هیچ وکیل یا مشاور حقوقی نمی تواند نتیجه یک پرونده حقوقی را تضمین کند اما با توجه به تجربیاتی که این افراد دارند می توانند نتیجه پرونده را پیش بینی و آن را به اطلاع مراجعه کننده بگذارند که او هم بر اساس اطلاعاتی که دریافت کرده است پرونده را دنبال کند.

نگارش لایحه دفاعیه توسط مشاوره حقوقی آیا تاثیر پذیری بیشتری دارد یا دفاع شفاهی؟

قطعا نگارش لایحه تاثیرگذارتر و موثر تر از دفاع شفاهی می باشد. مشاور حقوقی که لایحه را نگارش می کند در زمان بیشتری به مواد قانونی به صورت دقیق تر اشاره خواهد کرد همچنین ادله را به درستی در نگارش توضیح خواهد داد. اما در دفاع شفاهی ممکن است کسی که دفاعیه را ارائه می دهد مسائلی را فراموش کند یا اینکه نسبت به مواد حقوقی که باید بیان کند حضور ذهن نداشته باشد.در نگارش لایحه دفاعیه، اطلاعاتی که باید به قاضی و پرونده منتقل شود دقیق تر و اصولی انتقال پیدا خواهد کرد. مشاور حقوقی یا وکیل در هنگام نگارش لایحه حتی اگر در موضوعی با مشکل مواجه شود فرصت بیشتری دارد به قوانین مراجعه کند یا اینکه با فرد دیگری مشورت انجام دهد.

مشاور حقوقی

چگونه مشاور حقوقی خوب را شناسایی کنیم؟

مشاور حقوقی خوب باید اولا دارای تجربه کافی در امر وکالت یا مشاوره باشد این افراد معمولا تسلط خوبی در حوزه های حقوقی دارند. معمولا دنبال مشاور حقوقی بگردید که به صورت اختصاصی فقط در یک یا دو حوزه حقوقی فعالیت داشته باشد از آنجایکه مسائل و مواد حقوقی گسترده و پیچیده هستند هیچ مشاوری پیدا نخواهید کرد که بر تمام مواد قانونی دارای تسلط باشد.علاوه بر دانش حقوقی یک مشاور باید توانایی و مهارت کافی در انتقال مفاهیم به مشاوره گیرنده را داشته باشد دنبال مشاوری باشید که قدرت سخنوری و برقراری ارتباط بالایی داشته باشد اگر یک نفر بر تمام مسائل حقوقی تسلط داشته باشد اما مهارتی در مشاوره نداشته باشد در برقراری ارتباط با مشکل مواجه خواهد شد.اغلب مشاورانی که کاربلد هستند اسم و رسمی برای خود درست می کنند به اصطلاح افراد خوش نامی در حوزه کاری خود خواهند شد سعی کنید دنبال مشاورانی بگردید که خوشنام باشند.امروزه دیگر مشاوره حضوری کم رنگ شده است. مردم برای کارهای روزمره و ساده خود وقت کم می آورد چه برسد به اینکه مشکلی حقوقی نیز داشته باشند از این رو تمایل به انجام مشاوره حقوقی آنلاین نسبت به گذشته بیشتر شده است اینجاست که باید دنبال مجموعه ای بگردید که در تمامی حوزه ها مشاور متخصص داشته باشد و در زمان کم با هزینه ناچیز به شما مشاوره ارائه دهد.

سوالات رایج

+ آیا مشاور مستندات و مدارک را بررسی خواهد کرد؟

بله، در صورت ارسال مستندات مشاور آن را بررسی خواهد کرد و بر اساس آن راهنمایی های حقوقی را انجام خواهد داد.

+ چرا قبل از انجام هر فعالیتی مشاوره حقوقی لازم است؟

مشاوره حقوقی دید شما را نسبت به مسائل حقوقی پیرامون فعالیتی که انجام میدهید باز تر خواهد کرد و از ایجاد مشکل حقوقی بزرگ در آینده جلوگیری می کنید.

+ مشاور حقوقی خوب دارای چه ویژگی های است؟

یک مشاور خوب باید دانش، تخصص، تعهد، صداقت و تجربه کافی را در حوزه مشاوره داشته باشد همچنین زمان کافی را در اختیار مراجعه کننده قرار دهد.

+ مشاوره حقوقی فوری بصورت آنلاین چه مزیتی دارد ؟

در هر زمان و مکانی بدون اینکه در خیابان ها دنبال وکیل بگردید می توانید مشاوره حقوقی آنلاین انجام دهید.

+ در ساعات غیر اداری نیز امکان دریافت مشاوره حقوقی وجود دارد؟

بله، موسسه وکیل تلفنی بصورت 24 ساعته و شبانه روزی به کاربران خود خدمات حقوقی خواهد داد.


سوالات متداول

نظرات

ثبت دیدگاه شما

فوق تخصصی

جدول مشاوره حقوقی فوق تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
10دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
30 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
60 دقیقه مشاوره حقوقی فوق تخصصی با وکیل پایه یک دادگستری 350,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
تخصصی

جدول مشاوره حقوقی تخصصی

مدت زمان مشاوره حقوقی اجرت (تومان) پرداخت
۱۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 75,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱۵ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 120,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۲۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۳۰ دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل 220,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
۱ ساعت مشاوره حقوقی با وکیل 250,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مشاوره حقوقی حضوری 500,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
مطالعه اوراق پرونده به همراه 5 دقیقه مشاوره حقوقی توسط وکیل 150,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
نگارش نامه ها و درخواست های اداری 300,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
5دقیقه مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری 50,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری دیه توسط وکیل 100,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت
محاسبه فوری مهریه به نرخ روز 200,000 هزار تومان پرداخت آنلاین کارت به کارت

© 2021. وکلای تلفنی . تمامی حقوق مادی و معنوی سایت محفوظ می باشد.